Léčení ve hrách, který systém preferujete?
Který systém léčení ve hrách vám nejvíce vyhovuje?
1) Sbírání lékárniček, které se po sebrání ihned aktivují (tedy doplní se zdraví)
2) Sbírání lékárniček, které se uchovají do inventáře, aby si je hráč mohl aktivovat dle své potřeby.
3) Plný autoheal (tedy i pokud jsem zraněn na 1% zdraví, tak díky ah se uzdravím zpátky na 100%)
4) Částečný autoheal - kdy se mi obnoví jen část zdraví, pokud chci mít opět 100% musím sbírat i lékárničky.
5) Jiné (pro inspiraci - meditace v zaklínači, spánek v GTA apod - rozepište v komentářích).
Změna kategorie, původně: PC hry (Kurt)
Call of Duty 1 - veterán obtížnost - bez lékárniček, doporučuju :)
To je pořádnej masochismus, hrát se dá jedině stylem save-load-save-load...
Ani ne, vyrostl jsem v generaci hardcore her. Jediny zasek jsem mel v ruske kampani - dobyvani doku ve Stalingradu
Některý pasáže jsou vyloženě jen o zapamatování si pozic nepřátel a loadingu. Nejhorší mi přišlo bránění mostu (jedna z počátečních misi tuším ze za Brity) a bránění nějakýho baráku za Rusy. V obou pasážích to je to o štěstí na dobré RNG a skill je až na druhém místě.
Mimochodem, já vyrostl na Operaci Flashpoint, což není úplně nejlehčí hra, nicméně klíč většinou spočívá v promyšlení situace a dobrém nápadu - pro to v cod prostor není, tam se proste musíš prostřílet vpřed.
+1
Dobrá otázka a hodně těžko se odpovídá. V každé hře mi asi vyhovuje něco jiného.
Nejhorší je ten plný autoheal, což mi příjde jako strašný easy mod. Stačí se jen přikrčit/ulehnout, počkat a potom být zase na chvilku terminátor.
Částěčný autoheal - dejme tomu na 25% života je docela dobré řešení, hra se potom stává těžší, ale zase se hráč nedostane do situace, která může nastat při lékárničkách, kdy by měl 1% hp, uloženou hru a před sebou nějakou výzvu, kde má nepřítel třeba nějaký drobný AOE dmg, kterým mě vždy ihned zabije.
Léčení třeba v Zaklínači mi vyhovovalo, omezený počet lektvarů + neomezené jídlo, které ale jen velice nepatrně doplňovalo životy.
Neomezené lékarničky v inventáři nemám zase moc v lásce... někdo si nakoupí 50 lékárniček a klopí je do sebe jednu za druhou po každém zásahu.....
Která hra to má dokonale řešené je podle mého DarkSouls, jak v obtížnosti, kterou má každý stejnou tak omezeném počtu "lékárniček", které když si vyplýtvám tak prostě žádné jiné nedostanu a musím s nimi dobře hospodařit.
Těžko říci, musím se vyrovnat s tím, co hra nabízí.
Jakožto (v akčních hrách) relativně slabý hráč na autoheal a jeho formy nenadávám, umožňuje mi snadněji se dostat přes pro mě obtížné pasáže.
Akorát se mi moc nelíbí, když hra nastaví trvalou nesmrtelnost, jako např. po splnění spousty dílčích cílů v Saints Row 3. Sice jsem se na během hraní to hodiny těšil, ale pak ta hra ztrácí náboj a je to už jen na blbnutí. Tohle by mělo být vypínatelné.
--
Nehraju MP, tam by (nemyslím coop) autoheal asi být neměl.
Zalezi na hre. Pokud muzu kdykoli ukladat/loudit, tak nema jakekoli leceni smysl, cokoliv se da udelat proste pres save-whoring. Nejhorsi je asi takova CoD klasika - bezim bezim, tank mi streli do ksichtu, na tri vterinky si lehnu do travy a bezim dal v plne sile, streli me sniper mezi oci, na tri vteriny si sednu a bezim dal. Dalsi otresny system jsou uzdravovaci itemy, ktere muzu spamovat dle libosti (pokud me neco nesunda na jednu ranu, tak je to jednoduse nesmrtelnost) - zname treba ze skyrimu, kdy behem boje neni problem sezrat 100 chlebu a 200 sejru.
Povedeny je Dark Souls, Shadow Warrior (reboot 2013) ci obdobne ve Farcry kdy se castecne muzu uzdravit sam ale neni to automaticky a na full, z poslednich asi Doom (ikdyz i tam se to dalo nacombit do eazy modu i v ultranightmare).
Jop, obdobně to fungovalo ve Vietcongu - léčení od medika, kdy po každém zásahu se snižoval maximální počet HP. Skvělý systém podle mě.