Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Thief (2014) - nedávám ani prolog

Cus,
sakra dalsi hra a zas problem hned na zacatku. :-/

Mam sebrat vodni sip a zhasnout pochoden, ale nevim jak. Kdyz macknu na leve tlacitko mysi, tak se luk schova a zase mam jen ruce. Promackal jsem vsechny mozne klavesy, ale proste nic, luk proste nejde ovladat, sakra. Jak teda na to?

Předmět Autor Datum
Zkus nejdriv pravej cudl na mireni?
Dwane Dibbley 01.09.2019 13:51
Dwane Dibbley
Prave i leve "mysitko" schova zbran. U leveho, kdyz zmacknu podruhe, tak ji zase vytahne, u praveho… nový
RedMaX 01.09.2019 13:56
RedMaX
Zkousel jsi to levy mysitko podrzet? nový
Dwane Dibbley 01.09.2019 15:10
Dwane Dibbley
Sorry, ja asi na zacatku, jak jsem byl v nastaveni nekde blbe zmacknul a na ZRUSIT AKCI jsem mel nas… nový
RedMaX 01.09.2019 15:10
RedMaX
Nojo, sis to prenastavil a je to vina vyvojaru... Opet. nový
Dwane Dibbley 01.09.2019 15:11
Dwane Dibbley
[k4PYJn7W_400x400.png] nový
Prasak 01.09.2019 19:46
Prasak
chudáci vývojári nemôžu za to, že ty si v nastaveniach postláčaš hlúposti :D osobne som si Thiefa do… nový
tes 02.09.2019 17:04
tes
Hraju toho Thiefa a musim rict, ze to neni kvalitni hra. Neni to spatna hra, abyste me nechapali spa… nový
RedMaX 05.09.2019 22:40
RedMaX
Ty to zvládneš! nový
davidrome 06.09.2019 07:27
davidrome
Ty máš problém s hrama, který zvládají devítiletý děcka s prstem v nose. Ale blbý jsou ty hry. Zkus… nový
Prasak 06.09.2019 09:21
Prasak
Ja s tim Thiefem mam jedinnej problem, ze z te hry nejsem nijak nadseny. Je to podobny styl hry jako… nový
RMX 06.09.2019 09:51
RMX
No tak to nehraj. Má jsem zkoušel Metro 2033, jiní hýkali nadšením, mě to nebralo. Ale nevypisoval j… nový
Prasak 06.09.2019 11:07
Prasak
Můžu vědět, co tě na Metru nebralo? jak kniha, tak hra jsou hodně povedený. nový
davidrome 06.09.2019 12:22
davidrome
Přišlo mi to jako koridor. Prostě jdeš dopředu a jediný, co můžeš zvolit, je zbraň. Zkusil jsem, vyp… nový
Prasak 06.09.2019 13:07
Prasak
Jenže ta hra JE koridor (jen ne extrémní jako COD,BF a podobně). Až třetí díl udělali otevřený. To j… nový
davidrome 06.09.2019 13:22
davidrome
No prostě jsem to zkusil, nelíbilo. Nehodlám to nijak obhajovat. nový
Prasak 06.09.2019 14:02
Prasak
Mám to podobně se Stalkery. Vím, že to jsou výborné hry, hraju to v ruštině (rusky umím), ale prostě… nový
L-Core 06.09.2019 22:47
L-Core
Metro 2033 jsem jeste nehral, ale mam to na Steamu, takze nebojte, taky na nej dojde. :-) Me ale po… nový
RedMaX 06.09.2019 20:06
RedMaX
Hele, já jsem na tom možná podobně jako RedMax. Taky hraju hry obvykle na lehkou obtížnost (mimo log… nový
L-Core 06.09.2019 22:43
L-Core
Toho Thiefa jsi hral? To by me totiz zajimalo, jestli by pro tebe byl snesitelnejsi postavou nez pod… nový
RedMaX 06.09.2019 23:20
RedMaX
Nehrál jsem žádného. Jen kdysi dávno kousek nějakého, který byl někde zadarmo. Moc se mi nedařilo ch… nový
L-Core 07.09.2019 12:22
L-Core
No pokud myslíš lego stavebnici tak ani na to by neměl. Přeci jen nějaký lego technic není úplně nej… nový
Al Capone 07.09.2019 13:02
Al Capone
Dávno som sa takto nezasmial ?? nový
Lorenzo 26.09.2019 04:56
Lorenzo
Tak jsem se dostal do toho Moirova ustavu a musim rict, ze toho asi brzo necham. Koukal jsem, ze Thi… nový
RedMaX 08.09.2019 12:23
RedMaX
Thief má predsa normálne na F5 quick save čo si tak pamätám, v čom je teda problém s ukladaním hry? nový
d.d. 08.09.2019 14:30
d.d.
Asi starsi verze, tady se uklada jen v checkpointech. nový
RedMaX 08.09.2019 22:48
RedMaX
Mám Thiefa na steame, hrala som ho cca pol roka dozadu a celú hru som normálne používala quick save,… nový
d.d. 08.09.2019 22:56
d.d.
Ano, ulozi se to, mam tam napsano rychle ulozeni, ale kdyz to nactu, tak jsem na tom samem miste jak… nový
RedMaX 08.09.2019 23:08
RedMaX
To bude ale zrejme bug konkrétne u teba a nie u hry ako takej, s týmto som problém ani raz nemala. M… nový
d.d. 09.09.2019 14:04
d.d.
zkusim, dik. nový
RedMaX 09.09.2019 20:17
RedMaX
DOHRANO. Dik za radu s F5, nevim proc to na zacatku hry neslo, pak jak jsem to znovu zkusil tak jo.… nový
RedMaX 16.09.2019 15:48
RedMaX
Dishonored neni lepsi, spis jednodussi. Nikde se nemusis slozite plizit, vsude se proste proteleport… nový
Dwane Dibbley 16.09.2019 15:52
Dwane Dibbley
Na nizkou obtiznost jsou obe hry jednoduche, ale Thief je naprosty extrem, jak je to jednoduche. Nic… nový
RedMaX 16.09.2019 16:41
RedMaX
No ja jel Thiefa na "something to prove" achievement a Dishonored na nejvyssi obtiznost je proti tom… nový
Dwane Dibbley 16.09.2019 16:54
Dwane Dibbley
To je prave ono, vyvojari Thiefa udelali obtiznosti tak jak by mely vypadat v kazde hre, lehke je op… nový
RedMaX 16.09.2019 19:46
RedMaX
Pro me je lehka u vsech her nastejno - pro retardovane deti v komatu. To umi udelat kazdej vyvojar.… nový
Dwane Dibbley 16.09.2019 20:07
Dwane Dibbley
To umi udelat kazdej vyvojar. Myslim, ze jsem tu nekolikrat dokazal, ze zdaleka kazdy vyvojar lehko… nový
RedMaX 16.09.2019 21:57
RedMaX
Já si spíš myslím, žes tu několikrát dokázal, že blbosti se meze nekladou. nový
Eryo 16.09.2019 23:05
Eryo
Měl by ještě někdo jiný zájem, aby RedMaX natočil walkthrough libovolné další hry, kterou bude hrát?… nový
vlk56 04.11.2019 00:13
vlk56
Az budu neco hrat, tak zkusim nejakou ukazku, ale nebude to zajimave. nový
RedMaX 04.11.2019 05:48
RedMaX
nebude to zajimave. Rozhodně to bude zábavné. nový
davidrome 04.11.2019 07:18
davidrome
Uz jsem mu rikal, at koupi dark souls a zacne streamovat, do tri minut bude dolarovym milionarem. Al… nový
Dwane Dibbley 04.11.2019 09:18
Dwane Dibbley
Ale musí to být i s komentováním :-D nový
oko727 04.11.2019 10:48
oko727
Bude to asi narocnejsi, prvne asi jen predvedu, ze neni na co se koukat a kdybyste nesouhlasili, tak… nový
RedMaX 04.11.2019 19:06
RedMaX
[pegi18.png] [bad-language.png][discrimination.png][violence.png] poslední
Dwane Dibbley 04.11.2019 22:08
Dwane Dibbley

Sorry, ja asi na zacatku, jak jsem byl v nastaveni nekde blbe zmacknul a na ZRUSIT AKCI jsem mel nastaveno jak prave, tak leve tlacitko mysi. Zaroven bylo leve tlacitko nastavene na AKCE, teda i ovladani luku. Nicmene je to dost amaterske od vyvojaru, ze si tohle neumi v nastaveni pohlidat, to snad kazda hra, kterou jsem doted hral, dala bud varovani nebo puvodni klavesu odstranila, cimz si toho clovek hned vsimnul.

Cetl jsem o Thiefovi 4, ze je to dost nedodelana a nepovedena hra, ale zatim to spatny neni, ikdyz nedodelky asi budou. Napriklad obtiznost hry se da nastavit jen pred zahajenim a v prubehu hry uz se neda menit, coz uz leta u vetsiny her lze.

chudáci vývojári nemôžu za to, že ty si v nastaveniach postláčaš hlúposti :D osobne som si Thiefa dosť užila, je veľmi atmosferický čo je najväčší klad hry. Chyby tam síce sú ale nepodarenou hrou by som to nikdy nenazvala. Čo sa obtiažnosti týka, neuraz sa, ale myslím že tebe bude od začiatku dokonca úplne stačiť tá najľahšia možná :D

Hraju toho Thiefa a musim rict, ze to neni kvalitni hra. Neni to spatna hra, abyste me nechapali spatne, ale dobre to neni taky.

Problem jednoho soudku je tezka identifikovatelnost s hlavni postavou. L-Core tu kdysi psal, ze mu neni sympaticky Zaklinac, no proti tomuhle zlodejovi je to kazdopadne pohledny sympatak, idol jak z ucebnice. :-) Thiefovo vzreni jsem si proste od prvniho momentu neoblibil.

Z druheho soudku abych tak rekl, jsou nedomyslenosti a neotestovani hry. Pomerne casto umiram, nebot nevim co mam delat. Zkusim teda skok a ono nic, padam a umiram. Kudy teda jit? Hledam cestu a tu nenachazim. Tak jdu na gameplay na youtube. Youtuber jde uplne stejne jako ja, tak se smeji, ze tudy asi ne a take v gameplay hrdina umira uplne stejne jako mne. Ovsem youtuber se nevzdava, mozna to strihnul a ono se ukazalo, ze jen obcas nereaguji klavesy a ze tam ta cesta preci jen je. Proste je to blby a otravny.

Zatim teda mam tak tretinu hry za sebou a je to proste prumer. Budu hrat dal, ale pokud to dohraji, tak urcite to nebudu nikdy opakovat, tahle hra za to nestoji.

Ja s tim Thiefem mam jedinnej problem, ze z te hry nejsem nijak nadseny. Je to podobny styl hry jako Dishonored, ale to me pomerne rychle pohltilo a vzdy jsem spechal z prace, abych mohl pokracovat, jak jsem se na to tesil. Thief takovou atmosferou neoplyva. Jak uz jsem napsal, neni to uplne spatne, ale proste existuji lepsi hry a to o dost.

Mám to podobně se Stalkery. Vím, že to jsou výborné hry, hraju to v ruštině (rusky umím), ale prostě mě všechny díly po chvíli z neznámého důvodu přestaly bavit..

Metra mám první dva díly, z každého odehráno tak půl hodiny...
Problém vidím v tom, že hry jsou často tak levné, že je člověk pořizuje i když neví, zda je vůbec kdy bude hrát.

Metro 2033 jsem jeste nehral, ale mam to na Steamu, takze nebojte, taky na nej dojde. :-)

Me ale podobne nazory zajimaji a tak je sam pisu a jsem rad, ze treba nekdo neco pripise, jak to zase vidi on.

Ten Thief ale neni tak spatnej, ze bych ho vyslovene odhodil jako odpad, jen to neni uplne dobry.

Hele, já jsem na tom možná podobně jako RedMax. Taky hraju hry obvykle na lehkou obtížnost (mimo logické, tam to nejde a tam bych to nechtěl) a stejně se v řadě her trápím. Buď to překonám - nebo se na hru vykašlu. Většinou překonám, pokud mě hra baví, prostě to zkouším, až se zadaří.

V multi by mě snadno poráželi i ti devítiletí. Neva, nehraju to. V jiných hrách by si zase (proti mě) třeba ani neprdli oni. Hraju pro sebe, ne pro poměřování s kýmkoliv.

V některých hrách mám dojem, že mi to jde pěkně, že se daří - jinde jsem každou chvíli kaput. Pak záleží na tom, jak to vyhodnotím. Když mě ve Far Cry 1 v posledních levelech neustále zabíjeli (level Volcano), prostě jsem se na to vykašlal, proč se trápit s opravdu pitomou úrovní. V ELEX je to podobné, ale tam víš, že právě teď jsi ještě slabá figurka, že se časem určitě zlepšíš a ty žáby budeš dávat :-)

A některé hry, které vyžadují ovládání, které fyzicky nezvládnu (GTA4), prostě hrát nebudu.

---
Mám dost tipů na hry, které jsem dohrál a o kterých si myslím, že je naprostá většina hráčů nedá ani náhodou. A znám dost her, kde mě budou porážet sedmiletí. Vlastně nebudou, ty hry bych nikdy nehrál.. kántr, batlfíld, svět tanků apod.

Tak jsem se dostal do toho Moirova ustavu a musim rict, ze toho asi brzo necham. Koukal jsem, ze Thief ma zaslouzene PEGI 16, protoze teda horor jak prase. Moc tyhle depresivni hry nemusim a tady je to opravdu hodne temne atmosfericka hra. Najednu stranu urcite, kdo to ma rad, tak musim rict, ze vyvojari si dali zalezet a je to hutny, ale zase pro me prilis, radeji mam optimisticke hry jako treba bylo Dishonored, ktere je Thiefovi asi nejbliz, ikdyz Dishonored ma rozvetveny dej, zatimco tady je linka jasne nakreslena a neda se nikam uhnout.

Edit: Jedinna vec, kde teda vyvojari hru nedotahli a hodne me to stve, ve skrinich jsou ulozna mista a pak jsou ulozna mista mezi lokacema, obcas mate doslova ulozne misto jedno vedle druheho a obcas jdete treba 15 minut bez ulozeni pozice ve hre a modlite se, aby na vas za rohem nekdo nebafnul. Ukladani hry je opravdu zoufale nezvladnute.

Ano, ulozi se to, mam tam napsano rychle ulozeni, ale kdyz to nactu, tak jsem na tom samem miste jako posledni automaticke ulozeni hry (cas take odpovida). On to velky problem neni, ale clovek si rozmysli, jestli nacinat dalsi kapitolu, kdyz ma na hrani uz jen chvili, jako treba ted. :-)

DOHRANO.

Dik za radu s F5, nevim proc to na zacatku hry neslo, pak jak jsem to znovu zkusil tak jo.

K hodnoceni hry: Je to takova prumerne nadprumerna hra. Prumerna je v tom, ze vsechno je v te hre takove fadni, nic co by cloveka nadchlo jako jsem to mel treba s Dishonored, kde hra proste hyrila napadama, tady je to vsechno takove "profesorske". Snad ten Moiruv ustav byl hodne ponury a tedy zajimaveji jiny, ale to je tak vsechno. Nemuzu si na nic stezovat az na jednu velkou chybu, ale ze bych to sel hrat podruhe, asi ne. No a nadprumerne je to v tom, ze kdyz si vzpomenu na jine hry, tak obvykle me aspon v jednom miste v kazde hre tekly nervy, protoze tam bylo neco uplne debilni. To tady neni, hra je dobre nadesignovana a celkove je to proste dobra hra, kterou bych doporucil ke hrani komukoli jinemu.

K te zasadni chybe: hra neumoznuje v prubehu hry menit obtiznost. Proc je to tak zasadni? Autori hry totiz chapou obtiznost hry stejne jako ja a tedy, kdyz se napise jednoducha obtiznost, tak to ma byt jednoduche a taky je, hrozne jednoduche. I ja jsem to mel hrat minimalne na stredni obtiznost a asi bych mel zazitek ze hry lepsi, jenze uz to zmenit neslo a zacinat odznova jsem teda nechtel. Hra ma dva bossfighty a obema jsem prosel jak nuz maslem. Ve hre je k dispozici zdravi ve forme jidla, takze jsem mel doma ve vezi kufr plny jidla, protoze jsem to v prubehu hry pouzil jen vyjimecne, v podstate v tech bossfightech, jinak ne, jenom jsem to jidlo sbiral. Potom je ve hre rezim soustredeni, ktery se doplnuje kytkama, no to jsem taky nepouzival, nebylo treba. Ikdyz zase jsem v misich neodhalil veskere veci na ukradeni. No a zbranovy arzenal tvori luk, ten jsem pouzil v prvnim z tech bossfightu a potom jsem odpravil jednoho zombika, protoze me nebavilo cekat az se nekam hne. Jednoduse to chtelo hrat na vyssi obtiznost, protoze takhle jsem to cele hral systemem omracovani nepratel nebo proste projitim okolo ve stinu.

Takze jo, kdo jeste nehral, pokud neco hledate a nevite co hrat, tak doporucuju, je to dobry. Nicmene prilezitostni hraci si mohou najit lepsi hry s podobnou tematikou, treba to Dishonored.

Na nizkou obtiznost jsou obe hry jednoduche, ale Thief je naprosty extrem, jak je to jednoduche. Nicmene u me maji vyvojari plus bod, protoze kdyz napsali jednoducha obtiznost, tak je opravdu jednoducha. Na druhou stranu mi zkazili zazitek, protoze jsem to necekal a byval bych dal stredni.
Za to ovsem vyvojari Thiefa nemohou, tady spis chybi nejaka normalizovana stupnice obtiznosti, ktera by vyjadrovala, jak je hra obtizna. Napriklad dejme tomu by byla stupnice od 1 do 10 a lehka od Thiefa by mela stupen 1. Lehka od Dishonored by mela stupen 2, lehka od Zaklinace by mela stupen 3, lehka od dejme tomu Sekiro by mela stupen 6. Rozumis, neco co by lidem priblizilo jakou obtiznost ve hre nastavit pred jejim zapocetim.
Samozrejme muzeme i jednoduse rici, ze je chyba na strane vyvojaru Thiefa, ze meli dovolit menit obtiznost v prubehu hry, to je zrejme. Ale stejne si myslim, ze by standardizovana stupnice byla potreba, nevznikalo by tolik nedorozumeni ohledne obtiznosti her.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru