Na nizkou obtiznost jsou obe hry jednoduche, ale Thief je naprosty extrem, jak je to jednoduche. Nicmene u me maji vyvojari plus bod, protoze kdyz napsali jednoducha obtiznost, tak je opravdu jednoducha. Na druhou stranu mi zkazili zazitek, protoze jsem to necekal a byval bych dal stredni.
Za to ovsem vyvojari Thiefa nemohou, tady spis chybi nejaka normalizovana stupnice obtiznosti, ktera by vyjadrovala, jak je hra obtizna. Napriklad dejme tomu by byla stupnice od 1 do 10 a lehka od Thiefa by mela stupen 1. Lehka od Dishonored by mela stupen 2, lehka od Zaklinace by mela stupen 3, lehka od dejme tomu Sekiro by mela stupen 6. Rozumis, neco co by lidem priblizilo jakou obtiznost ve hre nastavit pred jejim zapocetim.
Samozrejme muzeme i jednoduse rici, ze je chyba na strane vyvojaru Thiefa, ze meli dovolit menit obtiznost v prubehu hry, to je zrejme. Ale stejne si myslim, ze by standardizovana stupnice byla potreba, nevznikalo by tolik nedorozumeni ohledne obtiznosti her.