Witcher 3 všade itemy
Zdravím, trošku si kladiem dotaz. Prečo vývojari dovolili všade "kradnúť predmety" v domoch, hradoch atd.. proste všade na zemi debničky. Ľudom, v hre v chalupách to nevadí? Nemajú čo jesť, ale kľudne si zober čo chceš
Zdravím, trošku si kladiem dotaz. Prečo vývojari dovolili všade "kradnúť predmety" v domoch, hradoch atd.. proste všade na zemi debničky. Ľudom, v hre v chalupách to nevadí? Nemajú čo jesť, ale kľudne si zober čo chceš
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
To není jenom ve Witcherovi ale snad ve všech RPG. Kvůli tomu mě třeba nebavilo hrát Baldur's Gate. Než člověk prošmejdil jednu lokaci, tak uběhlo půl dne. A když to neudělal, tak mu často chyběla nějaká věc, bez které se to pak dost obtížně hrálo.
Tohle je jeden ze pilířů RPG - šmejdění po světě a hledání předmětů, hromadění, kombinování. Lepší předmět je pak odměnou za tuto činnost. Bez toho je to jen trochu ukecaná akčňárna určená k rychlýmu průchodu a RPG hry nejsou na rychlý průchody, ale na užití si hry a světa, do kterýho je zasazena, příběh je už taková nosná šňůra, na které jsou navěšeny bonbóny. Hráč je pak sbírá a mlsá, není účelem rychle přeručkovat na druhej konec lana.
Šmejdění a hledání ano, ale na rozumných místech. Okrádání vesničanů (pokud to teda není přímo principem hry), kterému sami s úsměvem přihlížejí mi taky normální nepřipadá.
W3 jsem ještě nehrál, takže to nemohu soudit. Je fakt, že vybírat lidem baráky jim na očích je poněkud nedotažený.
Tak to je uz takovej standard. Neni nad to, kdyz ubohy vesnican po tobe somruje prachy na jidlo, ty mu das zlatak a o pet vterin pozdeji primo pred nim v jeho dome mu vybrakujes truhlu s mescem zlataku a jidlem a ten blb na tebe jen zira a dekuje ti za tvoji stedrost.
Tak jako krást nemusíš
Si zahraj Gothic, tam to lidem vadí, že je okrádáš.
A nerespawnují se tam pořád dokola předměty = nemáš neomezené zdroje/omezený inventář, ale omezené zdroje/neomezený inventář (nemusíš pořád běhat do safehouse/truhle, musíš umět s předměty hospodařit).
Tam je povetsinou staci usmernit klackem po kebuly. Me vic fascinuje treba system ve Skyrimu, kdy prijdes do obchodu a na polovinu veci se pomalu ani nesmis podivat aby obchodnik hned nevolal straze, ale druhou pulku veci mu klidne muzes shrabnout z pultu a hned mu je prodat zpatky. Ale jablko kterer jsi ukradl 100 kilometru daleko v nejake opustene chate uprostred lesa aniz by te nekdo videl, tak to identifikuje spolehlive jako kradene.
Tak ve Skyrimu se musíš alespoň přikrčit a počkat, až se majitel nedívá, což je lepší. Horší je, že majitel obchodu si tak nějak nevšimne, že mu z pultu zmizel zlatý meč (cokoliv) a s úsměvem tě obslouží. Zvláště ve Skyrimu, kde se dá vytrénovat ve zlodějských dovednostech (plížení, kradení, odemykání), ale využití této herní cesty je spíš směšný.
Tobě krást nevadí?
Edit : to byl spíš řečnický dotaz - každý si se svým přesvědčením musí žít sám...