Zdá se mi, že všechny hry co jsou, tak jsou dělané hlavně na efekt (co nejlepší grafika), ale to je tak vše. Prostě jinak nezaujme.
Protože grafika se dá dobře ukázat v reklamách atd., kdežto jak je to hratelné zjistíš třeba až po několika hodinách.
+1 Hratelnost forever! Proto hraju jenom starší hry a některé nové indie hry.
+1
Na grafice mi opravdu nezáleží, ta hratelnost je dosti důležitá (u mě).
To jsem pochopil pod tim - Možnosti hry...
Příběh může být opravdu sebelepší ... ale pokud jím budete prolejzat tak ,že budete jen držet šipku dopředu a entrem odklikávat text, který vás posouvá v příběhu - asi si hru moc neužijete.
Já jako blázen do hudby ještě nedopustim na soundtracky - ačkoliv to neni nejdůležitější faktor hry, tak pokud má hra parádní soundtrack, jen vás to do hry připoutá
(viz. watch - Grizzly Hills ve WoWku, kdy jsem prostě jen pobíhal po lese a poslouchal tu hudbu, nebo ty piano songy z The Sims 1, které ve mě vzbuzují sladkou nostalgii, když sem to hrál jako malej kluk :3 )
Na dobrý soundtrack si také potrpím. Za poslední dobu bych vypíchl soundtrack nového Dragon Age, nového Wolfa a Life is Strange.
Volil jsem příběh, ale hratelnost je také dosti důležitá.
Aby to byla bezduchá střílečka s jednoduchým příběhem a hlavně multiplayerem, kde náboje velmi rychle docházejí. A samozřejmostí je vynikající hratelnost.
Přesně tak...pod toto se podepisuji.
Mám to chápat jako "co je nejdůležitější??" - protože to je nepochybně hratelnost. Avšak příběh a komunita jsou taky relativně důležité (podle hry). "Možnosti hry" mám chápat jako "co jde ve hře dělat"?? - to je podle mě taky důležité... Takže až možná na grafiku jsou všechny z těch možností "důležité"...
ano možnosti hry máš chápat jako co ti hra nabídne. Open world, bonusové mise, možnost řídit auta atd...
Taky záleží na konkrétní hře. U RPG bude hodně dùležitý příběh, u mp hry zase komunita... Kdyby ses ptal na to, co je obecně důležité na hrách tak snad to, aby tě bavily
Nosným prvkem RPG není příběh, ale rozmanitost úkolů a možnosti jejich řešení, tedy aby hráč měl možnosti volby provedení a dokončení questů.
To samozřejmě, ale kdyby nemělo dobrý příběh, nebylo by to správné rpg
Diablo, Might and Magic, Dragon Age, Mass Effect. Všechno zde má buď klišé příběh (Dragon Age) nebo příběh není tahákem hry (Might and Magic) a přesto jsou to správná a hlavně víceméně kvalitní RPG.
Příběh je součástí hry, ale je to jen takovej špagátek, na kterým jsou navěšeny bonbóny. Podle špagátku jdeš a ty cukrdlata sbíráš a vychutnáváš. A když jsou dobrý, tak na konci si řekneš "to jsem si pochutnal" a bude ti jedno, jestli ten špagátek byla jemná bavlnka, nebo hrubý povříslo.
V dobrým RPG si užíváš hru, herní svět a možnosti, sbíráš expy, hromadíš předměty, vylepšuješ postavu. Proto je splnění každýho questu nějak odměněno, obvykle nějakým zajímavým předmětem, aby hráč měl motivaci plnit všechny úkoly ve hře a nehrnul se za příběhem a do finiše, protože RPG jsou hry, který si chceš užít, ne abys měl zářez na pažbě, abys mohl ve škole říct "jo, to jsem taky dohrál".
Pokud chci nějakej příběh, přečtu si knížku.
Takhle řečeno to nemá chybu Dobře, s tím rpg jsem se netrefil, ale jen jsem chtěl říct, že každá z těch věcí je "důležitá" v závislosti na typu hry... Nejde říct, že zrovna tohle nebo tamto je důležité u her, když je to důležité jen u určitého typu her a u jiných je to zase jedno.
príbeh
podle nekoho je dulezita grafika ja to nikomu neberu ale grafika je posledni vec ktera dela hru horu
Přesně
Aby bavila.
Aby vyšla na pc ve stejný den jako na ostatní platformy.
Upřímně pro mě hraje roli všechno, něco méně něco více. Hra může mít dobrou hratelnost a příběh a je to dobrá hra, ale pokud se k tomu přidá hezká grafika tak je to výborná hra.
U mě je to takhle: 1. Příběh 2. Hratelnost 3.Soundtrack a komunita 4.Grafika Příběh je pro mě nejdůležitější protože hratelnost (at je dobrá jak chce) mě vždy časem omrzí, ale příběh mě nutí hrát dál.
Já myslim, že příběh omrzí ve chvíli, kdy to dohraješ, a dozvíš se, jak to skončí, ale vynikající hratelnost je navždy.
Já to mam naopak. Není žádná hra u které by nenastoupil stereotyp. Jak už tu někdo psal např. TWD. Skoro tam nehraješ ale proklikáváš se dál jenom kvůli příběhu.
A ten příběh stejně vždy stejně dopadne.
To pak není hra, ale interaktivní film. Já chci hru hrát, ne se na to jen dívat. Když chcu čumendu s příběhem, tak si pustím film, ten nepotřebuje moji interakci k tomu, aby se děj posunul dál.
souhlasim divim se ze existuje nekdo kdo tvrdi to same interaktivni film TWD nikdy neuznam jako hry a nic od telltale games
Koho by bavilo hrát stovky hodin jednu hru? Já si radši projedu příběh a přesunu se k dalšímu titulu.
Když je dobrá, proč ne. Na Fallout: New Vegas mám nahráno asi 200 hodin. Když už jsem si to koupil, tak si to užiju do mrtě, pokud mě hra baví. Hraju hry pro zábavu, ne do počtu.
Na Heroes 3 mám nahraných asi 600 hodin, ale to jsou výjimky. Rozhodně mě nebaví hrát třeba Batlefield více jak 20 hodin. Stereotyp.
DayZ SA, byť na něj často vztekle prskám, 300 hodin :D
No ale když jsou více dílu tak to se lechce neomrzí třeba takový Zaklínač je úspěšná hra třeba první díl ten se mi moc líbil Ale já spíš preferuju jen Příběh
Vynikající příběh bez dobré hratelnosti je k ničemu.
Emócie ,walking dead pri ktorom som sa citil raz strasne nahnevany viackrat mi bolo do placu, frustrovanost.... bezmocnost, zradu.... a hra mass effect 1,2 tiez narobila divy
Hratelnost
+1
+1
+1
Zdá se mi, že všechny hry co jsou, tak jsou dělané hlavně na efekt (co nejlepší grafika), ale to je tak vše. Prostě jinak nezaujme.
Protože grafika se dá dobře ukázat v reklamách atd., kdežto jak je to hratelné zjistíš třeba až po několika hodinách.
+1
Hratelnost forever! Proto hraju jenom starší hry a některé nové indie hry.
+1
Na grafice mi opravdu nezáleží, ta hratelnost je dosti důležitá (u mě).
To jsem pochopil pod tim - Možnosti hry...
Příběh může být opravdu sebelepší ... ale pokud jím budete prolejzat tak ,že budete jen držet šipku dopředu a entrem odklikávat text, který vás posouvá v příběhu - asi si hru moc neužijete.
Já jako blázen do hudby ještě nedopustim na soundtracky - ačkoliv to neni nejdůležitější faktor hry, tak pokud má hra parádní soundtrack, jen vás to do hry připoutá
(viz. watch - Grizzly Hills ve WoWku, kdy jsem prostě jen pobíhal po lese a poslouchal tu hudbu, nebo ty piano songy z The Sims 1, které ve mě vzbuzují sladkou nostalgii, když sem to hrál jako malej kluk :3 )
Na dobrý soundtrack si také potrpím. Za poslední dobu bych vypíchl soundtrack nového Dragon Age, nového Wolfa a Life is Strange.
Volil jsem příběh, ale hratelnost je také dosti důležitá.
Aby to byla bezduchá střílečka s jednoduchým příběhem a hlavně multiplayerem, kde náboje velmi rychle docházejí. A samozřejmostí je vynikající hratelnost.
Přesně tak...pod toto se podepisuji.
Mám to chápat jako "co je nejdůležitější??" - protože to je nepochybně hratelnost. Avšak příběh a komunita jsou taky relativně důležité (podle hry). "Možnosti hry" mám chápat jako "co jde ve hře dělat"?? - to je podle mě taky důležité... Takže až možná na grafiku jsou všechny z těch možností "důležité"...
ano možnosti hry máš chápat jako co ti hra nabídne.
Open world, bonusové mise, možnost řídit auta atd...
Taky záleží na konkrétní hře. U RPG bude hodně dùležitý příběh, u mp hry zase komunita... Kdyby ses ptal na to, co je obecně důležité na hrách tak snad to, aby tě bavily
Nosným prvkem RPG není příběh, ale rozmanitost úkolů a možnosti jejich řešení, tedy aby hráč měl možnosti volby provedení a dokončení questů.
To samozřejmě, ale kdyby nemělo dobrý příběh, nebylo by to správné rpg
Diablo, Might and Magic, Dragon Age, Mass Effect. Všechno zde má buď klišé příběh (Dragon Age) nebo příběh není tahákem hry (Might and Magic) a přesto jsou to správná a hlavně víceméně kvalitní RPG.
Příběh je součástí hry, ale je to jen takovej špagátek, na kterým jsou navěšeny bonbóny. Podle špagátku jdeš a ty cukrdlata sbíráš a vychutnáváš. A když jsou dobrý, tak na konci si řekneš "to jsem si pochutnal" a bude ti jedno, jestli ten špagátek byla jemná bavlnka, nebo hrubý povříslo.
V dobrým RPG si užíváš hru, herní svět a možnosti, sbíráš expy, hromadíš předměty, vylepšuješ postavu. Proto je splnění každýho questu nějak odměněno, obvykle nějakým zajímavým předmětem, aby hráč měl motivaci plnit všechny úkoly ve hře a nehrnul se za příběhem a do finiše, protože RPG jsou hry, který si chceš užít, ne abys měl zářez na pažbě, abys mohl ve škole říct "jo, to jsem taky dohrál".
Pokud chci nějakej příběh, přečtu si knížku.
Takhle řečeno to nemá chybu
Dobře, s tím rpg jsem se netrefil, ale jen jsem chtěl říct, že každá z těch věcí je "důležitá" v závislosti na typu hry... Nejde říct, že zrovna tohle nebo tamto je důležité u her, když je to důležité jen u určitého typu her a u jiných je to zase jedno.
príbeh
podle nekoho je dulezita grafika
ja to nikomu neberu ale grafika je posledni vec ktera dela hru horu
Přesně
Aby bavila.
Aby vyšla na pc ve stejný den jako na ostatní platformy.
Upřímně pro mě hraje roli všechno, něco méně něco více. Hra může mít dobrou hratelnost a příběh a je to dobrá hra, ale pokud se k tomu přidá hezká grafika tak je to výborná hra.
U mě je to takhle:
1. Příběh
2. Hratelnost
3.Soundtrack a komunita
4.Grafika
Příběh je pro mě nejdůležitější protože hratelnost (at je dobrá jak chce) mě vždy časem omrzí, ale příběh mě nutí hrát dál.
Já myslim, že příběh omrzí ve chvíli, kdy to dohraješ, a dozvíš se, jak to skončí, ale vynikající hratelnost je navždy.
Já to mam naopak. Není žádná hra u které by nenastoupil stereotyp. Jak už tu někdo psal např. TWD. Skoro tam nehraješ ale proklikáváš se dál jenom kvůli příběhu.
A ten příběh stejně vždy stejně dopadne.
To pak není hra, ale interaktivní film.
Já chci hru hrát, ne se na to jen dívat. Když chcu čumendu s příběhem, tak si pustím film, ten nepotřebuje moji interakci k tomu, aby se děj posunul dál.
souhlasim
divim se ze existuje nekdo kdo tvrdi to same
interaktivni film
TWD nikdy neuznam jako hry a nic od telltale games
Koho by bavilo hrát stovky hodin jednu hru? Já si radši projedu příběh a přesunu se k dalšímu titulu.
Když je dobrá, proč ne. Na Fallout: New Vegas mám nahráno asi 200 hodin. Když už jsem si to koupil, tak si to užiju do mrtě, pokud mě hra baví. Hraju hry pro zábavu, ne do počtu.
Na Heroes 3 mám nahraných asi 600 hodin, ale to jsou výjimky. Rozhodně mě nebaví hrát třeba Batlefield více jak 20 hodin. Stereotyp.
DayZ SA, byť na něj často vztekle prskám, 300 hodin :D
No ale když jsou více dílu tak to se lechce neomrzí třeba takový Zaklínač je úspěšná hra třeba první díl ten se mi moc líbil
Ale já spíš preferuju jen Příběh
Vynikající příběh bez dobré hratelnosti je k ničemu.
Emócie ,walking dead pri ktorom som sa citil raz strasne nahnevany viackrat mi bolo do placu, frustrovanost.... bezmocnost, zradu.... a hra mass effect 1,2 tiez narobila divy