Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Stará škola. Doom 1/2

Hledám fanoušky klasiky, existují-li. Chápu, ta hra je možná starší než vy..

Hraju Dooma (1/2), momentálně v maximální možné kvalitě, která je dostupná (3D akcelerace, DirectX efekty), a hledám podobně zapálené jedince (výměna zkušeností a *wad ;-))

Kdyby byl zájem, popsal bych způsob, jak z 20 let staré hry i dnes dostat maximum (osobně ověřeno).

...nad rámec tohoto threadu, podobně jsem na tom i se System Shock 2 ("maximální kvalita grafiky & čeština")

Klidně piště i do SZ, nechcete-li veřejně ;-)

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Mam rad klasiku Dooma, vyrůstal jsem na něm. Momentálně jej hraji Pres ZDoom. Původní grafika mi nev… nový
Vondrs 23.11.2014 00:14
Vondrs
Dooma já rád. za mého dětství to byla pecka (spolu s Wolfensteinem 3D, ten je ještě trošku straší) a… nový
Mayhem 23.11.2014 01:26
Mayhem
Na tuhle hru je tolik dobrých WADů, že by si to za celý život nestihl ani z poloviny :)) Takže nadst… nový
taxik 23.11.2014 02:40
taxik
Používám nadstavbu Doomsday, která umožňuje změnu spritů za 3D modely (předměty, zbraně i potvory).… nový
L-Core 23.11.2014 07:58
L-Core
Doom 1/2 hraji multiplayer přes jeden port. nový
Hauss 23.11.2014 09:10
Hauss
ZDoom/GZDoom mě teoreticky zaujal možnostmi šikmých podlah a plnohodnotnějšího 3D (mosty, herní ploc… nový
L-Core 24.11.2014 17:22
L-Core
Musím se vrátit k tomu ETERNALL. Dlouho jsem nehrál tak kvalitní mapy, konečně pořádné bloudění. Př… poslední
L-Core 25.11.2014 16:39
L-Core
Čo bolo, to bolo. Nicméně původní (bez Zdoom apod.) Doom 1 / 2 / Ultimate / Plutonia / TNT vše jsme… nový
In-lander 24.11.2014 17:43
In-lander

Dooma já rád. za mého dětství to byla pecka (spolu s Wolfensteinem 3D, ten je ještě trošku straší) a rád si to příležitostně zahraju i teď, obzvláště u babičky, když je nuda, popřípadě na noťáku.

O HD texturách apod. jsem slyšel, ale nikdy jsem se nedostal k tomu to zkusit v praxi.
Poslal bys prosím, s jakýma módama hraješ?

Na tuhle hru je tolik dobrých WADů, že by si to za celý život nestihl ani z poloviny :)) Takže nadstavby Doomu hojně používané jsou asi Zdoom a GZDoom. Rozdíl mezi těmato dvouma, je ten, že Zdoom má jen Software render, tudíž Doom s klasickou grafikou, a GZDoom využívá OpenGL na grafice, tudíž můžeš zapnout Dynamic lightings, popř. přidat i 3D modely nepřátel a zbraní, a Hi-res textury.

Teď nějak letí Brutal Doom, nachvíli zabaví, ale to je asi tak vše, asi. Další odreagovka je asi Wad Urban Slaughter, a příběhově bych asi zmínil Kneep-deep in zdoom, remake orig. Doom 1 do více rozsáhlých map

doom.starehry.eu
doom.starehry.eu

určitě čekni i ostatní wady na tom webu, určitě tě něco zabaví.

ZDoom/GZDoom mě teoreticky zaujal možnostmi šikmých podlah a plnohodnotnějšího 3D (mosty, herní plochy nad sebou).

Ale neobjevil jsem v GZDoom, jak do hry dostat 3D modely předmětů/nepřátel. Případně "HD" textury. Bez toho to hrát nedokážu, sprity nepřekousnu. Proto engine Doomsday/Snowberry.

Objevil jsem výtečný wadpack, ETERNALL (Doom2), doporučuji.

Čo bolo, to bolo. Nicméně původní (bez Zdoom apod.) Doom 1 / 2 / Ultimate / Plutonia / TNT vše jsme solili jak vzteklí s bratrancem na PS1 .. Propařené hodiny až do noci (potom i doom sny :-D). Nedávno jsem to znova hrál. To je hra co má duši a neomrzí ani po letech.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru