Dobrá otázka a hodně těžko se odpovídá. V každé hře mi asi vyhovuje něco jiného.
Nejhorší je ten plný autoheal, což mi příjde jako strašný easy mod. Stačí se jen přikrčit/ulehnout, počkat a potom být zase na chvilku terminátor.
Částěčný autoheal - dejme tomu na 25% života je docela dobré řešení, hra se potom stává těžší, ale zase se hráč nedostane do situace, která může nastat při lékárničkách, kdy by měl 1% hp, uloženou hru a před sebou nějakou výzvu, kde má nepřítel třeba nějaký drobný AOE dmg, kterým mě vždy ihned zabije.
Léčení třeba v Zaklínači mi vyhovovalo, omezený počet lektvarů + neomezené jídlo, které ale jen velice nepatrně doplňovalo životy.
Neomezené lékarničky v inventáři nemám zase moc v lásce... někdo si nakoupí 50 lékárniček a klopí je do sebe jednu za druhou po každém zásahu.....
Která hra to má dokonale řešené je podle mého DarkSouls, jak v obtížnosti, kterou má každý stejnou tak omezeném počtu "lékárniček", které když si vyplýtvám tak prostě žádné jiné nedostanu a musím s nimi dobře hospodařit.