Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Styx: Master of Shadows (spatne)

Mam tu dalsi hru, kterou jsem rozehral na doporuceni Styx: Master of Shadows. Jedna se o stealth akci, coz jsou obecne hry, ktere mi docela sedi. Ovsem v tomto pripade spokojen nejsem, zatim jsem ve hre nedosel nijak daleko a premyslim, jestli to nezabalit uplne. Problemy jsou dva:

1. Vlezu pod stul, odkopnu zidli, ulozim hru. Pak vylezu, ale nevsiml jsem si straze za sebou, ktera me videla a zautocila na me. Ve Styxovi mate sice moznost obrany, ale minimalni, navic vas hra zamkne v cgi skriptu a ani nemuzete utect. Takze jsem se loadnul z mista ulozeni, ale co to? Zidle je na svem miste pod stolem a okolo je nekolik strazi. Jakmile se pohnu jakymkoli smerem, zidle upadne a straze me zaregistruji, vytahnou z pod stolu a zabijou. Celkem amaterska chyba, neukladat pro SAVE pozice predmetu a strazi okolo, cimz dochazi k situacim, kdy musim jit zpatky predchozim ulozenim a teda opakovat i delsi pasaz.

2. Ovladani na PC klavesnici a mysi je tragicke, ve hre je spousta preskoku nad propasti, splhani (skakani po zdech) a vubec to na klavesnici nedavam. Opakuju jeden skok treba desetkrat, nez ho trefim. Pojal jsem podezreni, protoze hra byla i na konzole, jestli neudelali vyvojari ovladani pro gamepad a az nasledne tam nejak na rychlo domrsili klavesnici a mys. K tomu mam teda i dotaz, jestli to nekdo hral na gamepadu a jestli to ovladani je lepsi? (Mne se do gamepadu moc jit nechce, ale kdyby to bylo o hodne lepsi, tak bych to treba zkusil.)

Jinak mi hra prijde zajimava, ikdyz dost tezka, straze okolo kterych clovek prochazi maji dobre videni, takze to clovek musi kolikrat dobre casovat a planovat. Na databazi her ale lidi pisou, ze v druhe polovine se hra zacne nechutne opakovat, ze jsou ty mistnosti stale dokola stejne a zacne to byt silene repetetivni, to ale zatim neposoudim, nejsem tak daleko.

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Dam to do spoileru, kdyby to chtel nekdo hrat, tak at mu nekazim prekvapko: Presne v pulce hry prij…
RedMaX 02.08.2021 20:26
RedMaX
Na stealth hrach je super, ze kdyz je hrajes stealth, tak na obtiznost temer nezalezi. To co pises v… nový
Dwane Dibbley 03.08.2021 10:05
Dwane Dibbley
Dohral jsem ten Styx: Master of Shadows a za me teda ta hra neni dobra. Pribeh o nicem, repetetivni… poslední
RedMaX 11.09.2021 09:13
RedMaX

Dam to do spoileru, kdyby to chtel nekdo hrat, tak at mu nekazim prekvapko:

Presne v pulce hry prijde hrdina o vsechny predmety a hra navysi svou obtiznost temer dvojnasobne, je to dost silene. Jako nestezuju si, jsem si to navic ztizil, ze hraju na Normal a bez zabiti, coz teda furt jde, ale je to peklo. Momentalne tam mam ale zasek, ze mi hra uz ani neukazuje cestu vpred, doufam, ze to neni bugly, to by dost nastvalo.

Proste se mi zda, ze to vyvojari dost prehnali s tou obtiznosti.

Dohral jsem ten Styx: Master of Shadows a za me teda ta hra neni dobra. Pribeh o nicem, repetetivni hratelnost, zaver se hraje jinak nez cela hra predtim, coz melo navodit konec s tezko udolatelnym bossem, ale misto toho to navodilo jen frustraci z cele hry.
Pokud to tu jeden prirovnaval hratelnosti k Dishonored, tak se tomu musim vysmat, rozdil jak mezi prvoligovym spanelskym fotbalovym tymem a nejakym diviznim ceskym odnekud z posledniho okresniho preboru.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru