SP: Boiling Point, Mercenaries 2, Mortyr. MP nehraju. Nevydržel jsem nic z toho hrát moc dlouho.
Hehe Mortyr :D Nevím kde jsem to doma vzal, ale těšil jsem se. Když jsem to zapl, tak mi spadla brada fakt dolů :D Jo a poblil jsem se :D
Z Mortyr jsme si dělali srandu už jako malí haranti
Land of the Dead: Road to Fiddler's Green - repetitivní nezábavná blbost bez charakteru. Blood 2 - no comment.
blood 2 nebyl tak zlý.Věř nebo ne mě bavil.Jinak za mě nejhorší fps - Soldier of fortune payback.Předchozí 2 díly byly naprostým králem fps stříleček ale payback... naprostá s*ačka
No oproti jedničce to byl ale propadák.
CoD 5
tvůj názor ti neberu ale co se ti na ní nelíbilo?
Po skvělých CoD 4 to byl obrovský skok zpět
Vždyť je to stejná hra, jen vylepšený engine..
Pokud ti CoD 5 přijde oproti CoD 4 s vylepšeným enginem, tak jsme zřejmě oba hráli jinou hru
Ten vylepšený engine jsem si nevymyslel... Co je na CoD 4 tak super, že pětky byly "krok zpět"? Vždyť CoD 5 je CoD 4 v jiném prostředí, s jiným příběhem, jmény, zvuky modely atp.
Koukám, že ačkoliv dotaz zněl "podle vašeho názoru", tak osobní názory zde podporovány nejsou.
CoD 5 byli krokem zpět. V tu dobu nikdo už nechtěl druhou světovou- byla tam. Příběh byl na nic. Fungování bylo k ničemu. Mohl bych tak pokračovat dál. Ono o tom i hovoří jednoduchý fakt- CoD 4 byli nejhranější CoDka vůbec, 5 se nikam nezapsala.
Já to jenom chtěl odůvodnit, nic víc.
COD 5 je nejlepší cod vůbec. To že hráči neví co chtějí neznamená, že je to špatná hra. Dnes mají v cod budoucnost jak si ji přáli, aby to byl krok dopředu a jsou nespokojeni, že by chtěli další druhou světovou. A waw je to samý jak cod 4 akorát jiná doba. Hlavně by mě zajímalo, jestli si to vůbec hrál hlavně mulťák nebo jen píšeš to co si přečetli jinde. Co je propadák tak cod 3 páč neni na pc.
Rambo
tak stímhle musím souhlasit !
Jeste jsem si vzpomnel na Corridor 7, ale to uz je trochu starsi.
MP: Blacklight Retribution.
Hra jako taková je ale dobrá, akorát Pay or Grind to eternity model jí dost ubírá...
Dat v multiplayerove strilecce vsem wallhack mi prijde jako nejvetsi stupidita.
Duke nukem forever
Nejhorsí FPS co jsem kdy zazil/zahral, byl "James Bond 007" na PlayStation 1, az do takové miry ze ta hra nesla po technické strance ani dohrát..
Nesouhlasím mě bavila
• Ja sem ji nemohl dohrát, protoze me v predposlední mission spamovala primo do zdi../v té dobe (prece je to uz +-15let), nevychazeli jeste PATH jak dnes a né kazdy mel doma internet, to se chodívalo jeste mestské knihovny.. • Nepocítaje, ze jsem potkával s BUGs vseho druhu a vsude, radeji jsem je bral jako ENIGME. Pri zamerování jsem v dalekohledu videl cerno, nekdy bylo nemozné zebrat zbran ze zemne, neslo namírit opravdu toho byla spousta, neprátelé co vylézali ze zdí a to jsem se opravdu snazil ji dohrát, neslo to.
ULA OPRAVA • Né 007 na PS1, dit to byl Goldeneye na 64(nintendo), á ted jsem si to nak uvedomil (chyba se da snad pochopit, prece je to uz nakych 10 let)
5) Duke Nukem Forever (prostě ne) 4) Arma 1 (ovládání, zaměřování) 3) Call of Duty Modern Warfare 3 (stejná blbost jak Black Opsy) 2) Rambo The Videogame (výsměch) 1) World War II Sniper (koupil jsem tehdy v JRC za 2 stovky, nainstaloval, spustil a po 5 minutách letěla do koše)
Arma 1? Ovládání má stejný jako všechny hry z ArmA série, uznávám že člověk potřebuje prakticky celou klávesnici, ale jakmile si na to zvykneš, tak není problém. Jediný co mě štve je napevno daná negativní akcelerace myši (kterýho debila to napadlo dát do Army netušim...)
Ty codka byly pro mě docela dobrý.Duke nukem forever mě taktéž docela bavil ale je oravda že sem hrál jen multi nevím jak je na tom sp.([b]Samozřejmě názor ti neberu každého to baví jinak a vydí to jinak[b])
Ten DNF tam je omylem, ne? Je to jedna z nejzábavnějších "klasických" stříleček.
Duke Nukem Forever není klasika. Duke Nukem 3D je klasika.
Duke Nukem Forever mě docela bavil, bylo to vtipné, hratelnost ušla, sic to není hra, kterou bych si chtěl zahrát každý rok znova, určitě existují hry milionkrát horší (viz třeba ten Mortyr) :D
Ještě jsem si vzpomněl na srajdu Contract J.A.C.K.
The Stalin Subway: Red Veil(občas ma chytí nostalgia zahrať si niečo staršie-zrovna teraz si dávam QUAKE 4 -super)
Tak k otresnym MP zazitkum pripojuji i Overwawtch.
To jsi asi jeden z mála, ta hra je svižná, zábavná a graficky velice povedená. Jen je trošku těžší na ovládání a celkově přizpůsobení své postavy ostatním postavám.
Tak sviznou bych ji nenazval. Polovina postav se tam hybe jak snek se zlomenou nohou (nevzpominam kdy jsem ve FPS videl pomalejsi postavy). Design map je naprosto otresny pro multiplayer (chokepointy na kazde mape) a koncept, kdy te muze kdejaky retard zabit zmacknutim jednoho cudliku je blbost (v jeste lepsim pripade zmacknutim jednoho tlacitka lze zmasakrovat i cely team).
Nejstrašnější pohyb postav jsem viděl v Boiling Point, zvláště to, co předvádí nepřátelé při zastřelení, je jinde neviděné. Jízdní model je podle mě otřesný v Saints Row 2 (odstraní to jakási modifikace či komunitní patch, teď k tomu nemám přístup, tak nevím...). A motorky v Watch Dogs jsou také prakticky nepoužitelné (na klávesnici, jinak jsem to nezkoušel. Naštěstí se zdá, že nejsou k ničemu potřeba).
Nejde o pohyb/animace (po technicke strance je ta hra paradni), ale o rychlost. Zjevne z nedostatku tvurcich napadu blizzteamu, postavy nemohou behat aby par vyvolenych postav mohlo mit behani/dash jako "skill". Ve vysledku se nektere postavy pohybuji rychlosti skrceneho swataka z CS a rychleji se dokazou pohybovat jen pri volnem padu..
Absoltne nechapem, na co sa stazujes - to chces, aby sa tank pohyboval rovnakou rychlostou ako assault? To by asi nebolo moc vyvazene, nemyslis?
Tak znova - stezuji si na rychlost (resp. pomalost). A vetsina "hrdinu" co nema superskill run/dash se proste pohybuje moc pomalu na to jak se hra stylizuje (a rozhodne bych ji nenazval "sviznou" jak bylo zmineno vyse). Nejde o to, jak rychle se pohybuji relativne mezi sebou, ale o celkovou rychlost. Ale pomalost je jen takovej mensi problem, hero system (balance a nutnost hrat hrdinu ktereho nechces jen kvuli counterovani nepritele), iwin button a hrozny map design je to, proc jsem tuhle hru zminil.
To je Blizzard, myslim si, ze by to hralo asi o 80% menej ludi, keby tam behal sami Flash :)
SP: Boiling Point, Mercenaries 2, Mortyr. MP nehraju.
Nevydržel jsem nic z toho hrát moc dlouho.
Hehe Mortyr :D Nevím kde jsem to doma vzal, ale těšil jsem se. Když jsem to zapl, tak mi spadla brada fakt dolů :D Jo a poblil jsem se :D
Z Mortyr jsme si dělali srandu už jako malí haranti
Land of the Dead: Road to Fiddler's Green - repetitivní nezábavná blbost bez charakteru.
Blood 2 - no comment.
blood 2 nebyl tak zlý.Věř nebo ne mě bavil.Jinak za mě nejhorší fps - Soldier of fortune payback.Předchozí 2 díly byly naprostým králem fps stříleček ale payback... naprostá s*ačka
No oproti jedničce to byl ale propadák.
CoD 5
tvůj názor ti neberu ale co se ti na ní nelíbilo?
Po skvělých CoD 4 to byl obrovský skok zpět
Vždyť je to stejná hra, jen vylepšený engine..
Pokud ti CoD 5 přijde oproti CoD 4 s vylepšeným enginem, tak jsme zřejmě oba hráli jinou hru
Ten vylepšený engine jsem si nevymyslel...
Co je na CoD 4 tak super, že pětky byly "krok zpět"? Vždyť CoD 5 je CoD 4 v jiném prostředí, s jiným příběhem, jmény, zvuky modely atp.
Koukám, že ačkoliv dotaz zněl "podle vašeho názoru", tak osobní názory zde podporovány nejsou.
CoD 5 byli krokem zpět. V tu dobu nikdo už nechtěl druhou světovou- byla tam. Příběh byl na nic. Fungování bylo k ničemu. Mohl bych tak pokračovat dál. Ono o tom i hovoří jednoduchý fakt- CoD 4 byli nejhranější CoDka vůbec, 5 se nikam nezapsala.
Já to jenom chtěl odůvodnit, nic víc.
COD 5 je nejlepší cod vůbec. To že hráči neví co chtějí neznamená, že je to špatná hra. Dnes mají v cod budoucnost jak si ji přáli, aby to byl krok dopředu a jsou nespokojeni, že by chtěli další druhou světovou. A waw je to samý jak cod 4 akorát jiná doba. Hlavně by mě zajímalo, jestli si to vůbec hrál hlavně mulťák nebo jen píšeš to co si přečetli jinde. Co je propadák tak cod 3 páč neni na pc.
Rambo
tak stímhle musím souhlasit !
Jeste jsem si vzpomnel na Corridor 7, ale to uz je trochu starsi.
MP: Blacklight Retribution.
Hra jako taková je ale dobrá, akorát Pay or Grind to eternity model jí dost ubírá...
Dat v multiplayerove strilecce vsem wallhack mi prijde jako nejvetsi stupidita.
Duke nukem forever
Nejhorsí FPS co jsem kdy zazil/zahral, byl "James Bond 007" na PlayStation 1, az do takové miry ze ta hra nesla po technické strance ani dohrát..
Nesouhlasím mě bavila
• Ja sem ji nemohl dohrát, protoze me v predposlední mission spamovala primo do zdi../v té dobe (prece je to uz +-15let), nevychazeli jeste PATH jak dnes a né kazdy mel doma internet, to se chodívalo jeste mestské knihovny..
• Nepocítaje, ze jsem potkával s BUGs vseho druhu a vsude, radeji jsem je bral jako ENIGME.
Pri zamerování jsem v dalekohledu videl cerno, nekdy bylo nemozné zebrat zbran ze zemne, neslo namírit opravdu toho byla spousta, neprátelé co vylézali ze zdí a to jsem se opravdu snazil ji dohrát, neslo to.
ULA OPRAVA
• Né 007 na PS1, dit to byl Goldeneye na 64(nintendo), á ted jsem si to nak uvedomil (chyba se da snad pochopit, prece je to uz nakych 10 let)
5) Duke Nukem Forever (prostě ne)
4) Arma 1 (ovládání, zaměřování)
3) Call of Duty Modern Warfare 3 (stejná blbost jak Black Opsy)
2) Rambo The Videogame (výsměch)
1) World War II Sniper (koupil jsem tehdy v JRC za 2 stovky, nainstaloval, spustil a po 5 minutách letěla do koše)
Arma 1? Ovládání má stejný jako všechny hry z ArmA série, uznávám že člověk potřebuje prakticky celou klávesnici, ale jakmile si na to zvykneš, tak není problém. Jediný co mě štve je napevno daná negativní akcelerace myši (kterýho debila to napadlo dát do Army netušim...)
Ty codka byly pro mě docela dobrý.Duke nukem forever mě taktéž docela bavil ale je oravda že sem hrál jen multi nevím jak je na tom sp.([b]Samozřejmě názor ti neberu každého to baví jinak a vydí to jinak[b])
Ten DNF tam je omylem, ne? Je to jedna z nejzábavnějších "klasických" stříleček.
Duke Nukem Forever není klasika. Duke Nukem 3D je klasika.
Duke Nukem Forever mě docela bavil, bylo to vtipné, hratelnost ušla, sic to není hra, kterou bych si chtěl zahrát každý rok znova, určitě existují hry milionkrát horší (viz třeba ten Mortyr) :D
Ještě jsem si vzpomněl na srajdu Contract J.A.C.K.
The Stalin Subway: Red Veil(občas ma chytí nostalgia zahrať si niečo staršie-zrovna teraz si dávam QUAKE 4 -super)
Tak k otresnym MP zazitkum pripojuji i Overwawtch.
To jsi asi jeden z mála, ta hra je svižná, zábavná a graficky velice povedená.
Jen je trošku těžší na ovládání a celkově přizpůsobení své postavy ostatním postavám.
Tak sviznou bych ji nenazval. Polovina postav se tam hybe jak snek se zlomenou nohou (nevzpominam kdy jsem ve FPS videl pomalejsi postavy). Design map je naprosto otresny pro multiplayer (chokepointy na kazde mape) a koncept, kdy te muze kdejaky retard zabit zmacknutim jednoho cudliku je blbost (v jeste lepsim pripade zmacknutim jednoho tlacitka lze zmasakrovat i cely team).
Nejstrašnější pohyb postav jsem viděl v Boiling Point, zvláště to, co předvádí nepřátelé při zastřelení, je jinde neviděné. Jízdní model je podle mě otřesný v Saints Row 2 (odstraní to jakási modifikace či komunitní patch, teď k tomu nemám přístup, tak nevím...). A motorky v Watch Dogs jsou také prakticky nepoužitelné (na klávesnici, jinak jsem to nezkoušel. Naštěstí se zdá, že nejsou k ničemu potřeba).
Nejde o pohyb/animace (po technicke strance je ta hra paradni), ale o rychlost. Zjevne z nedostatku tvurcich napadu blizzteamu, postavy nemohou behat aby par vyvolenych postav mohlo mit behani/dash jako "skill". Ve vysledku se nektere postavy pohybuji rychlosti skrceneho swataka z CS a rychleji se dokazou pohybovat jen pri volnem padu..
Absoltne nechapem, na co sa stazujes - to chces, aby sa tank pohyboval rovnakou rychlostou ako assault? To by asi nebolo moc vyvazene, nemyslis?
Tak znova - stezuji si na rychlost (resp. pomalost). A vetsina "hrdinu" co nema superskill run/dash se proste pohybuje moc pomalu na to jak se hra stylizuje (a rozhodne bych ji nenazval "sviznou" jak bylo zmineno vyse). Nejde o to, jak rychle se pohybuji relativne mezi sebou, ale o celkovou rychlost. Ale pomalost je jen takovej mensi problem, hero system (balance a nutnost hrat hrdinu ktereho nechces jen kvuli counterovani nepritele), iwin button a hrozny map design je to, proc jsem tuhle hru zminil.
To je Blizzard, myslim si, ze by to hralo asi o 80% menej ludi, keby tam behal sami Flash :)