Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Co říkáte na Cyberpunk?

Já myslel to, že když je hotový engine, tvorba levelů/světa byla brnkačka. Sám jsem jich pár do Dooma (a později do Duka3D) dělal, šlo to docela rychle. Nakreslit rozložení místností, přidat textury, dveře, rozmístit lékárničky, zbraně, náboje a skřety a hotovo. Tohle je dnes (u mnohonásobně rozsáhlejších prostor) mnohem pracnější, vždyť některé hry mají tisíce km2 (Just Cause), to musí být strašná piplačka vyrobit ten svět - i když se tam mnohé objekty opakují.

Hry dříve nebyly zdaleka tak (prostorově) rozsáhlé jako dnes. Pomíjím samozřejmě věci TES Arena, kde je ohromný svět vygenerován, ne ručně poskládán.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny