Fallout
Zdar.
Bylo někdy ve Fallout 3 , případně fallout 4 vysvětleno , kde berou opuštěná místa energii? Vím že je to hovadina , ale když jsem byl v opuštěných budovách či metru a tam se svítí a jedou různé přístroje tak mě to nedá. :D
Zdar.
Bylo někdy ve Fallout 3 , případně fallout 4 vysvětleno , kde berou opuštěná místa energii? Vím že je to hovadina , ale když jsem byl v opuštěných budovách či metru a tam se svítí a jedou různé přístroje tak mě to nedá. :D
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
Jo, taky jsem si říkal, že v jeskyních, starých opuštěných vaultech a továrnách se povalují a svítí lampy. Občas u některé lampy je něco jako generátor/akumulátor, ale kdo to tam dal, že?
Nad tím je lepší nepřemýšlet, protože kdyby to bylo podle reality, byla by tam všude tma a hráč by musel chodit furt s baterkou a to by se po čase ukázalo jako opruz.
Tak jako, resit tyhle detily u hry v ktere jsou zbrane napajene mikrofuznimi clanky je dost nesmyslne... ;)
(a jeste to resit v ramci serie zrovna u takovy srancu jako Fallout 3 nebo 4 ...)
Stejně tak počítačový terminály, který fungují i 200 let po jaderným výbuchu. Je to hra, účelem je se bavit, není to simulace postapo přežití.
+1 Je to hra, účelem je se bavit, není to simulace postapo přežití.
To mas ve vsech hrach. Hratelnost > realita. Ve Skyrimu vlezes do tisic let uzavrene hrobky a vsude planou louce a vtruhlach se povaluji jablka a syry.
Ale na tvoji otazku existuje jeste jedna mnohem zajimavejsi odpoved. Svetla v opustenych budovach ci metru napaji skutecna elektrina.
Ve Skryrim to muze byt treba kouzlem, ale co v State of Decay 2 kde musis stavet destové chytace vody i presto, ze ve hre jsem nikdy nevidel prset.
Ono i v těch 1000 let starých hrobkách vždycky narazíš i na nějaké skřety, loupežníky či koho, takže ty louče, jablka a chléb tam mohli dotáhnout oni. Tedy alespoň si to myslím, Skyrim jsem dobré 4 roky nehrál, už si všechno nepamatuji…
Ja se bavim o zapecetenych hrobkach, kde 1000 let nikdo nemel byt. Hned ze zacatku je tam na to nejakej quest kde musis mit i "klic" nejakou ruku s napovedou k minipuzzlu. Logika dungeonu v RPG hrach je jedna z nejhorsich veci ve hrach co znam, vetsina hracu to neresi, ale ja mam asi deformaci z let DM D&D.