Predstavim si lovenie predmetov alebo celkovo aktivnych prvkov na danej obrazovke. To sa ale bavime hlavne o starsich adventurach a roznych freeware amaterskych pokusoch. Dnesne adventury vacsinou vsetky pouzitelne prvky zvyraznuju zmenou kurzora alebo rovno zvyraznenim celeho predmetu, pridanim napovedy priamo do hry atd., takze o pixel huntingu nemoze byt velmi rec.
K tvojmu "zaskatulkovaniu" Amanity:
Machinarium nie je zalozene iba na hladani predmetov, ma pomerne maly inventar a predmety sa v nom takmer vobec nekombinuju, ta hra je zalozena primarne na logickych hlavolamoch a nie na prestrelenych kombinaciach (mixér + myš + syr = vodíková bomba a podobne). Novsia Botanicula ma zbieranie predmetov este ovela viac v pozadi. A ani nehovorim, ze spominane 2 diely Samorostu sa ovladaju podobne ako Neverhood, iba klikanim po lokacii, bez toho aby sme riesili inventar - predmety obcas zbierame (ako inak by fungoval postup hrou), ale pouzivaju sa "automaticky". Chcel by som vediet, kde v tychto hrach vidis pixel hunting, ked hracovi jasne zvyraznuju body na ktore moze kliknut. A este s tym, ze je tychto bodov (oproti beznym andventuram, v ktorych mozes kliknut na desiatky veci hned v prvej miestnosti) velmi malo.