Tak konec, dohral jsem Skyrim, akorat jsem o tom nevedel. Ono to ale neni zase tak vzacny, myslim, ze kamos rikal, ze se mu to stalo u Titan Questu, ze to dohral a dozvedel se to asi az po dalsich 10 hodinach hrani, respekive ho to nejak napadlo, ze to asi bude konec, tak to sel hledat na net a byl to konec. U Skyrimu to tak drsny nebylo, ale taky jsem se sel ujistit na youtube, ze je to konec.
Takze celkovy hodnoceni hry Skyrim: o nicem.
Vic k tomu nemam moc co rict, budu to muset jeste zpracovat, abych se rozhodnul, jak spatny to bylo, ale bylo to spatny. Mam rad velky epicky pribehy s vyhrocenou atmosferou a tohle nema atmosferu zadnou. Asi je to o tom, co kdo ceka od hry. Skyrim bych prirovnal k nejake nekonecne telenovele, kde na sebe jednotlive dily nenavazuji a co dil to minipribeh, pak to asi muze fungovat, ale osobne mam rad hry ala Zaklinac, ktere vas vrhnou do deje a nepusti. Proste me bavi, kdyz hra ma pribeh a ten postupne graduje do nejakeho epickeho konce, nejlepe takovym zpusobem, ze mam na konci hry oci prilepene k monitoru a uz chci, aby to skoncilo, abych uz vedel, jak to skonci. To se vam u hry, kde vlastne ani nepoznate konec, stat jaksi nemuze. Proste za me je Skyrim rozsahlej walking simulator, kde proste mate mapu a behate po ni a plnite stale se dokola opakujici ukoly.
Zacnu si nektera herni studia davat na soukromi blacklist, uz je tam Remedy, jejich hry me hodne vytaci a dalsi bude Bethesda.