Opravdu totální kokotina.
Rychle zachraň posádku než jí dojde kyslík.
Tak se tam probojuju přes nekonečné množství nepřátel a co zjistím, že bez vlastnosti hackování 4. úrovně nelze prorazit dveře od ovládací místnosti? Přitom, abych tu vlastnost získal, musím mít neuromody, které nemám a nemám jak je získat? Bože to jsem si zase naběhl na krávovinu. Ach jo.
Definitivně mě kreténi nasrali, definitivně s tím končím, stupidita přitroublá.
---
Edit: Tak beru zpet, nema to jen spatny design, hlavne je ta hra neuveritelne zabugovana. Uz se mi to stalo nekolikrat, ze jsem se nekam chtel dostat, typicky pres panel udrzby, kde musi byt clovek skrceny, a nemohl jsem se do toho otvoru dostat. Jako kdybych narazel na neviditelnou zed. Zkousel jsem to otevrit a zavrit a furt nic. Tak jsem nakonec hru vypnul, znovu zapnul a nahle jsem se proste skrcil a prosel. Podobny problem je ve hre s horicim potrubim, ktere obcas zalepite, nic nehori, ale kdyz se priblizite, tak vas to stejne osmahne. Proste ta hra jako by nevedela, ze je to zalepene a uz v tom miste nic nehori.
Takovyhlech bugu je v te hre spousta. Myslim, ze tu nadavam pomerne casto, ale takhle zabugovanou hru jsem snad jeste nehral.
No a ted zpet k ridici mistnosti s kyslikem, krome zakodovanych dveri, ktere bez nejvyssi urovne hackovani neotevru, je tam jeste okno s napul vytazenou roletou. Ja uz v te lokaci byl predtim a napadlo me, ze se prave tamtudy protahnu dovnitr. Neslo to. Tak jsem to ted ani nezkousel, ale nasel jsem youtubera, ktery prosel prave tudy. Neskutecne. Hned jsem tam nabehl taky a ..... nic. Neslo to, bohuzel zase nic. No za pokus nic nedam, takze jsem hru zrestartoval a co se nestalo, najednou jsem v pohode prosel.
Tak nevim, ale myslim, ze by nebylo od veci, kdyby treba i Steam misto toho, jestli hry neobsahuji nejakou nezadouci tematiku, nemel hlidat, jestli ty hry nejsou tak zabugovane, ze se nedaji hrat. A zmetky proste odmitnout na Steam umistit, treba by to vyvojare naucilo, aby to prestali sit horkou jehlou.
To je "mana". Na zacatku asi nemas jeste zadne schopnosti abys ji vyuzil.
A na Steamu se objevila novinka od Arkane studios Deathloop, coz vypada opet dost zajimave.
Kdyz ja uz nejsem na zacatku, co jsem koukam na stream, tak priblizne ve tretine hry, ono se to teda tezko hodnoti, protoze hra ma spoustu odbocek. Akorat myslim, ze jsem neco nepochopil a ani ten stream mi odpoved nedal.
Jestli si hru pamatujes, tak ted jsem na "Personalnim". Mel jsem tam docela zasek, protoze mimik - poltergaist mi dal zabrat nez jsem pochopil, ze mam mit na hlave tu helmu, abych ho videl a sejmul jsem ho pak brokovnici, jeste ze jsem se zasobil nabojema.
Mám, ještě jsem nehrál.
Ale dobře si pamatuji první Prey a věřím, že z některých pasáží se mohlo řadě lidí dělat zle. Myslím chůzi po těch gravitačních pásech, kdy se plynule mění souřadnicový systém. Epileptikům bych tohle vyloženě nedoporučoval.
Nehral jsem to, neco jsem videl na youtube a rekl bych, ze tohle je uplne neco jinyho. Ale je to dobry, bavi me to, akorat je to takovy hutny.
Nevim, jestli jsem na to prisel, ale na vyuzivani te psychonautiky mozna potrebuju ty specialni typhonske vlastnosti. Ja jsem si vsak zadnou neaktivoval a aktivovat to nechci, dokud to nebude nutne. Rozmistuju ruzne veze a nechci, aby po mne pak taky strilely.
Ani nemusis, tam je tusim aj achievement + nieco za to, ked to prejdes bez jedinej typhonskej schopnosti, takze asi to bude tazsie, ale da sa to.
Jinak teda neni to ani nahodou tak dobry jako byly Dishonored oba dily. Mise ve vesmiru jsou vyslovene otravne a i jinak se mi zda, ze autori trochu po vzoru nekterych bohuzel uznavanych studii tam toho chteli ke skode veci narvat co nejvic. Ve vysledku to je trochu preplacane. Snad to ale dohraju, ikdyz teda vsechny vedlejsi ukoly plnit nehodlam, protoze v tom neni zadna zabava.
Prey = nepovedena hra, nedohral jsem to a jdu od toho pryc. Hra nema zadny souvisly dej, uplne jsem se v tom ztratil, nevim, co mam delat, nevim, co se ode me chce, abych delal, vubec nerozumim tomu, co tam mam hrat, abych to dohral. Jen beham po mistnostech, kde se neustale respawnuji nepratele a nevim proc. Ted mi to napsalo, ze jsem dalsi ukol nesplnil, ze jsem nezachranil jakousi Michaielu Iluskinovou, nevim jak jsem ji mel zachranovat, nerozumim tomu, co jsem mel udelat, nechapu vubec proc mi to ta hra pise. Ta hra je proste divna, pripomnelo mi to jeden Lynchuv film, ktery nemel hlavu ani patu a akorat me nasral, ze jsem se na neco takoveho dival, takze uz jsem se od te doby na zadny film, ktery tenhle reziser reziroval nepodival, asi uz si nikdy zadnou hru od Arkane nezahraju.
https://www.youtube.com/watch?v=G34iBKRiTa8
Ta hra si z hrace fakt dela srandu.
A na tohle mam jako prijit v ty hre jak?
Opravdu totální kokotina.
Rychle zachraň posádku než jí dojde kyslík.
Tak se tam probojuju přes nekonečné množství nepřátel a co zjistím, že bez vlastnosti hackování 4. úrovně nelze prorazit dveře od ovládací místnosti? Přitom, abych tu vlastnost získal, musím mít neuromody, které nemám a nemám jak je získat? Bože to jsem si zase naběhl na krávovinu. Ach jo.
Definitivně mě kreténi nasrali, definitivně s tím končím, stupidita přitroublá.
---
Edit: Tak beru zpet, nema to jen spatny design, hlavne je ta hra neuveritelne zabugovana. Uz se mi to stalo nekolikrat, ze jsem se nekam chtel dostat, typicky pres panel udrzby, kde musi byt clovek skrceny, a nemohl jsem se do toho otvoru dostat. Jako kdybych narazel na neviditelnou zed. Zkousel jsem to otevrit a zavrit a furt nic. Tak jsem nakonec hru vypnul, znovu zapnul a nahle jsem se proste skrcil a prosel. Podobny problem je ve hre s horicim potrubim, ktere obcas zalepite, nic nehori, ale kdyz se priblizite, tak vas to stejne osmahne. Proste ta hra jako by nevedela, ze je to zalepene a uz v tom miste nic nehori.
Takovyhlech bugu je v te hre spousta. Myslim, ze tu nadavam pomerne casto, ale takhle zabugovanou hru jsem snad jeste nehral.
No a ted zpet k ridici mistnosti s kyslikem, krome zakodovanych dveri, ktere bez nejvyssi urovne hackovani neotevru, je tam jeste okno s napul vytazenou roletou. Ja uz v te lokaci byl predtim a napadlo me, ze se prave tamtudy protahnu dovnitr. Neslo to. Tak jsem to ted ani nezkousel, ale nasel jsem youtubera, ktery prosel prave tudy. Neskutecne. Hned jsem tam nabehl taky a ..... nic. Neslo to, bohuzel zase nic. No za pokus nic nedam, takze jsem hru zrestartoval a co se nestalo, najednou jsem v pohode prosel.
Tak nevim, ale myslim, ze by nebylo od veci, kdyby treba i Steam misto toho, jestli hry neobsahuji nejakou nezadouci tematiku, nemel hlidat, jestli ty hry nejsou tak zabugovane, ze se nedaji hrat. A zmetky proste odmitnout na Steam umistit, treba by to vyvojare naucilo, aby to prestali sit horkou jehlou.
Dohrano.
Dobre vymysleny zaver hry. Akorat teda si myslim, ze nulova znovuhratelnost. Nedokazu si predstavit, ze bych to mel po tom zaveru a odhaleni hrat znovu. Stejne tak si myslim, ze kdo zaver zna, nemuze si uz hru uzit. To neni nijaka vytka, naopak.
Co me zklamalo jsou bugy v te hre, hodne nepovedene. Nevim taky, proc porad vyvojari musi tlacit na pilu s delkou her a radeji se nezameruji na vypilovani scenare a odstraneni bugu. I tahle hra je proste dlouha a kdybych mel plnit vsechny vedlejsi ukoly, coz bych rad, tak by byla tak dlouha, ze i polovicni by byla porad moc dlouha. Nejvic mi vadila nedomyslenost te hry z hlediska sdelovanych informaci hraci. Protoze jsem behem hry a hlavne ted po samotnem dohrani koukal na gameplay na youtube, tak jsem zjistil, ze mi utekla spousta veci proste proto, ze jsem jim pri hrani nevenoval pozornost. Proste nekam jdete a nekdo na vas zacne mluvit, ale hra vas neomezuje v tom, ze byste museli tu promluvu poslouchat. Protoze je to hodne ukecane, kolikrat se NPC opakuji a nebo neco placaji, co vas vubec nezajima, tak to brzo prestanete vnimat. Pak se lehce stane, ze NPC neco udela nebo rekne, co je dulezite, ale vy o tom nevite. Tudiz pak akorat clovek kouka jak puk, kdyz najednou je nejaky ukol nesplnen a nemate tuseni proc.
Jestli bych hru nekomu doporucil popravde nevim, na jednu stranu namet dobry, nezkazili konec, naopak je to dobre vymyslene (titulky jsou trochu svinarna, ale jo pobavilo). Na druhou stranu hlavne mi vadi ty bugy a myslim, ze to slo vypilovat mnohem lepe, aby hra umela dat vedet, kdy je to dulezite a kdy je vedlejsi ukol, opravdu jen neco vedlejsiho. V tehle hre jsou totiz nektere vedlejsi ukoly ve skutecnosti spjaty s koncem hry, takze ikdyz jsou vedlejsi, mel by je hrac splnit. To ze nevim, co mam delat, ze se ve hre docela spatne orientuje, je opravdu hloupe. Proste je vlastne skoda, ze to vyvojari nedotahli, melo to potencial, aby to byla pecka, to rozhodne.