Doporučte vaši nejoblíbenější PC hru
Ahoj. Nějak s věkem mě přestávají bavit hry. Už si nepustím vůbec nic. V počítači mám nainstalovaných snad 15 her, který jsem ještě ani jednou nepustil.
Chtěl bych si něco po večerech zahrát, nejlíp něco hratelnýho na ovladači (není podmínkou), ale fakt nevím, co.
Zkuste mi doporučit něco, co vás vtáhlo do děje a nepustilo, jak série Gothic, nebo Stalker (nebo cokoliv jinýho, klidně strategie), zkrátka něco, čemu byste dali 10 z 10.
Hry, co jsem dohrál, se mi znovu přehrávat nechtějí. Záměrně nepíšu, co mě bavilo, ať se mi sem dostane trochu od všeho.
Nevadí mi starší hry, hlavní je dobrej děj.
Díky za návrhy
Deus Ex
Rocket League
Witcher 3
Série Total War.
Mafia 2
Cabal 1 a 2
Jsem na tom naprosto stejně jako ty.
V duchu bych si strašně rád něco zahrál a klidně u toho proseděl celou noc až do rána, ale málo co mě tak chytne. A nevydržím u toho ani půl hodiny. A dobré hry už mám dohrané a znovu už to nemá takové kouzlo.
S toho co mě bavilo:
Zaklínač 3
Skyrim
Fallout 3 + New Vegas
Dark Souls 2+3
Mount and Blade: Warband
Mafia 1+2
Far Cry 3
Assassin's Creed IV Black Flag
Asi každý z nás má nějaké hry, po kterých by si dal rád nějakou tabletku aby na ně zapomněl a prošel by si je znova. Pro mě to jsou tyto.
The Witness
System Shock 2
FEZ
O ději u té první a třetí hry se hovořit nedá.
Viz moje tema: Black Mesa, ale hrozi, ze u toho rozkopes pocitac, chce to silny nervy.
---
Doporucuju mit nainstalovanou jen jednu hru, kterou jsi jeste nehral. Ja to tak delam, protoze nejhorsi je, mit toho nainstalovanyho hodne a nemoct se rozhodnout kterou.
---
Nedoporucim nove hry, protoze sam mam skluz a k novym jsem se jeste nepropracoval.
Venetica - je to srdcovka, ta hra ma skvely pribeh.
Rise of the Argonauts - dohral jsem onehda, dost me to bavilo.
Vietcong - uz opravdu letita hra, ale verim, ze i dnes by se musela libit a je ceska.
Mozna staci nebyt jelito. Jsi asi prvni o kom vim, ze nenavidi snad vse na half-life a povazuje ho za tezkou hru.
Nebudeme sem zanaset vedlejsi tema, ale L-Core rika, ze Max Payne byl tezsi a to mi teda vubec neprislo, takze me to "jelito" trochu urazi. Ale opravdu vratme se s timhle do meho vlakna a netahejme to sem.
Na Pejnovi mi vadilo, že někam opatrně postupuješ, snažíš se hlídat si záda i boky, nakukuješ opatrně za každý rožek a najednou tě někdo zezadu odpráskne a ty se ve zpomalení kácíš k zemi. Naštěstí je to vždy stejné a při dalších pokusech jdeš najisto.
MP mě přestal bavit někde v polovině hry, v levelu s nějakým hořícím hotelem či kde to bylo. A ty jeho halucinace, to mi tam vyloženě vadilo.
Já určitě nejsem nějaké "základní měřítko" pro porovnávání skillu hráčů. Třeba prvního DeusExe (za hackera, tichošlápka) jsem hrál snad 40 hodin čistého času. Ne, že bych musel levely x krát opakovat, ale postupoval jsem vždy opatrně, likvidoval pomalu jednoho po druhém šipkami, vše poctivě prolézal, prohraboval všechny, co se dalo. Žádný Rambo styl. Dtto pralesní levely Crysisu; co má někdo za pár minut, já se s tím mazlím půl hodiny čistého času.
No vidis a pokud by tazateli nevadila hodne stara hra, tak pribehem povazuju Maxe Payna za skvost a ty halucinace byly taky super. Jak MP1, tak MP2 vyborny hry. MP3 jsem nehral, mozna nekdy v budoucnu, pokud se k ty hre dostanu, nemam ji.
Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Max Payne 3
Ano, s příběhem (MP1) souhlas.
Pokud se týče příběhu, mrkni si třeba na Everybody's Gone to the Rapture nebo The Wolf Among Us, třeba tě to zaujme. Platí i pro zakladatele threadu.
MP 3 doporučuju. Jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál. Ty předchozí díly mě tolik nebavily.
Můžeš si mě tam napsat taky, nemyslím, že to jsou těžké hry, spíše špatné.
Souls série, boží to počin. A ještě se mi hodně líbí série zaklínače.
Zaklínač 3 a Mafia.
Bioshock celá série, nejvíce mě bavil díl Infinite(dohráno 4x)
Age of Empires 2 + 3
Agent Mlíčňák
Alien vs Predator 1 + 2
Amnesia: The Dark Descent
Antichamber
Arma Gold
Banished
Black & White
Call of Duty 1
Call of Duty 4: Modern Warfare
Captain Claw
Cave Story
Cold Fear
Colin McRae Rally 2.0
Commandos 2: Men of Courage
Commandos: Behind Enemy Lines + Beyond the Call of Duty
Croc: Legend of the Gobbos
Dead Space
Deus Ex + Human Revolution
Die Hard Trilogy
Doom 3
Dune
F.E.A.R.
Fallout 3 GOTY + New Vegas
Far Cry 1 + 3
Fighting Force
Giantz: Citizen Kabuto
Gobliiins
Gothic 1 + 2 Gold
GTA Vice III + City + San Andreas
Half Life 1 + 2 + Episodes 1,2
Heretic 2
Heroes of Might and Magic III Gold
Hitman 1 + 2 + Contracts + Blood Money
Iron Storm
Little Nightmares
Mafia 1 + 2
Max Payne 1 + 2
MDK 1 + 2
Medal of Honor: Airborne
Medal of Honor: Allied Assault
Miasmata
Minecraft
Mount & Blade: Warband
My Summer Car
Myst / the Masterpiece edition + Riven
Neighbours from Hell 1 + 2
Oddworld: Abe's Oddysee + Exoddus
Outlast 1 + Whistlerblower
Penumbra: Overture + Black Plague
Pharaoh
Polda 1 + 2
Portal 1 + 2
Postal 1 + 2
Quake 1 + 2 + 3 + 4
Return to Castle Wolfenstein
S.T.A.L.K.E.R.
Samorost 1 + 2 + 3
Slave Zero
Spore
Stranded 2
Stronghold Crusader HD
Subnautica
SW Jedi Knight 2: Jedi Outcast
SW Jedi Knight 3: Jedi Academy
SW KotoR 1 + 2
Syberia 1 + 2
Terraria
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Forest
The Vanishing of Ethan Carter
The Walking Dead
Thief Gold
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Gold
Tomb Raider 1 + 2 + 3 + Anniversary
Total Anihilation
Tron 2.0
Unreal Tournament 99 + 2003
Vampire: The Masquerade
Ve Stínu Havrana
XIII
To prodavas nebo tradujes?
Musel se pochlubit co vsechno hral. Ze se tazatel pta na hry s dejem (pribehem) je drobny detail, ktery neresi.
To není chlubení, tyhle hry mě bavily, třeba některá z nich chytne i tazatele.. A ano, většína z nich má i dobrý příběh
Tazatel nejspis chtel jednu nebo dve nej-hry. Kdybych sem prdnul pulku steam knihovny, tak se v tom hrabe hodiny. A to bych se i vyhnul peckam se super story jako je My summer car.
Tak on pribeh v Unreal Tournament 2003 - no nevim teda.
Pobavila opravdu hooodne stara hra Fighting Force:
Databaze her to vystihuje. Kdysi davno jsem to hral, treba proti tobe jdou s pistoli, ale stejne je serezes. Bylo to vyborny o tom zadna, akorat pribeh opravdu jednoduchy. Myslim, ze to fungovalo jen do Win98, na novejsich systemech uz ne.
To jsou mé oblíbené hry Problém je, že také už nemám skoro vůbec čas si nějakou z nich znovu zahrát.
Já mám pár her, ke kterým se stále vracím. Ano, většinou to nejsou příběhovky či liniovky (jdeš jedním předurčeným koridorem).
Stále dokola se vracím (a stále znovu začínám od začátku a ladit server s addony) k Minecraftu. Jednou za rok, jednou za dva roky. Kluk pomalu začíná dospívat do věku, kdy mu tu hru budu moct představit. Je to v podstatě lego v počítači.
Teď jsem se zakous do Space Engineers.
Factorio.
Train Fever.
Rail Road Tycoon 3.
Z vyřezávaček pak Team Fortress 2.
Hodně raritně Quake 2 kvůli soundtracku .
Využiju a offtopicácky se zeptám: jak moc je naučitelné, složité a "běžně" hratelné Factorio? Několikrát jsem to měl ve wishlistu a několikrát jsem to z něj vyhodil. Připadá mi to podle videí neuvěřitelně nepřehledné..
A k Minecraftu: vždy jsem ti záviděl funkční plynulé výtahy v tvém světě. Nakonec jsem si udělal "kabinkový" pomocí command bloků, ale nebylo to prostě ono (teleport). Naštěstí už existuje plnohodnotná a funkční modifikace i v singlu (hraju teď 1.10.2), s plynulou jízdou nahoru/dolů.
Ahoj,
Factorio při první hře - na začátku je opravdu nepřehledné. Tedy pro vnějšího pozorovatele. Autor v tom přecijen má nějaký naučený smysl. To je zejména způsobeno nedostatkem materiálů a zkušeností. Nevíš, co na co potřeba, jaké jsou sovislosti. Díky tomu neplánuješ dopředu možný rozvoj. I v mojí nejpokročilejší hře jsem továrnu tříkrát přestavoval v podstatě od základu. A to jsem s nějakým rozvojem dopředu už počítal.
Factorio i Space engineers proti minecraftu mají tu výhodu, že tam jde zautomatizovat téměř úplně všechno. Ve factoriu si část továrny uložíš jako blueprint, který použiješ na jiném místě a stroje ti ji samy úplně celý postaví. Ve Space Engineers můžes stavět automatické vrtné soupravy, programovat kosmické sondy. Uplatní se znalosti z matematiky, fyziky, pochopitelně programování. U obou je to po dostatečně dlouhém čase stráveném ve hře ovšem vykoupeno obrovskými nároky na CPU. Obě hry nejsou úplně naladěné na multi-threading a hlavní výpočty provádějí (střejně jako třeba i Train Fever) v jednom vlákně. Počítat pohyb zboží a materiálu po továrně v objemech stotisíců za minutu, případně jeho dopravu tisícovkami dronů (factorio), nebo fyziku v kulovém gravitačním poli na 30km dlouhém objektu (Space Engineers) je na jedno vlákno CPU opravdu velmi náročné a i moje i7 v notebooku s tím má znatelné potíže. To ani nemluvim o svém domácím pasivním počítači s celeronem J1900. Ten je sice vybaven docela slušnou grafickou kartou, ale tohle těžce nedává.
Mimochodem - na pozadí mi tu běží stavba "vesmírného výtahu". Rychlostí asi 3km/den. Prostě mi to stroj staví na pozadí, topí to jako prase, ale můžu se při tom věnovat třeba práci .
Běh her na pozadí, to z MC dobře znám :)
Třeba při tavbě skla, keramiky, výrobě škvarků atd… prostě naláduju chestky nad komplexem pecí, stojím vedle jak píchlé kolo (nemám to ve spawn chunku), tak hodím běžící hru na lištu a dělám něco užitečnějšího.
Ten orbitální výtah (zdravím Rajské fontány), kde bereš suroviny? To se to samo generuje nebo to musíš těžit a nějak dopravovat (po případné úpravě) na místo?
Space Engineers mají pro materiál (jakýkoli) společný systém dopravníků (conveyor), nikde se suroviny viditelně nepohybují. V podstatě spojení dopravníku hře řekne, že daný storage (v peci, továrně, zásobárně) jsou navzájem dostupné a ony si volně mezi těmito prostory mohou pohybovat. Bez zpoždení na jakoukoli propojenou vzdálenost okamžitě.
Zatím jsem pořád na planětě. Takže nejprve jsem si postavil semi-mobilní těžební monstrum. Tohle je asi pátý pokus, kde několika hodinovou práci jsem po vyzkoušení zase celou rozebral a začal znovu. Semi-mobilní znamená, že se sice může přesouvat z místa na místo, ale je to hrozně neohrabané a pro provoz je třeba vnější (dost velký) zdroj energie a vnější zpracování materiálu.
Má to průměr přes 200 metrů, je to schopné na jeden zátah vyluxovat v podstatě celou žílu. To mi zajistilo dost materiálu pro celou stavbu.
No a pak jsem si vytvořil koncept, v creativu jsem zkoušel různé možnosti, tvary. Dokonce jsem jeden koncept dotáhl do částečně funkčního stavu, pak pro fatální nedostatky jsem to z kilometru zase celé rozebral. Poslední verzi jsem také dolaďoval za pochodu. To se dá tak do pěti kilometrů výšky, pokud člověk nemá prostředek schopný orbitálního letu. Teď už běží celkem samostatně, už je to v sedmnácti kilometrech. Věřím tomu natolik, že jsem to poslal do steamového workshopu. Koncept je jednoduchý. Je to trubka, uvnitř je materiálový dopravník. Každých 200 metrů konektor. Stroj si nese zásoby vždycky na těch 200 metrů. Pak se připojí, doplná palivo i zásoby a pokračuje dál. O materiál se tedy stará továrná v základně.
Nejsou tu chunky nebo něco podobného. Celý vesmír běží stále online.
Fyzika hry skýtá dostatečné mezery pro funkci obou strojů. Ve skutečném světě těžko bude něco, co váží víc jak 1000t držet na jednom kraji ještě navíc na snadno rozpojitelném spoji. Stejně tak, že sloup o průměru 7,5 metru se při délce 17km nezhroutí sám svou vahou, nebo nezlomí nebo nevylomí z ukotvení.
Díky za ukázku.
Já zkoušel S.E. někdy před rokem, dvěma, když to byla zdarma na Steamu (na víkend) a připadalo mi to snad ještě složitější než teď Factorio. A bylo to jen v kosmu, dala se snad jen stavět loď. Každopádně si počkám na rozhodování, až to opustí EA status.
Taky už o SE vím nějakou dobu. Já se rozhodl rovnýma nohama skočit do survivalu na planetu. Dokonce i start jsem opakoval několikrát, protože to teprve začínáš studovat a hra se mnohdy chová nevyspitatelně. Na začátku, díky neznalosti, jsem třeba kousek postavil a po nahrání uložené hry později se to celé okamžitě rozletělo na spoustu malých kousků. První vozidlo jsem si stavěl na několikrát a často využíval nápady z komunity. Postavil jsem si monstrózní stroj s váhou stovek tuk a při používání s výbuchem doslova odletěl. Herní fyzika je svině. Teď už v té mapě mám nahráno asi 700 hodin (část toho času to běželo na pozadí) a tyhle věcí už se mi nestávají. Já osobně do creativu lezu, jen když potřebuju něco rychle vyzkoušet (stejně jako v minecraftu), ale pokud pro hráče není hrát v creativu urážkou na cti (jako u mě), pak bych to jako začátek silně doporučil.
Možná jsem to na mobilu přehlédl, ale neviděl jsem Mass Effect. Nebo Tomb Raider.
Edit: TR už vidím .
Sice to nemá příběh, ale baví mně to v poslední době hodně - 7 Days to Die, dá se to hrát jak solo tak s partou kámošů.
Mam dost podobnej problem ze bych obcas nejradsi proparil tejden jenze i kdyz je cas sednu k PC zapnu par her a zadna mne nebavi...
Nakonec vzdycky "ujedu" na necem starsim :D Naposledy to bylo Soldier of Fortune...kde je opravdu paradni pribeh (zlej pan ma atomovky a ty ho musis zastavit...)
Jinak pred cca 3 mesicema jsem dohral Mass Effect 1-3 a to bylo po hodne dlouhe dobe kdy mne hry zase chytly. Je tam paradni pribeh a kdyz si prenasis "sejvy" z predesle hry tak se to projevuje celkem dost az jsem obcas koukal. Navic se vsema DLC a vedlejsima ukolama mas hrani na X tydnu
Z tech "bez pribehu" mne minulej rok fakt extra bavil DOOM.
Mit cas, tak nedostatek zabavnych titulu je to posledni co bych resil, naopak vybornejch her je tolik, ze se tezko rozhoduje, kterou driv.
Jedno z nejlepších RPG klasickýho typu, který jsem v poslední době hrál, tak Divinity Original Sin.
Dohrál jsem to už dvakrát a jediný, co mi na té hře vadilo, že byla kratší, než bych si přál. Přitom to nějakých 80 hodin zabere, když si to chce hráč užít.
Já zkoušel Divinity Original Sin už asi 3x vždy jsem to vypl v tom, jak vejdeš na začátku do té jeskyně. Něco mě na té hře vadilo, už zas nevím co. Zkusim to asi po 4.
Není to jen obyčejná rubačka, ale je tam hodně taktiky a používání předmětů. Souboje jsou tahový, s dostatkem času na přemýšlení nad další akcí - jediný kouzlo, jediný ohnivý granát může zvrátit celý souboj. Takový široký možnosti jsem v žádné hře neviděl. Každá postava má svoje vlastnosti, každý povolání je užitečný, rozhodně neplatí jak v jiných hrách, že je výhodný mít dva mágy, nebo stejný bojovníky ve skupině.
Na hry moc casu neni, ale obcas si z nostalgie zahraju Gothic II (promitam to na zed), to je dobrej narez
G2 Gold (tj vcetne NOTR) = zabava na desitky hodin
Syberia 1,2, wolfenstein všechny díly.
Nevím jestli to už někdo psal, ale zkus si zahrát Life is Strange. Fakt epická příběhová hra