Zkus si nejakou hru udelat, uz v prvni vete jde videt ze se chces jen diskutovat, tak to proste nefunguje (zacni treba s hernim engine, udelej nejakou kostku ktera bude skakat a ted to exportuj a zkus na vice HW zakladech az ti vyskoci prvni ERROR FATAL tak se podivej proc a pochopis proc zalezi na architekture ktera potrebuje byt "zvlast" osetrena = kurva prace navic, nekteri to resi po zakladni architekturarnim osetrenim jako zasuvny modul ktery jde ve hre aktivovat tak jak to kdysi delala Nvidia s PhysX).
* Na to za mas radce na poradna me zarazi tady ta zakladni neznalost HW a jeji architektury a nejde jen o to, jestli ta karta ma 5 let, nebo je nova, problém je stale ten samej. Predstavujes si to jak hruvinek valku, zkratka podle tebe je HW skoro to samé bez ohledu na urcitou architekturu (alespon jsem to tak pochopil, netvrdim) a staci udelat hru jak rikas na prumerny HW (coz znamena presne co ?) kde si kazdy nastavi graficku podle podkladu .. Proc je treba tokovy Dirt klasicka AMD hra, proc tedy neni ani NVIDA kdyz je to jedno ? Kdyby to bylo tak jednoduché proc to neni na obe dve ? (ten Dirt je jen priklad, nechytej se toho)
PS : Jestli jsem to spatne pochopil, tak se nezlob Mozna posledni veta mohla byt zajimava, ale také jsem ji nepochopil presne. Kdyz hra bude jen na urcity HW podklad, tak to znamena hodne velké % mensi trzby, dnes studia meji co delat aby se vubec udrzeli nad vodu (tento limit by je zcela potopil), zpravidla uz na pul koupené nejaky geantem ktery sice finance podpori, ale také muze a urciuje co ve hre muze a nemuze byt, coz se silne podepisuje na kreativni volnosti vyvojaru.