Proč se studia nespojí aby vytvořili jednu ultimátní hru ?
Jak píše nadpis. Vždy mě zajimalo proč studia nespojí síly aby zkombinovali například otevřený svět GTA a forzy , závodní schopnosti aut z dirt rally a asseto competizione, bojový styl a sportovní ovládání z EA her, letadlové ovládání z nějakého simulatoru. Vyprávění s napětím zaklínače nebo mass effect nebo detroit human.
Každý kousek. I kdyby ta hra měla 500 Gb a stála 5k nebyl by to zajimavý projekt ?
Když si představím, že bych mohl jezdit v otevřeném světě a libovolně tunit auta jak v sim racingu a měli by "realistické vlastnosti" , pak někde vyskočit a jít za příběhovou linií. Mít fighty jak z battlefield, kde se da zničit téměř vše, pak by došli náboje a já bych se musel prát s nějakým týpkem a následně mít někde rozhovor který člověka vtáhne do děje, tak jsem trochu smutný že se to pravděpodobně nestane.
Která hra Vás osobně takhle vtáhla naděje nebo u které jste měli takovou myšlenku ? Přemýšleli jste někdy nad tímhle ?
Myslím si že s nástupem technologií , first person view (VR) veškeré možnosti ovládání sim (páka,volant, apod) by to mohlo někdy být možné.
Samozřejmě asi by to chtělo pořádný systém ? Nebo načítání relace jako kdyby člověk hrál jinou hru ale pořád by byla součástí té hry.
Taková hra už je. Jmenuje se život. Ale má příliš velkou difficulty a není tam save/load možnost. Je to pay to win. Žádné respawny. Skill leveling dlouho trvá. Je to grindovačka jak svině. Learning curve je náročná a zdlouhavá. A i ta grafika už není nic moc čím jsem starší
jen jsem chtěl předběhnout někoho kdo by tohle chtěl napsat.
To měl být reálný dotaz, nebo šlo jen o tohle filozofické prozření?
Asi sis nevšiml že tu je "téma" pokec ?
Tak on už tu takový pokus je, vytvořit něco "ultimátního", v podobě Star Citizenu. Už to vyrábí 10 let, spolklo to 7,5 miliardy Kč a vydání hry je v nedohlednu.
Budoucnost hraní je ve VR. Někdy před 15 lety, tedy v době, kdy se nám o současných brýlích pro VR mohlo jen zdát, jsem četl ve VTM Science, že kolem roku 2050 bychom mohli mít VR na úrovni Matrixu. Tak jsem zvědav, jak to dopadne.
Povedal by som že VR je ešte v plienkach mať vr v roku 2050 na úrovne matrixu neviem neviem.
Nedokážeme se zbavit rakoviny a už chceme přenášet vědomí do počítače. To je ještě hodně daleko no. Silně v to doufám, ale hodně pochybuji.
Díval jsem se na to už dávno. Vypadá to slibně, ale tím že to je spíše space related tak to má omezenou komunitu komu se líbí tématika vesmíru.
Pokud se nepletu tak holdují na prodávání lodí se kterými můžeš létat.
GTA a Wow bych asi přiblížil jako jedny z nejslibnějších her k tomuto žánru no. Akorát GTA je stále trochu arkádovka a wow je dost tématický fantasy styl. Myslel jsem spíše něco reálnějšího no. Jako GTA ale hoooodně propracované a ve větší parádě.
Fuha veľa by si chcel 500GB hra za 5k kč :D taká hra by trvala aj 20 rokov a viac to nieje len tak, však len dnesne hry jak dlho trvajú a sú vždy nedorobene (zabugovane, zle optimalizované atď.) Jedine takú hry by som si vedel predstaviť len gtačko. A keď už by sa štúdia spájali tak na nejakú normálnu hru a nie ultimate 500GB 5kč game
"k" jako tisíc. Cena by se lišila. Jaký rozdíl by byl v tom kdyby měli optimalizovat tohle a ostatní hry ? každou hru musíš optimalizovat ovšem při tomhle by na tom dělal větší tým. A zlepšili by optimalizace. Některé týmy neví že jsou cestičky jak hru lépe optimalizovat. Proto by se našlo nejlepší řešení. 500 gb je teoretická velikost. Většina by z toho stejně zabrala grafická část hry jako vždy. ale krásné ničení plechů dokázalo dirt nebo gta 4 třeba. Jen zkombinovat mechaniku jednotlivých části tohoto auta aby fungovalo jako simulator.
Dayz bylo taky zabugovane a jak bylo populární Vše se dá opravit patchem když se příjde následně na problém.
Ale kto by takú hru spravil ? nikdo také veľké hry nechce robiť lebo vedia že by to bola problémová hra a nikdy by nevisla bolo by jedno či by to robilo 10 štúdíí naraz tak by to aj tak nestihali, lebo štúdia nerobia len 1 hru ale aj 5 naraz. Optimalizacia hry je vždy problém u nových hier aj keď ma štúdio nato čas tak to nespravia a venujú sa inej hre. Veľkosť hier 100-200GB ok normálka ale 500GB si neviem predstaviť grafika by musela byť na úplnom inom levely ako je teraz. Vedel by som si predstaviť gtačko kde by sa všetko dalo ničiť opravovať vylepšovať atď.
Budeme radi ak nejaké dobre hry budú vychádzať lebo poslednej dobe to je len odklad alebo odpad
Je to jednoduche - nemas sebemensi poneti o nicem z celeho prubehu vyvoje hry. Navic by se to nevyplatilo.
Stačí si vyzkoušet jak funguje práce v korporátu, do toho získat elementární znalost ekonomiky, businessu, vývoje, marketingu, financování, investic, úvěrů atd. a víš že to co píšeš je jen utopie.
Čím větší společnost, tím větší bordel, pravidla omezující kreativitu, nepružnost, neschopnost se domluvit, minimální, až nulová zodpovědnost za průsery, naopak svalování viny na jiné. Příliš komplexní hra by byl naprostej slepenec, asi jako když pejsek a kočička vaří dort.
Amen.
Ta hra, jak ji popisujes by se mi nelibila. A kazdemu se vic libi neco jineho - nekdo chce hry kosate, jiny primocare, jeden akcni, druhy strategicke, treti radeji simulace, ctvrty zase ... Zkratka takovou hru principialne nejde dat dohromady. A i kdyby snad slo, tak vetsina lidi z ni projde jen maly kousek a jeste je bude stvat ten balast okolo. Jestli si vzpominas, jak Pejsek s Kocickou varili dort, tak bys fakt nechtel byt v pozici toho zleho psa
Naprostý souhlas. Například, nesnáším závodní hry, kde je otevřený svět a k tomu ještě nějaký stupidní příběh, chci závodit, chci kupovat a vylepšovat auta, chci stoupat po žebříčku nahoru, nic víc. Ne, jezdit po otevřeném světě a závody hledat, nebo se zajímat o nějaký vesměs stupidní příběh.
A ten příběh je tvořen hromadou filmových sekvencí, který ještě hůř nejdou přeskočit.
Proboha, nač v závodní hře příběh? Furt všude příběhy. Když chci příběh, hraju si nějaký velký RPG. Zlatý Diablo, to si na RPG jen hrálo, to byla čistá rubačka a příběh to moc nekomplikoval.
Závodní hry s otevřeným světem jsou dobrý pro malý děcka. Když byl synek malej, hrál Burnout Paradise. Mohl si jezdit kde chtěl a jak chtěl, žádní policajti a prakticky mu stačilo držet šipku dopředu, ono to vždycky někam dojelo. Časem se naučil zatáčet a jezdil si kde chtěl a demoloval prostředí.
Ale taková Forza Horizon je taky dobrá, docela mě baví jezdit si jen tak po světě, nebo vzít Jeepa a hledat ukrytý garáže s unikátními auty.
Tak s těma filmečkama máš úplnou pravdu. Hrál jsem hru, přesně si už nepamatuji, nějaká střílečka, které hraju minimálně, tam těch filmečkú bylo tolik, že jsem si tu hru vúbec neužil. Chvíli si hrál a pak tě to přerušilo filmečkem a tak pořád, hrůza hraní.
Chápu, že někoho ten otevřený svět baví, mě taky baví, ale v RPG hrách, ne v závodních. Hrál jsem třeba GTA V, taky tam jde dělat spousta věcí, zajít si do nočního klubu, zajít si k holiči, nakoupit si oblečení, zajíst si zahrát tenis atd., ale to jsou věci, které když mě neposunou ve hře dál, tak mě nebaví.
I automobilky by se mohly spojit a udelat dokonale auto, bral bych i spojeni odevnich firem a vyrobu dokonale bundy, dobrej material, odendavaci kapuca na zip, vnejsi kapsy dostatecne velke na zip a ne na suchac, vnitrni kapsy zase pokud mozno velikosti, aby se mi tam vesel mobil a aby mi suchac podtim netrhal svetr, atd. Proste chci naznacit, ze vyroba jedne dokonale hry vsemi dohromady je stejna utopie jako v jakemkoli jinem prostredi, ktere si dokazes predstavit.
Ja jsem skromnejsi, bral bych dobrou hru bez bugu a s normalnim systemem ukladacich pozic kdekoli ve hre bez idiotskych checkpointu. By mi mnohdy ke stesti stacilo.
jízdní model z mafia 1 zatím nepřekonala žádná hra snad krom simulátorů. Určitě by to nebyl problém. Je to škoda, u té remake mafia sem slyšel že ten jízdní model odsrali, přitom to byla jedna z velkých plus té hry.
Jo jízdní model v remaku je horší, zkrátka pro nové hráče. I v Mafii II je jízdní model lepší.
A je tu problem, jaky jizdni model by byl ten "spravne ultimatni"?