Proč se studia nespojí aby vytvořili jednu ultimátní hru ?
Jak píše nadpis. Vždy mě zajimalo proč studia nespojí síly aby zkombinovali například otevřený svět GTA a forzy , závodní schopnosti aut z dirt rally a asseto competizione, bojový styl a sportovní ovládání z EA her, letadlové ovládání z nějakého simulatoru. Vyprávění s napětím zaklínače nebo mass effect nebo detroit human.
Každý kousek. I kdyby ta hra měla 500 Gb a stála 5k nebyl by to zajimavý projekt ?
Když si představím, že bych mohl jezdit v otevřeném světě a libovolně tunit auta jak v sim racingu a měli by "realistické vlastnosti" , pak někde vyskočit a jít za příběhovou linií. Mít fighty jak z battlefield, kde se da zničit téměř vše, pak by došli náboje a já bych se musel prát s nějakým týpkem a následně mít někde rozhovor který člověka vtáhne do děje, tak jsem trochu smutný že se to pravděpodobně nestane.
Která hra Vás osobně takhle vtáhla naděje nebo u které jste měli takovou myšlenku ? Přemýšleli jste někdy nad tímhle ?
Myslím si že s nástupem technologií , first person view (VR) veškeré možnosti ovládání sim (páka,volant, apod) by to mohlo někdy být možné.
Samozřejmě asi by to chtělo pořádný systém ? Nebo načítání relace jako kdyby člověk hrál jinou hru ale pořád by byla součástí té hry.