Pokud to udrží dostatek hráčů, tak ty změny asi špatný nebyly.
A tohle je prave mor dnesnich her. Hry jsou uz mainstreamova zalezitost, takze nejvic penez se vytriska z casual hracu, kteri dnes tvori majoritu. Takze hry se delaji co nejjednodussi, nejsnazsi, bez nutnosti investovat moc casu a musi se odmenovat kazde hracovo prdnuti aby mel dotycny uzasny pocit ze svych mikrouspechu, hlavni je kvantitativni konzum. Samozrejme to neplati pro vsechny hry, ale takovy je proste trend.
U WoT netusim moc jak to je ted, ale kdysi treba premiova munice byla jen za real money a vpodstate to byl p2w prvek. Nebyly zadne mise ci ukoly nebo co jsem to tam ted videl, goldy jen za prachy, veci se taky musely kupovat... Ale na samotne hratelnosti jsem zadne brutalni zmeny nepozoroval. Kdezto u zminovaneho WoWka je dnes prakticky vsechno uplne prekopane a je to dnes naprosto odlisna hra nez kdysi.