Zaseky ke hram vzdy patrily, bez nich je to jen nudny interaktivni film. A opakovani stale dokola je jen otazkou toho, zda se dokazes poucit z vlastnich chyb, adaptovat se a zlepsovat se. O tom vetsina her je, pokud ovsem, jak jsem psal vyse, neni tvou snovou hrou jednoduse jit dopredu bez prekazek, prozkoumavani a premysleni.
Ty misto abys premyslel, zlepsoval se a prekonaval prekazky radeji bezis na youtube a jednoduse okopirujes neco co udelal nekdo jiny. Pak muzes usetrit penize za hry a jednoduse se jen kouknou na youtube na walkthrough. Dokud nezacnes zaseky resit sam, nikdy se nezlepsis a budes tu brecet kvuli kazde blbosti. Dokud budes hrat na nejlehci obtiznosti hry kde muzes kdykoli ukladat, abys ses mohl jednoduse proklikat LMB skrz celou hru a kdykoli neco nevyjde jen nactes hru a pojedes LMB spam znova, tak budou vsechny hry hrozne, nejtezsi a nejblbejsi. Me prijde ze se vzdy v tutorialu naucis tu nejzakladnejsi taktiku a tu pak spamujes celou hru (protoze to hra umoznuje na nejlehci obtiznosti kdy jsi v podstate buh a nepratele jen bezmocni mravenci) a kdyz hra jednou vyzaduje trochu vic, hned je to neprekonatelny problem a spatne udelana hra, protoze tvoje dosud neprekonatelne klikani jednim cudlikem najednou nestaci.
Mozna hrace opravdove zaseky nebavi, ale normalni hrac ma jeden zasek za 10 her, kdezto ty mas 10 zaseku v jedne hre.