Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Divna hra Divinity Original Sin

Zdar,

tohle RPG si hodne lidi chvali, tak jsem si rikal, ze to take zkusim, ale je to teda takove hodne divne a teda hned od zacatku si myslim, ze me to nechytne ani trochu. Hrozne divna kamera a jeji ovladani.

Nicmene teda hned mam v uvodu zasek. Udajne je tam treninkova jeskyne, kde hra vysvetli zakladni principy, ale teda nevim, mne to jako tutorial neprijde a nesnasim hry bez tutorialu, kde si ma clovek na vsechno prijit sam. Ono to je pak dost rozdil pro zkuseneho hrace podobnych her a pro novacka, proste jasna vada hry, ze nema tutorialovy zacatek.

Nicmene teda jeskyni jsem prosel a potreboval bych z ni vylezt, ale je to bez sance - zamceno. Pritom vsechny gameplaye, ktere jsem videl, tak proste se jim otevrou dvere samy a je hotovo. U me zase ne, co to ta hra zase na me zkousi? Vedel by nekdo?

Řešení:

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
@Prasak: Fakt nechapu, proc jsi z te hry tak nadseny. Rozresil jsem ukol Bairdotry hledani Jaretha,… nový
RedMaX 07.02.2021 13:41
RedMaX
Já ten úkol za Bairdotru dokončil a nepřidala se k němu. Zvláštní, že se ti daří najít takový všelij… nový
Prasak 07.02.2021 16:06
Prasak
Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy. Protoze ta hra neni koridor a neni linearni. J… nový
RedMaX 07.02.2021 20:53
RedMaX
To, že ve hře postupuju někam, kam bych neměl, poznám podle toho, že nepřátelé mají o dost vyšší úro… nový
Prasak 07.02.2021 21:44
Prasak
Ja si rikam, ze kdyz budu na bojisti a budu se nepritele snazit trefit, tak ze se mi to treba na pop… nový
RedMaX 08.02.2021 22:42
RedMaX
Proste, ze by se sance na trefu mela zvysovat s kazdou ranou, kterou ten hrdina mine. To je nesmysl… nový
snco1301 09.02.2021 09:51
snco1301
@Prasak: Tak co, jak pokracujes? Ja si nemuzu pomoct, ale ta hra je fakt blba. 1. Vedlejsi ukol -… nový
RedMaX 15.02.2021 21:39
RedMaX
Jsem to nasel, nakonec jsem se rozpomenul, ze tam neco rikala o jedny strane a je to tam, akorat ted… nový
RedMaX 15.02.2021 21:56
RedMaX
Ale jo, hraju to, ale nesnažím se dohrát úkoly pro všechny postavy. Nejsem si jist, jestli se jim ta… nový
Prasak 16.02.2021 16:27
Prasak
Vidim tam jen posledni dva herni dny, asi se ty starsi mazou. Uroven se jim zveda automaticky, takz… nový
RedMaX 16.02.2021 16:55
RedMaX
Aha, takže můžu zkusit dohrát všechny. O tom logu víc nevím, já ho jen viděl, nepoužil. nový
Prasak 16.02.2021 18:03
Prasak
Dostal jsem se do nejake slepe ulicky, vubec netusim, co dal: Jsem na vstupu portalu Pramene, nasel… nový
RedMaX 16.02.2021 22:19
RedMaX
Nevim, nevim a nevim. Beham zurive po mape, zbyle ukoly splnit nedokazu a hlavne se nedokazu dostat… nový
RedMaX 17.02.2021 17:05
RedMaX
Nevím, nepamatuju si to, už je to dávno, co jsem to dohrál, ale vždy jsem došel až do konce. Pokud j… nový
Prasak 17.02.2021 17:15
Prasak
V inventari mam 5 krvavych kamenu a 1 ulomek krvaveho kamene. Jak to tim aktivuju? nový
RedMaX 17.02.2021 17:18
RedMaX
Pokud je červenej, tak pravej klik a použít. Jestli je šedej, tak mám pocit, že k hovnu. nový
Prasak 17.02.2021 18:37
Prasak
Jo, uz jsem na to prisel, v jedny diskuzi na Steamu to nastesti psali take. nový
RedMaX 17.02.2021 21:14
RedMaX
Ta hra mi rika, ze musim najit vic hvezdnych kamenu, v inventari zadne nemam, tak pocitam, ze se hve… nový
RedMaX 17.02.2021 17:31
RedMaX
Dá se na netu dohledat, kolik těch šutrů je a kde všude jsou. nový
Prasak 17.02.2021 18:37
Prasak
Kdyz jsem to na netu prohledl, rekl bych, ze jsem byl vsude a vsechny ty kameny mam, presto to nejde… nový
RedMaX 17.02.2021 20:05
RedMaX
Je to teda silena hra, na jednu stranu dobra, ale na druhou stranu je na kazdym kroku videt, o kolik… nový
RedMaX 17.02.2021 21:13
RedMaX
Jsem myslel, ze bude uz konecne konec, ale velky kulovy. Za tema dverma je cele puzzle dveri, vyres… nový
RedMaX 18.02.2021 11:46
RedMaX
Tak ne, nedohraju to, balim to. A navic uděluji své páté negativní hodnocení na Steamu. Prostě takhl… nový
RedMaX 18.02.2021 20:29
RedMaX
Já ti dám pak vědět, až to dohraju. ;-) nový
Prasak 18.02.2021 21:49
Prasak
Takze jeste jednou ted uz uplne naposledy: HOVADA, HOVADA jsou to. Nejhorsi hra, kterou jsem kdy hr… nový
RedMaX 18.02.2021 22:54
RedMaX
:-D:-D:-D:-D:-D Jsem si rekl, ze to dohraju, ikdyz nemuzu zachranit tu Leandru, ze se na ni vykaslu… nový
RedMaX 21.02.2021 21:54
RedMaX
Ty vole, ty vole, ty vole, tak to je sila!!! Mlatim do toho kretenskyho finalniho bose pul hodiny a… nový
RedMaX 22.02.2021 22:00
RedMaX
[92349-20210222214518-1-jpg] nový
RedMaX 22.02.2021 22:03
RedMaX
Zdá se až neuvěřitelný, kolik bugů se vyskytlo zrovna tobě. Ty bys měl být betatester na hry. nový
Prasak 23.02.2021 08:17
Prasak
:-) Ja vim, pokud je v jakekoli hre bug, tak stopro se s nim setkam, to mam skoro u vsech her. Nepo… nový
RedMaX 23.02.2021 18:44
RedMaX
Tak definitivni tecka za hrou. Dohrano. Zase si ale neodpustim kritiku, prvni boj jsem prohral sna… poslední
RedMaX 23.02.2021 21:12
RedMaX

@Prasak: Fakt nechapu, proc jsi z te hry tak nadseny. Rozresil jsem ukol Bairdotry hledani Jaretha, moje reseni napisu do spoileru, pokud si ho nepamatujes nebo jsi ho pri minulem pruchodu hrou neresil, tak to zatim necti. Kazdopadne ale jsem to vyresil tak, ze to nedava ani trochu smysl a Bairdotra bude hledat/nehledat Jaretha na do smrti, jeji IQ je totiz mene nez 50 a neni schopna si uvedomovat samu sebe nebo to spis scenariste hry nedomysleli.

Jde o to, ze jsem prisel pod vodopad za Jarethem a zjistil jsem, ze je to super hajzl a cernokneznik Neposkvrnenych. Bairdotra, kterou jsem tak piplal, se pridala na jeho stranu a boj to byl velmi nerovny, behem par kol mi oba hrdiny sejmuli a ukazala se nacitaci obrazovka. Normalne me vytocilo, ze se o Bairdotru staram vic jak pul hry a pak mi prebehne na druhou stranu, ikdyz jasne vidi, co je jeji byvaly za hajzla, navic ji jeste do oci predtim rekl, ze ji vyuzival, nepochopitelne, ale dejme tomu, ze byla zamilovana a nepustilo ji to. Nakonec je to preci fantasy pohadka. Jelikoz jsem ale umrel a musel dat "load", tak jsem si rekl, ok, tak kdyz vy na me takhle, tak vas zkusim prechytracit. Bairdotru jsem nechal stranou a pustil jsem se do boje s Jarethem bez ni. Bylo to taky na nekolikrat, on si vyvola tvory, na ktere nefunguje kouzlo proti vyvolanym tvorum, coz uz samo o sobe je ze strany vyvojaru podvod. Nastesti ale funguje okouzleni, ikdyz taky ne s moc velkou pravdepodobnosti, ale za pomoci vycerpani poloviny zasob okouzleni a poloviny zasob svitku zmrtvychstani se mi na poctvrte podarilo Jarethovu bandu porazit a to pri me stalo jeste obrovske stesti.
Jareth se totiz rozhodl utikat smerem, kde stala Bairdotra bokem a nezasahovala do boje, v tu chvili si ji vsimnul a vypalil po ni kouzlo. Ji to nasralo a protoze se diky tomu pridala do boje a navic na mou stranu, tak ho jako zdatna lucistnice v pristim kole sejmula. Pak uz se nam podarilo zabit i zbytek vyvolanych tvoru a souboj vyhrat. Ukol hledani Jaretha je v ukolovniku dokoncen, ale Bairdotra o tom nevi. Nijak na vzniklou situaci nezareagovala a kdyz jsem ji zkusil vyzpovidat, tak mi rekla, ze hleda Jaretha. Boze, vzdyt ho kravka pred chvili sama zabila!

Já ten úkol za Bairdotru dokončil a nepřidala se k němu. Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy. Ale máš pravdu, taky jsem tam našel pár nevychytaných věcí - když jsem poprvé z Cysealu šel do Luculského lesa a neměl ještě vyřešený Cyseal, tak ke mě přibíhal Arhu a já tu chvíli portnul zpět do Cysealu. Asi mi v tu chvíli chtěl říct, že tam ještě nemám chodit, ale nestihnul to. A pak už se s ním nedalo ani mluvit, nereagoval a ve své laboratoři v Cysealu nebyl. Až jsem dokončil Cyseal a aktivoval pár hvězdných kamenů, tak teprve potom za mnou doběhnul a udělal zpětně nějaký rozhovory.
Takže ano, je tam dost nedodělků, to nepopírám.
Já tu hru mám rád z jiných důvodů - tebou nenáviděný soubojový systém, kdy můžu využívat prostředí a interakci elementů (mrsknu do tábora goblinů sud s olejem a zapálím, nebo voda + elektřina, teleportace), to jsem v jiných RPG hrách ještě nikdy nepotkal. Taky kraftění předmětů, což není sice to hlavní, ale když si můžu snadno vyrobit granáty a nemusím je kupovat, to mě baví.

Zvláštní, že se ti daří najít takový všelijaký bugy.

Protoze ta hra neni koridor a neni linearni. Ja jak je open-world, tak vzdycky premyslim, co bych mel podle hry udelat a presne podle toho postupuju, vzdycky je to ovsem spatne a jdu jinam nez hra predpokladala, ze se vydam. :-)
A v tyhle hre si podle me vyvojari stanovili velky cile, na ktere proste vubec nemeli pomyslet. Vysledkem toho je hodne moznosti, jak postupovat a bohuzel take hodne nedodelku, kdy nezvladli vyvojari osetrit prave ten jiny postup hrou, ktery nepredpokladali, ale dovolili ho udelat. Tudiz, jak se blizim k zaveru, tak tech dialogu s odkazem na veci pristi, ktere mam ovsem v me hre uz jako veci minule, pribyva. Na nejake nesrovnalosti v dialozich s Arhu uz jsem take narazil, ale tam to nebylo jako pest na oko, takze to tolik nevadilo.

Je pekne a myslim, ze i vzacne, ze dokazes byt tak kreativni v soubojich. Mozna mas s podobnyma hrama vic zkusenosti, me proste ty moznosti, ktere ta hra dava, casto vubec nenapadnou. Je to moje chyba, asi se o cast zazitku prirpavuju, ale na druhou stranu je to resitelne. Obzvlast ted, kdy uz mi 3 hrdinove umi vyvolat nemrtveho sermire, se na nich daji zalozit snad vsechny souboje. :-D Co me na tom soubojovem systemu vadi, je ta nerealnost, to obycejne hazeni kostkou ala "clovece, nezlob se". Ze je kazde soubojove kolo separatni a nepocita se i s nejakou pravdepodobnosti. V tom si myslim, ze je kamen urazu, sice by to bylo narocnejsi, ale hra mohla byt celkove mensi a prave tohle mohli rozvinout mnohem vic. Ono kdyz sedmy uder v rade dopadne "minul", tak uz by do toho clovek nejradsi prastil. A pritom po loadnuti toho sameho souboje znovu se taky stane, ze zadny uder nemine cil. Ta hra na stesti je proste prehnana a "clovece, nezlob se" jsem od malicka nemel rad. ;-)

To, že ve hře postupuju někam, kam bych neměl, poznám podle toho, že nepřátelé mají o dost vyšší úroveň. Šel jsem splnit zkoušku do jeskyně Neposkvrněných, měl jsem lvl 10, nepřátelé lvl 14. Pižlal jsem je o dost dýl, než obvykle a dali mi zabrat. Na pavouky se ještě nechystám, ti jsou dost tuzí, tam půjdu až později.

Hrál jsem hromady RPG, Baldur´s Gate a hry tohoto typu, tam právě je interakce s okolím téměř nulová, dá se využít akorát dveří, či rohů, za který se můžu schovat. Tady je to jiný. Třeba ty teleportační pyramidy - jednoho člena s pyramidou vyšlu napřed, vyvolá boj a rychle se portne k ostatním, kteří čekají ve výhodné pozici a mají připravený bojiště. Když máš silný postavy, můžeš v inventáři tahat s sebou klidně i sud s olejem a ten si předem někam nachystat a počkáš, až nepřátelé půjdou okolo a ohnivý šíp a je to. Nebo ho pomocí teleportace rozbiju do vhodnýho místa. Žádný jiný RPG mi tohle neumožnilo.
Líbí se mi, že každý povolání ve hře je svým způsobem silný - nestalo se mi, že bych měl nějakou postavu nevyužitou/slabou. Lučištník parádní support zezadu, kouzelník je jasnej co dělá, ničema s dýkama má unikátní dovednosti + zvýšený útok zezadu, toho je třeba využívat. Bojovník z blízka - Madora je neskutečnej řezník, když má boosty na pohyblivost, tak má obrovskej operační rádius.
Určitě je fajn obít boty svých postav hřebíky, když pak kouzlíš mrazící kouzla, tak ti nebudou postavy klouzat a padat. Ledová zeď je taky paráda, dokáže zmrazit protivníky uvnitř, třeba i 3 najednou, když jsou blízko u sebe.
Okouzlení moc nepoužívám, ono to totiž dost často selže, takže na to prdím.
Lučištník pro zvýšení šance zásahu má kouzlo na přesnost.

Ty šance na zásah - to jsou principy RPG, simuluje to podmínky na bojišti - šlápneš na šutr, něco tě štípne a ty netrefíš. Tohle je v každé RPG hře, kde jsou nějaký statistiky a vlastnosti postav vyjádřeny v číslech.

Ja si rikam, ze kdyz budu na bojisti a budu se nepritele snazit trefit, tak ze se mi to treba na poprve nepovede, ale na podruhe ..., a jestli ani to ne, tak na potreti atd. Proste, ze by se sance na trefu mela zvysovat s kazdou ranou, kterou ten hrdina mine. A v Divinity mi prijde to pocitani nahody extremne zbytecne velke, protoze jinak by se nestalo, ze kdyz opakuju stejny souboj podruhe, ze neminu ani jednou, kdyz v tom prvnim jsem minul 7x za sebou. Proste to procento nahody prehnali.

Jinak ale jsem s tim docela pohnul, uz mam pred sebou jenom dokonceni orkske vesnice a prizracny les. Nekde v navodu jsem cetl neco o tom, ze je lepsi prvni jit do toho lesa, ale asi prvne dobiju ty orky. No blizi se to, jiste to ale bude pres 150 hodin, proste dlouhe, jeste ze je korona. :-) Ikdyz ted 3 dny prace, v patek bych to uz mohl dokopnout.

Co mi prijde zajimavy, ze mi Steam vzdycky napise splneni nejakeho achievementu a v prumeru to ma splneno 15% hracu. To mi prijde dost ujety, ze se ke konci hry dostalo tak male procento hracu.

No a zase teda trochu stiznost na dialogy, nic velkyho, ale uz jsem mel krev v baglu, kdyz jsem sebral kouzlo a dokud jsem neprovedl to spojeni, tak se hrdinove domlouvali na tom, ze bude potreba najit to co aktivuje to kouzlo. Ani to tak nevycitam ty hre jako te mode open-worldu, protoze kdyby vyvojari vic kocirovali postup pribehem za cenu, ze se do jinych lokaci hrdina nedostane, dokud nebude mit splneno v predchozi, tak pak maji mnohem jednodussi praci. Alternativne teda by holt meli delat ty dialogy mnohem vic podminene nez nejen v tehle hre jsou.

Jinak teda asi hra trochu ocekavala, ze budu ke dvojici hlavnich hrdinu ty dalsi dva stridat, ale na to kaslu. Nektere vedlejsi ukoly navazane na vedlejsi postavy jsem teda vynechal. Prave Madoru a taky Wolgraffa v tymu nemam. Jedu to celou hru jen s Bairdotrou a Jahanem. A teda ted ke konci uz to jedu stylem, ze vsechny rezu na ferovku, ja na zadny velky vymysleni nejsem. Proste maji nejakou krome Baidotry (kuse) zbran na blizko a k tomu uz mi cela ctyrka umi vyvolat kostlivce, cimz temer kazdy souboj zacinam, postavim si dopredu kostlivce, ktery mi nepratele nacnou a posleze je proste dodelame. :-D

Tak hlavne ze to takhle jde, ikdyz jeste vyhrano nemam. :-)

@Prasak: Tak co, jak pokracujes?

Ja si nemuzu pomoct, ale ta hra je fakt blba.

1. Vedlejsi ukol - vratit hlas wolgraffovi, tak tam jak debil dobehnu a zjistim, ze to nejde jinak nez, ze si ho pridam do party? Takze jsem na uplnem konci hry a pridal jsem si misto Jahana, to bude zajimavy bossfight, jestli v te hre teda je, kdyz jsem tesne pred koncem vymenil carodeje za nicemu. To chci videt, jak to dam. Ale dobry, jenze mam u sebe Wolgraffa asi minutu a uz je nad nim vykricnik a dozaduje se pokecu: Pry jestli z nej udelam stopare: odpoved a) moc jsi nam pomohl a osvedcil ses, tak jo; odpoved b) takovy zlodej nebude nikdy stoparem. Jako WTF? Ja ho vubec neznam, netusim, jestli je zlodej a s nicim mi jeste nepomohl. ::) Silne nedomyslene!

2. Chci vsoupit do chramu pramene: jedine co mi hra rekne, ze mi uz duse lesa rekla, jak tam mam vlezt. Jo, vim o tom, rikala to, ale nekdy pred trema dnama a to ne hernima, ale realnyma, copak si mam kazdej vejzblept kazdy postavy ve hre pamatovat? Preskocilo vyvojarum nebo maji o kolecko min od narozeni?

Vazne, mapa stoji za uplne hovno, ze to tak musim rict, podle mapy v teto hre nenajdu vubec nic a este mi to komplikujou tim, ze mi nemuzou napsat do ukolovniku, co ze mi to ta duse lesa rikala, mel jsem si to pamatovat, fakt magorina.

Tudiz spoleham na tebe, jinak to asi nedohraju. :-)

Ale jo, hraju to, ale nesnažím se dohrát úkoly pro všechny postavy. Nejsem si jist, jestli se jim taky zvedá úroveň, když je nemám u sebe a na konci hry by pak byli příšerně slabí. Dohrál jsem to podruhé s jinýma postavama, ale ani teď potřetí jsem si nevzal toho kouzelníka.
Pokud jde o rozhovory, tak pokud si pamatuju, tak se rozhovory logují, takže někde v deníku by měla být záložka s rozhovory s každou (důležitou) postavou, se kterou jsi kdy kecal.

Vidim tam jen posledni dva herni dny, asi se ty starsi mazou.

Uroven se jim zveda automaticky, takze jsem jen tomu wolraffovi prerozdelil body, ale zatim teda je to dobry, jsem predtim nemel nicemu, ted zase nemam kouzelnika, ale zda se, ze to nevadi.

Myslim, ze krome ty Bairdotry, Jahana a Wolgraffa, je tam uz jen ta Madora a tu jsem teda zase vynechal ja.

Dostal jsem se do nejake slepe ulicky, vubec netusim, co dal:

Jsem na vstupu portalu Pramene, nasel jsem tajny vchod a dvere me odmitaji vpustit dal, ze jeste nejsem pripraven. Jenze ja mam temer vsechno splneno. Co nemam:

1. Na konci casu nemam otevreny portal ohne, ale nevim, co mam udelat proto, abych ho mohl otevrit.

2. Rozdelane nedokoncene ukoly mam nasledujici: Stoparova cesta, Generalovo vypraveni, Generaluv pribeh, Chybejici vlakna, Uvnitr chramu pramene, Hledani maga. Vsechny tyhle ukoly jsou ale myslim navazane na postup do Pramene a teda pres dvere, vic v nich udelat nemohu.

3. Zbyly mi nedokoncene vedlejsi questy: Cordelia krisitelka - umistil jsem totem, ale ten mi rekl, ze nemam potrebnou magii, nemohu dokoncit. Valka o kameny - vybil jsem v te vesnici vsechny orky, netusim, co v tom podniknout dalsiho, uprimne si myslim, ze jsem vybil vsechny orky vsude, ze zadny nezustal. Hlidka prichazi - tady vubec nevim, co ten ukol je zac a co jsou ti nepozemsti hlidaci. Legenda o Ovcodlakovi - tady taky nevim, mam recept na brneni, ale nevim, kde Ovcodlak je, tudiz nemam vlnu.

No a to je vsechno. Takze ted vlastne vubec nevim, kam se pohnout nebo co po mne ta hra teda chce?

Nevim, nevim a nevim. Beham zurive po mape, zbyle ukoly splnit nedokazu a hlavne se nedokazu dostat za ty posledni dvere. Uz achievement dostat se do chramu Pramene podle Steamu splnilo 12% hracu, nedivim se, ale zajimalo by me, kolik jich to zvladlo dohrat, protoze ja budu jeste tak hodku behat a pak to zabalim. :-/

Kdyz jsem to na netu prohledl, rekl bych, ze jsem byl vsude a vsechny ty kameny mam, presto to nejde. Jak jsem zjistil, tak nekteri lide si stezuji, ze je v te hre bug, ze se neotevre posledni portal a nejde to dohrat. Jestli je to pravda, tak je to vazne ta nejblbejsi hra, kterou jsem kdy hral.

Je to teda silena hra, na jednu stranu dobra, ale na druhou stranu je na kazdym kroku videt, o kolik lepsi to jeste mohlo byt.

Jako jak ma cloveka napadnout, ze kdyz vycerpam hvezdne kameny, ze mam dat "pouzit" na krvavy kamen, cimz se zmeni v netecny kamen a je to stejny ucinek jako hvezdny kamen? WTF?

Takze nebyla chyba u me, hvezdne kameny jsem pouzil a sesbiral vsechny, bylo treba pouzit krvave kameny a to prostym kliknutim na kamen a zmacknutim pouzit. Jenze kdyz mi to hra nerekne, tak jak na to mam asi prijit? Prijde mi to asi jako kdybych dostal svuj prvni pocitac bez operacniho systemu i bez manualu, vubec tomu nerozumel a nevedel bych co s tim delat.

No blizim se do finale, diky tem zdrzovackam, ktere hra na cloveka pripravuje, mam na Steamu nejakych 175 hodin, ve skutecnosti to bude cisteho casu mene, ale urcite takovych 120-130 hodin, proste zbytecne dlouha hra.

Jsem myslel, ze bude uz konecne konec, ale velky kulovy.

Za tema dverma je cele puzzle dveri, vyresit to a dostat se do vsech dveri byl naprosty opruz. Neustale dokola pouzivani teleportu, teleportacnich kamenu, to bylo nekonecne. Nicmene uspel jsem, nasel jsem klic od zemnich i vzdusnych dveri, otevrel vsechny truhly, skoro bych byl na sebe hrdy, ale jedine co nemuzu, je postoupit dal.

Ja jsem se teda kouknul na navod na IGN i se spoilerem, ktery rika, jak ten system svicek vyresit, takze teoreticky a nakonec to nejspis i tak udelam, proste to presne dle navodu rozsvitim a bude. Nicmene jsem ocekaval, ze kdyz projdu vsechny ty puzzle, ze tam dostanu nejakou napovedu, jak to vyresit, ale kdepak, nasel jsem jen nepotrebne kramy, nic vic. Jak teda pokracovat bez koukani do navodu zrejme neni, asi to ti kdo navod nemeli zkouseli nekolik dni vsechny kombinace, az se jim to nahodou povedlo, fakt strasna hra.

Takze jeste jednou ted uz uplne naposledy:

HOVADA, HOVADA jsou to. Nejhorsi hra, kterou jsem kdy hral!

https://steamcommunity.com/app/373420/discussions/0/485624149171173600/

Stalo se mi to samozrejme taky. Cassandru jsem porazil, presto kouzlo spojeni duse nemam a hra se neda dohrat! Silene, po cca. 150 hodinach prijde zmar. Davam hru dokonce i za ty ubisofti nedodelky a radeji si zase zahraju generickeho Assassina nez tuhle stupiditu!

:-D :-D :-D :-D :-D

Jsem si rekl, ze to dohraju, ikdyz nemuzu zachranit tu Leandru, ze se na ni vykaslu, kdyz mi nic jineho kvuli bugu nezbyva.

Takze jsem sel prvne do nejakyho prdlyho souboje, kde stali ti, co po mne chteli, abych to tam zachranil, proti mne. Nepochopil jsem, ale to je jedno, nebyl to problem, jsem sundal toho prvniho bose snad na 4 kola, proste pohoda.
Potom boj proti Leandre, zase jsem absolutne nepochopil, protoze ona byla stale nezranitelna. V druhem souboji mi ty rytire prazdnoty seslala snad sedmkrat, boj trvajici hodinu a pul realneho casu, proste ji neslo zabit a nakonec me udolala. Tak jsem sel na youtube zjistit, co delam spatne. Prekvapive nic, ale v tom gameplayi ji nesmrtelnost skoncila po ctyrech kolech, takze zase nejakej bug nebo co, netusim. Zkusil jsem ji teda dat na potreti a co se nestalo, ve ctvrtym kole ji Zandalor zmrazil, do 10 minut bylo dobojovano.
Muzete mi vypravet o nejakym skillu, tahle hra neni vic nez o nahode. Jednou souboj trva hodinu a pul a nakonec prohraju, podruhy nepritele totalne rozsekam behem deseti minut? Jako vazne?

Ted jsem v poslednim souboji s drakem, kde se na zacatku souboje objevi nova postava ve hre, nejaka Astarte, navic a na tenhle vtip vyvojaru se posadte, ja tu postavu neovladam, drak ji zabije a hra konci neuspechem. Jako uz jsem tu prskal nad ruznyma hrama, ale tomuhle se muzu akorat smat. Vsechno zavisi na preziti nehratelny postavy v zaverecnym bossfightu, absolutne netusim, jak tu postavu mam udrzet na zivu.

Tak definitivni tecka za hrou.

Dohrano.

Zase si ale neodpustim kritiku, prvni boj jsem prohral snad po hodine a pul, protoze Astarte zemrela, druhy souboj bug a treti souboj ani ne pulhodinka a vzhledem k tomu, ze bylo jasne, ze to mam v kapse, tak jsem se tam trosku vyblbnul. Co se stalo, prvne mi na zacatku hodne pomohlo okouzleni, ktere tentokrat zafungovalo vytecne, nasledne doslo k upadnuti draka, takze jedno kolo k dobru a pak to prislo, zmrazeni draka na jedno kolo a znehybneni na tri kola. V podstate nemel zadnou sanci. Pritom v predchozich dvou pokusech jsem ho nevyradil ani na jedno jedinne kolo. At si rika, kdo chce co chce, ale to procento nahody, kde nerozhoduje skill, ale jen hod kostkou, je v te hre prehnane velike. V zadne jine hre jsem tohle jeste nevidel.

Celkove zhodnoceni asi takove, ze bych hru lehce doporucil, to jest nejakych 6-7/10, kdyby v ni nebyly ty priserne bugy. Diky tem teda nedoporucuju a vic jak 4/10 bych tomu nedal. Skoda no.

Edit: Achievement velkolepe finale (kompletni dohrani hry) ziskalo 10% hracu, to bych rekl, ze je odpoved na to, ze ta hra bohuzel neni hlavne vinou tech bugu dobra.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru