Stará škola. Doom 1/2
Hledám fanoušky klasiky, existují-li. Chápu, ta hra je možná starší než vy..
Hraju Dooma (1/2), momentálně v maximální možné kvalitě, která je dostupná (3D akcelerace, DirectX efekty), a hledám podobně zapálené jedince (výměna zkušeností a *wad )
Kdyby byl zájem, popsal bych způsob, jak z 20 let staré hry i dnes dostat maximum (osobně ověřeno).
...nad rámec tohoto threadu, podobně jsem na tom i se System Shock 2 ("maximální kvalita grafiky & čeština")
Klidně piště i do SZ, nechcete-li veřejně
Doom 1/2 jsem hral asi pred mesicem. Byl jsem nemocny,na pocitaci to mam tak co. Hral jsem to v puvodni kvalite a vubec mi to nejak ani nevadilo. Ty mody jake pouzivas se jmenuji jak?
Jinak:Nasel jsi na konci secret?
Mam rad klasiku Dooma, vyrůstal jsem na něm. Momentálně jej hraji Pres ZDoom. Původní grafika mi nevadí ale nemohu zkousnout hard coded lock na 35 FPS... to je proste fekal... Rad bych zahrál coop :)
Dooma já rád. za mého dětství to byla pecka (spolu s Wolfensteinem 3D, ten je ještě trošku straší) a rád si to příležitostně zahraju i teď, obzvláště u babičky, když je nuda, popřípadě na noťáku.
O HD texturách apod. jsem slyšel, ale nikdy jsem se nedostal k tomu to zkusit v praxi.
Poslal bys prosím, s jakýma módama hraješ?
Na tuhle hru je tolik dobrých WADů, že by si to za celý život nestihl ani z poloviny Takže nadstavby Doomu hojně používané jsou asi Zdoom a GZDoom. Rozdíl mezi těmato dvouma, je ten, že Zdoom má jen Software render, tudíž Doom s klasickou grafikou, a GZDoom využívá OpenGL na grafice, tudíž můžeš zapnout Dynamic lightings, popř. přidat i 3D modely nepřátel a zbraní, a Hi-res textury.
Teď nějak letí Brutal Doom, nachvíli zabaví, ale to je asi tak vše, asi. Další odreagovka je asi Wad Urban Slaughter, a příběhově bych asi zmínil Kneep-deep in zdoom, remake orig. Doom 1 do více rozsáhlých map
doom.starehry.eu
doom.starehry.eu
určitě čekni i ostatní wady na tom webu, určitě tě něco zabaví.
Používám nadstavbu Doomsday, která umožňuje změnu spritů za 3D modely (předměty, zbraně i potvory). Tam se mi Knee-deep nepodařilo narvat (vyžaduje ZDoom).
Musím se kouknout na ten GZDoom, sprity ve hře fakt nechci
Doom 1/2 hraji multiplayer přes jeden port.
ZDoom/GZDoom mě teoreticky zaujal možnostmi šikmých podlah a plnohodnotnějšího 3D (mosty, herní plochy nad sebou).
Ale neobjevil jsem v GZDoom, jak do hry dostat 3D modely předmětů/nepřátel. Případně "HD" textury. Bez toho to hrát nedokážu, sprity nepřekousnu. Proto engine Doomsday/Snowberry.
Objevil jsem výtečný wadpack, ETERNALL (Doom2), doporučuji.
Musím se vrátit k tomu ETERNALL.
Dlouho jsem nehrál tak kvalitní mapy, konečně pořádné bloudění. Příklad v příloze. Ovšem nic pro příznivce koridorovek
Takový level dá zabrat i klidně 3/4 hodiny.
Čo bolo, to bolo. Nicméně původní (bez Zdoom apod.) Doom 1 / 2 / Ultimate / Plutonia / TNT vše jsme solili jak vzteklí s bratrancem na PS1 .. Propařené hodiny až do noci (potom i doom sny ). Nedávno jsem to znova hrál. To je hra co má duši a neomrzí ani po letech.