Jo, v tomto souhlasím. Viz série COD, Asasíni - vyvařování polívky, dokud to sype. Battle royale - jedni to vymysleli a bleskurychle bylo 5 klonů. Bezpečný prachy, netřeba si lámat hlavu.
Na druhou stranu - herní průmysl ušel dost dlouhou cestu, vymyslet něco novýho, originálního, je čím dál těžší. Za dlouhý roky zpětně hodnotím jako originální nápad jen Minecraft (i když taky vzniknul na základě něčeho jinýho, ale to je vcelku nepodstatný), ten se od ostatních her odlišoval novým herním principem. To ostatní jsou jen s obměnama střílečky, hopsačky, šermovačky. Adventury a dungeony téměř vymizely. Člověk by si nějaký dungeon zahrál, ale nejsou! Might&Magic X a pak šlus. No jo, je fakt, že to nebyla hra pro casual hráče, takže marketingově se to nevyplatí. Já to hrál, protože miluji předchozí díly.