S tim piskovistem mi to zpetne prijde dost trefny. Akorat, co je dost nesmyslny, vedlejsi questy jdou proti sobe a muze se stat, ze i questy hlavniho pribehu nekoresponduji s dejem tich vedlejsich. Predstav si, ze ve vedlejsim questu nekoho zabijes a o deset hodin pozdeji v hlavnim questu tomu stejnemu cloveku provolavaji slavu. Ve vysledku je to hroznej slepenec, kdyz se jakoby hra pokousi o samostatne ukoly, ale pritom se ty ukoly ruzne ovlivnuji.
Nedokazu to ve vysledku k nicemu prirovnat, mozna: jedes po silnici a odbocis doprava a tam cesta skonci a ty plynule prejdes na hlavni, ikdyz ta puvodne byla za tebou uplne nekde jinde, je to fakt divny.
Jsou hry, ktere me vytocily a nastvaly, ale z tehle hry vlastne vubec nevim, zustal akorat takovej divnej pocit, takovej zmatek v hlave a vim jen to, ze to byl bizar.