Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Jdou offline For Honor a The Division

Zdar,

jenom rychly dotaz:

Jde hrat bez internetu hry For Honor a The Division?

Mam uz od pristiho tydne vanoce, tak chci hrat a chci tyhle hry zkusit. Vim, ze predevsim For Honor je hlavne multiplayerova hra, ale je tam i nejaka uvodni kratka kampan, tak bych ji chtel zkusit.
Dalsi co bych chtel vyzkouset je The Division, ta by mela snad byt hratelna i pro jednoho hrace, akorat vim, ze to tam je take nejake slozitejsi, ze to je nejak propojene, proste hledam radu, kdyz nebudu na netu, jestli se to da hrat.
Predem dik.

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
Tak jsem se pustil do For Honor a musim proste konstatovat, ze Ubisoft jsou pici, to se jinak slusne…
RedMaX 29.12.2019 11:57
RedMaX
Mrknul jsem na znameho youtubera FlyGuna, docela jsem se zasmal, ze pres jeho zkusenosti mel ty same… nový
RedMaX 29.12.2019 13:15
RedMaX
A to same ovladani hry v podani Ubisoftu, prisla jedna tezsi souperka a byl jsem bez sance, nakonec… nový
RedMaX 29.12.2019 16:05
RedMaX
Dohral jsem pribehovou kampan For Honor a kdyz pominu osobity ubisofti styl pohybu hrace a styl ovla… nový
RedMaX 30.12.2019 20:23
RedMaX
Kdyz jsem si kupoval klavesnici od Logitechu, dostal jsem k ni dostal hru The Division. Takze u teto… nový
RedMaX 31.12.2019 12:45
RedMaX
Pisnu to sem, ikdyz jsem dotaz zacal na The Division, ktera se mi vubec nelibila a hru hrat nebudu,… poslední
RedMaX 25.01.2020 14:46
RedMaX

Tak jsem se pustil do For Honor a musim proste konstatovat, ze Ubisoft jsou pici, to se jinak slusneji rict neda. Dishonored 2 byla ve vysledku skvela hra, ikdyz vcera bych pred dohranim rekl neco jineho, tak proste kdyz hraju hru od Ubisoftu, tak vidim, ze proti jejich hram je vetsina ostatnich skvelych.

Jiste, Dishonored 2 byla obtizna hra a stvalo me to, ze jsem musel jit na youtube a podivat se, jak na to, protoze a to je dulezite vy vite, ze mate neco konkretniho udelat, ale sakra to je tak skryte nebo tezke, ze ikdyz vim, co hra po mne chce, tak proste najit to a uskutecnit to, to bylo obtizne a tak jdu do navodu nebo do gameplaye se podivat, protoze me nebavi, kdyz mam neco hledat pul dne, abych neco zdolal. Proto mam radeji hry jako bylo treba Dishonored 1 nebo treba Zaklinac 3, kde je pribeh nalinkovany tak jasne, ze to jakoby plyne uplne samo.

Ale u Ubisoft her je to jinak: dohani me k silenstvi a jsem totalne nastvanej, kdyz mi hra rekne neco udelej a ja vubec nevim, co po mne ta hra chce a co mam udelat, potom citim uplnou bezmoc a v tom bych rekl, ze je ten zasadni problem mezi mnou a Ubisoft hrama a proto me tak hry teto firmy vytaci.

Jiste uznavam, ze idealni je nechodit pro rady vubec a zkuseny hrac je treba nepotrebuje, ale kdyz se nechci s necim patlat moc dlouho, tak jako malo zkuseny hrac beru kazdou radu, ovsem i ja si cenim her, ktere jsou tak perfektne nadesignovany, ze ani ja nemam zadrhel. Vsimnete si vsak toho zasadniho rozdilu mezi situaci, kdy vim, co mam delat, ale hadanka nebo situace je tak slozita, ze kdybych tim mel prochazet sam, tak bych hru asi vzdal. A na druhe strane mate situaci, kdy nevim, co vlastne mam delat a to je mnohem horsi, to kdyz je hra designovana tak divne, ze postavi hrace do stredu a nerekne mu nic a pokud nemam dost zkusenosti, nemam sanci takovou hru hrat.

A abych byl konecne konkretni: Jdu ve For Honor kampani a zabijim protivniky, je tam nejak dane docela slozite ovladani a je potreba hbite prstama mackat spravna tlacitka, abych protihrace porazil. Obcas je to tezke, ale je to jen o opakovani nez se to naucim a prejdu pres protivnika. Kazdou chvili je navic hra prerusena a dostane se mi upozorneni, co mam na tom ovladaci mackat, takze je to jednoduche. Potom nekomu v Ubisoftu prdlo v bedne a hra vam oznami: chrante beranidlo, KONEC. Stojite uprostred pole a na obrazovce se beranidlu snizuje zdravi a behem chvile hra konci a ikdyz uz tam stojim po pate, tak jenom koukam a nevim co delat. Nechapu mysleni lidi v Ubisoftu, kteri tvrdi, ze hra ma pribehovou kampan a pritom tam pribeh neni. Pribeh chapu tak, ze ma nejaky scenar a plyne odnekud nekam, ale nechat stat hrace uprostred pole, to neni zadny pribeh.

A tohle neni jen o For Honor, presne tyhle ty same momenty me vytacely v Assassins Creedovi i ve Far Cry. A tohle se mi musim rict v zadnych jinych hrach mimo her od Ubisoftu nestava. Mel jsem problem i s jinyma hrama, at uz se mi hra proste nelibila nebo byla pro me hrani moc tezka, nastve to, ale vim proc a to je dulezite. Dokazu to pojmenovat, u Ubisoft her jenom stojim, cumim a nevim, co tam mam vlastne hrat. :-/

Mrknul jsem na znameho youtubera FlyGuna, docela jsem se zasmal, ze pres jeho zkusenosti mel ty same problemy co ja a po shlednuti gameplaye jsem to dal hned na poprve.
Jak rikam, tohle mam se vsem hrama od Ubisoftu, abych vedel co mam hrat, musim shlednout gameplay, zajimave, ze se mi to stava vzdycky jen u Ubisoftu. Meli by si poridit designera her, ktery umi delat pribeh a gameplay.

A to same ovladani hry v podani Ubisoftu, prisla jedna tezsi souperka a byl jsem bez sance, nakonec uz jsem byl vytocenej tak, ze si rikam, ze to preci neni mozny, tak jsem sel do nastaveni a po hodine stravene u nepochopitelneho nastaveni gamepadu ve hre, kde ma Ubisoft jen nic nerikajici cisilka a debilni grafiku, ze ktere jsem nepochopil nic, tak jsem se k tomu spravnemu nastaveni dopatral a razem to slo uplne jinak. Dalsi ubisofti klasika.

Mimochodem myslite, ze Ubisoft trvale zamestnava nejakeho programatora taky nebo tam pracuji jen tvurci skinu a grafici textur? Protoze uz jenom cekam, kdy ve For Honor polezu zase nekam na sloup, jinak jsou tam pasaze jak kdyby vypadly z oka AC serii akorat predelali grafiku. (Zas abych nebyl uplne nespravedlivy, grafika je moc fajn, tu Ubisoft umi, ikdyz mi to prijde trochu malo. :-/)

Dohral jsem pribehovou kampan For Honor a kdyz pominu osobity ubisofti styl pohybu hrace a styl ovladani ala Assassins Creed, ktery mi proste nikdy sedet nebude, tak je to opravdu krasna hra, ikdyz je pribehova kampan kratka, tak je to moc pekne. Docela skoda, ze Ubisoft tuhle hru pojal z 95% jako multiplayerovku, protoze si dokazu predstavit i singleplayer DLC, ktere mohly hru dal krasne rozvijet. Nebo kdyz uz delaji na multiplayeru dal, mohli to pojmout episodicky a pribeh dal po castech pridavat, v tehle hre klidne pokazde mohli vymyslet novy pribeh a proste ho do hry zapasovat, fakt skoda.

Jinak je to klasika, ja proste hry od Ubisoftu tzv. "pres kopirak" nepochopim, ale aspon jsem nastesti nemusel lezt na zadne veze a sloupy. A vadi mi, jak uz jsem si tu nekolikrat stezoval, ten ubisofti ve hrach podle me ojedinely styl, ze hra je na zacatku nejtezsi a postupne se zjednodusuje. Respektive souperi jsou po celou dobu hry stejne silni, akorat vy dostavate nejake bonusy a vylepseni, takze jste silnejsi nez na zacatku. Ja proste mam mnohem radsi klasiku, ze je na konci hry nejaky bossfight, ktery me treba totalne vytoci a nemuzu to udelat, ale proste ten postup hrou, aby byl od lehkeho zacatku, kdy si na hru teprve zvykam, po tezke soupere na konci, to mi proste vyhovuje mnohem vic a tim padem me asi kazda hra od Ubisoftu po prvnim hrani rozcili, akorat to chce ji nevzdat. :-/

Kdyz jsem si kupoval klavesnici od Logitechu, dostal jsem k ni dostal hru The Division. Takze u teto hry jsem ani nekoukal na gameplay, jestli by to byla hra urcena pro me. A rovnou rikam neni. To je asi ta nejvic detska hra, kterou jsem doted hral. Jsem uplne mimo cilovou skupinu teto hry a to o hodne let.
Takze prvni hra, kde jsem po hodine a pul hrani udelal UNINSTALL, k teto hre se urcite nikdy nevratim asi podobne jako nikdy nebudu hrat Fortnite.

Nicmene, pokud byste chteli nejake kratke zhodnoceni toho zacatku hry, tak je to proste Ubisoft. Svym zpusobem se to podoba Far Cry serii, nerealne zbrane, kdy zabijeni pistoli znamena vyprazdnit do soupere cely zasobnik. Je to ale mnohem vic o vybave, zbrane maji kazda nastavenu jinou ucinnost a podle toho potrebujete ruzny pocet vystrelu na zabiti nepritele. Takze hrac musi hodne behat a strilet. Pohyb hrou je ale vyslovene smesny, mozna je to i tou podivnou kamerou, ale jak rikam cilovkou jsou urcite deti 10-16 let a tem to muze pripadat uplne v pohode. Me proste vyslovene rozesmalo, ze jsem se do teto hry pustil, takovy pocit jsem jeste z zadne hry nemel.

Pritom v podstate verim, ze nehrac by povazoval za stejne detskou hru i to For Honor, ktere bych chtel nekdy zkusit i v multiplayeru, ale tam mi to pripadalo uplne jine, bavil jsem se u toho a kdyz mi to neslo, tak me hra vytocila. U The Division mne to cele prislo k smichu jinak. Asi proste ten rozdil mezi The Division a For Honor nedokazu vyjadrit pisemne, ale proste to z tech her nejak plyne. :-)

Pisnu to sem, ikdyz jsem dotaz zacal na The Division, ktera se mi vubec nelibila a hru hrat nebudu, za me dalsi divna ubisofti hra. Naopak For Honor jsem dohral uvodni singleplayer kampan a ted se k ni asi vratim, s touhle hrou me Ubisoft mile prekvapil. Ikdyz teda mel bych hrat AC3, abych s tim taky pohnul, no nevim, je toho furt hodne, ikdyz mi to trochu ubyva.

Nicmene jak jsem psal do tohoto vlakna, v mezicase jsem dal Dishonored 2 a Dishonored 2,5 (Death of the Outsider). U tehlech her obou musim rict, ze to bylo dobre, ale ne tak dobre jako prvni Dishonored.
Co jsem na obou hrach nepochopil, byly konce misi, kde byl soupis toho, jak se mi v misi vedlo. Ja to hral pro me nejvic zabavnym stylem na priskrcovanou. Za celou hru jsem jedinkrat nepouzil lekarnicku, zadny granat, jenom psy jsem sejmul sipkama a parkrat jsem nekoho poslal do bezvedomi elektrickym vybojem. Uplne nejvic se mi zadarilo ve finalove misi Death of the Outsider, kde jsem se vsem bud vyhnul nebo je priskrtil a nesejmul jsem vubec nikoho, z me strany nadseni, ze se mi to tak povedlo bez zabiti. Konec mise a pocet zabiti 1, to me teda rozcarovalo, ze jsem na 100% presvedcenej, ze pocet zabiti NULA a ono hovno. Proste nechapu, ale i tak furt dobry hry. Akorat si myslim, ze ty rozdilny konce jsou od vyvojaru trochu podvod, protoze jsem koukal na youtube na cloveka, ktery tam hral vyvrazdovacku a zajimal me jeho konec a protoze stejne jako ja finalovou postavu nezabil, tak mel konec uplne stejny, takze pekny kecy, ze jsou konce ruzne, podle poctu zabiti, maximalne dva konce jsou tam vic nic.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru