Assassin's Creed Odyssey - trable s kultistem na moři, utopen?
Zdravím pařmeny, rozjel jsem opožděně tuto gamesku a asi se mi stala nepříjemná haluz. Neměl někdo podobně?
Plavil jsem se vykuchat kultistu Asteriona na moři nad Androsem, jeho loď jsem dostal do bloknutýho stavu přípravenýho na nalodění. Okolo bylo ale dost pirátských lodí a skrz hpčka jsem musel ustoupit dost stranou, jinak by mě potopili. Po chvilce na ústupu mi to hodilo, že kultista byl poražen a dostal jsem nějaký prachy a suroviny, možná armor item, ale mám dojem, že jsem nezískal ten "trojúhelník" fragment na tuning kopí + item od kultisty. V inventáři mi u toho nesvítilo upozornění na nový item.
Vím, že potopená loď jde ke dnu i s truhlama, který jdou pak vylootovat na dně, ale jak je to s takovouhle mrtvolou? Potopí se tělo na dno s truhlama a mohu to ještě vybrat? Nebo mám smůlu? Potřebují každý fragment, abych dosáhl maximálního levlu kopí, bude mi chybět? Je to tak hluboko, že tam zatím nedoplavu ani na nádech na dno..
Četl jsem, že je ve hře zbraň Poseidonův trojzubec co mi dá podvodní neomezený dech. Kultistu mi to už na mapě neukazuje, jako k potvrzení zabití či co...
Hrál jsem blbec dál, takže na starý save se už vrátit nemohu. Docela by mě to zajímalo i ze zvědavosti, jak to je v takové situaci. Hra mi v tomto ohledu přijde hodně vymakaná, že myslí skoro na vše ;) tak bych se divil, kdyby se někde "vypařil".
Děkuji za případné reakce
Ahoj není to automaticky v inventáři? Víš kolik jich bylo v inventáři? Mě se zdá, že to bylo automaticky. Ale 100% nevím. Je to už 2 roky co jsem to hrál. Nebo zkus načíst uloženou pozici- to nemáš možnost?
https://www.youtube.com/watch?v=1VaFWRopsk4 6:16 pusť, když tu loď zničís nabouráním, tak je to automaticky.
Takže to podle mě musíš mít.
Tazatel píše:
Buď se spletl nebo je to chyba, protože se mu měl v inventáři zobrazit nový trojúhelník.
A jestli se dobře pamatuju, jsou potřeba všechny trojúhelníky.
---
Tazatel: mělo by to jít spočítat ne? Kolik trojúhelníků máš, respektive si dohledat, kolikrát jsi kopí nabil a připočíst to a potom si spočítat, kolik těch kultistů jsi vyřadil a mělo by se to rovnat.
Inventář nebo chyba. Prostě to spočítej a uvidíš.
Na vylepšení určitě všechny. Ale příběh asi dohrát půjde. Stejně když už nemáš save, tak asi nic neuděláš.
Já osobně jsem tuto chybu nezažil.
Vždy se vše ukázalo v inventáři.
Ahoj, tak to vypadá, že máte pravdu. Což je pro mě trochu zklamání, už jsem se těšil jak budu bádat na dně moře po té mrtvole :D
Musel jsem to přehlédnout, jak po mě šli ti piráti moc jsem to nestíhal číst okolo. Mám i ty pirátské rukavice co z něj měli padnout...
Omlouvám se za zbytečné haló :/
V pohodě. Mě to bylo divné, že bych potopil loď a musel bych ještě do vody skákat.
Nicméně jsou tam questy, kde se ten trojzubec dost hodí, později jde přidat runa na zbraň s neomezenou výdrží pod vodou i u kováře. Já ale furt běhal s tím trojzubcem, naštěstí ho stačí mít i jako druhou zbraň.
A pak že to není zábava. Tento díl miluji po moři.
Na moři je tam zábava nulová, nejotravnější lokace ve hře - moře, jednoznačně. Ten trojzubec se hodí do zatopených jeskyní, občas to snad bez něj ani nejde dát.
To bych řekl, že to je největší plus ve hře ta loď. A pak ještě to dlc a loď byla lepší.
Na té lodi je právě vidět, jak Ubisoft nesnáší open world, nikdy se nesmířil s tím, že hráči si chtějí hry užít po svém. Tak dělají vše proto hráčovi volnost narušit a donutit ho hrát to podle nich a ne podle sebe.
Abych to konkretizoval, loď mě srala, jako nemohli mě na lodi skrz použití traineru zabít, takže nebyl problém ty povinné námořní pasáže prostě nějak projít a už abych byl pryč. Jenže mě hrozně sralo cestování. Nebaví mě v těchto hrách rychlé cestování, mám rád, když je ta hra taková skutečná a teda cestovat z bodu A do bodu B po svých, na koni, jakoliv. Akorát lodí to bylo šíleně otravné, zdržovalo to, bylo to prostě idiotské. Chvíli jsem to se zaťatýma pěstma dělal, ale byl to vopruz, tak jsem začal plavat. Já bych ani neplaval, ale ve hře jsou loďky, které jsou o poznání menší vopruz a dá se s nima plout maximálně 50 m od břehu. Pak je hra s konstatováním, že je tam velká hloubka, zlikviduje. Co je to za blbost? Na loďku je velká hloubka?
No ale plavat šlo a pod vodou to bylo rychlejší, já jsem navíc dobrý plavec, takže jsem dal kolikrát i 2 - 3 km. Akorát to chtělo ten trojzubec.
Tak to máme jiný názor. Loď určitě super.
Jo, já ti tvůj vkus neberu, akorát Ubisoft mohl nechat plout tu loďku (plachetku) kamkoli, ty by ses plavil na válečné lodi, já na pramici, spokojení bychom byli oba. Ale to Ubisoft ne, ten prostě loďky likviduje, aby hráč tu válečnou loď musel použít.
A není tam i malá loď? Jako u origins? Ok řeknu ubisoftu ať ti příště nechá šlapadlo.
klidně i šlapadlo beru, nakonec jak říkám, vždycky jsem to přeplaval. Spíš se teda obávám, že příště to zatrhnou taky.
Dostaneš jen lavor.
Ani nevím co bude na východě. Kůň? Velbloud? Bagdád asi nic jiného už tu nebude. Voda tam myslím není, nepočítám nějaké louže nebo kanály. Tedy jestli tam vůbec vlastně něco bude.
Už jsou venku i první recenze cyberpunk 2077 phantom liberty. Celkem brzo.
Zaplacený?
Co je zaplacené? Ty recenze. Nebo ten tvůj lavor?
Nevim, ptám se, jestli to budou zaplacené recenze a dostane to dobré známky. CD Projekt asi po fiasku s Cyberpunk 1.0 nebude chtít na podruhé nechat nic náhodě a víme, že spousta redakcí má sklon k tomu obdivovat vyhypovanou hru, kterou až uživatelé na Metacritic smetou za stolu.
Tak nevím zda takový games.cz dostal prachy. No já se u hry bavil.
Stačí očekávat průměr a pak budeš třeba překvapený.
U zaklínače 3 jsem nic neočekával a překvapení bylo pozitivní.
Jasný, ale ten zážitek u Zaklínače 3 nebyl ucelenej, takový to bylo, že jsem se v tom ztrácel a moc ten příběh nedával smysl. Ale tuším proč. Protože jsem hrál předchozí díly před delší dobou a už si složité vztahy hlavních postav nepamatoval. Podobné třeba u Mass Effectu, mnohem lepší si dát s Legendary všechny tři díly hned po sobě než to natahovat několik let.
No tak čekám až konečně udělají v CD Projektu ten remaster jedničky Zaklínače, tam je to nutný a chtěl bych to dát celé hned po sobě, ale GOG (CD Projekt) mi můj plán sraním nefunkčních updatů do trojky dost narušuje. Ať se vyserou na updaty trojky, které nikdo nechce a dodělají konečně ten remaster (remake) jedničky!
Hm. A to bych řekl, že příběh je top. A hlavní i vedlejší mise každá jiná a unikátní.
Tak to zase ne. 1 zase tak moc nemusím. 2 vylepšení produkt a 3 klenot. Mají dělat na 4 díle. Oni budou překopávat i 1?
To já mám taky otázku na ac, i když je to jen stále se opakující zakleté slovíčko.
A když už remaster tak celou serii gothic. Na svoji dobu myslím slušná hra. Pokuď vím dělá se jen 1.
Údajně dělají remake Gothic 1, ale Gothic 1 není ukončená hra a Gothic 2 na první díl přímo navazuje, nepochopím, jestli bude jenom jednička a dvojku neudělají. Dává prostě samosebou smysl, aby byl rekame obou prvních dílů. Gothic 3 je jiný příběh a já si trojku klidně znovu zahraju už po třetí a remake nepotřebuju vůbec, maximálně remaster - dodělat tam HD textury, víc netřeba.
Jinak Gothic 1 a 2 jsem nehrál, chtěl jsem, zakoupil, ale ovládání z minulého stolení (pouze klávesnicí) je pro hráče zvyklého na myš nebo gamepad naprosto nezkousnutelné, odložil jsem to a čekám na remake.
No prý dělají Zaklínače 4 - nový příběh, nová postava a k tomu dělají i remake Zaklínače 1 do enginu trojky.
Zaklínač 1 je luxusní hra, ale graficky totálně zastaralá, Zaklínač 2 má moderní grafiku, ale není to open-world, jdeš po předem nalinkované cestě, ale dobrá hra. Zaklínač 3 byl velkou hrou, protože to mělo moderní grafiku a zároveň to byl rozsáhlý open-world, což spousta hráčů miluje. Kdyby to teda těma neustálýma updatama CD projekt nerozbil.
Kdo nehrál 1 a 2, nemůže mu příběh Zaklínače 3 nic říkat, když se odkazuje právě na oba předchozí díly a přímo na ně navazuje.
Postava ve hře konstatuje, že ta loďka není vhodná na otevřené rozbouřené moře, rozpadne se ve velkých vlnách, nebo ji zničí i žralok. Za mě ok a smysluplné
Žralok ať jí zničí, rozpadnutí ve velkých vlnách je nesmysl, ještě tak bych pochopil, kdyby ta loďka nabrala vodu a potopila se, ale proboha proč se rozpadá na klidném moři bez vln? WTF?
A proč by to jako měl být nesmysl? Loďka z pár prken ten přírodní živel prostě neustojí. Děje se tak jen při tom "nitro" zrychlování pokud se nemýlím a je to smysluplně udělané. V reálu by z ní na otevřeném moři taky moc nezbylo.
I kánoj na otevřeném moři přežije v pohodě, pokud nejsou vlny a v AC se to rozpadá i za zcela klidného moře 100 m od břehu.
Jak myslíš, že cestovali indiáni nebo třeba vikingové, myslíš, že měli nějaké koráby?
Jak rozpadá? Hraju znovu origins a pokuď neděláš ptákoviny tak loďka vydrží vše. Nesmíš bourat a pálit.
V Oddyssey.
Tak to nevím. Tak jsen používal jen tu hlavní loď.