Co říkáte na Cyberpunk?
Třičtvrtihodinové video zde: https://www.zing.cz/novinky/96042039/48-minut-zaberu-z-hrani-cyberpunku-2077/
Jak zdůrazňují, není to (technicky) hotové, grafika se bude měnit.
Za mě opravdu 10/10 hra. Kříženec DeusEx, FC Blood Dragon, FEAR a Crysis v monumentálním provedení. Těším se moc.
Snad půjdou vypnout ta čísýlka nad zasahovanými nepřáteli. A snad bude přidáno pohupování postavy při chůzi.
Nic, nehral jsem to. Tohle hodnoceni bez hrani mi nedava moc smysl.
Já to beru jako "stupeň zaujetí, natěšenosti". A jasně, je to hodně early alpha, uvidíme třeba za rok, jak se to bude vyvíjet.
Nakonec, hry vždycky pořizuji podle toho, jak mě (video, obrázky, příběh, info i ní, série) zaujme předem. Hraju, až ji mám koupenou.
---
Možná na můj vkus až moc freneticky akční, mám rád tišší a klidnější postup, ne styl Rambo/Commando :)
Mě to zaujalo právě zhlediska tý akce. Rambo a Komando jsou mé oblíbené filmy a u her jsem hrál hodně Commandos, takže já jsem spokojen. Tu hru bych kupoval jen, pokud by tam byl skvělý multiplayer, jinak nevidím smysl tý koupě. Kvůli singleplayeru bych hru nikdy nekoupil, to je ztráta peněz.
Az dospejes tak ti multiplayer neprijde uzasny jako za mladych let, znam to v vlastni zkusenosti
Ale to samozrejme neznamena, ze online nehraji, prave naopak, ale kdyz srovnam hru se skvelym multiplayerem a se singleplayer hrou ktera ma silnym pribeh tak neni co resit, jednoznacne pribeh.
Příběhy jsou skvělé, ale nejsou nekonečné. Multiplayer je nekonečný, pokud ho máš s kým hrát. Navíc když jsem na lanparty, tak radši poměřím síly s ostatními v mulťáku než hrát společně v coopu.
No pribehove hry nejsou o pomerovani sil, od toho je tu prave online slozka.
Takze jen hype. To uz tu bylo tolikrat. Mozna az uvidim skutecny gameplay ktery neni predem pripraveny a naplanovany a hrany nekym nezaujatym kdo se pusti i do toho mene povedeneho co ve hre je. Pak zjistis ze je pribeh na ho*no, sidequesty jak pres kopirak, v clenitejsim prostredi sileny framedropy, retardovana umela inteligence apod.
Je to CD Projekt, ne Ubisoft
O tomhle uz jsme se bavili jinde. Ze to dela CD nic neznamena. Sebelepsi studia udelali paskvil. A rozhodne bych treba u tehle hry mel mnohem vetsi duveru v Ubi (nebo rockstar) kteri maji v teto oblasti alespon zkusenosti.
To ses ty jo? Tak to uz nebudu ztracet cas.
Taky bych věřil, že to moc dobře nedopadne. Přece jenom v roce 2018, když vyjde opravdu nadprůměrně kvalitní hra, tak je to velký zázrak, jinak v týhle době, když vyjde průměrná hra, tak je to teda aspoň pro mě paskvil.
Urcite zatim ukazky hodne zajimave, ale fakt je ze musime pockat. Myslim, ze nic podobneho tu jeste nebylo, takze tezko rict. Preci jenom proti Zaklinacovi ze sveta historickeho fantasy je to uplne neco jineho.
Tento styl her me vzdycky odpuzoval, skoda. Sanci jsem nekolika dal, jako DeusEx a podobne, ale nemohu tomu dojit nachut.
* Vic nez grafika (ktera se navic rychle okouka) me zajima spis pribeh.
Tak o pribeh bych nemel starost, preci jenom je to studio ktere udelalo serii Zaklinac.
Rozumim, ale myslis ze napsali i jeho scénario ? Osobne myslim ze ne
Witchera napsal jestli se nepletu Andrzej Sapkowski né CD project ktery jen koupil licenci.
* Presné informace nemam, nechci psat hlouposti, ale na strance Wikipedia by se dalo taky neco malo k tomuto tématu zodpoved.
Samozřejmě, že napsali, Zaklínač je volné pokračování knih.
Já mám kyberpunk mnohem raději než fantazy (respektive fantazy vůbec nemusím), takže to vidím přesně naopak.
Nerozumím, co myslíš tím "rychlým se okoukáním grafiky". Buď se mi líbí nebo moc ne. Když se mi líbí, trvá to celou hru, když ne, buď si zvyknu, nebo to přetrpím, nebo s tím seknu. Grafika, která mě zaujme, je pak plusovým bodem v mém interním hodnocení hry. A vůbec nemusí jít o co největší realističnost, viz třeba cell shaderové hry typu XIII či Borderlands. Dokonce i indie logické hry vypadají (IMHO) od "pěkně" po "hrozně".
Sice se vyvojari dusujou, ze to pobezi i na soucasnych konzolich, ale buh vi, takze z toho jedinneho mam obavu, aby to na GTX1070 nebo tvem pripade na GTX1070Ti nejak rozume bezelo.
V 1280*1024 myslím nebudu mít problém Cyberpunk spustit a normálně hrát.
Pro lepsi zazitek z her si porid 27"-32" QuadHD nebo UltraHD monitor.
Osobne mam 32" QuadHD, mne to vyhovuje ale nekteri lide davaji prednost 27" QuadHD, na grafice je to znat, ale samozrejme je to razem narocnejsi na vykon GK.
Ne-e, viz můj nový thread na pc větvi.
Tim jsem myslel to, ze nekteré hry se rychle okoukaji a kouzlo rychle padne.
Zkratka jak uz vse znas, mas vse projité, odkrytou celou mapu se vse zacina jen opakovat, zde to zacina nudit a peknej domecek na kopecku to nezachrani.
* U nekterych her to jde silne videt, nalakaji na grafiku, ale az na pribehové mise jsou vedlejsi zpravidla ty samé jen z jinym kabatkem (bez tam toho, bez prozkoumej tam to, najdi 10 jablek, pak je to najdi 10 hrusek a pak 10 melounu.. (vyborny priklad by byl treba State Of Decay, ja uz jsi potkla vsechny druhy nepritele/zombi (tri druhy), tak uz te nic nového behem hry nejak nepotka, stale se opkaje ta sama metodika).
Je to pravda, proto moje poslední koupená hra byla PUBG a už jsem ztratil zájem cokoliv nového hrát, natož to ještě kupovat. Holt všeobecná pravda je, že dříve opravdu hry byly lepší, opravdu to není jen nostalgie, ale krutá pravda.
Kdybys mel napsat 3 hry, co jsou podle tebe pribehem nejlepsi by jsi napsal co ? (tedy az na vyjimku tvé zrejme oblibené hry COD)
* Nemyslim kompetitivni FPS hry jako COD/CS, kde jde IMHO spis o senzaci adrenalinu, akce jak pribehu.
Contra 1988, Super Contra 1990, Titanfall 2 2016
Nejak si nedokazu vybavit pribeh u her Contra... Titanfall pribeh teda nic extra, ale alespon tam nejaky byl, ale Contra? To uz i Doom byl proti tomu uplny Shakespearovsky epos.
Ještě jsem si vzpomněl na strategie, který jsou příběhem úplně nejlepší Command nad Conquer 1 (Tiberian Dawn) 1995, Tiberian Sun 1999, Tiberium Wars 2007. One vision one purpose. Peace through power!!!
Je spoustu starých her které předčí ty nové. Třeba jen ze serie FarCry když jsem viděl video porovnání FarCry 2 vs FarCry 5(https://www.youtube.com/watch?v=FCeEvQ68jY8) tak jsem byl překvapen jak si s tou hrou dříve vyhráli. Úplné detaily, blbůstky, které jako celek udělají velice funkční hru. Teď už jsou hry jen takové naleštěné pozlátko co vypadá na traileru skvěle, ale když to hrajete nějakou dobu přicházíte na to, že to je ojebané, nefunkční....
Je to velice smutné, proto jestli jsi budu chtít zahrát nějakou hru, co jsem ještě nehrál, tak určitě budu hledat v těch, které už dávno vyšly než v těch novějších, které se vytváří jen pro profit nikoliv pro radost hráčům.
No nevím. Vezmi si hry dvacet let staré, jejich vývoj byl oproti těm současným hodně jednoduchý. Co potřebovali Romero a Carmack? Udělat (z dnešního pohledu velmi jednoduchý) engine, naflákat - nebo si nechat udělat - pár textur a vymyslet strukturu levelů (Wolf3D, Doom). A byly to svého času naprosté bomby. Srovnej s tím třeba jen náročnost na vytvoření prostředí Skyrimu, GTA5, The Crew, Witcher 3. I docela složité mapy do Dooma/Wolfa uděláš za pár hodin.
Chyba: protoze neberes v potaz slozitost prace jak programatora, tak grafika. Kamos mi onehda ukazoval nejake veci v Blenderu (mimochodem 3D program zadarmo, tudiz zadny naklad pro vyvojare) a neveril jsem vlastnim ocim, jak se to posunulo. Takze sice mas pravdu, ze hry byly driv na vyvoj jednodussi, to je neodiskutovatelne, ale zase nebyly az tak moc jednodussi, jak naznacujes.
Já myslel to, že když je hotový engine, tvorba levelů/světa byla brnkačka. Sám jsem jich pár do Dooma (a později do Duka3D) dělal, šlo to docela rychle. Nakreslit rozložení místností, přidat textury, dveře, rozmístit lékárničky, zbraně, náboje a skřety a hotovo. Tohle je dnes (u mnohonásobně rozsáhlejších prostor) mnohem pracnější, vždyť některé hry mají tisíce km2 (Just Cause), to musí být strašná piplačka vyrobit ten svět - i když se tam mnohé objekty opakují.
Hry dříve nebyly zdaleka tak (prostorově) rozsáhlé jako dnes. Pomíjím samozřejmě věci TES Arena, kde je ohromný svět vygenerován, ne ručně poskládán.
Za mě dobrý, věřim že to bude jedna z top her až to vyjde. Dále se těšim na nové Metro a tajný sen(GTA VI) -> sen o nové Mafii kterou napíše Vávra a HL3 jsem vzdal..
Alespoň kdyby vydali tu Ep3, ať víme, kam odvezli Alyx
Videl si to video, kde Gabe mal nahovorit hlasku "tripplekill" ? :)
Pro mě je to zklamání přiznám se. Jediný hype moment pro mě byl ten, když ukázali trailer s tou robo ženskou, to byla nádhera a měla to spád a všechno. Od té doby se mi to líbí bohužel méně a méně. Z mého subjektivního pocitu je to takový kříženec Borderlands (čísílka nad postavou při zásahu), Falloutu 4 ("VATS") a další.
Osobně ani nevyhledávám tyhle vědeckofantastické příběhy, takže...
Jediné co to může zachránit je příběh, ale obávám se, že to prostě nebude hra pro mě.
Pro mě je to to nejhorší zasazení vůbec - budoucnost. Což mě absolutně nebere, ale samozřejmě si to koupím, protože není co hrát. Ale bavit mě to nebude to vím už teď, nikdy žádnou hru zasazenou do budoucnosti jsem nedohrál a většinu jich utnul hned do 30 minut.
Oproti tomu třeba Zaklínač/Skyrim apod.. jako historické fantasy jsou pro mě dokonalé hry.
Ale o tom to je, všem se nemůže líbít všechno, jistě si to najde spoustu příznivců, kterým toto sedí :)
Jsem spokojen s 48 minutovou hratelností.