Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Stará škola. Doom 1/2

Hledám fanoušky klasiky, existují-li. Chápu, ta hra je možná starší než vy..

Hraju Dooma (1/2), momentálně v maximální možné kvalitě, která je dostupná (3D akcelerace, DirectX efekty), a hledám podobně zapálené jedince (výměna zkušeností a *wad ;-))

Kdyby byl zájem, popsal bych způsob, jak z 20 let staré hry i dnes dostat maximum (osobně ověřeno).

...nad rámec tohoto threadu, podobně jsem na tom i se System Shock 2 ("maximální kvalita grafiky & čeština")

Klidně piště i do SZ, nechcete-li veřejně ;-)

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
ZDoom/GZDoom mě teoreticky zaujal možnostmi šikmých podlah a plnohodnotnějšího 3D (mosty, herní ploc…
L-Core 24.11.2014 17:22
L-Core
Musím se vrátit k tomu ETERNALL. Dlouho jsem nehrál tak kvalitní mapy, konečně pořádné bloudění. Př… poslední
L-Core 25.11.2014 16:39
L-Core

ZDoom/GZDoom mě teoreticky zaujal možnostmi šikmých podlah a plnohodnotnějšího 3D (mosty, herní plochy nad sebou).

Ale neobjevil jsem v GZDoom, jak do hry dostat 3D modely předmětů/nepřátel. Případně "HD" textury. Bez toho to hrát nedokážu, sprity nepřekousnu. Proto engine Doomsday/Snowberry.

Objevil jsem výtečný wadpack, ETERNALL (Doom2), doporučuji.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru