Tak jsem se pustil do For Honor a musim proste konstatovat, ze Ubisoft jsou pici, to se jinak slusneji rict neda. Dishonored 2 byla ve vysledku skvela hra, ikdyz vcera bych pred dohranim rekl neco jineho, tak proste kdyz hraju hru od Ubisoftu, tak vidim, ze proti jejich hram je vetsina ostatnich skvelych.
Jiste, Dishonored 2 byla obtizna hra a stvalo me to, ze jsem musel jit na youtube a podivat se, jak na to, protoze a to je dulezite vy vite, ze mate neco konkretniho udelat, ale sakra to je tak skryte nebo tezke, ze ikdyz vim, co hra po mne chce, tak proste najit to a uskutecnit to, to bylo obtizne a tak jdu do navodu nebo do gameplaye se podivat, protoze me nebavi, kdyz mam neco hledat pul dne, abych neco zdolal. Proto mam radeji hry jako bylo treba Dishonored 1 nebo treba Zaklinac 3, kde je pribeh nalinkovany tak jasne, ze to jakoby plyne uplne samo.
Ale u Ubisoft her je to jinak: dohani me k silenstvi a jsem totalne nastvanej, kdyz mi hra rekne neco udelej a ja vubec nevim, co po mne ta hra chce a co mam udelat, potom citim uplnou bezmoc a v tom bych rekl, ze je ten zasadni problem mezi mnou a Ubisoft hrama a proto me tak hry teto firmy vytaci.
Jiste uznavam, ze idealni je nechodit pro rady vubec a zkuseny hrac je treba nepotrebuje, ale kdyz se nechci s necim patlat moc dlouho, tak jako malo zkuseny hrac beru kazdou radu, ovsem i ja si cenim her, ktere jsou tak perfektne nadesignovany, ze ani ja nemam zadrhel. Vsimnete si vsak toho zasadniho rozdilu mezi situaci, kdy vim, co mam delat, ale hadanka nebo situace je tak slozita, ze kdybych tim mel prochazet sam, tak bych hru asi vzdal. A na druhe strane mate situaci, kdy nevim, co vlastne mam delat a to je mnohem horsi, to kdyz je hra designovana tak divne, ze postavi hrace do stredu a nerekne mu nic a pokud nemam dost zkusenosti, nemam sanci takovou hru hrat.
A abych byl konecne konkretni: Jdu ve For Honor kampani a zabijim protivniky, je tam nejak dane docela slozite ovladani a je potreba hbite prstama mackat spravna tlacitka, abych protihrace porazil. Obcas je to tezke, ale je to jen o opakovani nez se to naucim a prejdu pres protivnika. Kazdou chvili je navic hra prerusena a dostane se mi upozorneni, co mam na tom ovladaci mackat, takze je to jednoduche. Potom nekomu v Ubisoftu prdlo v bedne a hra vam oznami: chrante beranidlo, KONEC. Stojite uprostred pole a na obrazovce se beranidlu snizuje zdravi a behem chvile hra konci a ikdyz uz tam stojim po pate, tak jenom koukam a nevim co delat. Nechapu mysleni lidi v Ubisoftu, kteri tvrdi, ze hra ma pribehovou kampan a pritom tam pribeh neni. Pribeh chapu tak, ze ma nejaky scenar a plyne odnekud nekam, ale nechat stat hrace uprostred pole, to neni zadny pribeh.
A tohle neni jen o For Honor, presne tyhle ty same momenty me vytacely v Assassins Creedovi i ve Far Cry. A tohle se mi musim rict v zadnych jinych hrach mimo her od Ubisoftu nestava. Mel jsem problem i s jinyma hrama, at uz se mi hra proste nelibila nebo byla pro me hrani moc tezka, nastve to, ale vim proc a to je dulezite. Dokazu to pojmenovat, u Ubisoft her jenom stojim, cumim a nevim, co tam mam vlastne hrat.