Dobre, dejme tomu, ze dela vyvojar aktualne hru, pouzije DirectX12, cimz je hra pouze pro Windows 10 a samotne DirectX mu umoznuje pouzit standardni nastroje tohoto rozhrani, diky nimz je hra hardwarove nezavisla. CPU je proste x86-64 a dal nema vyvojar co resit a maximalne poresi GPU, pokud tam bude delat nejake GPU vychytavky. Takze leda AMD vs. NVidia. Samozrejme vyvojar stanovi nejke minimalni pozadavky na RAM nebo velikost video pameti. Opet neni zadny problem pro vyvojare. maximalne se muzeme bavit o jednotlivych radach GPU, kdy treba u NVidie je trochu jiny Kepler, trochu jiny Maxwell a trochu jiny Pascal.
Je ale dobrovolnost vyvojare, ze zohlednuje spoustu zastaralych nebo vykonove slabych PC a pridelava si praci. V tom je ten hacek, proc je vyvoj na PC obtiznejsi, ale neni to tak, ze by apriori musel byt.
Kdyz bude spickova hra a vyvojar rekne, ze hradwarove pozadavky jsou Windows 10, DirectX12, GTX970 a vyssi nebo RX470 a vyssi, tak si zakazniky na PC hra najde a razem bude mit vyvojar znacne ujednoduseny zivot. Samozrejme konkurence na PC je tak velika, ze aby hraci upgradovali, tak hra musi stat za to. To bude pro vyvojare mnohem vetsi problem, vzdyt to vidime dnes a denne, jak jsou hry blbe.