Skyrim - nechápu nebo debilní hra
Zdar,
hraju delší dobu hru Skyrim SE a nějak si myslim, že už budu někde u konce, protože téměř všechny úkoly až na pár, které neumím splnit, mám hotové.
Úkoly, které nemám:
1. Ziskej Barenziiny kameny - 8/24: asi někde jsou, ale doufám, že tenhle úkol není povinný, protože běhat po mapě a hledat kamínky je v téhle hře vrchol idiocie vývojářů.
2. Úlomky éteria - 3/4: nevím, kde je poslední a na mapě není vyznačen, opět tam běhat po rozsáhlé mapě nebudu, vývojářům asi jeblo.
3. Boethiiono volání: zavedl jsem ke sloupku super otravného Cicera a zjistil, že ten zabít nejde, nebudu běhat, jak debil po mapě a hledat NPC, která jde zabít, nehledě na to, že je totálně zvrácené, abych zkoušel zabíjet kladné NPC, ikdyž u Bethesdy se vůbec nedivím, že tam potrhlí vývojáři podobně idiotské úkoly dali.
4. Temné bratrstvo navěky: jedná se o nekonečné množství úkolů, které ve hře není možné nikdy dokončit - opět vývojáři = idioti.
5. Spadlý z oblohy: nelze dokončit před dokončením následujícího úkolu.
6. Nekonečná válka: mám promluvit s Ulfrikem, což jsem udělal a po té musím promluvit s Tuliem, což není možné, protože jak vlezu na Samotu, tak mě napadnou stráže a po té i Tulius. Určitě je to proto, že jsem v tom městě sejmul před časem nevěstu při plnění úkolů Temného bratrstva.
To je vše. Dotaz je tedy jasný nejde ta debilní hra dohrát a mají to vývojáři rozbité (nedivil bych se u neschopné Bethesdy) nebo to jde nějak obchcat?
Předem dík, Bethesdu zařazuji na blacklist a už nikdy od nich žádnou hru nekoupím, ale tohle bych přeci jen chtěl dohrát, ikdyž je to teda extrémně tupá hra, ale aspoň by mě zajímalo, jestli to má nějaký konec nebo prostě je to tak blbé, že to ani konec nemá.
Toto ani nejdem čítať celé, proste to nehraj a hotovo hraj dookola mafiu 1 a máš pokoj ešte dobre že toto neni eng poradna lebo taký hate by si dostal že by si sa hanbil. Skyrim najlepšia hra od Bethesdy a ty napíšeš aká je to blba hra však keď nevieš hrať tie hry tak si to z moduj alebo si pomôž internetom,YT a hotovo. Hraj hry ktoré ti idú a bavia tá nehraj hry ktoré nevieš hrať alebo ti nejdú proste si to len vyskúšaj na 2 hodinky a keď ti tá hra nejde tak hu proste vymaž, takto tu vyplakavať ti nepomôže neber to v zlom.
Hra, ktera nejde dohrat, protoze se podle meho nazoru nekde rozbila, je debilni a Bethesda je expert na blbe hry! kdybys docetl dotaz, tak pisu, ze jsem s nima timto skoncil a zadnou hru uz od nich nekoupim a hrat nebudu. Takhle blbe hry, to nemam zapotrebi.
Si frajer čo ti poviem.
Prestan hrat hry. Stejne te vsechny jen serou protoze jsou vsechny nejdebilnejsi.
Dotaz je jasny, predpokldam, ze to okecavas proto, ze se to rozbilo a zase mam pravdu, ze je to blba hra.
Ja nic neokecavam, jen konstatuji fakt, ze cokoli hrajes je vzdycky spatne, cele rozbite a spiknute proti tobe. Nehlede na to, ze vzdycky je ta tvoje posledni hra nejdebilnejsi ze vsech (az do chvile kdy rozehrajes dalsi hru a ta se ihned stane ve vsech ohledech horsi nez ta minula). Ty zadne dotazy nemas, jen se chces vybrecet z frustrace, ze neumis hrat a svadis to na vsechno a vsechny ostatni a nikdy nejsi schopen videt chybu v sobe.
Na druhou stranu, nezaznamenal jsem jediny pripad tady, ze bys nekomu poradil s dohranim nejake hry, takze je docela mozne, ze te tu bavi jen placat a pritom sam nedohrajes nic take. Jinak bys predpokladam neco znal a treba i poradil.
Tjn, ty se na to vyser, vse je na picu, atd.
Hry co hrajou deti ty nezvladas, to te lituji.
Tak stale to mozes osrat cez konzolu, ale potom to nema zmysel hrat.
Zatimco mistni radci selhali, jinde jsem se dozvedel, ze pred zahajenim mirovych jednani se musim pridat bud k cisarskym nebo k bourlivym havum, nejsem u zadne frakce, protoze mi ani jedna neni ani trochu sympaticka. To je nakonec problem cele hry, neni to cool.
Jelikoz me cisarsti napadaji, kdyz vlezu na Samotu, tak se teda musim pridat k Bourlivym havum. Prijdu do Vetrneho zlebu a chci se k nim pridat, jenze to nejde, protoze jsem uz Ulfrikovi rekl, ze ma zabehnout na mirova jednani a ten naborar z toho neni nadsenej a jen porad opakuje, ze jak jsem to dokazal Ulfrika presvedcit a ze je to pekna blbost.
Takze si to zopakujme, abych mohl pokracovat ve hre, musi dojit k mirovym jednanim, abych mohl dohodnout mirova jednani, musim jit k jedne ze dvou frakci, pritom jedna frakce me nechce prijmout kvuli tim mirovym jednanim a druhy frakci jsem zabil nejakou nevestu v ramci jineho ukolu a tudiz me jeji vojaci napadaji a pridat se k nim nemuzu.
Co z toho plyne? Ze ta hra zase neni domyslena a nejde dohrat, vyvojari to nejak nedomysleli. To je tak, kdyz se nekdo pousti do openworld her a jaksi na to nema mozkove kapacity!
---
Zbyva posledni nadeje, ze me pry za cas ti cisarsti prestanou napadat. Nemam jeste vsechny slova moci a zjistil jsem, ze mi je ten sef sedovlasych dokaze oznacit na mape, takze plnim zatim tyhlety ukoly. Uvidime, jestli me mezitim prestanou napadat a pujde pokracovat ve hre.
Mozna mistni radci neselhali, jen te uz znaji a vedi, ze u tebe je veskera snaha marna. Nikdy ti nic nefunguje tak jak ma, a to co jde vsem jinym tvoje hra neumi (protoze neni mozne ze bys byl jen nemehlo).
Vypsal jsem to jasne, neni na tom nic k nepochopeni. Pravdepodobne jsi to nehral, takze sam nemas tuseni, ze to je v te hre rozbity.
Ty rikas o vsem ze je to rozbity. Kolikrat jsi tu uz lamentoval, ze je to rozbity, ikdyz vsem ostatnim to jde, i tomu typkovy na jutube jehoz kroky verne nasledujes (protoze vsechny hry jsou strasne tezky) to jde? Tobe proste nikdy neni pomoci, protoze je vzdy tvoje hra rozbita a jina nez kopie stejne hry u kohokoli jineho.
Mne ale nevadi koridorove hry, kde se nic rozbit nemuze, protoze te vyvojar vede v koridoru za ruku. Vadi mi, kdyz je openworld hra, ktera se tvari, ze neklade prekazky a hrac si ji ma hrat po svym, ale kdyz nekouknu na youtube a hraju si ji po svym, tak nakonec zjistim, ze to nejde dohrat, protoze tam je vzdycky neco, s cim vyvojar nepocital. To ale neni problem muj, tak at se na to vyvojari vykaslou, kdyz ten openworld neumi.
Jestli si dobre vzpominam, mel jsi tu treba "rozbitej" koridor v Tomb Rider, kde v tve hre nebylo mozne skocit tak, jak skocil typek na jutube v navodu.
To je taky vyhoda koridorovek, ze kdyz nevim, tak muzu mrknout na youtube. Blby je, kdyz youtuberovi neco funguje a mne ne, ale to se moc casto nestava, vetsinou je to v pohode. Myslim, ze celkove jsem Tomb Raidera oznacil jako slusnou hru.
U openworldu typu Skyrim se na youtube moc koukat neda, protoze tam prave mas volnost delat si veci po svem, jenze blby je, kdyz tu vyzvu prijmu a ono se to nekde rozbije, protoze s tim hranim vyvojari nepocitali.
----------
Tak ok, mam mirova jednani za sebou, po nekolika dnech uz na Samote nebyli tak agresivni a stacilo jim zaplatit a uz jsou kamaradi. Navic jsem se teda musel pridat k tem cisarskym, bez toho to neslo, pritom sympatie k nim nechovam zadne.
U open worldu lze snadno vygooglit konkretni ukol. Je to ovsem mnohem snazsi kdyz hrajes v anglictine a muzes googlit original (anglicke) jmeno questu.
Viz napriklad tvuj prvni problem, neni to idiocie vyvojaru, je to klasicky sberatelsky ukol ktere jsou prakticky ve vsech open world hrach
https://elderscrolls.fandom.com/wiki/Stones_of_Barenziah
https://www.youtube.com/watch?v=jwcufbJ8cl4
Skoro bych rekl, ze u open worldu je to hledani snazsi/rychlejsi nez scrollovat nejakym x hodinovym navodem a hledat ten svuj spravnej okamzik abys pak treba zjistil, ze v tom navodu to vypada jinak nez to mas ty a pak musis zpetne dohledavat kde se oteviraji ty dvere ktere mas ty zavrene ale ten typek na videu je ma otevrene.
To mas pravdu, musim si pak zpetne prekladat ty nazvy do anglictiny a obcas je orisek trefit ten spravny vyraz, ale neni to neresitelne. Za me urcite lepsi hrat s ceskyma titulkama, kde chytim vsechny podrobnosti pribehu, takze netapu, pokud bych netapal i v anglictine, protoze to vyvojari navrhli tak, aby hrac tapal. To me nebavi.
Zrovna ty Barenziah stones, jak mam vedet, jestli je ten ukol povinny nebo dobrovolny sberatelsky, aniz bych koukal na Google, kdyz to vyvojari nedokazou nijak ve hre oznacit = jasny prehmat vyvojaru.
Jeste horsi, co se mi stalo v teto divne hre hodnekrat, ale dam ted cerstvy pripad. Mam predat Jarlovy dopis, Jarl ma nad sebou bily trojuhelnicek, ktery znaci aktivni ukol a i mapa mi v tom miste ukazuje "predej mu dopis". Ovsem Jarl trucuje a na pokus o navazani hovoru a predani dopisu, rika neco, jako, ze to je sila, takovy drak. To je sila, tak blbe nedotazena hra, odpovidam na to ja!
Ze ti dopodrobna nepopisou technicke detaily ukolu neni "jasny prehmat vyvojaru", hrajes RPG ne technickonaucnou wikipedii. Nikdo te nebude neustale ve vsem tahat za rucicku, ze je to sberatelsky ukol ti muze dojit z toho ze nemas ukazatele, nebo z toho ze ty sutraky nachazis vsude po svete, nebo si o nich neco precti. Ve Skyrimu je spousta ukolu ktere te nepovedou za rucicku https://screenrant.com/skyrim-hidden-quests-experts-find-tips-hins/ https://www.thegamer.com/skyrim-secrets/
Jasny, kdyz neco vyvojari poserou, tak se rekne, ze to je tajny a vyreseno. Tos mohl poradit vyvojarum CD Projektu, kdyz delali Cyberpunk, ze meli rict, ze to neni zabugovany, ze to jsou tajny secrety.
Ne, to jen ty oznacis cokoli se ti nezamlouva za posrany. Ze ti nenapisou do questu "tento quest vyzaduje extrakci predmetu ze souradnic x1,y1 x2,y1 x3,y3... prosim stisknete klavesu Q na vasi klavesnici a vestaveny autopilot vas tam sam dovede a dane predmety sebere zatimco si v klidu muzete zajit na obed, uzijte si tento uzasny RPG zazitek, dekujeme za zmacknuti jednoho tlacitka" neni znamka toho, ze je to posrany. Nekdy si zahraj starsi hry ktere jeste nemely tyhle moderni navigace pro line blbecky, u nejakych novych her tohle slo i vypnout (musel ses navigovat podle popisu v quest logu nebo podle zadavatele questu, ne podle automaticke GPS). Witcher 3?
Nebo ze tve ciny maji nasledky taky neni "posrany", ze na tebe utoci strazze ve meste kde jsi udelal neco spatnyho neni "posrany" ale RPG.
Davas dobry priklad se Zaklinacem 3. Tam se ti nemohlo stat, ze hrdina udelal ve vedlejsim ukolu neco kvuli cemu nesla dohrat hra, protoze se tim narusil hlavni quest, tohle je elementarni vec, kterou si vyvojar MUSI pohlidat.
A co to, ze me hra vybizi, abych donesl Jarlovi dopis, nad Jarlem je trojuhelnik, ze je ukol aktivni a pritom Jarl odmita dopis prijmout? Zadne moje domnenky, jasna chyba hry.
Fakt dobrej priklad ten Zaklinac 3, ktery takoveto chyby neobsahoval a proti nemu Skyrim, kde je tech chyb, jak nasrano.
Opet nemas ani tuseni o cem mluvim. Ve W3 si muzes uplne vypnout GPS navigaci questu a musis vsechno hledat sam podle popisu z questu nebo na zaklade toho, co ti reknou lidi.
A co jsi udelal ve Skyrimu, kvuli cemu nejde dohrat hlavni quest?
Jestli nemuzes das nekomu dopis, nemusi to byt hned bug, ale naopak vyhnuti se bugu kdy mas s danou postavou rozjety soubezne jiny quest a dokonceni jednoho by mohlo bloknout ten druhy. Nebo jsi udelal ve hre neco, co se dotycnemu nelibilo tak na tebe dlabe (ze maji tve ciny nejake nasledky neni bug), tezko rict kdyz nenapises co konkretne je to za quest.
A ten W3 ma taky peknou radku bugu
Tak to, ze ma Zaklinac 3 ruzne moznosti v nastaveni je snad plus.
Ve Skyrimu, kdyz nejaky ukol nani aktivni, tak ty bile sipky zmizi a objevi se az kdyz zase aktivni bude a to je prave ta tebou popisovana situace, ze delas nejaky soubezny quest. Jenze ja tu popisuju bug, ze se to tvari aktivni a pritom to predat nejde.
Porad nechapes...
Ze te hra nevede ve vsem za rucicku jak trileteho mentala a na milimetr presne te nenaviguje neni bug, neni to rozbyty ani spatne udelany. Ve W3 si komplet tuhle navigaci muzes vypnout, neni to bug, je to proste RPG prvek.
Pridal jsem se k cisarskym, general Tulius me vyslal za legatkou Rikke do cisarskeho lezeni u Ledohradu. Prijedu tam a napadnou me cisarsti vojaci, mizim pryc, jenze legatka je uprostred tabora a ma pro me ukol, vratim se. Vojaci na me okamzite vyrukujou a zacnou me rezat hlava nehlava. Tak jsem sundal ze zad obourucak a vykosil jsem cely tabor. Po te mi legatka (velitelka toho tabora) konecne zadala ukol.
Ale jasne tys to nehral a zase me budes obvinovat, ze to mam jedinej rozbity.
A neudelals nahodou v okoli neco spatnyho, nespachal jsi zlocin? Nezabil jsi civila, neukradl neco? Ze si lide pamatuji tvoje zlociny vazne neni bug.
A nevim proc porad dokola opakujes ze jsem to nehral, k cemu ti ta mantra slouzi?
To je preci jedno, jestli jsem tam udelal neco spatnyho nebo ne. Nedava zadny smysl, abych byl nejakej kapral u cisarskejch, sel jsem neco probrat s velitelkou tabora a prosty vojini na me zautocili, to je proste nesmysl a v lepsim pripade je to technickej bug, v horsim pripade je to designova chyba.
---
Neznam tu jedinyho uzivatele, jehoz odpovedi jsou u kazdeho tematu stejne a vzdycky ti vsechno slapalo perfektne, vzdycky jsi to dal jako mistr sveta a ostatni jsou blbci. Vsichni ostatni tady, co jsem tak postrehnul, nekdy na nejaky problem narazili, takze bud jsi opravdu mistr sveta nebo hospodska kecka a vyber si sam, co je pravdepodobnejsi.
Kdyby to tak nebylo, tak bys zase brecel, jak je to debilni, ze jsi tam vyvrazdil obyvatele celeho mestecka, pobyl jsi i vsechna zvirata a vsecho ukradnul a cisarska hlidka stojici opodal na to patricne nereaguje. Ze je to spatne a cele odflaknute a ze to nedava smysl.
Nevim jak jsi vydedukoval ten zbytek a asi to ani nechci vedet, protoze to nebude davat smysl.
Pamatuju že mě taky napadaly stráže,když jsem přišel do určitých měst a přitom jsem tam měl něco dokončit,což jaksi nešlo,když mě furt nahaněly a to mě nehorázně sralo.Takže v tom má pravdu... Asi se musí ty ukoly dělat dřív než si zvolíš stranu,ale to nemůžeš vědět...Maj se tam ty ukoly nějak zamnknout nebo dát jako už nejde splnit-něco takovýho.Jinak mě Skyrim bavil....
Ono staci kdyz neco ukradnes a nekdo te u toho vidi a hned mas v oblasti na svou hlavu odmenu. A pokud se sprahnes s nepritelem, tak si nestezuj ze te nahanej :) A ve Skyrimu mas tolik ukolu, ze je stejne vsechny nedas.
Tak konec, dohral jsem Skyrim, akorat jsem o tom nevedel. Ono to ale neni zase tak vzacny, myslim, ze kamos rikal, ze se mu to stalo u Titan Questu, ze to dohral a dozvedel se to asi az po dalsich 10 hodinach hrani, respekive ho to nejak napadlo, ze to asi bude konec, tak to sel hledat na net a byl to konec. U Skyrimu to tak drsny nebylo, ale taky jsem se sel ujistit na youtube, ze je to konec.
Takze celkovy hodnoceni hry Skyrim: o nicem.
Vic k tomu nemam moc co rict, budu to muset jeste zpracovat, abych se rozhodnul, jak spatny to bylo, ale bylo to spatny. Mam rad velky epicky pribehy s vyhrocenou atmosferou a tohle nema atmosferu zadnou. Asi je to o tom, co kdo ceka od hry. Skyrim bych prirovnal k nejake nekonecne telenovele, kde na sebe jednotlive dily nenavazuji a co dil to minipribeh, pak to asi muze fungovat, ale osobne mam rad hry ala Zaklinac, ktere vas vrhnou do deje a nepusti. Proste me bavi, kdyz hra ma pribeh a ten postupne graduje do nejakeho epickeho konce, nejlepe takovym zpusobem, ze mam na konci hry oci prilepene k monitoru a uz chci, aby to skoncilo, abych uz vedel, jak to skonci. To se vam u hry, kde vlastne ani nepoznate konec, stat jaksi nemuze. Proste za me je Skyrim rozsahlej walking simulator, kde proste mate mapu a behate po ni a plnite stale se dokola opakujici ukoly.
Zacnu si nektera herni studia davat na soukromi blacklist, uz je tam Remedy, jejich hry me hodne vytaci a dalsi bude Bethesda.
Já Skyrim nikdy nehrál, ale co jsem slyšel od kamarádů, tak je to hra pro ty co rádi objevují obrovský svět, dělají vedlejší questy, stahují mody, takové velké pískoviště. A ano, hlavní příběh je prý fakt o ničem.
Ve Skyrimu klidne utopis 200 hodin aniz by ses v hlavnim questu nekam pohnul, ta hlavni dejova linka je tam prakticky jen aby se nereklo, spousta vedlejsich ukolu je zajimavejsich a lepsich.
S tim piskovistem mi to zpetne prijde dost trefny. Akorat, co je dost nesmyslny, vedlejsi questy jdou proti sobe a muze se stat, ze i questy hlavniho pribehu nekoresponduji s dejem tich vedlejsich. Predstav si, ze ve vedlejsim questu nekoho zabijes a o deset hodin pozdeji v hlavnim questu tomu stejnemu cloveku provolavaji slavu. Ve vysledku je to hroznej slepenec, kdyz se jakoby hra pokousi o samostatne ukoly, ale pritom se ty ukoly ruzne ovlivnuji.
Nedokazu to ve vysledku k nicemu prirovnat, mozna: jedes po silnici a odbocis doprava a tam cesta skonci a ty plynule prejdes na hlavni, ikdyz ta puvodne byla za tebou uplne nekde jinde, je to fakt divny.
Jsou hry, ktere me vytocily a nastvaly, ale z tehle hry vlastne vubec nevim, zustal akorat takovej divnej pocit, takovej zmatek v hlave a vim jen to, ze to byl bizar.
Jo, tak nějak to je. Když jsem věděl, že hlavní příběh mám téměř ve finále, tak jsem šmejdil po mapě a hledal všelijaký questy. Ale popravdě řečeno, až splníš ty vedlejší úkoly pro různý bratrstva, začne to být nuda, protože jsi prakticky superman, takže jen chodíš, procházíš kobky/jeskyně/mapu, co potkáš to sejmeš. Pak si stáhneš mody, jako herní společníky zavrhneš a spawneš si vlastního společníka (L-core je na to specialista, takovou pěknou babu, spoře oděnou). A pak chodíš a dohledáváš lokace, kde jsi ještě nebyl a pak dohraješ hlavní quest a zjistíš, že už tě to nebaví. Ale to je až za dlouhou dobu, dokud jsou questy, je to zábava.
Jo, tak ona to zpocatku zabava byla, jenze prvne se ty questy opakuji, takze je to stale dokola a za druhy zacnou casem jit proti sobe, v lepsim pripade jeden quest dekativuje druhy, v horsim si tim clovek hru rozbije.
A pokud jsem tu casto penil, ze finalni boss hry je prilis tezky, tak tady jsem poznal, ze existuje i horsi vec, finalniho bosse staci dvakrat klepnout mecem a je vyhrano. Co bych za to u tyhle hry dal, kdyby me aspon finalni boss trochu potrapil. (Hral jsem to na 3/6, asi to chtelo nastavit vyssi obtiznost, ale jak jsem to mel vedet, ze se tahle hra vymyka i v obtiznosti.)
Bohužel, většina questů ve Skyrimu je ve stylu "jdi tam, zabij ho a vrať se". Případně něco přinést. Nepamatuji se, že by se to komplikovalo, jako v Zaklínači, či Falloutu, kdy zjistíš, že věci se mají jinak, než jak ti zadavatel řekl.
Ono je tohle u openworld her těžké. Pokud si budu chtít užít děj, šáhnu po něčem od Telltale (TWD nebo TWAU). Tady si primárně užívám otevřeného světa, o děj mi moc nejde (stejně je to často takové všelijaké)
Podívej se na questy ve Falloutu. Zadání zdá se být lehký, ale když jsi u cíle, zjistíš, že věci se mají jinak - celý je to past, nebo ti cíl nabídne vlastní nabídku, cíl tam vůbec není a nebo je to něco úplně jinýho a nebo se to celý pořádně zkomplikuje a můžeš si vybrat blbý řešení, nebo ještě horší. Ve Skyrimu se s tím moc nemazali, prostě jdi, zabij, vrať se.
Přesně, já si z toho udělal takový Minecraft. 95% času vylepšování kdečeho, 5% času hraní.
Dějovou linii jsem zdaleka nedohrál - ale dostal jsem se do stavu, kdy mi hra už více padala než fungovala (málo RAM, hrál jsem tu původní verzi hry, ne SE), na 100% kvůli modifikacím.
Někdy to třeba rozjedu znova, v té novější 64-bitové verzi. Ale chci všechno česky (co není, dodělám si) a chci "zkrášlovací addony. Nejspíše ale ne… her je hodně, času málo.
Jeste jedna poznamka: kdybych mel Skyrim prirovnat k nejake jine hre, tak bych asi volil Far Cry 3-4, ikdyz ani tam nebyly sekvence, ktere by se navzajem potiraly, ale je to tomu asi nejbliz. Vubec bych se teda nedivil, kdyby hraci, kteri maji radi pozdejsi dily Far Cry, meli radi Skyrim a naopak. Pro me je serie Far Cry s vyjimkou prvnich dvou dilu odstrasujicim prikladem her, ktere uz nikdy hrat nechci a podobne to vidim se Skyrimem.
No vidíš, a mě právě neoslovil první Far Cry (v momentě, když se tam objevili ti neviditelní cosi, mě to přestalo bavit. Tyhle scifi sekce mě štvaly i v pralesním Crysis 1+Warhead).
Z FC naopak nejvýše hodnotím 5 + New Dawn. Trojku a čtyřku mám rozehranou, někde na začátku..
Skyrim i Oblivion mám rád (Oblivion jsem i dohrál, vč. všech vedlejších úkolů). Morrowind jde mimo mě, už bych nepřekousl grafiku. Nejvýše hodnotím Oblivion.
Ktorákoľvek téma v tejto sekcii, ktorú založí RedMax má jeden spoločný znak.
Všetko je zlé, každý vydavateľ hier je sprostý, každá hra je nehrateľná.
Len REDMAX je jednička.
Ale skôr naopak - RedMax je troll, ktorý svoju neschopnosť hádže na iných.
Nie je ani hoden, aby sa jeho príspevky čítali, tobôž akokoľvek riešili.
Ja sa len divím, prečo admin tejto stránky, prečo moderátori už KONEČNE toho TROLLa nevyhodia odtiaľ, aby tu bol pokoj od jeho "nekonečných trápnych" komentárov.
Ak má niekto možnosť (ja ju nemám, neprivlastňujem si toto právo) ho VYHODIŤ - už to konečne UROBTE!
Pokud neporušuje pravidla, není nejmenší důvod kohokoliv vyhazovat jen proto, že se mu ve hrách častěji nedaří - či zda je mizerný hráč. Nebo proto, že jiní lidi mají dojem, že to hrát umět musí - a pokud to neumí, je troll, blb či co.
Nemusíš jeho příspěvky či dotazy číst, budeš mít klid
Není jediný důvod ho jakkoliv mazat/banovat/omezovat.
Jestli ti to pomuze, muzu zkusit psat mene expresivni nadpisy prispevku. Jinak ale hned vpravo od nadpisu je jmeno tazatele. Nezabere ti ani vterinu casu tam mrknout a kdyz uvidis jmeno uzivatele, ktereho nesneses, proste nekliknes na obsah prispevku, jednoduche a pritom mimoradne ucinne pred stresem ze cteni "trapnych" komentaru.
Sorry, že se k tomu ještě jednou vracim, ale dodělal jsem několik úkolů a ve hře mi zbyly jen ty Barenziiny kameny a nějaké East Empire přívěsky, což jsou ty sběračské úkoly, jak mi tu bylo vysvětleno a to plnit nehodlám. Pak jsem ještě nenašel 7 těch dračích mocí, ty prostě nevim, kde mám hledat. Předtim mi aspoň radili ty joudové z tý hory, ale teď už zmizeli neznámo kam. To mimochodem jen potvrzuje tu zoufalost příběhu, že na konci hry vůbec nevím, o čem to bylo. Hra mi trvala 240 hodin, což je fakt hodně a nejradši bych jí dal na Steamu palec dolu, protože jsem zklamanej z toho, že hra neměla vůbec žádnou atmosféru a ten příběh byl tak hrozně slabej, ale po tich hodinách a když jsem to odehrál tam recenzi žádnou psát nebudu a naopak jsem pár negativních smáznul. Když nedám palec dolu tomuhle tomu, nemůžu ho dávat třeba Divinity Original Sin, což byla taky hra, která mě vytočila, ale bavil jsem se u ní teda pořád o dost víc než u Skyrimu. Takže asi tak, poučení teda je, že recenzím uživatelů se nedá vůbec věřit a i žebříčky her dělají lidé, kteří tomu vůbec nerozumí podobně jako u filmu. Nevím teda teď, čim se v tý záplavě her řídit, protože zkusit všechno nemůžu, na to nemám čas.
240 hodin u hry, která tě vlastně nebavila. Nový druh masochismu.
Tak excelentnich her, ktere vtahnou do hry v prvni minute hrani je malo, ted si vzpomenu jen na Zaklinace 3. Treba prvni Zaklinac jsem chtel vzdat a az asi v jedne tretine hry me to zacalo bavit a uz mi ta hra sla a zacal jsem rozumet deji. Ted jsem o tom chvilku premyslel a Mass Effect 1 a Dragon Age Origins, ty byly skvely od zacatku do konce. Pak jsou ale hry, kde si zacatek musim pretrpet, ale casem me to bavit zacne, namatkou Gothic 3, Risen, Dragon Age II.
U Skyrimu jsem to vzhledem k famoznim recenzim cekal stejne, kdyz uz me zacatek do deje nevtahl, ale dej porad neprichazel. Nakonec jsem zjistil, ze uz jsem to dohral do konce a zabil jsem toho draka a furt nevim, o cem ta hra byla. Proste ztracenych 240 hodin, to uz se nesmi opakovat!
No jo, ale to jsi zjistil až po tak dlouhé době? Já myslím, že 10 hodin je dost na to, abych zjistil, jestli mě to baví, či ne. Ale tebe to očividně bavilo.
On totiž ten Skyrim není ani tak o příběhu, to je jen takovej doplněk, ta hra je o všem ostatním - objevování, kraftění, obchodování, bojování, zlepšování. Příběh je jen taková nitka, která zaváže celej ten pytel dohromady, ale netvoří podstatný obsah.
No blby je, ze v recenzich to nenajdes, ja na pribehu trvam, bez nej mi hra nedava smysl. No bavilo me to na zacatku, nedokazu rict presne kolik, ale urcite nekolik desitek hodin, cim jsem vsak byl silnejsi, tim to bylo blbejsi. Ono na zacatku, kdyz jsem narazil na draugirskeho pana smrti, tak to bylo o nervy, aby me nezfouknul, postupem casu jsem dal i tri tyhle potvory najednou na tri rany, o nicem.
A i v jinych RPG se kolikrat clovek rozkoukava i desitky hodin a az potom to zacne davat smysl a ten pribeh se rozvine. Tady to prave neprislo a ja hral porad dal a dal, ze uz to prijde a ono furt nic. Me proste nenapadlo, ze v nejvychvalovanejsi hre vsech dob nebude nic, ta hra je proste prazdna. Proto nejsem schopen tu chvalu pochopit, vzdyt srovnej s hrama jako Gothic 3 nebo i to Divinity Original Sin, kde me treba stvali bugy, ale pribeh tam preci byl silnej, to by mely byt nejvic ocenene hry a ne Skyrim.
Kdyz hrajes nejlehci obtiznosti tak si nestezuj. A ani to nezkousej svadet na blbou hru a blby vyvojare.
Pokud nemam predem info, ze je hra extremne tezka, tak hravam na stredni obtiznost a v pripade potreby to davam dolu. Skyrim jsem vzhledem k 6 obtiznostem hral na Adept. Mozna jsem mel zvolit tezsi, ale prvne slovo Expert vyjadruje, ze to bude narocne a ja se za experta nepovazuju. A za druhe, nemuzu za to, ze je narocnost Skyrimu oproti jinym hram posunuta hodne nizko, jak mam dopredu vedet, na co to hrat. Ta tabulka taky ve hre chybi, takze jsem to 1:1 vlastne trefil jen nahodou.
Hraj na nejtezsi a nemusis nic predvidat. Obecny trend je, cim je hra novejsi, tim je lehci. SAmozrejme jsou vyjimky, kde lze predpokladat ze obtiznost opravdu znamena obtiznost (napr. Doom). A u Skyrimu jde navic menit obtiznost behem hry.
Ty jsi normální troll nic víc.
Co ti vadi, netusim. Dohral jsem hru, zjistil jsem, ze nebyla dobra a protoze je obecne povazovana za legendarni, tak chci vedet proc, kdyz tu z hlavy vyjmenuju tucet podobnych her, ktere byly dle meho nazoru lepsi.
Tohle všechno beru, ale proč máš nahraný ve hře co tě tak nebaví 240 hodin? A s argumentem, že hra může být po pár hodinách lepší na mě nechoď, na tohle zjištění stačí pár hodin.
Kdyz si nejakou hru koupim, chci ji dohrat za kazdou cenu. Proto za nejhorsi hru vsech dob povazuju Quantum Brake, protoze jsem to dohrat nedokazal, bylo to strasny. Skyrim taky nehodnotim pozitivne, ale v pomyslne stupnici kvality je urcite daleko pred tim Quantum Brake. Hodinovej rozdil je taky samozrejme velkej, mozna o to je to zklamani po dokonceni Skyrimu vetsi, ale zase uplne hrozny to nebylo, to bych mohl povidat o jinych hrach, ktere me vytocily mnohem vic.
Tak to já si teda svého času více vážím.
Nektere ty zdi/draci moci jsou na mistech kam te zavedou questy a nekdy ani nejsou bez questu pristupne, takze kdyby ti dedek oznacil vsechny, tak bys tu zas nadaval, ze te GPSka navedla do slepe ulicky.
A recenzim/hodnoceni se da +- verit, to jen ty jsi herni superexot a jsi uplne mimo zebricky prumernych hracu.