Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Konec hry těžký - nedohratelné

Zdar,

chtěl bych probrat hry, které jste hráli, už už jste si mysleli, že to máte za chvíli dohrané a najednou se vývojáři zbláznili a je to tak těžké, že u toho dřepíte několik hodin a nepohnete se z místa a tak to nakonec vzdáte a na závěr hry kouknete na youtube.

(Mě tyhle hry rozčilujou, tak by se mi takové tipy i hodily, abych věděl, čemu se vyhnout.)

Už jsme tedy něco podobného kdysi probírali, ale téma se mi nepodařilo najít, mohlo to být součástí jiné debaty. Pamatuji se, že tam někdo nadával na Two Worlds nebo Two Worlds II, že ten závěr byl šílenej, což byl, ale uhrát se mi to podařilo.

Podobně náročný je finální boss ve hře Bound By Flame, ale také jsem to nakonec uhrál, ikdyž teda už jsem to chtěl zabalit, ale nakonec se to dalo.

Možná by mohl někdo namítnout, že nepřekonatelný nemusí být i jen závěr, ale i jiná pasáž hry, klidně i to můžeme probrat. Musí to být ale vyjímečný moment, který ve hře jinak není. Bylo to tak třeba v Zaklínač 2, kde byl takový obtížný souboj uprostřed hry, ale osobně nemyslím, že to bylo až tak hrozné. Já měl takový zásek kdysi v Assassin's Creed 1, taky tam byl souboj s pravou rukou Richarda, který byl mnohem obtížnější než cokoli jiného v té hře.

Nejhorší hra z mého pohledu je Quantum Break a to je i zatím jediná hra, kterou jsem hrál až do finále, ale finálového bosse jsem nedal, zabalil to a šel se kouknout na youtube, jak to mělo skončit.

Momentálně jsem narazil na něco velmi podobného, teda celá hra je poměrně jednoduchá, hraje se docela plynule a teprve finále je skoro nemožné dát. Jedná se o starší hru Prince of Persia 2008. Ve finále je třeba dojít k finálnímu bossovi, ale už sama ta cesta je extrém bez možnosti si to uložit a tudíž se do konce nedostávám ani po hodině pokusů a asi to nakonec vzdám.

Rád bych tu udělal téma, kde budou další hry s nějakým většinou koncem, ale každopádně okamžikem, kdy hra z ničehonic vystřelí v obtížnosti do extrému. Nechci teda mluvit třeba o "soulovkách", kde je obvykle náročná celá hra, ale jen o momentálním okamžiku, který vývojáři zcela přehnali.

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Za mně největší nasrání z debilního "finále" bylo u Death Stranding - jako, ta hra je celá divná -…
lucifer 20.03.2023 20:37
lucifer
Tu hru jsem nedávno dohrál na obtížnost velmi vysoká a dokonce jsem tu poslední zásilku doručil s po…
stylar 26.03.2023 17:36
stylar
Vsak ja proti tomu normalnimu hernimu obsahu nic nenamitam, sre jen ze se snazis nevim jak dlouho zi…
lucifer 05.04.2023 22:49
lucifer
aha, tak to asi neni finalni, ten je naprosto standardni a nerekl bych ani popel. Myslim souboj s Hi… nový
lucifer 06.04.2023 16:29
lucifer
682363_hyuke-kigyouden-eng.swf googlit Wickebine Kigyouden Samotná hra pomalu graduje a všechno OK… poslední
gilhad 07.04.2023 19:47
gilhad

Za mně největší nasrání z debilního "finále" bylo u Death Stranding

- jako, ta hra je celá divná - ale ok, beru. V důsledku to bylo jako celek zajímavé a mělo hodně silné momenty. A pak najednou finále - ani nejde tak o obtížnost, jako o naprostou idiocii a nesmyslnost. Hlavně u hry která má celkem silný vývoj postavy skrz její kompletní výbavu se to úplně vše spláchne do hajzlu. Je vlastně úplně fuk čeho kolik jste kde kdy splnili, co nasbírali, co si vyrobili, co si vylepšili. S postavou která je najednou taková s jakou jste před XYZ hodinami hru začali musíte jen běhat jak kkt a tím nejdebilnějším nejnesmyslnějším způsobem vyhrát souboj v omezeném prostoru kde nic není a nemůžete nikam jinam.. To fakt vytočilo, rage quit a víc jsem nezapnul.

(což celkem silně sre neb jsem se nedozvěděl rozuzlení. Ale extrémně nebaví a nebudu takový idiotský nesmysl zkoušet 30x jen proto že je Kojima blb. Navíc na PC bez gamepadu (= ještě daleko pitomější)).

Tu hru jsem nedávno dohrál na obtížnost velmi vysoká a dokonce jsem tu poslední zásilku doručil s poškozením 0% (měl jsem backpack cover anebo jsem si doručovanou věc během boje položil bokem), ale pro tento rok mi to stačilo a už nic hrát nebudu :x: (alespoň co se týče tak velkých openworldů)
Ale hrál jsem to online, když došly věci, tak jsem zavolal a ghost jiného hráče mi hodil nějakou výbavu, offline nevím jak funguje v tomto případě, ale na redditu jsem četl, že to někdo dohrál na max a offline, tzn. žádné stavby ostatních hráčů, pomoc apod. za asi 700 hodin doručil všech 540x zásilek s ohodnocením Legend of Legends of Legends, což je fakt pro masochisty.

Konec moc nechápu, něco to vysvětlilo, ale je to trochu paradox, koho by zajímal příběh ať si pustí na YT jenom cutscény asi 7,5 hodin video :)), zbytek ve hře je chození či ježdění krajinou (i když pěknou) a doručovaní věcí

Vsak ja proti tomu normalnimu hernimu obsahu nic nenamitam, sre jen ze se snazis nevim jak dlouho ziskavat lepsi a lepsi veci, vybavu, zbrane - a ze je to ve hre hodne znat. A nakonec musis hlavniho bubaka umlatit kufry nebo uskrtit, protoze proste vubec - nic - jineho v te uzavrene male arene nemas. Celych nevim kolim hodin (asi 160-180 jsem to hral?) zbytecne noseni kravin odnekud nekam, kdyz ti to neprinese ve finalnim bossfightu vubec, ale vubec nic. (aspon predpokladam ze je to finalni bossfight)

682363_hyuke-kigyouden-eng.swf googlit Wickebine Kigyouden

Samotná hra pomalu graduje a všechno OK až do Boss Fightu, který je očekávatelně těžký a hurá, hurá, hrdinka slavně zvítězila ... tady je speedrun, 40minut - https://www.twitch.tv/videos/345555464?t=0h0m1s

Jenže po závěrečných titulcích se dá ještě vrýtit do hry a je tam nová lokace, se skutečně finálním bosem - a ten jeden boj je ninimálně o řád těžší, než celá hra dohromady - tady je jen ten finální boj za 8 minut (a bez šancí na uložení pozice, nebo doplnění sil) https://www.youtube.com/watch?v=LYaosrwCIyw

Teda já to hrál podstatně déle a víc si to užíval (a bloudil) a Wickebinu silně potrénoval a polevloval a ten finální souboj jsem dal celý aý asi na podesáté, néli víc (přitom předchozí boje většinou sice zápřah, ale pohoda) ...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru