Hra o autech.
Zdravím, je nějaká hra o autech která má třeba otevřený svět? prostě zvolím auto, a mohu si i udělat tuning a jezdit po městě existuje nějaká taková hra? Na steamu mám Euro truck simulator ale to mě moc nebere. Spíše abych měl takový free roam, mohl i řadit a tak podobně. Tak děkuji za odpovědi.
Forza Horizon, Test Drive Unlimited.
Jaj, Forza už si vzpomínám to jsem ještě hrál na Xboxu, no jo ale není to na PC, a Test Drive to taky na steamu nevidím.
No Test Drive na pc je, jestli i na steamu to netusim. A Forza Horizon 3 je i na pc.
Test Drive jeste existuje? To pamatuju na Dosu...
No uz je to par let co Test Drive Unlimited vyslo, ale na prvni dil nedam dopustit. Za me nejlepsi zavodni hra vubec.
Nejlepsi autohra s openworld je jednoznacne Mafia 1: Extremni jizda, na to jsi asi zapomnel?
Jinak mne TDU bavilo chvili, nakoupil jsem par satecku a parkrat se hodil pred zrcadlem do gala a pak jsem si rekl, ze je to pekna blbost a prestal jsem to hrat. Na dnesni dobu ani grafika neobstoji. Nevim, jestli je nejakej pokrok v TDU2, ale radeji to asi zkouset nebudu.
Forzu bohuzel neznam, slysel jsem, ze je to famozni, ale ja bojkotuju Microsoft Store a jinde se k tomu nedostanu.
---
Need for Speed bylo vic dilu s open world, vsechny staly za nic, proste tomu bych se ja urcite vyhnul.
Trochu jsem premyslel o The Crew, ale radeji uprednostnim okruhove zavody, bojim se toho, ze by me to nakonec nebavilo stejne jako TDU.
Ne, nezapomnel
Tak ono v TDU me stacilo jezdit krasne zpracovanym ostrovem Oahu v nekterym z nespoctu exotickych aut, kdyz jsem pri jizde ostrovem potkal ziveho hrace tak stacilo na sebe zablikat a hned jsme jeli kratky (cca 1-2km) sprint, kupovat nove domy, auta a samozrejme jezdit klasicke online zavody, davat auta do aukce... No tenkrat to prebehlo dobu, zadna jina hra tohle nemela.
A s tim, ze grafika nyni neobstoji nesouhlasim, je to porad krasna hra.
No Forza Horizon je fakt pecka, ta ten koncept dotahla k dokonalosti, ale prvni TDU je srdcovka. Jen je skoda, ze ctvrty dil, ktery vyjde na podzim se odehrava v pro me nudne Britanii, radsi exotickou krajinu. Ale nez me omrzi trojka to bude chvili trvat, Australie je tak krasne zpracovana.
TDU2 jsem měl (mám). Chtěl jsem to nechat hrát synka, tehdy ho závodní hry bavily. Jenže online servery věčně nefungovaly a to celou hru poslalo do prd*le.
Jo to je obrovska skoda, ze je vypnuli kdyz je to predevsim online hra. Ale na pokochani se Havaji v supersportu je to porad dobry
Ale druhy dil nemam rad, ten me strasne znechutil uz na zacatku hry poloprazdnymi autosalony a tak jsem ho prodal.
Taky mám TDU2 na Steamu, dost dlouho jsem to nehrál.
Zas tak moc mě ty online funkce, hlavně ty komunitní nelákaly, abych vypnutí serverů oplakával. Co jsem se pokoušel online hrát, jak píšeš, funkčnost mizerná. Málokdy to šlo. Nakonec jsem hrál offline. Schválně, nainstaluju to na novém PC, zda to (vůbec) pojede. KOlikrát to nešlo spustit vůbec, ani offline, snažilo se to někam připojit..
Neuvědomuji si teď více technicky nekvalitně zpracovanou hru (nemyslím grafiku, ta je OK).
Info k TDU2:
Včera jsem to instaloval na novém PC/W10. Instalace ze Steamu, následně vyžaduje zadat s/n hry (nějaký pozůstatek Securom?), to je u hry na Steamu uvedeno. Poté se spustí TDU2/Atari launcher a stáhne asi gigabajtové update.
Zřídil jsem si offline účet a normálně hrál. Ve hře jsem následně aktivoval i online účet, se svými dřívějšími údaji, vše prošlo bez problémů. Přepnul jsem tedy účet a… problém, hra se načítá a načítá… minuty nic. Vypnout se to normálně nedá, musel jsem ze správce úloh. Další spuštění, bohužel tam visí to nastavení na online účet. Stejné bezvýsledné načítání… nechal jsem to několik minut a pak vyskočilo, že se momentálně nadá k serverům hry připojit a nabídlo mi to přepnutí na jiný/offline účet. Provedeno, vše opět funkční.
Takže je to jasné, v offlinu se hraje normálně, online nefunguje.
Ve firewallu jsem nastavil natvrdo povolené odchozí spojení pro exáč hry a update launcheru, jinak ten jejich klient hlásí uzavřený NAT.
Možno sa mýlim, ale!
TDU2 si inštaloval, zriadil si si účet ABC - STEAM k účtu hru priradil. Hral si offline i online pod účtom ABC = OK. Ale prepoli si na iný účet CBA a hneď je tu rozpor. K tomu účtu hra priradená NEBOLA! Tak potom je jasné, že ťa nepripojí ani na servery. Ak prepneš do offline účet CBA - tak pôjde, pretože si od serverov odpojený a nič sa neoveruje.
Takže je jasné, že ti to nie je jasné.....
Ne, pořád jsem zkoušel hrát na stejném (tom původním) účtu, podle tebe ABC. TDU2 jsem instaloval už na 3. počítač, problémy s onlinem byly vždy (občas to fungovalo, ale spíše ne). Ale to mi vůbec nevadí, preferuji offline, kdy se nemusím otravovat s <píp> protihráči. Případné závody zvládají i ingame boti.
Stejně mě nejvíce baví jen takové to ježdění.. akorát jsem jen na tom prvním ostrově (Ibiza?), potřeboval bych save/cheat, abych se dostal na druhý, bez plnění všech těch úkolů. A mimořádně mi vadí takové ty sociální blbinky ve hře, už ten výběr postavy je na prd, dvě bukvice a dvě bezpohlavní kozy - naštěstí na ně člověk při ježdění nevidí..
Co vím tak mi dlouho netrvalo se dostat na Oahu. Nicméně si radši zahrej první díl. Ten má méně sociálních prvků a jsou tam Lamborghini
Mám obavu, že první díl už nikde nekoupím (nedíval jsem se). Už ani TDU2 není (na Steamu) ke koupení..
No v takových případech se dá přimhouřit oko ne?
Uz jsem se s necim takovym taky setkal, zacal jsem si na to na Steamu davat pozor. Jak jsou tam nejake takovehle smeckoviny, tak je lepsi se na takovou hru vykaslat.
Nevidím v tom žádný problém.
A proc tu teda pises, ze ti online cast nefunguje? Problem prave je, ze jedinna spolehlive bezproblemova ochrana je ta steamovska, s tou jsem nemel nikdy zadny problem. Jakmile je tam jeste neco navic, tak to skoro vzdycky zlobi. Treba nutnost vypinat firewall, povolovat urcite porty, neobjevi se pole pro zadani serial, atd.
(Jasne, steamovska ochrana je zase jednoducha na prolomeni crackerama, ale to me jako platiciho nezajima, ja chci aby mi fungovalo to, za co jsem zaplatil a nemusel resit spoustu navaznych problemu.)
Míněno konkrétně: nevidím problém v tom zadávání s/n někam jinam.
Online nefunguje, nevadí mi to.
přesně,
mafie 2 ale taky není špatná na free ride
Urcite +1 za Forza
- "Forza 6 MotorSport APEX" ktera je i na Windows dokonce ZDARMA, nebo i Forza Horizon 3 i budouci 4, tak jak Forza 7. Vsechny jsou i pod Windows.
* Lespi auta, no nevim Forza je opravdu dobra zavodni hra, pak Steam nabizi i Dirt, ale to je spis off road.
A díky, zkouším Forzu.
Tady mas popripade odkaz na "Forza Apex" (hra zdarma - bez DLC) :https://www.microsoft.com/cs-cz/p/forza-motorsport-6-apex/9nblggh3shm7?activetab=pivot%3aoverviewtab
DEMO :
• Forza Motorsport 7 (zavodni okruhova): https://www.microsoft.com/cs-cz/p/forza-motorsport-7-demo/9p2xh29364lh?activetab=pivot%3aoverviewtab
• Forza Horizon 3 (Open World / Otevreny svet) : https://www.microsoft.com/cs-cz/p/forza-horizon-3-demo/bw7nnj22szrr?activetab=pivot%3aoverviewtab
The Crew, Need For Speed (2015) jsou openworld a je tam pokročilý vizuální tuning, ale jsou to velký arkády, potom třeba i GTAV splňuje tyhle požadavky (Bennys Motor Works má hodně detailní úpravy auta, ale v online jenom)
Díky všem.
Pokud netrváš na městě, podívej se na FUEL.
Docela řádit se dá i v Burnout Paradise.
Ohledně tuningu toho moc nevím, tohle mě nikdy nezajímalo.
Díky. Burnout jo to jsem hrál ještě na ps2, hlavně ty bouračky :) Jinak děkuji všem.
jestli tam má být destrukce tak Wreckfest, který je od tvůrců původního FlatOut, ale je dost možný, že většinu lidí to třeba bavit nebude jen jezdíš a odemykáš nový auta a díly (je tam taky vizuální tuning auta, ale většinu věcí ti odpadne během závodu, pokud si neuděláš obrněnce typu auto z mad max), hra má parádní destrukční systém s dobrou grafikou a výborným rockovým soudtrackem
https://store.steampowered.com/app/228380/Wreckfest/
další hry kolem destrukce aut, i když jsou trošku šílenější
https://store.steampowered.com/app/508980/Crashday_Redline_Edition/
https://store.steampowered.com/app/243800/Gas_Guzzlers_Extreme/
City Car Driving je hra, kterou hledáte!
Mna najviac bavilo GRID len skoda ze online to uz vypali ale syngleplayer tiez stoji za to...GRID 2 je síce s lepšou grafikou ale už to neni ono
Tak po delsim hrani Forzy Horizon 3 muzu rict, ze jako online open world zavodni hra je lepsi prvni dil Test Drive Unlimited. Forza ma strasne moc vozidel (ale 90 v TDU myslim staci), spoustu druhu zavodu, vyzev, tuning jak po designove strance tak po vykonostni, polepy aut.. Ale docela mi vadi, ze pocet hracu je max 12 coz je fakt na open world hru malo. Stejne tak kdyz si dam kratky zavod 1v1 tak ten se jede tak na 5km coz je zbytecne moc a diky tomu, ze se vyplati vykaslat na jezdeni po asfaltu a vzit to zkratkou pres pole, poust atd tak to ztraci pocit poulicniho zavodu. Stejne tak se mi nelibi hodnoceni online sampionatu. Ten nevyhraje ten co se nejlip umisti ze vsech 4 zavodu, ale ten co si nahrabe nejvice XP (drifty, tesne predjeti apod). Samozrejme diky tomu, ze servery TDU jsou vypnute mi jinou moznost nedava nez hrat Forzu, ale i tak stara hra je dle me daleko lepsi.
- Ale tech 12 hracu neni v "OPEN WORDU" = jezdis volne na mape , ale na "URCITEM ZAVODNIM OKRUHU" = skupina hracu na okruhu.
* 12 je naopak supr (ovsem jak vidim vec nazoru), kde nad 12 uz ty zavody (plné decek) uz spis vypadaji jako DERBY kde se zavod zpravidla promeni do jakési generalni zduchanice, urcite nebrat, 12 je prave IMHO lepsi ..
PS : Hral jsi celou hru nebo jen DEMO ?
No na konkretni zavod to samozrejme bohate staci, ale kdyz jedes Australii ve volne jizde tak chci potkavat opravdove hrace a mit pocit, ze ta hra opravdu zije.
Me osobne co mi nejvic na Forza 3 vadi je to, ze se jezdi po levé strane (coz me na té hre dela nejvetsi problém), jestli v Open Wordu (kde jezdis nezavodne po mape jen tak) potkavas opravdové hrace ted uz nevim clovece, ani jsem o tom nepremyslel abych parvdu rekl..
Tak s tim problem nemam. No prave tam potkavas jen pocitacem rizene protivniky a s nema jezdit zavody je pro me nuda. V online free roam jich diky poctu 12 taky moc nepotkas.
A ve které zavodni hre OPEN WORD je tedy mozné jezdit treba s 64 hraci ?
* Jen se ptam, jen by me zajimalo, ktery odvazlivec ma na to servery a user ktery hru (saison) hostuje "HOST PC" 64 hracu (nemyslim 32 hracu, ze hrace vidis co 1s pokazdé na obrazovce jinde, nebo s 10s zpozdenim) urcite neutahne (o input lagech site nemluve), nevim jestli vubec zavodni hru s takovym poctem hracu v jedné online saison vubec znam (proto se ptam ).
Tak 64 by bylo opravdu hodne kdyz prihlednu k tomu, ze mapa neni zas moc velka. To v TDU by to bylo tak akorat.
Nicmene v GTA Online je 30 hracu coz by i ve Forze bylo dostacuji.
- Nicméne : V GTA kdyz das "zavod" s hraci, kolik je maximum ?
- Battlefield az 64hracu na saison, ale ani jedna ani druha neni prodavana jako zavodni hra, tak si nemyslim ze to jde tak porovnat. (i kdyz rozumim jak to myslis).
Battlefield je skutecne neco jinyho, ale GTA V je open world kde se auty jezdi opravdu hodne.
A ohledne toho zavodu.. to netusim.
Na custom serverech GTA V (FiveM) zaměřených na auta je limit 32 hráčů, je fakt ze bývají rozprostřeni po celé mapě (původní mapa může být smazaná a místo ní jsou různé tratě/okruhy), servery s původní mapou také existují.
Takovéto FiveM servery by splňovaly požadavky tazatele. Jak tuning (nad rámec základního GTA V) tak open world tam je.
Jezismarja, ve Forza Horizon 3 se jezdi jako v Anglii? Koukal jsem na gameplaye a vubec jsem si toho nevsimnul, to by me desne stvalo. Trochu jsem premyslel, jestli to nekdy nezkusit, nedat sanci dalsi open world hre, ale to ne, radeji to nebudu pokouset. Dik za info.
Deti (neridici) to nepochopi, jednou jsem v angli autem byl, od té doby pak uz jen jednou ale uz s TGV, autem uz bych tam nejel. Kdyz jsem pak hral Horizon 3, se mi ten horror zas vybavil zpet ..
* O parkovani nemluve , i kdyz jsem tam byl jen par hodin, ale takovy zazitek jsem necekal.
PS : Zkusit to muzes i tak, Horizon 3 ma hratelné DEMO.
Prosímtě, neplaš. Je to závodní hra, kde ti patří celá vozovka. Navíc, řízení vlevo je jen o zvyku, a když u toho nemusíš levou rukou řadit, je to o to lehčí.
ahoj
Edit: To byl jen pokus, jestli jsem porad jeste zablokovan nebo uz mohu zase psat. Admini poradna.net by si mohli aktualizovat seznam blokovanych adres, aby nebanovali uzivatele pripojene pres mobilni pripojeni.
Třeba ta hra má i možnost přepnout "pravidla silničního provozu" na EU/USA. S hrou, kde se dá jezdit výhradně vlevo, jsem se nesetkal.
Neco jsem cetl, ze je to proto, ze v Australii se ridi vlevo i ve skutecnosti. By mohli v nejake hre taky zpracovat Evropu. (Nemusela by byt cela ale treba takova Italie by byla hodne zajimava.)
Jih Evropy už jednou byl, ve druhém dílu.
Pokud se nemylim, tak ten nebyl na PC. Nemyslel jsem ted jen Forza hry, ale celkove, nicmene vylucne hry na PC, hry na konzole pro me neexistujou.
Pro tebe ne, ale pro ostatni lidi ano
Pro malinkou cast lidi ano. I tady jsme se kdysi bavili a jsou tu dalsi zasadni odpurci konzoli. A z mych znamych znam jen jednoho byvaleho konzolistu s PS3, dneska uz hraje taky na PC.
Ale vyvojari sa neriadia CR, vo svete praveze prevladaju konzole na hry, bohuzial.
Aby ne, konsole jsou exlusivne na hry. (uz se zkousi pujcovny her, kde dalsi Gen konsoli uz bude na zaklade hernich (typu GRID) serveru.
* I kdyz to tak nekdy nevypada, i pro vyvojare je snadnejsi vytvaret hry (v otazce optimizace) pro konsole, kde o proti PC, kde HW podklad je zcela rozlisny x druju CPU, GPU, poctu srdci a podobne, o proti konsolim kde vytvari a zkousi hru na podstatne usim okruhu.
Tak pokud vyvojar nedela exkluzivky, tak musi zkouset minimalne na Xboxu One a na PS4. A pokud chce podporovat i starsi verzi konzole, tak to ma uplne na ....
Na PC mas korat NVidia + AMD grafiky a Intel + AMD procesory a vsechno by to melo fungovat stejne, takze pokud vyvojar neprinasi nejake speciality pro urcity hardware, tak zase tolik testovani navic nema.
---
Ale, ono nejde jenom o "AMD" nebo "NVIDIA", kazda graficka karta je jina, jiny chip, jiny vykon, jina pamet jak video tak velikost RAM, DirectX, nebo operacni systém u procesoru to samé u konsoli jde o ten samej podklad.
* A né AMD a Nvidia nefunguji stejne, jak GPU, tak CPUs (neni to ta sama architektura).
Dobre, dejme tomu, ze dela vyvojar aktualne hru, pouzije DirectX12, cimz je hra pouze pro Windows 10 a samotne DirectX mu umoznuje pouzit standardni nastroje tohoto rozhrani, diky nimz je hra hardwarove nezavisla. CPU je proste x86-64 a dal nema vyvojar co resit a maximalne poresi GPU, pokud tam bude delat nejake GPU vychytavky. Takze leda AMD vs. NVidia. Samozrejme vyvojar stanovi nejke minimalni pozadavky na RAM nebo velikost video pameti. Opet neni zadny problem pro vyvojare. maximalne se muzeme bavit o jednotlivych radach GPU, kdy treba u NVidie je trochu jiny Kepler, trochu jiny Maxwell a trochu jiny Pascal.
Je ale dobrovolnost vyvojare, ze zohlednuje spoustu zastaralych nebo vykonove slabych PC a pridelava si praci. V tom je ten hacek, proc je vyvoj na PC obtiznejsi, ale neni to tak, ze by apriori musel byt.
Kdyz bude spickova hra a vyvojar rekne, ze hradwarove pozadavky jsou Windows 10, DirectX12, GTX970 a vyssi nebo RX470 a vyssi, tak si zakazniky na PC hra najde a razem bude mit vyvojar znacne ujednoduseny zivot. Samozrejme konkurence na PC je tak velika, ze aby hraci upgradovali, tak hra musi stat za to. To bude pro vyvojare mnohem vetsi problem, vzdyt to vidime dnes a denne, jak jsou hry blbe.
Zkus si nejakou hru udelat, uz v prvni vete jde videt ze se chces jen diskutovat, tak to proste nefunguje (zacni treba s hernim engine, udelej nejakou kostku ktera bude skakat a ted to exportuj a zkus na vice HW zakladech az ti vyskoci prvni ERROR FATAL tak se podivej proc a pochopis proc zalezi na architekture ktera potrebuje byt "zvlast" osetrena = kurva prace navic, nekteri to resi po zakladni architekturarnim osetrenim jako zasuvny modul ktery jde ve hre aktivovat tak jak to kdysi delala Nvidia s PhysX).
* Na to za mas radce na poradna me zarazi tady ta zakladni neznalost HW a jeji architektury a nejde jen o to, jestli ta karta ma 5 let, nebo je nova, problém je stale ten samej. Predstavujes si to jak hruvinek valku, zkratka podle tebe je HW skoro to samé bez ohledu na urcitou architekturu (alespon jsem to tak pochopil, netvrdim) a staci udelat hru jak rikas na prumerny HW (coz znamena presne co ?) kde si kazdy nastavi graficku podle podkladu .. Proc je treba tokovy Dirt klasicka AMD hra, proc tedy neni ani NVIDA kdyz je to jedno ? Kdyby to bylo tak jednoduché proc to neni na obe dve ? (ten Dirt je jen priklad, nechytej se toho)
PS : Jestli jsem to spatne pochopil, tak se nezlob Mozna posledni veta mohla byt zajimava, ale také jsem ji nepochopil presne. Kdyz hra bude jen na urcity HW podklad, tak to znamena hodne velké % mensi trzby, dnes studia meji co delat aby se vubec udrzeli nad vodu (tento limit by je zcela potopil), zpravidla uz na pul koupené nejaky geantem ktery sice finance podpori, ale také muze a urciuje co ve hre muze a nemuze byt, coz se silne podepisuje na kreativni volnosti vyvojaru.
Na vyvoj her nemam cas ani znalosti. Nicmene z moji strany to neni jen tlachani. Kolega z prace si naprogramoval hru pod DirectX9, byl to takovej jednoduchej 3D litaci simulator a hodne z toho mi ukazoval. A prave DirectX a potom samozrejme uz hotove enginy, ktere spousta her pouziva, dokazi zavislost na hardwaru minimalizovat, takze se tim programator hry, pokud ji vazne nedela uplne od piky, ale vyuzije engine, vubec nemusi zabyvat. Samozrejme, pokud chce vyvojar pouzit ruzne vychytavky jako Nvidia GameWorks, tak potom musi optimalizovat i pro AMD a testovat a testovat. To uz je veci vyvojare. Ja jenom rikam, ze obecne to neni tak, ze by to na Playstationa bylo o tolik jednodussi.
---
Predstav si to jak WEB, urcite je jednodusi delat WEB stranku na jeden prohlizec a jedno rozliseni jak pro lidi na ruznych prohlizecich a rozliseni z celého sveta, ale klidne zustan u svého presvedceni, neprekvapuje mne.
-Co ti presne ukazoval ? To delal na koleni nebo co ? (se samotnym frameworkem dx sem nikdy nedelal, v tomto soudit nemohu)
* Neboj, klidne se rozepis.
-Jak ? To neznamena ze treba Unreal podporuje DX12, nebo vyvoj VR ze hotovo (engine se o zadnou optimizaci nestara, to uz je jen na tobe, aby jsi tu optimaci zprostredkoval dle cilové platformy, stroje). Proboha si nejakéj ENGIME uz stahni a udelej si uz konecne nejakou svou vlastni zkusenost a prestan uvadet kamarady, kolegy nebo je nech at odpovi oni (neboj, skakacii kostku zvladnes i bez znalosti, na to se nevymlouvej) , furt pises jen co si myslis selskym rozumem daleko od reality, ale nazor ti samozrejme neberu a respektuju ho..
- "Unreal Engine na stahnuti" (nemam dostatecnou zkusenost)
- Unity 3D (jestli pouzijes Unity, tak tu skakacku muzeme udelat spolu, nezabere to vic jak 30 minut)
* Uz i na prikladu KOSTKA pochopis tady to cele, az spustis poprvé kameru (tvoji tzv prvni scenu/room) na ruznych rozliseni uz uvidis ty prvni rozdily, v nastaveni mas pak polozku kompilace kde docilis vystupu (extrakce) souboru s "EXE" (kostka.exe) tak tu kostku spust na ruznych PC a pak mi ukaz, to jak to ENGINE (coz je jen graficky motor) samo optimizuje..
-PS : Ale jestli jsi nekdy hral Batman Dark Knight, tak rozumim ze si nazoru, ze staci jen vse nahazet do Engine a hru vyslat do sveta .
Jo delal to na koleni, kolega byl programator, nikoliv grafik, takze modely a textury si stahnul a jen to programoval. DirectX mu prave pomahalo, protoze tam jsou funkce ktere jsou standardizovane a pokud graficka karta tu verzi DirectX podporuje, tak se objekt vykresli stejne, at je ta graficka karta jakakoli.
---
A to má mít nějakou vypovídající hodnotu?
Ve ctvrtem dile bude Anglie, takze... ehm :D Mas to 2 v 1 - levostranny provoz v Evrope.