Jakou kvalitni PC hru prave hrajete?
Jakou kvalitni PC hru prave hrajete?
Nemusite hrat nutne na PC, ale aby to nebyla nejaka exkluzivka pro konzole, to je mi prd platny. Ikdyz pokud chcete, tak klidne napiste pro zajimavost.
Jakou kvalitni PC hru prave hrajete?
Nemusite hrat nutne na PC, ale aby to nebyla nejaka exkluzivka pro konzole, to je mi prd platny. Ikdyz pokud chcete, tak klidne napiste pro zajimavost.
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
Musim vam neco oznamit. Ale protoze nemam tentokrat zadny dotaz, tak jsme to pojal jako obecne tema a treba se nekdo prida nebo toho treba casem pripisu vic.
Normalne jsem objevil uplne super spickovou hru, u ktery jsem ani jednou nemel potrebu chtit rozmlatit PC, snad teda na zacatku mohli udelat tutorial. Takhle chvili trvalo nez jsem se do toho vzil.
Teda este nejsem na konci, ale verim, ze do velikonoc mam dohrano, je to nastesti i kratky. Ikdyz jak se to vezme, protoze jsem koukal na gameplay a vypadalo to jako jina hra. Je tam vic moznosti.
Dishonored
Bomba doporucuju.
Jo první díl je super, dohrano 5x p9 sobě pokaždé jinak. Druhý díl mě tak neoslovil.
ok, dik za info, ja dam asi ted zase neco jineho a dvojku jeste pockam.
Ja si pockam az narazis na nejaky mikrozadrhel a hned to bude ta nejdebilnejsi hra ve vsech deviti vesmirech.
Jsem tesne za odstavenim regenta, tudiz myslim, ze pomerne daleko na nejaky zadrhel, takze maximalne by me mohlo prekvapit tezke finale, ale zatim jsem vzdycky vsechno dal, ikdyz jsem treba prskal, takze myslim, ze to moje hodnoceni se uz zmenit nemuze.
Jestli hrajes tradicne nejlehci obtiznost a vsechny na potkani vrazdis, tak je to lehoucka hra. Ja to projel bez zabiti.
Zatim z her co jsme ted hral, tak Zaklinac 3 a Dishonored urcite budu chtit po nejake dobe znovu a na vyssi obtiznost.
Bez zabiti to nedavam, ale az na zacatek hry, kdy jsem tapal v ovladani a kvuli tomu zabijet musel, tak uz se snazim nezabijet. Ovsem teda nechapu, jak to jde hrat bez zabiti, protoze treba mise, kdy mi ten vezen nakuka ty cennosti, abych ho pustil, tam nevim jak ho nezabit a potom v palaci mucitele jsem taky sejmout musel, pokud jsem chtel ten vedlejsi ukol splnit atp. Hlavni ukoly bez zabijeni jdou, tam je to OK a naopak to me na tom hrozne bavi.
Dishonored dohrane, krasna opravdu krasna hra. Jiste neda se srovnavat se mnohonasobne vetsim Zaklinacem 3, ale jinak je to rozhodne jedna z top her, ktere spatrily svetlo sveta.
Teraz hrávam Skyrim a The Division 2 :)
Skyrimu furt odolavam, her v zasobe mam spoustu a vim, ze Oblivion se mi tezce nelibil, takze hlavne kvuli tomu. Ono me odrazuje to, ze Skyrim ma bud nadsene fanousky nebo naopak lidi, co rikaji, ze totalni kravovina, je to tam dost vyhranene, tak se toho bojim.
Na Skyrimu mi akorát trochu vadí to severské podnebí, raději mám rád hodně zeleně, spíše tropy. Vím existují na to modifikace, ale nevěřím, že budou komplexní.
Skyrim jsem zatím nedohrál, zasekl jsem se v množství modifikací a většinu času jsem trávil jejích instalacemi, laděním, překládáním (vše původní legendary edition). Navíc hra je pak hodně padavá a k přechodu na tu novější enhanced verzi jsem se (zatím?) nedostal - hlavně by mi chyběly oblíbené modifikace z původní hry (postava, oblečení, nové lokace, změny prostředí, textury, mechanismy; v původní hře toho mám spousty a asi proto to i padá.. možná i kvůli tomu, že původní hra nedokáže využít více jak 4GB RAM a já asi potřebuji více)
Tímto jsem si taky prošel, pak jsem koupil enhanced edici a nainstaloval hromadu módu přímo ze stránek Bethesda. Netrpis pak nekompatibilitou módu navzájem, crashu minimálně a zdařilých módu najdeš už dnes spoustu (instalace přímo ve hře v mod manageru, predstahnout si je můžeš na stránkách Bethesda, jak jimi budeš projíždět) - plno z těch oblíbených na Nexus už je tam taky.
Zaklínač 3
WoT
Call of duty 1
Call of duty 2
Return to castle wolfenstein
Company of heroes 1
Company of heroes 2
Day of defeat source
mocba to Berlin
Red orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Medal of honor: Allied assault
A všechny tyto hry zrovna hraješ?
Ano... mám je nainstalované tak půl roku jsou to moje srdcovky a hraju je průběžně
Prubezne? Menis to po tom pul roce nebo opravdu zvladnes tolik treba v jednom tydnu? Jestli jo, tak si borec, ja sotva davam dve hry soucasne hlavne kvuli ovladani, kazda ma trochu jine a jak to tri dny nehraju, tak to zapomenu a pak je to o to slozitejsi.
Tyhle všechny si alespon na hodinu a půl zahraju ve 2 týdnech někdy hraju víc třeba cod že hraju třeba denně 3 hodiny jindy si to zahraju na hodinu a vypínám.
BloodBorne - PS4
NieR:Automata - PS4/PC
Horizon Zero dawn - PS4
Tekken 7 - PC/PS4
The Division 2 -PC/XB/PS4
WarThunder-PC/PS4?
Wolf Among US - PC/PS4/ANDROID/XB?
PERSONA 5 - PS4/PS3
Far Cry 5 (respektive teď moc ne, uzávěrka).
Hromadu logických indie her jako relax.
Total Wars, StarCraft, LoLko to je všetko čo hrávam... nejsem nějaký vášnivý hráč.
Modern Warfare 2, C & C Tiberian Sun, Contra 1988, Super Contra 1990
Spellforce 3 - mix RTS/RPG
po hromadě updatech zcela(oproti začátku) hratelné
Mafia
Majnkraft
Čti pořádně psal kvalitní.
Treba to melo byt Majnkampf.
Názor je subjektivní.
Před časem jsem si udělal radost a pořídil si x360, dneska už jsou ojetý za litr. K tomu za dvě stovky první RDR a moc jsem si to užil. Nedávno jsem dohrál God of War na PS4 a to se mi také líbilo, jde to dohrát po stránce příběhu za pár dní a pak dle nálady se k tomu vracet vyzobávat vedlejšáky, souboje s valkýrama a podobně. Na ntb jsem rozehrál STALKER Call of Prypiat nebo jak se to píše, už to mám ohrané, ale na chvíle kdy nemám herní pc po ruce nebo konzoli je to ok.
No a včera jsem pořídil RDR2, tak se do toho snažím dostat. Ten začátek je zatím poměrně rozvláčný, tak uvidíme.
Hrával jsem dost her, ale poslední 2 týdny sedím pořád u WoWka, neskutečná závislárna... Jak to hraju poprvý, tak je to o to lepší.
Ja WoWko zkousim kazdou expanzi a tentokrat jsem vydrzel jen tyden. Hroznej humus z toho je a cekam na leto na Classic.
Tohle je treba krasne pojednani o WoW.
To že je Wow odpad to vím i bez tohoto videa, ale někomu to může otevřít oči.
Nepotřebuju poučovat o tom jaký hry jsou odpad, hraju to co mě baví.
Souhlasim.
Ja WoW neznam vubec, kdysi davno jsem hral Warcaft 3 a navic si nejsem uplne jisty, ze dohral, ale urcite nejakej mesic jsem to hral. To WoW by melo byt podobny, akorat multiplayer.
To video je spis pro lidi, kteri to hraji nebo hrali a rozumi tomu, ja navic s chabou anglictinou moc neporozumel, ale co jo, tak tam namita, ze WoW je jen tovarna na penize, ze hraci nemaji postupne obsah, nezlepsuji se, ale ze proste zaplati a maji najednou vsechno. Ze Blizzardu jde jen o to, aby hraci furt dokola co nejvic platili.
Tak jestli jsem tomu porozumel dobre, tak se vtira otazka, jestli opravdu tak moc platis a bavi te to nebo te to musi bavit, kdyz tak moc platis? Nemam prehled jak to tam chodi, mikrotransakce? Pripadne kolik do toho tak mesicne musis vrazit, pokud ti ta otazka nevadi?
Vanilla WoW prave hodne vychazel z Warcraftu (lore, potvory, svet...), i TBC a WotLK jeste fungovalo, ale pak to slo pomalu do kytek prakticky ve vsech oblastech. Dnesni WoW je uplne nekde jinde, je to jina hra a dnes uz bych to nenazval ani MMO ani RPG. Kdo nepamatuje, nepochopi. Kdyz chce, at si to hraje, nikdo mu to nebere (tobe s tvyma neustalyma problemama by asi taky vyhovoval vic retail). Treba se odvazi zkusit i classic.
Když čtu nějaký diskuze dlouhodobých hráčů WoT, tak ti taky fňukají, jak je všechno špatně, jak to kdysi bylo super a Wargamingu jde jen o to, jak vytřískat co nejvíc peněz. No však jasně, že jde o peníze, zkouší obchodní modely a pokud to funguje, tak já se jim nedivím. Že se hra proměnila? Pokud to udrží dostatek hráčů, tak ty změny asi špatný nebyly.
A tohle je prave mor dnesnich her. Hry jsou uz mainstreamova zalezitost, takze nejvic penez se vytriska z casual hracu, kteri dnes tvori majoritu. Takze hry se delaji co nejjednodussi, nejsnazsi, bez nutnosti investovat moc casu a musi se odmenovat kazde hracovo prdnuti aby mel dotycny uzasny pocit ze svych mikrouspechu, hlavni je kvantitativni konzum. Samozrejme to neplati pro vsechny hry, ale takovy je proste trend.
U WoT netusim moc jak to je ted, ale kdysi treba premiova munice byla jen za real money a vpodstate to byl p2w prvek. Nebyly zadne mise ci ukoly nebo co jsem to tam ted videl, goldy jen za prachy, veci se taky musely kupovat... Ale na samotne hratelnosti jsem zadne brutalni zmeny nepozoroval. Kdezto u zminovaneho WoWka je dnes prakticky vsechno uplne prekopane a je to dnes naprosto odlisna hra nez kdysi.
A co je na tom špatně ? Vlastnit tu firmu ty tak co uděláš ? Uděláš hru takovou aby ji hrálo co nejvíc lidí a ty vydělal plácnu 10 miliard nebo hru která těžká a vyžadovat skill tudíž bude zaměřená jen na úzký okruh hráčů a vyděla ti jen 2 miliardy ?
Ja se ted nebavim o dobre/spatne, ale o tom jaky je dnes v hernim prumyslu trend. A osobne bych radeji udelal Sekiro, nez popatnacte recyklovany assassin creed. Kdyz kouknu treba na Bioware, nebo Blizzard, driv to byly legendy, delaly hry pro hrace, dnes je delaji ciste pro prachy a ten rozdil je dost znat.
Logicky - je to business. Je to hra zdrama, pár hardcore fanoušků to nevytrhne, je třeba přilákat davy, to je princip trhu. Osobně mi to nevadí, že hra je pro casual hráče, já jsem jeden z nich. Nemám to jako povolání, ale jako zábavu.
Pokud jde o samotný WoT - už jsem to tu několikrát psal, dokonce možná přímo tobě - prémiová munice je už za kredity (byla i za goldy, teď už jen kredity), takže P2W za real money není. A slabší hráči jsou z vyšších úrovní eliminováni nízkými výdělky kreditů, takže hardcore hráči mají svoje pole působnosti právě na vyšších úrovních.
Ano, dnes je to uz cisty busines, o tom mluvim. Driv se delaly hry spis jako umeni, autori se s tim piplali, vymejsleli kdeco, dnes se proste veme co zrovna frci, okopiruje se to, udela se par kosmetickych zmen a tadaaaa, minimalni riziko a zisk zarucen. Driv hry delali vyvojari, dnes je delaji hlavne marketing manageri.
Zase ale proc by nemohly byt hry pro vsechny?
Porad to neni tak, ze nemas nic co hrat, vsak mas minimalne to Sekiro. Uz to mas dohrane?
Sice ti trochu rozumim, taky vzdycky kroutim ocima, kdyz slysim, jak firma co delala velke hry, presla na vyvoj pro Android, coz je ten nejcistsi casual, co muze byt. Na druhou stranu jsou proste hraci, kteri hraji na Androidu a proc jim to neprat, dokud budou hry i pro PC, tak proc by mi to melo vadit. Sam proste na Androidu (pominu-li Jewels, Marble, 2048 do MHD) nehraju, ale proste se o to nezajimam a neresim to.
No a podobne na PC se to take vydelilo a vznikaji ruzne hry pro ruzne hrace. AC nabizi alespon nejake zmeny, ale treba Far Cry, jak ted vysel New Dawn a ja zrovna hral Far Cry 3 a koukal jsem na ten New Dawn na gameplay, tak jsem si rikal "to snad ne, to je jen preskinovana trojka". Take nerozumim lidem co to jdou hrat a libuji si, ze je super, ze je Far Cry furt stejne a nezmenilo se ani o prd, ale tak holt je to cilene na jine publikum. Zase ja mam spoustu her a az je dohraju, tak bych si chtel nektere zahrat znovu, takze bidou v tomto smeru netrpim a jak uz jsem rikal, furt se najdou i tezke hry jako to Sekiro pro hardcore hrace.
Ja nerikam ze nemuzou byt pro vsechny. Jen mi vadi kdyz studia ktera kdysi delala legendarni/revolucni tituly dneska presla na model "maximalni zisk". Temer vsechna velka studia dnes jedou tohle "minimalni risk, maximalni zisk" a hry akorat stagnuji protoze malokdo ma vuli riskovat a prijit s necim novym, protoze muze jednoduse recyklovat rok co rok zabehlou znacku, nebo jednoduse okopirovat batle rojal. Ja jsem ted treba zvedavej na Rage 2, jestli to nebude jen dalsi FarCry (protoze lidi to prece koupej, tak co se snazit, ze?).
Nemyslímk si že předtím byl jiný model. Nostalgie je svina
Model asi nebyl tak uplne jiny, samozreme se to delalo aby se vydelalo, ale spotrebitel byl jiny, narocnejsi. Dnes je tu tahle skupina stale, ale hrani neni stigmatizovano jako driv a je tu mnohem sirsi publikum "casualu" ze kterych se vytriska vice penez a snadneji. Dnes uz malokdo dela hry aby si "splnil sen", dnes je to hlavne lukrativni busines a prachy jsou na prvnim miste. Takze dnes zajimave tituly vznikaji hlavne v mensi studiich/indie, kteri si nemohou dovolit do hry vrazit tolik penez, aby to v zaplave AAA klonu nejak zaujalo.
Zrovna jsem narazil na tohle. Hezke pojednani o tom, kdyz jde vyvojarum vic o hru nez o prachy.
Z malych studii pomalu vyrustala velka a ta zacala stagnovat, jo souhlas, ale porad muzou prijit nova mala studia, ktera mohou diky tomu ty velke preprat. Vcelku to vypada na normalni kolobeh zivota, znamy ze vsech moznych situaci.
Ta zmena je jen v tom, ze driv bylo vic hardcore hracu a tudiz logicky trh reaguje na poptavku i pro casual, zase mi to prijde spravne. Jednoduse z mladych lidi hraje mnohem vice nez driv a tudiz je mezi nima mnohem vice ne-hardcore hracu a co se tyka tech starsich, tak tam muzu rict, ze zacinam mit pocit, ze ti stari proste zleniveli nebo uz jsou proste stari a nedokazou to co za mlada, coz je teda neco z toho muj pripad, protoze jak ted zacinaji jet remaky a remastery, tak obcas vybubla nejaka hra, kterou si vzpomenu, ze jsem tenkrat hral a ja tehdy nikdy nehral narozdil ode dneska na "easy", ale vzdycky na stredni obtiznost a obavam se, ze dnes bych mel problem i na tu "easy" u tech starsich her.
Remaky a remastery - to když dojdou nápady. Ve filmovým průmyslu to funguje taky tak. Easy si dnes už ve hrách taky nedávám, protože easy dnes znamená s prstem v nose a nejde chcípnout.
Jo, v tomto souhlasím. Viz série COD, Asasíni - vyvařování polívky, dokud to sype. Battle royale - jedni to vymysleli a bleskurychle bylo 5 klonů. Bezpečný prachy, netřeba si lámat hlavu.
Na druhou stranu - herní průmysl ušel dost dlouhou cestu, vymyslet něco novýho, originálního, je čím dál těžší. Za dlouhý roky zpětně hodnotím jako originální nápad jen Minecraft (i když taky vzniknul na základě něčeho jinýho, ale to je vcelku nepodstatný), ten se od ostatních her odlišoval novým herním principem. To ostatní jsou jen s obměnama střílečky, hopsačky, šermovačky. Adventury a dungeony téměř vymizely. Člověk by si nějaký dungeon zahrál, ale nejsou! Might&Magic X a pak šlus. No jo, je fakt, že to nebyla hra pro casual hráče, takže marketingově se to nevyplatí. Já to hrál, protože miluji předchozí díly.
Mas v akci Vaporum, nebo muzes vzit rovnou celej balik. Nebo Legend of Grimrock 1/2.
My summer car
Flatout ultimate carnage.
Crusader Kings II
Far Cry 3
Hraju uz 25 let sachy, jeste jsem to nedohral...
Dohrát se sice nedají, ale hrozí jim remízová smrt.
Napis program, muzu se zeptat kamose, jestli to zna, on je taky dost pres tohle, hraje i nejaky online. Me sachy nikdy nebavily, neumim to hrat.
Mini Guns to je fakt supr hra i když může vypadat jako hra pro děti není tomu tak zabaví se děti i dospělé je to taktické hra.
Anno 1800
Koukal jsem na youtubu na nejaky gameplay a mohla by to byt zajimava hra, ale bohuzel jsem slysel, ze CZ titulky nebudou, tudiz nic pro me. To jen ze nahodou jsem na tuhle hru hodil okem a prekvapilo me, ze moc autori nefandi lokalizaci, asi se nepredpoklada, ze by to mohlo byt i u nas az tak popularni, ze by se titulky zaplatily.
O lokalizacii neviem, ceske/slovenske titulky nevediem, ale hra je to vyborna.
Strategie se moc do "mensich" jazyku neprekladaji. Precijen tam nemas nejaky pribeh/dialogy a je to vic o vsemoznych statistikach ktere si snadno prelozis sam a jednoduse si na ne zvyknes jak s nima porad dokola pracujes.
Pribeh tam je, ale asi sa im neoplatil prekladat, ale pokial niekomu nevadi, je tam aj polstina :D
Si rikam coto? A pak narazim na tohle
Zajimave zi jina "Anna" na Steamu porad jsou.
On to vydava Ubisoft a ten se rozhodl, ze svoje nove hry bude mit uz jen na UPlay, ale vsechny starsi nechal na Steamu.
Anno 1800 je na Epic store...
Ja delam ze Epic neexistuje. Na UbiStore je taky.