Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Divna hra Divinity Original Sin

Zdar,

tohle RPG si hodne lidi chvali, tak jsem si rikal, ze to take zkusim, ale je to teda takove hodne divne a teda hned od zacatku si myslim, ze me to nechytne ani trochu. Hrozne divna kamera a jeji ovladani.

Nicmene teda hned mam v uvodu zasek. Udajne je tam treninkova jeskyne, kde hra vysvetli zakladni principy, ale teda nevim, mne to jako tutorial neprijde a nesnasim hry bez tutorialu, kde si ma clovek na vsechno prijit sam. Ono to je pak dost rozdil pro zkuseneho hrace podobnych her a pro novacka, proste jasna vada hry, ze nema tutorialovy zacatek.

Nicmene teda jeskyni jsem prosel a potreboval bych z ni vylezt, ale je to bez sance - zamceno. Pritom vsechny gameplaye, ktere jsem videl, tak proste se jim otevrou dvere samy a je hotovo. U me zase ne, co to ta hra zase na me zkousi? Vedel by nekdo?

Řešení:

Takze jeste jednou ted uz uplne naposledy:

HOVADA, HOVADA jsou to. Nejhorsi hra, kterou jsem kdy hral!

https://steamcommunity.com/app/373420/discussions/0/485624149171173600/

Stalo se mi to samozrejme taky. Cassandru jsem porazil, presto kouzlo spojeni duse nemam a hra se neda dohrat! Silene, po cca. 150 hodinach prijde zmar. Davam hru dokonce i za ty ubisofti nedodelky a radeji si zase zahraju generickeho Assassina nez tuhle stupiditu!

Předmět Autor Datum
Ty, dám ti radu - na tuhle hru se vyser, u ní je třeba myslet, na to nemáš. Hrál jsem tu hru 2x, kaž…
Prasak 09.01.2021 01:03
Prasak
Jo balim to, nejlepsi RPG asi ne, spis blba hra navic s ujetou kamerou. Pres tutorial se proste nedo…
RedMaX 09.01.2021 09:11
RedMaX
Seš tragéd.
Prasak 09.01.2021 13:18
Prasak
Ja nebo vyvojari te hry? Pravda to nadseni je tam velke, ale stejne to nezmirnuje ten fakt, ze ta h…
RedMaX 09.01.2021 13:40
RedMaX
Nevím, tu hru neznám a velmi pravděpodobně ji nikdy hrát nebudu. Já dohrál sám (až na dva šílené le…
L-Core 09.01.2021 14:47
L-Core
O The Witness jsem slysel, ale neni to nic pro me. FEZ nevim, ale jestli je to logicka, tak do toho…
RedMaX 09.01.2021 16:11
RedMaX
https://steamcommunity.com/app/373420/discussions/0/490124466459402579/ Klic ma vypadnout z finalni…
RedMaX 09.01.2021 14:14
RedMaX
Hra ma neskutecne technicke potize bohuzel. Prvne se ukazalo, ze i pri priblizeni v te hre nejsou p…
RedMaX 09.01.2021 16:08
RedMaX
Kdyby ses podíval do nastavení kláves, tak bys zjistil, že na zvýraznění předmětů k sebrání stačí zm…
Prasak 10.01.2021 00:55
Prasak
Nefunguje to, proc nevim. To bylo prvni, co jsem zkusil.
RedMaX 10.01.2021 08:42
RedMaX
Tak to je divný, u mě to ukáže všechny předměty, co jdou sebrat. Tutoriálový tipy v té hře taky jsou…
Prasak 10.01.2021 10:57
Prasak
Boze, to je otresna hra, to jsem jeste nikdy nevidel. Nadavam tu furt Ubisoftu, ale takhle technick…
RedMaX 10.01.2021 12:39
RedMaX
Jinak teda, kdyz pominu technicke zpracovani (musel jsem se vratit ke 4K, tak nevim, kdy me hra nast…
RedMaX 10.01.2021 14:52
RedMaX
Když nebudu brát v potaz technický potíže, který ty s tím máš, tak z herního hlediska já to hodnotím…
Prasak 10.01.2021 17:35
Prasak
Kdyz odbocime, tak z tohohle pohledu vidim jako problem, ze AC Valhala, Zaklinac i Divinity Original…
RedMaX 10.01.2021 20:39
RedMaX
Nevím, jakou sis dal obtížnost, ale na běžný hraní stačí druhá nejlehčí, ony ty souboje nejsou ve st…
Prasak 10.01.2021 22:56
Prasak
Dik, jsem predtim jeste nebyl u starosty, kde jsem pak nahore v knihovne nasel toho maga, kteryho js…
RedMaX 11.01.2021 14:12
RedMaX
V knihách jsou jen návody, ty se ti zapíšou do receptů, knihy pak klidně prodej. Když chceš vyrábět,…
Prasak 11.01.2021 15:36
Prasak
ok, dik. Mam za sebou dva prvni uspesne boje na severu, samozrejme pri rozsahu moznosti, ktere hra…
RedMaX 11.01.2021 15:46
RedMaX
Jo, to je blbý, že občas postavy projdou past, i když nechceš. Ale pokud chceš nějakou konkrétní ces…
Prasak 11.01.2021 17:01
Prasak
To te ta hra teda bavi, kdyz se zminim a uz ji hrajes znovu. :-) Ale fakt je, ze myslim, ze i me to…
RedMaX 11.01.2021 21:48
RedMaX
Já se k tomu chystal už dýl, ale čekal jsem na konec vánočního eventu ve WoT a ty jsi k tomu dal fin…
Prasak 11.01.2021 22:52
Prasak
Mam hrnec a syrovy maso, da se to uvarit? Pripadne jak. Jsem nad tim premyslel, ze by to v te hre ne…
RedMaX 11.01.2021 23:10
RedMaX
Hrnec zkombinuj s ohništěm někde venku. Jedno je u západního východu z města. V něm můžeš vařit. Neb…
Prasak 12.01.2021 06:12
Prasak
Tak jsem včera vykydlil toho zelených hajzla u majáku. Asi na 4. pokus. Jako chyba se ukázal pokus v…
Prasak 13.01.2021 13:23
Prasak
Proc je Divinity Original Sin RPG? Mne to totiz z her, ktere jsem hral pripomina nejvic z doby davn…
RedMaX 15.01.2021 20:25
RedMaX
Vlezl jsem nekam do podzemi, vydrtil jsem tam nekolk krabu a nemrtvych piratu, ale stava se mi, ze v…
Prasak 16.01.2021 00:03
Prasak
Pises porad o RPG, ale ja si RPG spis predstavuju neco jako Gothic, tohle mi prijde spis jako strate…
RedMaX 16.01.2021 09:27
RedMaX
RPG může vypadat různě. Baldurs gate, Pillars of eternity, to jsou klasický RPG hry a DoS se jim v m…
Prasak 16.01.2021 11:16
Prasak
Mam 30 hodin (zapnuta hra na Steamu) a prijdu si, ze jsem na zacatku. Zkousel jsi mackat klavesnici…
HPET 16.01.2021 12:46
HPET
Za me teda nemuzu rict, ze by Divinity Original Sin byla spatna hra, ale neni to zadny zazrak. Obcas…
RedMaX 16.01.2021 14:54
RedMaX
Vítej ve světě RPG, který tě nevodí za ručičku. Tohle není pro rychlohráče tvýho typu, ale pro takov…
Prasak 16.01.2021 21:07
Prasak
Sudy pokladam, ale tady jsem prave to vyveradlo nenasel, nakonec jsem tim proste prosel a pak to vyl…
RedMaX 16.01.2021 23:44
RedMaX
Pokec se zvířaty toho až tak moc nepřinese, toho litovat nemusíš. Já kraftím, jednak mě to baví, ale…
Prasak 17.01.2021 11:43
Prasak
Evelyn nemam a ten carodej mi pri vstupu do Stribrny roklinky rekl, ze mam nejdriv vyresit vrazdu Ja…
RedMaX 17.01.2021 17:40
RedMaX
Bertina ovečka je zakopána v Jakeově hrobě, místo jeho těla. Vraždu Jakea dořešíš, až vyčistíš (poku…
Prasak 17.01.2021 18:30
Prasak
Dik za tipy. Vubec me treba nenapadlo, jake vsechny moznosti v boji skryva teleportace. Mam jeden t…
RedMaX 17.01.2021 19:48
RedMaX
Svitky dokoupíš u obchodníků, nejsou drahý. Ti pomahači mi tam taky pochcípali, to prostě nešlo zahr…
Prasak 17.01.2021 20:09
Prasak
Ja uz si mezitim poradne precetl ukoly a tudiz jsem zjistil, jak se dostat k druhe pyramide. Chvili…
RedMaX 17.01.2021 22:12
RedMaX
Tohle je prostě kraftění. Buď si dáš tu práci a vytěžíš z toho pro sebe nějaký vybavení, nebo prachy…
Prasak 17.01.2021 22:28
Prasak
Mam nejakej zasek. Cyseal komplet vycisteny, do kostela jsem se dostal, otevrel sklep, ale dal se pr…
RedMaX 21.01.2021 12:25
RedMaX
Zkus zabít mága. Jdi k němu a něco mu ukradni. Teď si to nepamatuju přesně, jestli to pomůže, necháv…
Prasak 21.01.2021 12:46
Prasak
Je, uz jsem ho zkusil, ale nedal. Nutno rict, ze jsem si nepocinal moc strategicky. Zkusim teda druh…
RedMaX 21.01.2021 12:50
RedMaX
Nepomohlo.
RedMaX 21.01.2021 13:27
RedMaX
Zabil jsi toho kostlivýho barona na východě, jižně od kostela? V nejširším mrkni do návodu. Já ještě…
Prasak 21.01.2021 14:46
Prasak
Hodim to do spoileru, kdybys to nechtel videt. k odhaleni ukrytu Evelyn je treba svitek odhaleni, d…
RedMaX 21.01.2021 17:07
RedMaX
Dík, asi bych taky čučel do návodu. On pokud se tam ten svitek někde válí okolo, tak by to mohlo být…
Prasak 21.01.2021 17:12
Prasak
Bohuzel ti nereknu, jak jsem k tomu prisel. Podival jsem se na youtube, tim jsem zjistil, jak to vyr…
RedMaX 21.01.2021 19:29
RedMaX
Už jsem zjistil, odkud je ten svitek - je v Evelynině baráku. Neměl jsem klíče, tak jsem prostě rozm…
Prasak 22.01.2021 22:29
Prasak
Tak Cyseal mam vybitej, dal jsem "fight" proti Braccus Rexovi, v prvnim kole mi ty moje hrdiny v pod…
RedMaX 21.01.2021 23:17
RedMaX
To byl final boss pro první část hry, čekají tě minimálně 3 další. Jsi asi ve čtvrtině hry. Pokud se…
Prasak 22.01.2021 07:36
Prasak
Využívej rozpojení družiny, kdy jednoho pošleš napřed zahájit boj a ostatní čekají někde vzadu ve vý…
RedMaX 22.01.2021 12:00
RedMaX
Rozpojení funguje. Jakmile ten jeden začne boj, musíš s ním utéct k ostatním, to se pak zapojí do bo…
Prasak 22.01.2021 12:11
Prasak
Ok, dik. Mel jsem teda smulu, ze jsem to sel zkusit zrovna, kdyz mi postavu zpacifikovali na prvni d…
RedMaX 22.01.2021 13:15
RedMaX
Až tam budu. Teď si to vůbec nevybavuji, už je to dávno, co jsem to hrál.
Prasak 22.01.2021 13:18
Prasak
Teda nejlepsi RPG to neni, ani nejlepsi RPG strategie, jako dobra hra, ale trochu natazena, 70 hodin…
RedMaX 23.01.2021 16:41
RedMaX
Nejlepší RPG to možná není, ale IMHO patří mezi ty velmi povedený. Ty souboje se mi naopak velmi líb…
Prasak 23.01.2021 18:36
Prasak
A koncim, uz mam ty hry plny zuby! To neni hra, to je loterie. At s tim jdou nekam. Ano, ma to pot…
RedMaX 24.01.2021 01:21
RedMaX
Sorry jako, ale nerikej, ze Hiberhaim Lava Puzzle neni totalne debilni ukol, pres ktery prejit je na…
RedMaX 31.01.2021 12:57
RedMaX
Tak nektere hadanky ve hre nad tim zustava rozum stat. Dostal jsem se k portalovemu puzzle, na jehoz…
RedMaX 02.02.2021 22:17
RedMaX
@Prasak: Hrajes to jeste? Jsem uz uplne ztraceny, byl jsem ve vesnici prepadene orky, ale nevim, jak…
RedMaX 04.02.2021 15:11
RedMaX
Hraju to, ale ne tak intenzivně, včera jsem teprve zabil Evelyn. Hraju do toho i WoT, takže to nejde…
Prasak 04.02.2021 16:47
Prasak
Diky.
RedMaX 04.02.2021 19:12
RedMaX
@Prasak: Fakt nechapu, proc jsi z te hry tak nadseny. Rozresil jsem ukol Bairdotry hledani Jaretha,…
RedMaX 07.02.2021 13:41
RedMaX
Já ten úkol za Bairdotru dokončil a nepřidala se k němu. Zvláštní, že se ti daří najít takový všelij…
Prasak 07.02.2021 16:06
Prasak
Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy. Protoze ta hra neni koridor a neni linearni. J…
RedMaX 07.02.2021 20:53
RedMaX
To, že ve hře postupuju někam, kam bych neměl, poznám podle toho, že nepřátelé mají o dost vyšší úro…
Prasak 07.02.2021 21:44
Prasak
Ja si rikam, ze kdyz budu na bojisti a budu se nepritele snazit trefit, tak ze se mi to treba na pop…
RedMaX 08.02.2021 22:42
RedMaX
Proste, ze by se sance na trefu mela zvysovat s kazdou ranou, kterou ten hrdina mine. To je nesmysl…
snco1301 09.02.2021 09:51
snco1301
@Prasak: Tak co, jak pokracujes? Ja si nemuzu pomoct, ale ta hra je fakt blba. 1. Vedlejsi ukol -…
RedMaX 15.02.2021 21:39
RedMaX
Jsem to nasel, nakonec jsem se rozpomenul, ze tam neco rikala o jedny strane a je to tam, akorat ted…
RedMaX 15.02.2021 21:56
RedMaX
Ale jo, hraju to, ale nesnažím se dohrát úkoly pro všechny postavy. Nejsem si jist, jestli se jim ta…
Prasak 16.02.2021 16:27
Prasak
Vidim tam jen posledni dva herni dny, asi se ty starsi mazou. Uroven se jim zveda automaticky, takz…
RedMaX 16.02.2021 16:55
RedMaX
Aha, takže můžu zkusit dohrát všechny. O tom logu víc nevím, já ho jen viděl, nepoužil.
Prasak 16.02.2021 18:03
Prasak
Dostal jsem se do nejake slepe ulicky, vubec netusim, co dal: Jsem na vstupu portalu Pramene, nasel…
RedMaX 16.02.2021 22:19
RedMaX
Nevim, nevim a nevim. Beham zurive po mape, zbyle ukoly splnit nedokazu a hlavne se nedokazu dostat…
RedMaX 17.02.2021 17:05
RedMaX
Nevím, nepamatuju si to, už je to dávno, co jsem to dohrál, ale vždy jsem došel až do konce. Pokud j…
Prasak 17.02.2021 17:15
Prasak
V inventari mam 5 krvavych kamenu a 1 ulomek krvaveho kamene. Jak to tim aktivuju?
RedMaX 17.02.2021 17:18
RedMaX
Pokud je červenej, tak pravej klik a použít. Jestli je šedej, tak mám pocit, že k hovnu.
Prasak 17.02.2021 18:37
Prasak
Jo, uz jsem na to prisel, v jedny diskuzi na Steamu to nastesti psali take.
RedMaX 17.02.2021 21:14
RedMaX
Ta hra mi rika, ze musim najit vic hvezdnych kamenu, v inventari zadne nemam, tak pocitam, ze se hve…
RedMaX 17.02.2021 17:31
RedMaX
Dá se na netu dohledat, kolik těch šutrů je a kde všude jsou.
Prasak 17.02.2021 18:37
Prasak
Kdyz jsem to na netu prohledl, rekl bych, ze jsem byl vsude a vsechny ty kameny mam, presto to nejde…
RedMaX 17.02.2021 20:05
RedMaX
Je to teda silena hra, na jednu stranu dobra, ale na druhou stranu je na kazdym kroku videt, o kolik…
RedMaX 17.02.2021 21:13
RedMaX
Jsem myslel, ze bude uz konecne konec, ale velky kulovy. Za tema dverma je cele puzzle dveri, vyres…
RedMaX 18.02.2021 11:46
RedMaX
Tak ne, nedohraju to, balim to. A navic uděluji své páté negativní hodnocení na Steamu. Prostě takhl…
RedMaX 18.02.2021 20:29
RedMaX
Já ti dám pak vědět, až to dohraju. ;-)
Prasak 18.02.2021 21:49
Prasak
Takze jeste jednou ted uz uplne naposledy: HOVADA, HOVADA jsou to. Nejhorsi hra, kterou jsem kdy hr…
RedMaX 18.02.2021 22:54
RedMaX
:-D:-D:-D:-D:-D Jsem si rekl, ze to dohraju, ikdyz nemuzu zachranit tu Leandru, ze se na ni vykaslu…
RedMaX 21.02.2021 21:54
RedMaX
Ty vole, ty vole, ty vole, tak to je sila!!! Mlatim do toho kretenskyho finalniho bose pul hodiny a…
RedMaX 22.02.2021 22:00
RedMaX
[92349-20210222214518-1-jpg]
RedMaX 22.02.2021 22:03
RedMaX
Zdá se až neuvěřitelný, kolik bugů se vyskytlo zrovna tobě. Ty bys měl být betatester na hry.
Prasak 23.02.2021 08:17
Prasak
:-) Ja vim, pokud je v jakekoli hre bug, tak stopro se s nim setkam, to mam skoro u vsech her. Nepo…
RedMaX 23.02.2021 18:44
RedMaX
Tak definitivni tecka za hrou. Dohrano. Zase si ale neodpustim kritiku, prvni boj jsem prohral sna… poslední
RedMaX 23.02.2021 21:12
RedMaX

Ty, dám ti radu - na tuhle hru se vyser, u ní je třeba myslet, na to nemáš.
Hrál jsem tu hru 2x, každý průchod hrou zabral asi 80 hodin a hru jsem si pokaždé neskutečně užil. Je v ní totiž neobvykle velké množství možností, co může hráč dělat. Především interakce s prostředím, jak během samotné hry, tak během soubojů, co mi přijde fascinující, tak každý povolání herních postav je unikátní použitím a nedá se říct, že by některý z nich bylo slabší, než ostatní - bojovník, kouzelník, zloděj, lučištník, každej z nich má své místo v partě a nikdo z nich není slabší, než ostatní.
Co se týká tvýho problému, už si nepamatuji úvodní jeskyni, ale nejspíš bude potřeba něco aktivovat, poměrně běžný je, že musíš aktivovat nějakou dlaždici na zemi, takže tam přesuneš třeba sud, nebo něco jinýho těžkýho.

Takže souhrnem - pliveš na jedno z nejlepších RPG, co jsem kdy hrál. Jestli nezvládáš jeskyni, tak dál budeš vemi rychle ztracen.

Ja nebo vyvojari te hry?

Pravda to nadseni je tam velke, ale stejne to nezmirnuje ten fakt, ze ta hra je divna, coz rikaji i lide, kteri ji hrali:

Nemůžu uvěřit, že někdo dohrál Original Sin bez návodu. To prostě nejde. Nutno říci, že mě tato "mechanika" nevysvětlení dosti srala. Jak můžete vyřešit nějakou hádanku, když neznáte ani základní pravidla?

https://www.databaze-her.cz/hry/divinity-original-sin/

Divnou hru hrat nebudu.

Nevím, tu hru neznám a velmi pravděpodobně ji nikdy hrát nebudu.

Já dohrál sám (až na dva šílené levely, psal jsem o tom v recenzi na Steamu) The Witness; myslím, že větší výzva tu hodně let nebyla :-)
Naposledy předtím FEZ.
Ale to jsou primárně logické hry - i když o FEZu tohle napsat? :-p

Hra ma neskutecne technicke potize bohuzel.

Prvne se ukazalo, ze i pri priblizeni v te hre nejsou proste predmety videt, protoze mam 4K monitor. Skutecne byl potreba klic, ktery tam lezel na zemi, jen nebyl videt. Sundal jsem rozliseni na fullHD, coz teda byla hodina ruzneho zkouseni nez se to povedlo, hra jine nez nativni rozliseni odmitala. Nereknu vam ale jak, zmena rozliseni se stejnym postupem, ktery predtim 5x nesel, byla najednou provedena. Jenze se ukazalo, ze hra neumi vratit rozliseni po skonceni hry zpatky na 4K, to jsem zatim u zadne hry nezazil, takze opravdu nevim, jestli to chci hrat, kdyz to je takovy vopruz. :-/

Boze, to je otresna hra, to jsem jeste nikdy nevidel.

Nadavam tu furt Ubisoftu, ale takhle technicky prisernou hru teda zadnou nemaji. Na 4K monitoru zcela nehratelne. Na 4K absolutne nejsou videt predmety a kdyz date fullHD rozliseni, tak pri rezimu "cela obrazovka" vam hra pri ukonceni nevrati puvodni rozliseni, ale zustane to na fullHD. V podstate to znamena, ze vyvojari hry neumeli ani provest korektne ukoncovaci proceduru. Tragedi. Dal jsem to teda na fullHD v rezimu "roztahnout" a ted to zase vypada, jak hra z roku 2003. Opravdu to jsem jeste nevidel, takze dvojku te hry rovnou skrtam z wishlistu.

Když nebudu brát v potaz technický potíže, který ty s tím máš, tak z herního hlediska já to hodnotím velmi vysoko. Velmi variabilní soubojový systém, kdy lze využívat prostředí, každý kouzlo má znatelný efekt, vývoj postav, kdy hráč není omezen povoláním postavy, ale může si ji vymodifikovat dle libosti na cokoliv během hry. Ovšem specializace je časem nutná, pro vyšší úrovně dovedností. Co se mi však hodně líbí, je systém kraftění, takže si lze vyrobit zbraně, zbroje, lektvary, vrhací bomby, speciální šípy, paklíče, nebo třeba boty s hřeby, které dávají imunitu proti uklouznutí na ledu. To vše dává hře neuvěřitelný možnosti. Je fakt, že pro akční hráče koridorovek to může být otrava, ale tohle je prostě RPG a to k tomu patří.

Kdyz odbocime, tak z tohohle pohledu vidim jako problem, ze AC Valhala, Zaklinac i Divinity Original Sin jsou RPG hry. Jenze prvni dve jmenovane jsou zanrove uplne jinde nez Divinity, ktere muzeme spis nazvat oldschoolovym tradicnim RPG. Ja mam radeji hry typu Zaklinac nez toto.

Jinak teda ale mam problem herniho charakteru, nevim, co delat. Jsem v tom uvodnim meste a prokecal jsem tam kde koho, dokonce jsem pribral do party nejakou divosku, co tam byla veznena. Porucice Selenia mi rekla, ze na zapade jsou jednodussi nepratele, tak jsem se vysel na zapad, ale uz u brany mi rekli, ze bych tam lezt nemel, ze mam nizkou uroven. Stejne jsem tam sel a nabral aspon nejaky ten loot. Pak jsem se zkusil po quicksavu ukazat orkum, ale dostal jsem od nich prisernou nakladacku. Takze tam to opravdu nelze a vratil jsem se do mesta a ted nejak nevim, co dal. :-/

Nevím, jakou sis dal obtížnost, ale na běžný hraní stačí druhá nejlehčí, ony ty souboje nejsou ve stylu Diabla, kdy masakruješ nepřátele po stovkách, ale vyžaduje to taktiku - využít sudy s vodou, ty rostřelit, pak použít elektrický šíp, nebo kouzlo, to nepřátele paralizuje. Stejně tak využít sudy s olejem, nebo po nich hodit láhev s olejem. Pak to klouže, nebo nepřátele zapálíš. Využij zranitelnosti nepřátel elementy - klik pravým myšem na nepřítele, prozkoumat, zjistíš jejich odolnosti a slabiny. Na kostlivce platí oheň a drtivé údery. Někdy dobře použitý předmět/kouzlo rozhodne výsledek boje, takovej Molotov do houfu nepřátel hned zezačátku hodně pomůže.
Mimochodem - láhve s olejem si pořídíš sám, stačí najít prázný flašky a sudy s olejem se válí všude, stačí to zkombinovat. Receptů na kraftění je hodně, pokud se ti nechce dělat stovky experimentů, použij google. Nějaký návody jsou i v knihách ve hře, ale není jich až tak tolik.

Ta potrhlá ženská, co jsi přibral, je lučištnice, je užitečná. V hospodě se vyskytuje další ženská, bojovnice s obouručákem, dobrá do první linie. V podzemí potkáš dalšího, je to lotr, s dýkama. Do podzemí se dostaneš třeba ze zavřené kovárny na západě města, je tam poklop. A někde ve městě se ještě vyskytuje mág, ale toho jsem do party nikdy nebral, měl jsem vždy svýho. Můžeš mít partu celkově o 4 postavách, dvě máš svoje. Ty další, co přibereš, postupně odhalují svůj příběh a přidají k němu nějaký spešl questy.

Co dělat? Máš deník, stiskni L a dělej úkoly. Využij plížení postav (klávesa C) a občas něco ukradni, takový obrazy, co jsou na stěnách, se dají prodat za dost peněz, do začátku to hodně pomůže.
Hra tě příliš ta ručičku nepovede, je to RPG staré školy, žádná naváděcí šipka, ať to dohraje i desetiletej kid. I ten Zaklínač je dost zjednodušenej, tohle je pro ty, co si na řešení questů chtějí přijít sami. Ale některý jsem taky nedal, takže jsem taky srabácky nahlídnul do návodu, když jsem chtěl některej boční quest dokončit.

Dik, jsem predtim jeste nebyl u starosty, kde jsem pak nahore v knihovne nasel toho maga, kteryho jsem vzal do party, protoze tam maga nemam. Bojovnici s obourucakem jsem potkal, ale protoze obourucak ma moje hlavni postava, tak jsem si rikal, ze ji do party nevezmu.

Je to fakt slozitejsi hra, treba chci vyrobit saty, mam jehlu spojenou s niti a kusy hadru a pry, ze nemam potrebne vyrobni schopnosti. Pritom tech schopnosti a dovednosti je tam snad milion.

Chci se zeptat, kdyz mam v drzeni knihy a precetl jsem je, cimz mi to napsalo, ze jsem se neco naucil, mohu ty knihy prodat? Nebude to mit vliv na ty naucene veci?

V knihách jsou jen návody, ty se ti zapíšou do receptů, knihy pak klidně prodej.
Když chceš vyrábět, musíš s postavou, která má tu schopnost. Rozvíjej ji pouze u jedné postavy, čím vyšší dovednost, tím lepší kvalita výrobků. Bacha, někdy bod do výroby přidávají předměty, nebo povahové rysy postavy. To má vliv na vyšší kvalitu, ale nejsem si jist, zda to umožňuje dělat předměty, pro které je potřeba mít vyšší základní úroveň dovednosti.

ok, dik.

Mam za sebou dva prvni uspesne boje na severu, samozrejme pri rozsahu moznosti, ktere hra nabizi, jsem udelal spoustu zacatecnickych chyb, ale co me teda vytocilo: po boji jsem se snazil skupinu dostat pryc tak, abych neslapl do otraveneho mista a jeste se neotravil, ovsem Scarlett se rozhodla, ze si tam obehne kerik a samozrejme, ze tim probehla, takze jen tak tak, ze ji to nezabilo a nemusel jsem to cele opakovat. To myslim je dost nedomyslene, ze pokud skupinu navadim pryc, ze se postavy neumi takovym mistum prirozene vyhnout. :-/

Jo, to je blbý, že občas postavy projdou past, i když nechceš. Ale pokud chceš nějakou konkrétní cestu, tak ji vyklikej na zem se stisknutým Shiftem, postavy pak půjdou vytyčenou cestou.

Pokud chceš začít bojovat, tak mám pocit, že jednodušší nepřátelé jsou na západ od města, tam já začínám. Na východ až později, tam je to myslím tužší, ale nepamatuji si to přesně.
Mimochodem - donutil jsi mě tu hru rozjet znovu, chystal jsem se na to už delší dobu, takže ti můžu dávat aktuální info.

Jestli ještě nemáš léčivá kouzla, tak kouzelníkovi sežeň co nejdřív léčení, v magii vody je nějaký kouzlo, co umí léčit celou skupinu najednou. Jiný povolání mají taky nějaký léčivý kouzla, ale obvykle léčí jen jednu osobu. Léčení samozřejmě žrádlem, nebo si namícháš léčivý lektvar z lektvarové flašky a smrkovýho hřibu. Pomůže se i vyspat, pokud najdeš postel.
Když ti zavazí jedovatý kaluže, tak je zapal, vyhoří a cesta bude volná.
Nezapomeň opravovat vybavení, na to potřebuješ opravářský kladívko. Dá se najít, dá se koupit. To je trochu opruz, zvláště když častěji rozmlátíš nějakou tu truhlu, abys ušetřil paklíč.

To te ta hra teda bavi, kdyz se zminim a uz ji hrajes znovu. :-)

Ale fakt je, ze myslim, ze i me to bude hodne bavit. Po pocatecnich technickych problemech, ktere jsou skoda, ze tam jsou, to vypada na hodne zajimavou hru.

Myslim, ze jsi psal, ze je to delsi hra? No aspon nepotrebuju nutne novou grafiku, jestli me zabavi tato na dlouho.

Jinak ale nerekl bych zatim, ze je to klasicke RPG jako spis takova RPG strategie, protoze v boji je to opravdu o premysleni, a to mam tu druhou nejnizsi obtiznost.

Jj, sel jsem na zapad, ale ted jsem se teda zase vratil do mesta, potrebuju se dovybavit. ;-)

---

Prisel jsem i na to oznacovani predmetu, tudiz je to uplne v pohode. Ja to totiz premapoval a ta zkratka na oznacovani ma v prekladu oznaceni "globalni napoveda", coz me nenapadlo, ze je to ono.

Mam hrnec a syrovy maso, da se to uvarit? Pripadne jak. Jsem nad tim premyslel, ze by to v te hre nejak mohlo jit, ale nenapada me jak. Asi kouknu po nejakych tipech a navodu na webu. No aspon jsem zatim vyrobil nekolik jedovatych sipu a opravil si zbroj, taky uspech. :-)

Hrnec zkombinuj s ohništěm někde venku. Jedno je u západního východu z města. V něm můžeš vařit.
Nebo taky můžeš na vaření použít kovářskou výheň, opět v západní části města.
Mouka a voda je těsto, těsto s makrelou, nebo ovocem je koláč.
Ovoce a pohárek je ovocná šťáva.
Voda a láhev naplnit, dá se vypít.

Proc je Divinity Original Sin RPG?

Mne to totiz z her, ktere jsem hral pripomina nejvic z doby davno minule vlastne z pocatku meho hrani na PC strategickou hru Heroes of Might & Magic III.

Co se tyka Divinity Original Sin, tak by se vcelku nic nestalo, kdybych to nehral, podobne hry totiz nevyhledavam, ale uznavam, ze hra sve kvality ma, nemuzu rict, ze by me nebavila, jen se obavam, ze to je na dlouho.

Vlezl jsem nekam do podzemi, vydrtil jsem tam nekolk krabu a nemrtvych piratu, ale stava se mi, ze v boji udelam neco blbe, spis omylem a musim se loadnout pred boj a opakovat to.

Vlezl jsem nekam do podzemi, vydrtil jsem tam nekolk krabu a nemrtvych piratu, ale stava se mi, ze v boji udelam neco blbe, spis omylem a musim se loadnout pred boj a opakovat to.

Vítej v RPG. Tohle není Diablo, který si na RPG jen hraje (to je totiž jen čistá rubačka), tady nejde o množství nepřátel, ale o taktiku v boji. RPG hry nejsou k tomu, abys je honem dohrál za pár hodin a měl další zářez na pažbě, v RPG si musíš piplat postavy a vybavení. Už jsem to někde psal, průchod hrou zabere okolo 80 hodin herního času. A to tam asi nejsou započítány opakovaný loady při nepovedených soubojích.

Za me teda nemuzu rict, ze by Divinity Original Sin byla spatna hra, ale neni to zadny zazrak. Obcas je to hodne zabavne, obcas je to znacne frustrujici. Prasak nam to tu vylicil jako pomalu nejlepsi hru, ale teda nemohu to potvrdit.

Prvne me frustrujici pasaze prestavaji bavit, takze je vubec otazka, jestli to dohraju. Prijde mi, ze je tam spousta nedomyslenych veci, ktere zustaly tak nejak napul.

Muzu si vyrabet predmety, jenze asi az nekdy na konci hry. Presto, ze jsem investoval body do vyroby, stejne vyrobim jen jidlo. Zbytek to pise, ze mozna kombinace, ale sorry nemas dostatek bodu vyroby. Takze k cemu nejak tak je, ze mam plny inventar harampadi, kdyz mi tam jen zavazi.

Druhy problem jsou questy, jako aby byl clovek ajnstajn, aby ty ukoly pochopil. Jdu, zahraju divadlo, obecenstvo tleska, pak jdu vedle a hlava me pozada, ze chce k telu, jenze ji musim ukrast. Jak ale kdyz cumi obecenstvo na hlavu. Tak prvni co me napadlo, je to otevrene hlediste, proste jim tam prsknu dest, oni odtahnou, bohuzel to nevzali v potaz. Tak jsem zkousel ruzne kejkle a nic, pak jsem si precetl na netu, ze jsem mel po zahrani divadla bezet k hlave, ze tam v tu chvili nikdo nebyl, pozde. No nakonec jsem tam hodil kourovy granat, coz fungovalo taky, ale stravena hodina nad kravinou.

Ted jsem zase ve sklepe, mam tam pasti, okolo se da projit pres otravenou kaluz. Kdyz kaluz zapalim, chvili hori a kdyz dohori, tak je tam zase otravena kaluz. Vzdyt to nedava smysl, nevim, jak to teda projit.

A posledni vec, kterou resim, je nejaka Evelyn, mam ji prokecat, ale hodinu beham po mape a nenasel jsem ji zatim. Proste nektere ukoly jsou udelane tak zdlouhave, ze ta zabava z toho vyprcha.

Ono je to bych rekl poslednich par let prave takhle, bud je hra hardcore a ve vysledku otravna nebo mate sipecky uplne vsude, abyste se neztratili. Vyvojari zda se nedokazi navrhnout nejaky zlaty stred, aby to nebylo tak tezke, ze to neni zabavne spis stresujici nebo aby to nebylo tak lehke, ze to neni ani trochu zabavne jen prihlouple.

Vítej ve světě RPG, který tě nevodí za ručičku. Tohle není pro rychlohráče tvýho typu, ale pro takový, co prošmejdí každej kout a zkusí všechno možný. Pro takový je to docela hardcore. Jedna z mála her, co necílí na hráče ranného pubertálního věku, takže obtížnost tomu odpovídá.
Ten kouřovej granát je dobrý řešení, to mě nenapadlo
K té otrávené kaluži - nejspíš tam bude "vyvěradlo", ze kterýho to teče ven. Je třeba na to hodit sud, nebo bednu a zastavit to tím.
Evelyn najdeš v baráku u tržiště, hned za stánkem prodavačky šípů.
Pokud jde o nedostatečný level kraftění - dost pomůžou bonusy z předmětů, tedy třeba prsteny, boty, nátepníky, který ti každej dají +1 k vyrábění. Není problém to s sebou tahat v inventáři a v případě potřeby nahodit a pak zase sundat. Když tím získáš +3 bonus, můžeš dělat lepší předměty a ve vyšší kvalitě.

Sudy pokladam, ale tady jsem prave to vyveradlo nenasel, nakonec jsem tim proste prosel a pak to vylecil. Zajimalo by me, jak moc pomuze prokecat zvirata, nemam totiz potrebnou dovednost, takze je ignoruju. Evelynin barak jsem uz nasel, ale ne Evelyn. Jsem ted sel na vychod, zkusim kam se dostanu, pac je tam hodne horka puda.
To krafteni nevim, predmety z bonusama sbiram, ale neprijde mi, ze by to moc pomohlo. Vzdycky nakonec najdu lepsi vec nez dokazu vyrobit. Ve vysledku u vyroby clovek stravi tolik casu, ze si myslim, ze se nevyplati se tim vubec zabyvat.

Pokec se zvířaty toho až tak moc nepřinese, toho litovat nemusíš.
Já kraftím, jednak mě to baví, ale nějakej užitek to přinese - levný nože překováš na dýku = vyšší cena při prodeji. Z kůží a hader ušiješ zbroje/róby, z kovových tyčí uděláš sekyry a meče. Zbraně nabrousit na brousku, zvyšuje DMG a cenu, kožený zbroje uvařit v kotlíku, plátový upravit na kovadlině, přinese to bonusy navíc. Na kovadlině vyrobíš boty.
Vyrobíš vlastní luk, vylepšíš ho, když na něj podruhé použiješ tětivu. Můžeš si ho sám očarovat (esence ohně, vody...), čím vyšší dovednost máš, tím lepší bude i očarování. Očarovat můžeš i ostatní zbraně. Nejlepší dýky pro zloděje jsem si vykraftil sám.
Můžeš si udělat amulety, vílí prášek + pírko, králičí packa, oko, hvězdice, krysí ocas... + nit a máš amulet.
Esence elementů + zbroj = odolnost na element.

Evelyn - pokud tam není, tak už jsi možná pokročil v příběhu, ona se časem zdekuje. Ale to nevadí, k tomu dojdeš a nebude to mít až takovej vliv.

Evelyn nemam a ten carodej mi pri vstupu do Stribrny roklinky rekl, ze mam nejdriv vyresit vrazdu Jakea. Tudiz potrebuju Evelyn, ale nejak jsem ji nenasel. Jinak mam teda odkrytou asi celou mapu toho Cysealu, jestli je to zhruba ctverec.

A co me stve nejvic, nenasel jsem Bertiinu ovecku. Kdepak muze byt?

Bertina ovečka je zakopána v Jakeově hrobě, místo jeho těla.
Vraždu Jakea dořešíš, až vyčistíš (pokud si pamatuju dobře) kostel a jeho podzemí. Teoreticky by tam mohla být i Evelyn, jestli se nepletu. Tam jdi až nakonec, až vykydlíš zbytek nepřátel v Cysealu, abys měl co nejvyšší úroveň. Třeba ti kostlivci v ohnivých ruinách před kostelem jsou parádní zdroj XP, jsou dvojnásob citliví na zranění vodou, takže jsem je postupně vylákal někam za roh a kouzelník s vodní hůlkou jim naložil do kožichu. Tam jsem nasyslil celou úroveň postav.

Určitě jsi dostal ty teleportační pyramidy. S nima se dají dělat pěkný kousky. Můžeš ji někam hodit a pomocí druhé se teleportovat za ní (nezapomeň při tom rozpojit postavy, ať se zbytek teamu nerozběhne za nima taky, třeba přes jedovatý pole), nebo postavu s pyramidou poslat napřed, rozpoutat boj a rychle se portnout zpět k zbytku teamu, kterej čeká ve strategické pozici. To je dost neotřelý herní prvek, jinde jsem ho nepotkal.

Pokud tvůj kouzelník má magii vzduchu, může mít kouzlo teleportace. Velmi užitečné - můžeš (nejen v boji) portnout předmět někam jinam, třeba sud s olejem mezi nepřátele a ten se tam rozbije, nebo silnýho nepřítele odsunout co nejdál, třeba i do bahna, či ohně. Můžeš však teleportovat i vlastní postavy - když mi v boji okouzlili Madoru, tedy největšího řezníka, tak jsem ji rychle poslal co nejdál, aby mi nezmasakrovala vlastní partu. Můžeš poslat svýho společníka na běžně nedostupné místo, ale musíš počítat s tím, že mu to trochu ublíží (u výchozích postav je to bez postihu, u přibraných to může vadit).

Právě tady tato variabilita a možnosti v boji se mi na té hře strašně líbí, ta propracovanost a využití taktiky, to ve hrách není až tak běžný, často je to o tom, kdo má větší klacek, v DoS o tom, kdo ten klacek umí použít.

Mimochodem - už jsi prošel tím průchodem, kde byl Arhuův chrlič? Ten velkej kostlivej bastard, co chrlil megablesk, kterým dokázal smahnout celou partu najednou? To byl vcelku oříšek, fungovaly na něj blesky.

Dik za tipy.
Vubec me treba nenapadlo, jake vsechny moznosti v boji skryva teleportace.

Mam jeden teleportacni kamen, druhy jsem nenasel.

Toho jsem sejmul, myslis toho v podzemi, ale ty lidi okolo, co mi pomahali, tak vsichni chcipli. Nevim, jestli mi to nejak neuskodilo, ale vypotreboval jsem vsechny svitky na zmrtvychvstani u toho. Opakovat jsem to rozhodne nechtel.

Svitky dokoupíš u obchodníků, nejsou drahý. Ti pomahači mi tam taky pochcípali, to prostě nešlo zahrát tak, aby přežili.

Jestli máš jednu pyramidu, tak na ni v inventáři klikni pravým myšem a dej "použít". Portne tě to k druhé pyramidě, tu sebereš a budeš mít obě. V některých částech hry se bez nich obejdeš jen těžko.

Ja uz si mezitim poradne precetl ukoly a tudiz jsem zjistil, jak se dostat k druhe pyramide.
Chvili jsem si vyrabel nejaky veci, ale prakticky ty vyrobeny veci mi jsou dobry akorat k prodeji. Penize jsou sice potreba na nakup knih na kouzla, ovsem nejak bych si ve hre, kde se da pomerne dost casu stravit vyrobou, predstavoval, ze bych si neco mohl vyrobit pro sebe, jenze predmety, ktere pouzivam maji krome hlavnich vlastnosti jako treba u mece poskozeni, jeste nejakou kouzelnou vlastnost jako je odolnost proti magii nebo zdravi navic, to si myslim, ze je casto platnejsi nez mit svuj vyrobek na sobe, tudiz mi to prijde akorat zdrzujici.

Tohle je prostě kraftění. Buď si dáš tu práci a vytěžíš z toho pro sebe nějaký vybavení, nebo prachy za prodej, nebo se na to vyprdneš a vrazíš body dovedností do něčeho jinýho.
Když nic jinýho, můžeš to alespoň využít na vylepšení nalezených zbraní a zbrojí a výrobu granátů, ty se hodí fakt hodně. Takovej vodní balónek a následně do toho prdnout elektrickou hůlkou, tak tím můžeš paralyzovat půlku útočníků. Tip - vodní balónek můžeš vyrobit použitím střev na sud s vodou. Nebo molotov - flaška naplněná olejem a k tomu rozbuška. Kouřový granáty dělají problém lučištníkům, takže na tebe nemůžou ze své pozice střílet.

Mam nejakej zasek. Cyseal komplet vycisteny, do kostela jsem se dostal, otevrel sklep, ale dal se pres magickou uzaveru nedostanu. Evelina ma na plazi tajny ukryt, ale nemuzu ho najit, ikdyz na tom miste na plazi, jak tam ten mag opaluje, jsem. Co delat?

Tak Cyseal mam vybitej, dal jsem "fight" proti Braccus Rexovi, v prvnim kole mi ty moje hrdiny v podstate sfouknul a v druhem je dodelal. To je nejaky finalni boss ne?

Jsem teda sel do te Stribrne roklinky, koukam ze docela dost dalsich ukolu. Tak stejne asi bude treba vylevelovat postavy, abych mohl i na ty silnejsi nepratele. Tady jsem se hned zapotil co by doprovod Alfiho, na trikrat jsem ten boj proti loupeznikum musel davat. Ale nemyslim, ze svou chybou, postavy si mi az na potreti stoupnuli priblizne doprostred, tudiz bylo snazsi vsechny ochranit a zaroven to mit i k nepratelum blizko.

To byl final boss pro první část hry, čekají tě minimálně 3 další. Jsi asi ve čtvrtině hry.
Pokud se ti postavy špatně staví do bojových pozic, změn jejich pořadí a formaci (ikona vlevo nahoře nad horním portrétem). Využívej rozpojení družiny, kdy jednoho pošleš napřed zahájit boj a ostatní čekají někde vzadu ve výhodné pozici a počkáš, až nepřátelé přijdou k tobě.
Opět - v boji využívej teleport, kdy odsuneš protivníka co nejdál. Kouřový granát znemožní lučištníkům střílet a musí se přesunout do přímého výhledu. Mrazící a elektrické šípy protivníka zastaví, velmi užitečné.

Využívej rozpojení družiny, kdy jednoho pošleš napřed zahájit boj a ostatní čekají někde vzadu ve výhodné pozici a počkáš, až nepřátelé přijdou k tobě.

Nepletes si to s jinou hrou? Protoze to nefunguje, rozpojil jsem je a boje se ucastnil jen ten, ktereho jsem poslal napred, takze mi ho jako prvni okouzlili, aby se nemohl branit a nasledne ho na nekolik pouze jejich kol dodelali.

Zmenu formace taky nepouzivam, chodime ve ctyrce za sebou, je to jedina moznost, jak se vyhnout tomu, aby mi nektery z nich omylem neslapl na minu, nebo do otraveneho ci horiciho pole.

Myslim zaroven, ze "combat" je nejvetsi slabinou te hry, je to hrozne neprehledne. Bud meli vytvorit arenu, aby bylo videt, kdo vsechno se boje ucastni nebo meli oddalit kameru jeste vic, abych mel prehled nad celym bojistem.

Rozpojení funguje. Jakmile ten jeden začne boj, musíš s ním utéct k ostatním, to se pak zapojí do boje taky. Pokud ho na začátku okouzlí, zkus jinou postavu, která má nějaký odolnosti (posilování, kouzlo štěstí, síla vůle či co proti tomu funguje). Nejde to samozřejmě aplikovat na přepadení skupiny, ale jen když hodláš sám zaútočit.
Taky je dobrý na to použít postavu, která má hodně akčních bodů, nebo velkou pohyblivost. Ta určuje, kolik metrů postava ujde na jeden akční bod.

Ale kamera mohla být dál, to jo.

Ok, dik. Mel jsem teda smulu, ze jsem to sel zkusit zrovna, kdyz mi postavu zpacifikovali na prvni dobrou. :-)

Jinak mi to zase nedalo a kouknul jsem na youtube a ten tam tu Garkulda Nightbringer paralyzoval jeste pred zahajenim boje, sprosty, to by me v zivote nenapadlo. Zkousel jsem ji ctyrikrat a pres ni prejit nejde, mozna kdybych mel vic vylevelovanou postavu.

Jinak az budes u trech hadanek houby Icara, tak mi prosim vysvetli posledni odpoved. Prvni dve jsem pochopil, ale tu treti jsem udelal na trikrat stylem save-load.

Teda nejlepsi RPG to neni, ani nejlepsi RPG strategie, jako dobra hra, ale trochu natazena, 70 hodin a zdaleka nejsem u konce, ani nevim, kde vlastne jsem. Kdyby nebyl koronak a nestridali jsme se v praci na dve skupiny, tak to v zivote nedohraju.
Ted jsem v hrade krale Borease, akorat to tam chci prosmejdit nez se mu postavim.

Jinak teda to ledovy kralovstvi me uplne vytaci, postavy neustale padaji na ledu, clovek se je snazi navigovat mimo, ale je to marny. Za me nejvetsi dve chyby ve hre, ovladani postav a soubojovy system, v nem se mi nelibi ani ten prvek nahody, pak je to proste save/load, obzvlast pri vetsim poctu nepratel, pokud mi selzou kouzla okouzleni. Nekdy je naprosty opruz dokazat vybrat nepritele, do ktereho chci palit, otacim kameru ze vsech stran a nejhorsi je, kdyz to tam uz mam, kliknu a v tom obraz poskoci, kamera uhne a ja si body kola vycerpam na pohyb postavy smerem k nepriteli, kdyz jsem ho pritom chtel sejmout na dalku. :-/

Nejlepší RPG to možná není, ale IMHO patří mezi ty velmi povedený. Ty souboje se mi naopak velmi líbí. Využití terénu a prostředí, možnost přípravy bojiště (u Madory nosím v inventáři dva - tři sudy s olejem, můžu ho před bitvou někam postavit a rozlít a pak zapálit.
Faktor náhody máš v každým RPG, je to hod mnohostrannou kostkou a záleží na tom, co ti padne.
Pokud ti postavy kloužou, tak jim okovej boty hřebíky. Funguje to na libovolný boty + hřebíky, statistiky bot se nezmění. A budeš imunní proti uklouznutí.

Sorry jako, ale nerikej, ze Hiberhaim Lava Puzzle neni totalne debilni ukol, pres ktery prejit je nadlidske i s pouzitim manualu. Jako mne nevadi vyzvy, ale tady to, kdyz se mi povedlo, tak jsem si rekl akorat "what the fuck", cestina pro tu debilitu nema ani prilehavy vyraz.

A mimochodem, chapu, ze je hra rozsahla, ale tohle me na open-worldu stve nejvic, preskocim nejaky ukol a jdu jinam, ale hra to nerespektuje, koho by z vyvojaru napadlo, ze pujdu nejdriv do Hiberhaimu a neporazitelneho Baracuse Rexe si necham az na pozdejsi dobu, nacez dialog s Arhu po skonceni boje byl nesmyslny, protoze uz ho mam splneny a jaksi nedaval smysl.

Tak nektere hadanky ve hre nad tim zustava rozum stat. Dostal jsem se k portalovemu puzzle, na jehoz konci si muzu vybrat jednu ze tri zbytecnych knih, ktere mi nic neprinesly, ale na reseni jsem se musel kouknout na youtube. Nebyla tam zadna logika nebo aspon ja ji neobjevil.

@Prasak: Hrajes to jeste? Jsem uz uplne ztraceny, byl jsem ve vesnici prepadene orky, ale nevim, jak to tam dokoncit, zkousel jsem je i porazit, jsou na me moc silni. Neco mi povidal ten sef neposkvrnenych, ze mi s orkama pomuze, ale nedokazu vyresit ty zmizele krvave kameny. Tak jsem sel dal, ale do toho chramu netusim, jak se pres ty magicky zavrene dvere dostat. Obratil jsem to na druhou stranu, ale princezna v prizracnem lese je udajne nesmrtelna. A s nesmrtelnyma si taky nevim rady, kvuli tomu jsem zase pro zmenu odesel z dolu, protoze pres nesmrtelne rytire nevim, jak se dostat.

Proste jsem se ve hre dostal do situace, ze tam akorat zmatene pobiham po mape a nevim, co dal. Podobne problemy obcas mivam na zacatku hry nez se do toho dostanu, ale tahle hra je tak neintuitivni, ze ani po odehranych 100 hodinach nemam zdani, kam to cele smeruje a co v jakem smeru mam delat.
Ani gameplaye na youtube nejsou moc napomocne, ve hre je takovych prvku, ktere na sebe mohou navazovat, ze malokdy neco z toho, co se kouknu na youtube mi funguje stejne. Staci nekde na druhem konci mapy pred 20 hodinama neco udelat jinak nebo neudelat (nesplnit podminku) a nasledne uz mi postup podle navodu nepomuze.

Takze pokud vis, tak bych aspon mel dotaz, jestli mam vstupovat do toho prizracneho lesa za tou Cassandrou nebo je to az nejaka pozdni faze hry a mel bych mit predtim vyrsesene vsechno ostatni?

Hraju to, ale ne tak intenzivně, včera jsem teprve zabil Evelyn. Hraju do toho i WoT, takže to nejde tak rychle, abych ti stíhal.

K tvým dotazům - pamatuju si jen ty nesmrtelný rytíře. Tam to musíš proplazit, je tam někde na konci kouzlo, co by mělo rušit jejich nesmrtelnost, tuším. Teleportační pyramidy tam myslím nefungují, takže pokud máš, tak nasaď předměty zlepšující plížení, rozpoj skupinu a nevoď je pohromadě, ale po jednom. Musíš využívat toho, že v režimu plížení vidíš, kam se dívají - kužel světla ve směru jejich pohledu. Do lesa nespěchej, pokud vím, tak do další lokace jdi, až máš stávající lokaci vyřešenou.

@Prasak: Fakt nechapu, proc jsi z te hry tak nadseny. Rozresil jsem ukol Bairdotry hledani Jaretha, moje reseni napisu do spoileru, pokud si ho nepamatujes nebo jsi ho pri minulem pruchodu hrou neresil, tak to zatim necti. Kazdopadne ale jsem to vyresil tak, ze to nedava ani trochu smysl a Bairdotra bude hledat/nehledat Jaretha na do smrti, jeji IQ je totiz mene nez 50 a neni schopna si uvedomovat samu sebe nebo to spis scenariste hry nedomysleli.

Jde o to, ze jsem prisel pod vodopad za Jarethem a zjistil jsem, ze je to super hajzl a cernokneznik Neposkvrnenych. Bairdotra, kterou jsem tak piplal, se pridala na jeho stranu a boj to byl velmi nerovny, behem par kol mi oba hrdiny sejmuli a ukazala se nacitaci obrazovka. Normalne me vytocilo, ze se o Bairdotru staram vic jak pul hry a pak mi prebehne na druhou stranu, ikdyz jasne vidi, co je jeji byvaly za hajzla, navic ji jeste do oci predtim rekl, ze ji vyuzival, nepochopitelne, ale dejme tomu, ze byla zamilovana a nepustilo ji to. Nakonec je to preci fantasy pohadka. Jelikoz jsem ale umrel a musel dat "load", tak jsem si rekl, ok, tak kdyz vy na me takhle, tak vas zkusim prechytracit. Bairdotru jsem nechal stranou a pustil jsem se do boje s Jarethem bez ni. Bylo to taky na nekolikrat, on si vyvola tvory, na ktere nefunguje kouzlo proti vyvolanym tvorum, coz uz samo o sobe je ze strany vyvojaru podvod. Nastesti ale funguje okouzleni, ikdyz taky ne s moc velkou pravdepodobnosti, ale za pomoci vycerpani poloviny zasob okouzleni a poloviny zasob svitku zmrtvychstani se mi na poctvrte podarilo Jarethovu bandu porazit a to pri me stalo jeste obrovske stesti.
Jareth se totiz rozhodl utikat smerem, kde stala Bairdotra bokem a nezasahovala do boje, v tu chvili si ji vsimnul a vypalil po ni kouzlo. Ji to nasralo a protoze se diky tomu pridala do boje a navic na mou stranu, tak ho jako zdatna lucistnice v pristim kole sejmula. Pak uz se nam podarilo zabit i zbytek vyvolanych tvoru a souboj vyhrat. Ukol hledani Jaretha je v ukolovniku dokoncen, ale Bairdotra o tom nevi. Nijak na vzniklou situaci nezareagovala a kdyz jsem ji zkusil vyzpovidat, tak mi rekla, ze hleda Jaretha. Boze, vzdyt ho kravka pred chvili sama zabila!

Já ten úkol za Bairdotru dokončil a nepřidala se k němu. Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy. Ale máš pravdu, taky jsem tam našel pár nevychytaných věcí - když jsem poprvé z Cysealu šel do Luculského lesa a neměl ještě vyřešený Cyseal, tak ke mě přibíhal Arhu a já tu chvíli portnul zpět do Cysealu. Asi mi v tu chvíli chtěl říct, že tam ještě nemám chodit, ale nestihnul to. A pak už se s ním nedalo ani mluvit, nereagoval a ve své laboratoři v Cysealu nebyl. Až jsem dokončil Cyseal a aktivoval pár hvězdných kamenů, tak teprve potom za mnou doběhnul a udělal zpětně nějaký rozhovory.
Takže ano, je tam dost nedodělků, to nepopírám.
Já tu hru mám rád z jiných důvodů - tebou nenáviděný soubojový systém, kdy můžu využívat prostředí a interakci elementů (mrsknu do tábora goblinů sud s olejem a zapálím, nebo voda + elektřina, teleportace), to jsem v jiných RPG hrách ještě nikdy nepotkal. Taky kraftění předmětů, což není sice to hlavní, ale když si můžu snadno vyrobit granáty a nemusím je kupovat, to mě baví.

Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy.

Protoze ta hra neni koridor a neni linearni. Ja jak je open-world, tak vzdycky premyslim, co bych mel podle hry udelat a presne podle toho postupuju, vzdycky je to ovsem spatne a jdu jinam nez hra predpokladala, ze se vydam. :-)
A v tyhle hre si podle me vyvojari stanovili velky cile, na ktere proste vubec nemeli pomyslet. Vysledkem toho je hodne moznosti, jak postupovat a bohuzel take hodne nedodelku, kdy nezvladli vyvojari osetrit prave ten jiny postup hrou, ktery nepredpokladali, ale dovolili ho udelat. Tudiz, jak se blizim k zaveru, tak tech dialogu s odkazem na veci pristi, ktere mam ovsem v me hre uz jako veci minule, pribyva. Na nejake nesrovnalosti v dialozich s Arhu uz jsem take narazil, ale tam to nebylo jako pest na oko, takze to tolik nevadilo.

Je pekne a myslim, ze i vzacne, ze dokazes byt tak kreativni v soubojich. Mozna mas s podobnyma hrama vic zkusenosti, me proste ty moznosti, ktere ta hra dava, casto vubec nenapadnou. Je to moje chyba, asi se o cast zazitku prirpavuju, ale na druhou stranu je to resitelne. Obzvlast ted, kdy uz mi 3 hrdinove umi vyvolat nemrtveho sermire, se na nich daji zalozit snad vsechny souboje. :-D Co me na tom soubojovem systemu vadi, je ta nerealnost, to obycejne hazeni kostkou ala "clovece, nezlob se". Ze je kazde soubojove kolo separatni a nepocita se i s nejakou pravdepodobnosti. V tom si myslim, ze je kamen urazu, sice by to bylo narocnejsi, ale hra mohla byt celkove mensi a prave tohle mohli rozvinout mnohem vic. Ono kdyz sedmy uder v rade dopadne "minul", tak uz by do toho clovek nejradsi prastil. A pritom po loadnuti toho sameho souboje znovu se taky stane, ze zadny uder nemine cil. Ta hra na stesti je proste prehnana a "clovece, nezlob se" jsem od malicka nemel rad. ;-)

To, že ve hře postupuju někam, kam bych neměl, poznám podle toho, že nepřátelé mají o dost vyšší úroveň. Šel jsem splnit zkoušku do jeskyně Neposkvrněných, měl jsem lvl 10, nepřátelé lvl 14. Pižlal jsem je o dost dýl, než obvykle a dali mi zabrat. Na pavouky se ještě nechystám, ti jsou dost tuzí, tam půjdu až později.

Hrál jsem hromady RPG, Baldur´s Gate a hry tohoto typu, tam právě je interakce s okolím téměř nulová, dá se využít akorát dveří, či rohů, za který se můžu schovat. Tady je to jiný. Třeba ty teleportační pyramidy - jednoho člena s pyramidou vyšlu napřed, vyvolá boj a rychle se portne k ostatním, kteří čekají ve výhodné pozici a mají připravený bojiště. Když máš silný postavy, můžeš v inventáři tahat s sebou klidně i sud s olejem a ten si předem někam nachystat a počkáš, až nepřátelé půjdou okolo a ohnivý šíp a je to. Nebo ho pomocí teleportace rozbiju do vhodnýho místa. Žádný jiný RPG mi tohle neumožnilo.
Líbí se mi, že každý povolání ve hře je svým způsobem silný - nestalo se mi, že bych měl nějakou postavu nevyužitou/slabou. Lučištník parádní support zezadu, kouzelník je jasnej co dělá, ničema s dýkama má unikátní dovednosti + zvýšený útok zezadu, toho je třeba využívat. Bojovník z blízka - Madora je neskutečnej řezník, když má boosty na pohyblivost, tak má obrovskej operační rádius.
Určitě je fajn obít boty svých postav hřebíky, když pak kouzlíš mrazící kouzla, tak ti nebudou postavy klouzat a padat. Ledová zeď je taky paráda, dokáže zmrazit protivníky uvnitř, třeba i 3 najednou, když jsou blízko u sebe.
Okouzlení moc nepoužívám, ono to totiž dost často selže, takže na to prdím.
Lučištník pro zvýšení šance zásahu má kouzlo na přesnost.

Ty šance na zásah - to jsou principy RPG, simuluje to podmínky na bojišti - šlápneš na šutr, něco tě štípne a ty netrefíš. Tohle je v každé RPG hře, kde jsou nějaký statistiky a vlastnosti postav vyjádřeny v číslech.

Ja si rikam, ze kdyz budu na bojisti a budu se nepritele snazit trefit, tak ze se mi to treba na poprve nepovede, ale na podruhe ..., a jestli ani to ne, tak na potreti atd. Proste, ze by se sance na trefu mela zvysovat s kazdou ranou, kterou ten hrdina mine. A v Divinity mi prijde to pocitani nahody extremne zbytecne velke, protoze jinak by se nestalo, ze kdyz opakuju stejny souboj podruhe, ze neminu ani jednou, kdyz v tom prvnim jsem minul 7x za sebou. Proste to procento nahody prehnali.

Jinak ale jsem s tim docela pohnul, uz mam pred sebou jenom dokonceni orkske vesnice a prizracny les. Nekde v navodu jsem cetl neco o tom, ze je lepsi prvni jit do toho lesa, ale asi prvne dobiju ty orky. No blizi se to, jiste to ale bude pres 150 hodin, proste dlouhe, jeste ze je korona. :-) Ikdyz ted 3 dny prace, v patek bych to uz mohl dokopnout.

Co mi prijde zajimavy, ze mi Steam vzdycky napise splneni nejakeho achievementu a v prumeru to ma splneno 15% hracu. To mi prijde dost ujety, ze se ke konci hry dostalo tak male procento hracu.

No a zase teda trochu stiznost na dialogy, nic velkyho, ale uz jsem mel krev v baglu, kdyz jsem sebral kouzlo a dokud jsem neprovedl to spojeni, tak se hrdinove domlouvali na tom, ze bude potreba najit to co aktivuje to kouzlo. Ani to tak nevycitam ty hre jako te mode open-worldu, protoze kdyby vyvojari vic kocirovali postup pribehem za cenu, ze se do jinych lokaci hrdina nedostane, dokud nebude mit splneno v predchozi, tak pak maji mnohem jednodussi praci. Alternativne teda by holt meli delat ty dialogy mnohem vic podminene nez nejen v tehle hre jsou.

Jinak teda asi hra trochu ocekavala, ze budu ke dvojici hlavnich hrdinu ty dalsi dva stridat, ale na to kaslu. Nektere vedlejsi ukoly navazane na vedlejsi postavy jsem teda vynechal. Prave Madoru a taky Wolgraffa v tymu nemam. Jedu to celou hru jen s Bairdotrou a Jahanem. A teda ted ke konci uz to jedu stylem, ze vsechny rezu na ferovku, ja na zadny velky vymysleni nejsem. Proste maji nejakou krome Baidotry (kuse) zbran na blizko a k tomu uz mi cela ctyrka umi vyvolat kostlivce, cimz temer kazdy souboj zacinam, postavim si dopredu kostlivce, ktery mi nepratele nacnou a posleze je proste dodelame. :-D

Tak hlavne ze to takhle jde, ikdyz jeste vyhrano nemam. :-)

@Prasak: Tak co, jak pokracujes?

Ja si nemuzu pomoct, ale ta hra je fakt blba.

1. Vedlejsi ukol - vratit hlas wolgraffovi, tak tam jak debil dobehnu a zjistim, ze to nejde jinak nez, ze si ho pridam do party? Takze jsem na uplnem konci hry a pridal jsem si misto Jahana, to bude zajimavy bossfight, jestli v te hre teda je, kdyz jsem tesne pred koncem vymenil carodeje za nicemu. To chci videt, jak to dam. Ale dobry, jenze mam u sebe Wolgraffa asi minutu a uz je nad nim vykricnik a dozaduje se pokecu: Pry jestli z nej udelam stopare: odpoved a) moc jsi nam pomohl a osvedcil ses, tak jo; odpoved b) takovy zlodej nebude nikdy stoparem. Jako WTF? Ja ho vubec neznam, netusim, jestli je zlodej a s nicim mi jeste nepomohl. ::) Silne nedomyslene!

2. Chci vsoupit do chramu pramene: jedine co mi hra rekne, ze mi uz duse lesa rekla, jak tam mam vlezt. Jo, vim o tom, rikala to, ale nekdy pred trema dnama a to ne hernima, ale realnyma, copak si mam kazdej vejzblept kazdy postavy ve hre pamatovat? Preskocilo vyvojarum nebo maji o kolecko min od narozeni?

Vazne, mapa stoji za uplne hovno, ze to tak musim rict, podle mapy v teto hre nenajdu vubec nic a este mi to komplikujou tim, ze mi nemuzou napsat do ukolovniku, co ze mi to ta duse lesa rikala, mel jsem si to pamatovat, fakt magorina.

Tudiz spoleham na tebe, jinak to asi nedohraju. :-)

Ale jo, hraju to, ale nesnažím se dohrát úkoly pro všechny postavy. Nejsem si jist, jestli se jim taky zvedá úroveň, když je nemám u sebe a na konci hry by pak byli příšerně slabí. Dohrál jsem to podruhé s jinýma postavama, ale ani teď potřetí jsem si nevzal toho kouzelníka.
Pokud jde o rozhovory, tak pokud si pamatuju, tak se rozhovory logují, takže někde v deníku by měla být záložka s rozhovory s každou (důležitou) postavou, se kterou jsi kdy kecal.

Vidim tam jen posledni dva herni dny, asi se ty starsi mazou.

Uroven se jim zveda automaticky, takze jsem jen tomu wolraffovi prerozdelil body, ale zatim teda je to dobry, jsem predtim nemel nicemu, ted zase nemam kouzelnika, ale zda se, ze to nevadi.

Myslim, ze krome ty Bairdotry, Jahana a Wolgraffa, je tam uz jen ta Madora a tu jsem teda zase vynechal ja.

Dostal jsem se do nejake slepe ulicky, vubec netusim, co dal:

Jsem na vstupu portalu Pramene, nasel jsem tajny vchod a dvere me odmitaji vpustit dal, ze jeste nejsem pripraven. Jenze ja mam temer vsechno splneno. Co nemam:

1. Na konci casu nemam otevreny portal ohne, ale nevim, co mam udelat proto, abych ho mohl otevrit.

2. Rozdelane nedokoncene ukoly mam nasledujici: Stoparova cesta, Generalovo vypraveni, Generaluv pribeh, Chybejici vlakna, Uvnitr chramu pramene, Hledani maga. Vsechny tyhle ukoly jsou ale myslim navazane na postup do Pramene a teda pres dvere, vic v nich udelat nemohu.

3. Zbyly mi nedokoncene vedlejsi questy: Cordelia krisitelka - umistil jsem totem, ale ten mi rekl, ze nemam potrebnou magii, nemohu dokoncit. Valka o kameny - vybil jsem v te vesnici vsechny orky, netusim, co v tom podniknout dalsiho, uprimne si myslim, ze jsem vybil vsechny orky vsude, ze zadny nezustal. Hlidka prichazi - tady vubec nevim, co ten ukol je zac a co jsou ti nepozemsti hlidaci. Legenda o Ovcodlakovi - tady taky nevim, mam recept na brneni, ale nevim, kde Ovcodlak je, tudiz nemam vlnu.

No a to je vsechno. Takze ted vlastne vubec nevim, kam se pohnout nebo co po mne ta hra teda chce?

Nevim, nevim a nevim. Beham zurive po mape, zbyle ukoly splnit nedokazu a hlavne se nedokazu dostat za ty posledni dvere. Uz achievement dostat se do chramu Pramene podle Steamu splnilo 12% hracu, nedivim se, ale zajimalo by me, kolik jich to zvladlo dohrat, protoze ja budu jeste tak hodku behat a pak to zabalim. :-/

Kdyz jsem to na netu prohledl, rekl bych, ze jsem byl vsude a vsechny ty kameny mam, presto to nejde. Jak jsem zjistil, tak nekteri lide si stezuji, ze je v te hre bug, ze se neotevre posledni portal a nejde to dohrat. Jestli je to pravda, tak je to vazne ta nejblbejsi hra, kterou jsem kdy hral.

Je to teda silena hra, na jednu stranu dobra, ale na druhou stranu je na kazdym kroku videt, o kolik lepsi to jeste mohlo byt.

Jako jak ma cloveka napadnout, ze kdyz vycerpam hvezdne kameny, ze mam dat "pouzit" na krvavy kamen, cimz se zmeni v netecny kamen a je to stejny ucinek jako hvezdny kamen? WTF?

Takze nebyla chyba u me, hvezdne kameny jsem pouzil a sesbiral vsechny, bylo treba pouzit krvave kameny a to prostym kliknutim na kamen a zmacknutim pouzit. Jenze kdyz mi to hra nerekne, tak jak na to mam asi prijit? Prijde mi to asi jako kdybych dostal svuj prvni pocitac bez operacniho systemu i bez manualu, vubec tomu nerozumel a nevedel bych co s tim delat.

No blizim se do finale, diky tem zdrzovackam, ktere hra na cloveka pripravuje, mam na Steamu nejakych 175 hodin, ve skutecnosti to bude cisteho casu mene, ale urcite takovych 120-130 hodin, proste zbytecne dlouha hra.

Jsem myslel, ze bude uz konecne konec, ale velky kulovy.

Za tema dverma je cele puzzle dveri, vyresit to a dostat se do vsech dveri byl naprosty opruz. Neustale dokola pouzivani teleportu, teleportacnich kamenu, to bylo nekonecne. Nicmene uspel jsem, nasel jsem klic od zemnich i vzdusnych dveri, otevrel vsechny truhly, skoro bych byl na sebe hrdy, ale jedine co nemuzu, je postoupit dal.

Ja jsem se teda kouknul na navod na IGN i se spoilerem, ktery rika, jak ten system svicek vyresit, takze teoreticky a nakonec to nejspis i tak udelam, proste to presne dle navodu rozsvitim a bude. Nicmene jsem ocekaval, ze kdyz projdu vsechny ty puzzle, ze tam dostanu nejakou napovedu, jak to vyresit, ale kdepak, nasel jsem jen nepotrebne kramy, nic vic. Jak teda pokracovat bez koukani do navodu zrejme neni, asi to ti kdo navod nemeli zkouseli nekolik dni vsechny kombinace, az se jim to nahodou povedlo, fakt strasna hra.

Takze jeste jednou ted uz uplne naposledy:

HOVADA, HOVADA jsou to. Nejhorsi hra, kterou jsem kdy hral!

https://steamcommunity.com/app/373420/discussions/0/485624149171173600/

Stalo se mi to samozrejme taky. Cassandru jsem porazil, presto kouzlo spojeni duse nemam a hra se neda dohrat! Silene, po cca. 150 hodinach prijde zmar. Davam hru dokonce i za ty ubisofti nedodelky a radeji si zase zahraju generickeho Assassina nez tuhle stupiditu!

:-D :-D :-D :-D :-D

Jsem si rekl, ze to dohraju, ikdyz nemuzu zachranit tu Leandru, ze se na ni vykaslu, kdyz mi nic jineho kvuli bugu nezbyva.

Takze jsem sel prvne do nejakyho prdlyho souboje, kde stali ti, co po mne chteli, abych to tam zachranil, proti mne. Nepochopil jsem, ale to je jedno, nebyl to problem, jsem sundal toho prvniho bose snad na 4 kola, proste pohoda.
Potom boj proti Leandre, zase jsem absolutne nepochopil, protoze ona byla stale nezranitelna. V druhem souboji mi ty rytire prazdnoty seslala snad sedmkrat, boj trvajici hodinu a pul realneho casu, proste ji neslo zabit a nakonec me udolala. Tak jsem sel na youtube zjistit, co delam spatne. Prekvapive nic, ale v tom gameplayi ji nesmrtelnost skoncila po ctyrech kolech, takze zase nejakej bug nebo co, netusim. Zkusil jsem ji teda dat na potreti a co se nestalo, ve ctvrtym kole ji Zandalor zmrazil, do 10 minut bylo dobojovano.
Muzete mi vypravet o nejakym skillu, tahle hra neni vic nez o nahode. Jednou souboj trva hodinu a pul a nakonec prohraju, podruhy nepritele totalne rozsekam behem deseti minut? Jako vazne?

Ted jsem v poslednim souboji s drakem, kde se na zacatku souboje objevi nova postava ve hre, nejaka Astarte, navic a na tenhle vtip vyvojaru se posadte, ja tu postavu neovladam, drak ji zabije a hra konci neuspechem. Jako uz jsem tu prskal nad ruznyma hrama, ale tomuhle se muzu akorat smat. Vsechno zavisi na preziti nehratelny postavy v zaverecnym bossfightu, absolutne netusim, jak tu postavu mam udrzet na zivu.

Tak definitivni tecka za hrou.

Dohrano.

Zase si ale neodpustim kritiku, prvni boj jsem prohral snad po hodine a pul, protoze Astarte zemrela, druhy souboj bug a treti souboj ani ne pulhodinka a vzhledem k tomu, ze bylo jasne, ze to mam v kapse, tak jsem se tam trosku vyblbnul. Co se stalo, prvne mi na zacatku hodne pomohlo okouzleni, ktere tentokrat zafungovalo vytecne, nasledne doslo k upadnuti draka, takze jedno kolo k dobru a pak to prislo, zmrazeni draka na jedno kolo a znehybneni na tri kola. V podstate nemel zadnou sanci. Pritom v predchozich dvou pokusech jsem ho nevyradil ani na jedno jedinne kolo. At si rika, kdo chce co chce, ale to procento nahody, kde nerozhoduje skill, ale jen hod kostkou, je v te hre prehnane velike. V zadne jine hre jsem tohle jeste nevidel.

Celkove zhodnoceni asi takove, ze bych hru lehce doporucil, to jest nejakych 6-7/10, kdyby v ni nebyly ty priserne bugy. Diky tem teda nedoporucuju a vic jak 4/10 bych tomu nedal. Skoda no.

Edit: Achievement velkolepe finale (kompletni dohrani hry) ziskalo 10% hracu, to bych rekl, ze je odpoved na to, ze ta hra bohuzel neni hlavne vinou tech bugu dobra.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru