Pokec: Narocne hry pro hardcore hrace
Volne navazuji na tohle tema, tam uz to bylo neprehledny.
Ze zoufalstvi nad polofunkcnosti Steamu a nefunkcnosti Risenu 2 jsem spustil Origin a zacal hrat Unravel.
Nedavam to, hra vypada na gameplayi jednoduse a jak pro male deticky, ale ve skutecnosti je to extremne narocny na spravne nacasovani stisku klaves na klavesnici a je to i hodne tezky co se tyce samotneho hrani. Vecne nevim co mam delat, abych se dostal dal a musim na youtube.
Asi toho necham, skoda 5 EUR co to stalo.
Změna kategorie, původně: PC hry (Kurt)
Asi bych nespočítal, kolikáté je tohle vaše téma o tom, že nějakou hru nedokážete dohrát.
si to vystihol úplne presne.
Už zase brečíš nad vlastní neschopností? Tak to nehraj a zkus Lego.
ja se jenom tesim az nekde ve sleve uvidi dark souls a koupi to
Vole Unravel odehrála moje stará bez pomoci a to nehrála nikdy nic. Nechápu, proč se tady musíš furt vztekat, že ti něco nejde. Buď se budeš muset víc snažit a naučit se to, nebo se na to prostě vyser a zkus třeba malovat.
To raději ne. Víme jak skončil Adolf Hitler.
Tentokrat se ale vubec nevztekam, jen jsem to zacal hrat a zjistil jsem, ze je to hodne tezky, tak jsem to sem hodil, co na to reknete. Mne ta hra prisla dost neznama, tak jsem myslel, ze tu budete mit radost, ze konecne nejaka tezka hra na zahrani, ale zase tvrdite, ze tezka neni. Fakt jste to hrali? Nechapu.
Hrál jsem jen malý kousek. Poté, co jsem několikrát spadl z jablka na vodě (měl jsem se po nich dostat na druhou stranu, jsem toho nechal a později jsem se k tomu nedostal.
No to bylo jeste jednoduchy, nekdy to zkus, treba se ti to bude libit, vyzaduje to rychle a presne stisky klaves na klavesnici proste dobre nacasovani akce a premysleni jak se k tomu "odznaku" dostat. Pro me prilis narocne, ale tobe by se to i libit mohlo.
Zkus getting over it, to je taková pohodová hra.
To urcite, uz ten Unravel byl ode me blbost, libila se mi grafika, ale normalne takove hry nehraju a akorat me to potvrdilo, ze je ani hrat nemam, neni to pro me urcene a typ her jako Getting over it uz vubec ne.
moje slova
Ten Unravel je ale nejen tezka hra, ale i idiotska. Idiotska proto, ze je to pro bezneho cloveka nehratelne, ulozne body jsou prilis daleko od sebe a kdyz to vypnu a zapnu, tak jsem zase nekde "na zacatku" a musim jit peknej kus cesty znovu, to je vyslovene otravne.
Zkus tohle.
Bohuzel, asi flash. Muj prohlizec tento plugin nepodporuje. Ale urcite by to bylo dobry.
zacni premyslet tak ze ty nejsi bezny clovek
A co by si potom hovoril na Rayman 1, to by si asi zozral ovladac aj s monitorom.
Júj, to mi ani nepřipomínej , jako děcko jsem si kůli týhle hře naštípl gamepad hodem o topení, ještě že to byla jenom nějaká jebka od Geniusu.
I kdybys sečetl obtížnost všech ostatních Raymanů, tak to na jedničku nemá.
Vyzkousej Cuphead a pak rekni co jsi vsechno rozmlatil.
Cuphead jsem už hrál. Já jsem jinak celkem trpělivý, ale ten Rayman 1 mě tenkrát pěkně nasral.(navíc mi bylo tak 10 let...)
Zkus Souls hry, Bloodborne, Nioh...
Zkoušel jsi Heroes of Might and Magic?
Trojku jsem kdysi davno uhral celou. Nejsem si jistej se ctyrkou, jestli jsem ji rozehral nebo uz ne. Bylo to obdobi, kdy jsem s hranim koncil. Tenhle typ her uz bych ale dnes rozhodne nehral.
Boze vy jste tady takovy kecalisti, tady na herni je normalni snad jen L-Core.
Hodte teda chytraci nekdo na youtube gameplay, jak hrajete Unravel a nesestrihanej, bych vas machry chtel videt. Nejde to totiz hrat, je to desne obtizny, nekdy na to vymyslet jak to provliknout ale vetsinou na presnost a rychlost mackani klaves. Takze mi to nedalo a ze to pojedu podle Youtube gameplaye, no a zatim co jsem dal podle popularity asi 5 gameplayu, tak vsichni ti youtuberi maji v te hre poradne problemy ne nepodobne tim mym.
Ale uz vidim ty odpovedi tady, vsichni youtuberi na svete jsou mamlasove, jen anonymove z poradny to umeji ze vsech nejlepe.
Jenze pro tebe je uplne kazda hra neuveritelne tezka. A blba. A navic nejak zakerne rozbita, ze ti v ni nefunguje to co ostatnim v navodu. Ja treba ted pres vanoce projel vsechny tri Dark Souly, tak po me prosim te nechtej, abych natacel nejakou hopsacku...
Ti ostatní kecalisti nechodí kňourat s každou hrou do poradny. Když nevím, mrknu do návodu, nebo na youtube a jedu dál.
Tak lidi to zajima, jak je ktera hra slozita a bohuzel se to nikde moc nedoctes. Ja kdybych sem nechodil a neotviral tu tema slozitosti her, tak bych uz jiste poridil ten Dark Souls. Takhle me prave o prispevek vyse prispivajici Dwane Dibbley poradil, ze to pro me neni, jinde ti to nereknou, ze je to tezky.
Všude jinde se totiž proti Tobě spikli.
Nejde jinak než dát "souhlasím", obzvláště, když mě chválíš
Osobně sebe považuji také za hodně slabého hráče. Multi nehraju (zaprvé, protiví se mi ve hře někoho proti své vůli "poslouchat", zadruhé, hnusí se mi MP hry, kde na malé mapě všichni skáčou jako opice - jasně, aby byli špatně zasažitelní, zatřetí, nebaví mě být co pár vteřin na spawn pointu), preferuji pomalý, postupný, rozvážný a pečlivý postup hrou. Když recenzent hry napíše "za 10 hodin dohráno", vím, že se mohu těšit na 20-30 hodin plnohodnotné zábavy. Starý pes, jiné návyky :)
Jasně, existují výjimky, ale těch je hodně málo. E1M1 a Map01. Doom 1 + Doom 2. Tam si v MP troufnu i proti Romerovi Ale to je výsledek snad tisíce (několika tisíc?!) her one to one. Paní L-Coreová by mohla vyprávět :)
Že někdo na YT ukáže, jak báječně hraje… no, když šikovně sestříhám svůj průchod nějakou hrou, která mi moc nejde, také budu za kinga.
Ale je mezi námi (mnou a redmarxem) rozdíl. Oproti RPG spíše dnes preferuji náročné logické hry, abych cvičil to pod čepicí. Kritikům takových her doporučím třeba tohle: https://store.steampowered.com/app/503860/Patterna/
Garantuji zavaření mozkových závitů .-)
A ty se divis ze te nikdo nebere vazne? Kdyz ty si u kazde hry porad stezujes. Treba nekdy mas pravdu, ale proste se tomu nemuzes divit.
Vzpomínám na dobu, kdy vyšlo GTA SA. Chtěl jsem to dohrát komplet, na 100%. Nakonec se mi to opravdu podařilo, ale trvalo to spoustu (stovky?) hodin. Tehdy hodně žilo gtasa.cz fórum, byl jsem tam pečený-vařený, s řadou hráčů jsme řešili, jak kterou misi zvládnout (obzvláště některé nepovinné mise či "školy" zvládnout na povinných přesně 100% bylo opravdu o nervy). Jasně, žvanili jsem i o jiných věcech… ale když tam dnes zavítám do administrace, měl jsem tam přes 10.000(!!) příspěvků, z toho jsem spoustu desítek threadů sám zakládal. O jedné hře. Tehdy jsme opravdu dlouze debatovali o každé misí, každém úkolu, jak to zvládnout co nejlépe, prostě maximalisti. Tím samozřejmě nevylučuji, že to někteří nezvládli za 20 hodin.
Zdá se mi, že jste (někteří) na redmarxe moc přísní :)
Ono je něco jinýho hledat řešení konkrétních questů, či dohledávání předmětů, prostě cokoliv konkrétního v dané hře. Ale fňukat, že je to prostě na hovno a těžký, to jsme na trochu nižším levelu.
A zrovna Risen hry nejsou nijak těžký, tam se dá pomalým a obezřetným postupem (tak jak to máš rád) projít celá hra. RPG taky prolezu komplet všude a snažím se splnit všechno, o tom ty hry jsou, o objevování a zvláště hry od Piraní (Gothic, Risen) jsou takový na 100%.
Takže až přijde s tím, kde v Risenu dohledat artefakt, tak mu pomůžeme. Při kňourání, že dostává na zadek, se pomoci těžko dovolá.
Gothic ani Risen jsem nehrál (či jen naprosto minimálně), tak nemohu srovnávat s jinými hrami.
To třeba o ELEX se domnívám, že je v tomhle spravedlivá; na zadek dostávají v prvních deseti hodinách úplně všichni :)
ELEX jsem jeste nehral, ale domnivam se, ze to bude hodne podobny, stejne jako v Gothic 3 byl hrdina zpocatku slaby, tak v Risenu byl jeste slabejsi a ted v Risenu 2 je zase jeste vetsi nymand. Je to hodne nezvyk po Zaklinacovi, kde hrdina od zacatku uz hodne umi a muze se pustit do krizku s kde kym a za celou hru Zaklinace 3 jsem utekl pred priserou jen 3x a pak jsem cekal na patricny level na tu priseru sejmu.
Nicmene jsem si jen postezoval mimochodem, hlavni problem Risenu 2 je preci v tom, ze to neslo rozbehat, to nejak Prasak pominul.
Kňoural jsi, jak je to strašně těžký, že ti všichni nabančí a že nemáš kde chrápat. Prostě jsi zase rozehrál další hru a byl jsi zase v pasti.
Ze jsem knoural, ale ze jste nikdo neporadili!
Kdyz u tebe je tezky radit kdyz je kazda hra ta nejhorsi, nejblbejsi, nejstrasnejsi a nejtezsi a navic mas vzdy nejakou specialni edici kde nic nefunguje tak jako v navodu. Pak tu nechces poradit s nicim konkretnim ale jen nadavas jak je to cele nehezke.
A co bys chtěl radit? Každý RPG je na začátku těžký. Nesmíš se pouštět do soubojů, vybírej si jen slabý nepřátele a sbírej na co přijdeš. Obecný rady pro RPG. Nebo snad čekáš, že budeš hned na začátku superman?
Ono je rozdíl se snažit dohrát hru na 100% nebo ji jen dohrát. Navíc on hraje normální mainstreamové hry, nic hardcore. Taky sem občas měl s nějakou hrou problém, ale nikdy jsem neměl potřebu si na to pořád stěžovat. Prostě jsem se více snažil nebo se podíval jak to udělat a bylo po problému.
Zkoušel jsi Metro 2033?
Mam koupeno, urcite bude, kdo rad cte me problemy, jiste se ma na co tesit.
Možná by pomohlo méně kecání a více snažení.
Přesně tak. Ale aspoň se člověk zasměje
Mohl by to zkusit streamovat, to by byla prča.
To bych věřil, že by zvládnul překonat ve sledovanosti i Fattypillowa, ale to by musel s tím nejdříve začít.
Jak by začal, tak by zjistil, že i nahrávací programy a Youtube jsou proti Němu.
Nevim, kdy se k tomu dostanu. Ted mam ten Risen 2, jestli rozchodim, tak potom Risen 3, Unravel, Far Cry 3. Do toho jsem zacal trenovat Fifa18, taky silena hra, souperi furt strili goly a ja nic. Je toho moc. Navic bych se chtel dostat k tomu Kingdom Come Deliverence, nekdy jeste v tomhle roce. No tak to Metro 2033 musi pockat, ale klidne pak nejaky stream zkusim.
Tak ten Unravel nedoporucuju, mohla to byt dobra hra, ale je to hodne spatna hra. Bohuzel hru definuje neco, co lidi mozna bavilo pred 20 lety, ale dneska uz o to nikdo nema zajem. Neustale opakovani. Ve hre je naprosty nedostatek ukladacich checkpointu a hra je casto toho typu, ze nekam jdete a nevite, zjistite to, co se po vas chce a umrete, date si teda druhy pokus a postoupite o kus dale, ale zase umrete a musite od zacatku, po patem nebo sestem postupu, kdy opakujete stale vetsi kus, toho aspon ja mam plne zuby a hru vypinam. Hre Unravel proste jednoznacne chybi plynulost vypraveneho pribehu a to tu hru naprosto sestreluje do propadliste dejin. Koncept hry pritom neni vubec spatny, ale to provedeni.
Koncim s tim. Nedohrano.
Proč hledat za každou cenu ve hře příběh? Mě většinou zas až tak nezajímá, obzvláště v logické hopsačce jako je Unravel. Prostě plním mise, levely, úkoly.
Adventury, to je něco jiného.
By si přál příběh snad aj u šachů.
Ta hra ale ma pribeh tahnouci se prave pres ty mise.
Koukni treba sem:
https://www.youtube.com/watch?v=xW-Q7uXdcv0&list=PLi6xflQlxPD498UbItdVq4X12O6vx7Vtf&index=6
Od 23:45 minuty.
Neco naprosto sileneho a to to ten hrac umi dost dobre. Ja nemam az tak dobrou koordinaci prstu a tudiz jsem se tam definitivne zaseknul, protoze tam mas na kratoulinkem useku hry snad 10 momentu, ktere dopredu nemuzes predpokladat (zacne padat kameni) a pokazde musis znovu a znovu opakovat. Jemu stacilo jedno opakovani, ale pro me je to nedokoncitelne. Hry s debilnima checkpointama staly vzdy za starou backoru, ale tahle hra tomu dala vyslovene na frak, menim poradi a tuhle hru davam na prvnich misto idiotskych her, ktere jsem kdy hral.
Nevím, mně to nepřipadá (ta pasáž walkthrough) o moc jiné než třeba Limbo, kde každý umře stokrát jakoby nic :) Samozřejmě při koukání na video nepoznám, jak moc těžce se to provádí.
Až budeš hrát ELEX, vzpomeň si na tuhle debatu v okamžiku, kdy polezeš na nějaký "stožár vysokého napětí". Mně to nejde. Mrknul jsem na nějaké video, zda něco nedělám vyloženě blbě, pátral jsem po tom, zda se časem vylepší klíčová vlastnost hráče potřebná pro ono "lezení" (ne), no a tak mi nezbývá, než to znova a znova zkoušet. Nebo tam nelézt. Zatím se mi to nepodařilo; není to nutné, odměna není zásadní, ale je to prostě výzva… kterou možná nikdy nedám.
---
V různých hrách to různí lidé mají různě. Mně naopak nikdy nevadil závod v Mafii 1; jasně, že napoprvé jsem ho nedal, ale i dnes si troufám z 5 pokusů 2x, možná 3x, vyhrát. Naopak mise s pašem kořalky v těch garážích, to bylo čistokrevné zlo (dal jsem snad až na podvacáté?, ti mí kolegové jsou neuvěřitelní pitomci).
Tak klasika, ty nemuzes doporucit nic kdyz jsou vsechny hry naprosto hnusne a na hovno. Ze te neco nebavi neznamena ze "dneska o to nikdo nema zajem". Stejnetak mohu rict, ze naprosto nikoho nezajima hra, kde bys jen drzel hodinu sipku dopredu a konec, dohrano, vyhrano, coz by asi byla idealni hra pro tvuj skillcap.
Nevim, s kym jsem kdy mluvil, tak nikoho zaseky a opakovani stale a porad dokola nebavilo.
Zaseky ke hram vzdy patrily, bez nich je to jen nudny interaktivni film. A opakovani stale dokola je jen otazkou toho, zda se dokazes poucit z vlastnich chyb, adaptovat se a zlepsovat se. O tom vetsina her je, pokud ovsem, jak jsem psal vyse, neni tvou snovou hrou jednoduse jit dopredu bez prekazek, prozkoumavani a premysleni.
Ty misto abys premyslel, zlepsoval se a prekonaval prekazky radeji bezis na youtube a jednoduse okopirujes neco co udelal nekdo jiny. Pak muzes usetrit penize za hry a jednoduse se jen kouknou na youtube na walkthrough. Dokud nezacnes zaseky resit sam, nikdy se nezlepsis a budes tu brecet kvuli kazde blbosti. Dokud budes hrat na nejlehci obtiznosti hry kde muzes kdykoli ukladat, abys ses mohl jednoduse proklikat LMB skrz celou hru a kdykoli neco nevyjde jen nactes hru a pojedes LMB spam znova, tak budou vsechny hry hrozne, nejtezsi a nejblbejsi. Me prijde ze se vzdy v tutorialu naucis tu nejzakladnejsi taktiku a tu pak spamujes celou hru (protoze to hra umoznuje na nejlehci obtiznosti kdy jsi v podstate buh a nepratele jen bezmocni mravenci) a kdyz hra jednou vyzaduje trochu vic, hned je to neprekonatelny problem a spatne udelana hra, protoze tvoje dosud neprekonatelne klikani jednim cudlikem najednou nestaci.
Mozna hrace opravdove zaseky nebavi, ale normalni hrac ma jeden zasek za 10 her, kdezto ty mas 10 zaseku v jedne hre.
Opak je pravdou, bohuzel casto hry nic takoveho nenabizeji, viz onen Unravel nebo Far Cry 3.
Na youtube jdu tehdy, pokud je situace tak vypjata, ze bud se hrou koncim a dal ji hrat nedokazu nebo jdu prave na youtube, abych se mrkl, jak pokracovat. Kdyby byly hry intuitivnejsi, tak na youtube nemusim. Napriklad Zaklinac 3 jsem na youtube nehledal nic ani jednou.
Zase, zalezi jak je hra udelana, pokud neni taktizovani slozite, ze bych to s tim nedohral nikdy, tak se vyuzivani ruznych taktik nebranim, ale vetsinou mam tu zkusenost, ze ruzne taktiky prilis nefunguji.
Vzdycky me taky potesi, kdyz jdu na ten youtube a zjistim, ze zdaleka nejsem sam, kdo se zasekl. Jestlize maji zaseky youtuberi, od kterych ocekavam, ze jsou lepsi hraci nez ja, tak to asi ve mne nebude.
Výzkum: Čím jsou hry větší, tím méně lidí je kompletně dohraje
Mrknete na clanek a reknete mi, proc lidi nedohravaji hry?
A. Jsou prilis lehke a nudne.
B. Jsou prilis tezke.
Docela omezene odpovedi
Muzete navrhnout vlastni. Ja si prave myslim, ze jsou hry moc tezke a cim je ta hra delsi, tim je vetsi pravdepodobnost, ze to u dalsiho zaseku hrac vzda.
Ja mam naopak za to, ze hry jsou cimdal lehci a lehci. Driv se delali hry pro specifickou skupinu (nerdy), zatimco dnes kdy ma konzoli v obyvaku skoro kazdy jsou hry konzumovany ve velkem a vyvojarum jde jen o tom zaujmout co nejvice lidi, coz znamena casual hrace. Proto se delaji hry cimdal snazsi a jednodussi, aby byly pristupne nejsirsi mase. Tim maximalizuji profit na ukor kvality. Jenze na druhou stranu pak hra zacne rychle nudit, protoze hrac dostava vsechno zadarmo a bez namahy (tedy v porovnani s drivejsima hrama), hrac neni nijak zainteresovan pokracovat a zlepsovat se. Na tuhle filozofii doplaci napriklad WoW od chvile kdy Blizzard koupil Activision.
C je správně.
Her je strašně moc, jsou levné či zdarma, každý jich má mnoho set a nestíhá je poctivě odehrát.
Ten clanek absolutne neresi duvod proc to lidi nedohrajou. Nikdo se nikoho nepta. Kdyz koukam na steam, tak tam je to u achievementu podobne u 95% her.
Treba u zmineneho FC5 jsem se musel dokopat k tomu ji dohrat a nemelo to co docineni s jeji velikosti ci slozitosti. Ta hra je zprzneny farcry s neuveritelne stupidnim systemem nuceneho postupu hlavnim "pribehem" (ktery je navic brutalne nudny a priblbly).
Schvalne uplne nahodne vyberu par (vetsich) her ze steamu a v achievementek kouknu kolik lidi to dohralo.
Rage - 29,5
Sniper Elite 3 - 18,7
Dark Souls - 14,7
XCOM 2 - 34,8
Borderlands - 28
Bioshock 2 - 20,6
Najit hru ktera ma alespon 50% dohrani je temer nemozne. Takze jsou snad vsechny ty hry moc lehke nebo moc tezke? Tezko. Dnes uz jsou hry mainstreamovej konzum, lidi to stridaj jak kdyz na televizi prepinas kanali a nevis na co z nudy zrovna koukat.
Kamos Rage nedal, prilis tezka hra, kde byl neustale mrtvej a nebavilo ho to.
Ja to dohral za 28 hodin, takze i pomerne kratka hra.
Rage nijak tezky neni. A kratka nebo dlouha, prevazna vetsina her je kratkych pokud jedes jen hlavni ukoly a dlabes na zbytek.
Jinak nevim jak je to u konzoli s tema achievementama, jsou vazany na hru nebo na ucet? Pokud jsou vazany na hru (klic) pak je ten clanek na prd vzhledem k tomu ze se dost her na konzolich preprodava, pak muze jednu kopii hrat 5 lidi a dohrat ji jen jeden a tadaaa - 100% dohrani misto skutecnych 20%.
Hry nejsou lehčí, spíš přístupnější. Když si s něčím nevíš rady, koukneš na ytb a máš to. Taky se odstranila spousta blbostí minulý doby, hry jsou prostě přístupnější... Ale rozhodně si nemyslim, že jsou lehčí, měl jsem problém projít starýho dooma na hard, mám problém projít novýho dooma na hard.
No vidis, driv kdyz jsi neco nevedel, tak jsi proste zkousel a hledal kdeco, pak jsi byl odmenen kdyz jsi se pohnul dal. Dnes vsechno vygooglis, hru sjedes za odpoledne a "gg 2 ez". Hry se dnes delaji prevazne pro casual majoritu ktera chce vsechno dostat zadarmo a bez namahy, chteji odmenu za kazdy prd a hlavne aby se nemuseli moc snazit.
Jestli myslis ze nejsou lehci, vem na Steamu treba Wizardry 7 a BEZ NAVODU ho dej, za mesic prijd poreferovat jak jsi daleko.
A novej doom rozhodne tezkej neni (dohrano na nejvyssi permadeath obtiznost). Novej doom je trochu tezsi zezacatku, ale jak naperes par upgradu do armoru/zdravi, tak je to celkem pohoda. Navic nekde od pulky hry uz mas vpodstate nekonecno munice a uzdravujes se jednoduse granatama (neomezene mnozstvi, jen je na cooldownu).
Wizardry 7 jsem hrál a jedno z mála RPG, který jsem nedohrál. Bylo rozsáhlý, což by mi nevadilo, ale když jsem prošel nějaký úsek cesty a horkotěžko se prosekal přes pár banditů, tak o pár levelů výš jsem tama šel zpátky a ti banditi tam byli zas a zase stejně těžcí. Levelování nepřátel to IMHO zabilo. Každá cesta kamkoliv byla neskutečná výzva, takže hra se změnila v nekonečnou rubačku prakticky všude. Škoda, protože jinak se mi to líbilo.
Zrovna souboje jsou to posledni co jsem mel na mysli. Ta hra hlavne za hrace nedela nic tak jako dnes. Zadny ukazatel kam jit a co tam udelat, musels vsechno prolejzat a cist, v rozhovorech jsi musel PSAT (ne jako dnes ze pred rozhovorem ulozis a jen proklikavas z par predem pripravenych odpovedi dokud nenarazis na tu spravnou), puzzly taky nebyly ani zdaleka tak trivialni jako dnes, mapu sis musel kreslit sam (pokud jsi neobetoval u nekoho body a i potom to nebyl zadny med protoze jsi ji nemohl mit zobrazenou permanentne), truhly/pasti byly taky uplne o necem jinem nez dnesni "minihry" kdy vpodstate drzis jen jeden cudlik a hotovo...
Třeba tohle "uspokojení" po něčem těžkým fakt nikdy nemám... Dokážu projít hru na hard (hlavně teda střílečky), ale nikdy bych neřekl že z toho mám o něco větší uspokojení... Takže většinu her hraju na medium a vůbec se za to nestydím, když vím, že na hard se u toho budu akorát frustrovat...
No vidis, me zas pripada blbost hrat hru na neco lehciho nez je to nejtezsi. Protoze z ni jednoduse nemam maximum. Navic pak hra dyl vydrzi. Nejlepsi jsou pak lidi, co to hrajou na nejlehci obtiznosti a pak o hre rikaj ze byla na prd a moc lehka protoze ji uhrali jednou rukou za hodinu a ze hry poznali tak 10% protoze vic k dohrani nepotrebovali.
Já mám hry jako relax. Takže hrát to na hard a nervovat se mi u toho nechce. Ale na easy už dnes hry taky nehraju, protože easy dnes znamená opravdu s prstem v nose.
99% nezvyšuje s obtížností obsah, tak tu zase nevymýšlej plky. To, že někdo hraje na easy není důvod k ostudě. A co proběhnutí hry týče - je spousta her co si chci zahrát, nemůžu se u každý zaseknout na 100 hodin jen proto, abych našel všechno a všude.
Nikde netvrdim ze obtiznost zvysuje obsah... Kdyz budes hrat treba toho dooma na nejlehci a vse postrilis behem vteriny pistolkou a jednoduse se proklikas skrz hru, urcite z ni nepoznas tolik jako kdyz budes hrat na hard kde budes tancit mezi demonama protoze jednoduse nepadaj jak somalci po hladovce a budes mucet pouzivat mnohem vic nez jen klik klik klik pistolkou, budes muset resit co ktery nepritel dela protoze nebudou mrtvi driv nez udelaji jediny krok. Casto maji potvory i skrouhnutou AI na nizke obtiznosti, nizsi pocty nepratel, nepratele/bossove nevyuzivaji vsechny mechanismy/schopnosti atd. Jednoduse z te hry poznas na nizkou obtiznost mene, ne ze by mela min nebo vic obsahu.
Odporuješ si ve vlastní zprávě, argumentuj aspoň konstantně.
Mozna si odporuju. Nebo si jen predstavuji pod pojmem "obsah navic" neco jineho. Pokud povazujes to, ze potvora se chova jinak a je nebezpecnejsi jako obsah navic, pak vpodstate kazda hra ma obsah navic podle obtiznosti, protoze uz jen treba to, ze nepratele davaji vetsi damage je potom mozno brat jako "obsah navic".
Ja hraju hry na Easy, protoze nevim, proc bych se u toho mel frustrovat na Medium.
Sem tam je nejaka hra na Easy moc lehka a citim, ze jsem mel dat Medium, jenze dopredu clovek nikdy nevi. Vetsinou mi ale nejlehci obtiznost plne vyhovuje, naopak bych byl rad i za jeste lehci obtiznost, nejakou EasyEasy.
Ono co tady Dwane Dibbley pise je sice krasny, ale ja mam v knihovne 93 pribehovych her a nekolik dalsich, ktere se daji hrat porad dokola (FIFA, F1, DiRT, ...). Abych mel cisty stul, tak musim odehrat jeste 50 z nich. Ja proste nemam cas na to byt nekde zamrzly dva mesice. Nehlede na to, ze jestli me neco frustruje, tak jsou to ty zakysy, za prve kazdej delsi zakys znamena prohlubujici se sanci, ze to proste vsechno nezvladnu uhrat a nehrat to, kdyz jsem si to za tezce vydelany penize koupil? To teda taky nechci. Za druhe jsem nervak a jak mi neco nejde, tak bych do toho nejradsi kopnul, takze je lepsi se podivat na youtube, jak na to. Navic jak uz jsem psal, je od youtuberu ferovy, ze to nestrihaji a casto se ukaze, ze se trapili s tim samym taky, coz me uklidni. Jsem teda za youtube hodne rad.
Kde vodi vyvojari hrace za rucicku taky netusim, naopak casto me otravi, ze chteji, aby si na to hraci prisli sami, je to pak zdlouhave. Cerstvy priklad Far Cry 3: prskli mi do ruky luk, at zabiju zlatyho tygra, no a nevysvetli jak se luk ovlada. Hrozny snad desetkrat me lev dostal driv nez ja jeho, nakonec se preci jen zadarilo. Dalsi pro me nepochopitelna vec, vetsina her je na zacatku hrozne tezka a hrace vrhnou do hry bez poradneho tutorialu, at uz to byl Zaklinac nebo Far Cry, vzdycky byl zacatek silenej. Az teprve u Zaklinace 3 mi to pripadalo optimalne nastaveny, naopak Far Cry 3 jsem se trapil nekolik hodin nez jsem se do toho jakz takz dostal, ale momentalne vybaven odstrelovackou, uz to je snad hratelny.
No jak pisu, vubec jem nevedel co mam delat, luk nikde nema krizek, abych vedel presne kam trefim a ve Far Cry 3, krome odstrelovacky neni sance neco zabit na jeden zasah a tygr je rychlej, ten mi vic jak tri pokusy ho dostat neda.
To, že jsi neschopný není chyba vývojářů - levé tlačítko umí držet i cvičená opice...
Kdepak, tam musis umet i dobre mirit, neni to jen bezhlava strilecka.
Mimochodem, na kolik hodin ten Far Cry 3 tak je? Mysleno, jestli nekde mate v UPlayi nebo Steamu, kolik hodin vam trvalo dokonceni te hry? Zda se mi to totiz dost rozsahle ta mapa. Nekritizuju, jen konstatuju.
v KCD ani není zaměřovací křížek, prostě nic podle čeho se orientovat, musíš střílet od ruky a třeba trefit běžícího zajíce je někdy problém, navíc natáhnutí tětivy žere staminu atd. prostě realita jen až budeš hrát tuhle hru pro mě je to teda lehký, že je to RPG, takže si naexpím postavu a přidám perk třeba na zvyšení dmg zvěři nebo aby se mně tolik neplašila, nebo si obleču tišší oblečení atd.
Far Cry 3 jsem dohrál, Steam píše 44 hodin a většinou plním a sbírám všechno (možná ne všechnu kořist)
Diky.
44 hodin je krasny, to si myslim je i pro me realny to dohrat v nejakem rozumnem case, pokud to nebude nutne, tak navic plnit vsechno nechci, hodne moc me nebavi zavody v aute nebo motorce ci motokare. Mam rad zavodni hry, ale nemam rad zavody aut v akcnich hrach.
Tak koukam lidi co hraji pres UPlay jako ja, sem herni cas nenapisou. Herni cas totiz UPlay neumi a UbiSoft to resi pres UbiSoft Club, kam je treba se spesl prihlasit a ktery jak jsem prave pres google zjistil, kdekomu nefunguje. Mne taky ne. Pise mi to, ze nemam zadnou kompatibilni hru a Far Cry 3 nemam zakoupeny. Sice ho pres Uplay hraju, v UbiStore ho mam koupeny, ale UbiClub o tom nevi. Njn, nejlepsi launcher je GOG Galaxy a Steam az na obcasne vypadky taky ujde, ale holt UPlay a Origin jsou kapitoly samy pro sebe. Nechapu, ze dalsi a dalsi vydavatele se serou do vytvareni hernich launcheru, kdyz na to nemaji a neumeji to. Proc to proste nenechaji na tech, co herni launcher udelat umeji.
Jasny, o tom vim KCD bude hodne narocny, budu se snazit zvolit nejakou okecavaci cestu, coz jsem slysel, ze docela take jde.
Je to teda sileny, vratil jsem se k tomu Unravel a je to teda extrem, pocitam, ze to novy Sekiro hadr proti tomuhle bazmeku. Za me hodne smejcka hra, hlavne mi vadi, ze jsem to poridil byt ve sleve za 5E a nikdo nikde nepsal, ze je to takovej hardcore bazmek, takze se vlastne cejtim dost podvedenej. V tyhle souvislosti totiz jsem zaslechl, ze jsou negativni recenze na Sekiro, ze je prilis tezky, ale pritom i ja vim, ze je to proste tezka hra, ktera neni pro me urcena, tudiz proc bych nekde daval minusy, ze je to tezky, kdyz to vyvojari rekli ferove dopredu a kazdej, kdo si to koupi, tak by s tim mel pocitat. Sprostarna mi to prijde u toho Unravelu, kde proste smejd vydavatel dela jakoby nic a pritom to je nehratelny.
Sekiro hadr? Ked ti Unravel robi problemy, u Sekira by si zosalel, vytrhal si vlasy a holy pobehoval po okoli.
Nesouhlasim, jsem na stopro presvedcen, ze Sekiro tak extremne narocne jako Unravel neni. U Unravel se v pokrocile casti hry jedna o desetiny sekundy.
Napriklad
https://www.youtube.com/watch?v=1auhxqgtAxI&list=PLi6xflQlxPD498UbItdVq4X12O6vx7Vtf&index=9
cas 3:45, ten streamer je borec, ja jsem o desetinu vteriny pomalejsi a nedavam to.
Ty jsi tak strašná plačka až to není možný. Všechno je všude špatně, všechno je strašně moc těžký a za všechno můžou ostatní. Uvědom si, že chyba je jen na tvé straně. Začni hrát lego hry, ty jsou pro děcka.