Já jsem to dohrál a pak mě to přestalo bavit. Furt to stejný dokola. A přitom jsem splnil kdejakej úkol, kterej jsem dostal, jenže ty byly všechny stejný - jdi tam, to ukradni, toho zabij, tamto najdi. Málokdy to mělo nějakej zvrat, prostě týpek zadal, já splnil. Úkoly s možností volby provedení prakticky žádný. Nuda.
A všude to bylo stejný - jeskyně, příroda, baráky, hrady. Jakmile jsem dohrál hlavní příběh, ztratil jsem tak nějak motivaci, zvláště poté, co finální drak byl prakticky slabá srágora. Žádný triky, jak ho dostat, prostě ho stačilo dostatečně kuchnout. A vůbec všichni nepřátelé byly slabota, stačilo přiběhnout k nim a rozsekat je (kombinace meče a dýky je rychlá). Sem tam se připlížit a sejmout je lukem. Žádná taktika, prostě jednoduchá řezničina pro děcka. Vyloženě je na tom vidět, že je to dělaný na konzole, aby to bylo jednoduchý (už ten odpornej inventář, to je sado-maso).
Gothic, Risen, tam už je to zajímavější, už samotnej vývoj postavy je udělanej tak, že nestačí si dovednosti naklikat, ale je potřeba najít učitele a zaplatit mu. Např. Risen, tam volba frakce znamenala volbu povolání a mělo to vliv na styl boje, včetně jiných úkolů, takže tam byla motivace si to zahrát znovu a jinak.