Ten clanek absolutne neresi duvod proc to lidi nedohrajou. Nikdo se nikoho nepta. Kdyz koukam na steam, tak tam je to u achievementu podobne u 95% her.
Treba u zmineneho FC5 jsem se musel dokopat k tomu ji dohrat a nemelo to co docineni s jeji velikosti ci slozitosti. Ta hra je zprzneny farcry s neuveritelne stupidnim systemem nuceneho postupu hlavnim "pribehem" (ktery je navic brutalne nudny a priblbly).
Schvalne uplne nahodne vyberu par (vetsich) her ze steamu a v achievementek kouknu kolik lidi to dohralo.
Rage - 29,5
Sniper Elite 3 - 18,7
Dark Souls - 14,7
XCOM 2 - 34,8
Borderlands - 28
Bioshock 2 - 20,6
Najit hru ktera ma alespon 50% dohrani je temer nemozne. Takze jsou snad vsechny ty hry moc lehke nebo moc tezke? Tezko. Dnes uz jsou hry mainstreamovej konzum, lidi to stridaj jak kdyz na televizi prepinas kanali a nevis na co z nudy zrovna koukat.