Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Skyrim - "boj" se zámky

Samozřejmě je mi jasné, že učeň má mít s odemykáním větší problémy než mistr. Ale nedovedu se vypořádat se způsobem řešení, který nám Skyrim předkládá. Oblivion - to byla jiná. Při pokusu o vyháčkování jednotlivých "západek" zámku jsem měl naprosto přesný přehled/pocit, jak činím - a pokud špatně, kde jsem udělal chybu. Ve Skyrimu je to jen o náhodě a zkoušení (při kterém je bohužel jednotlivý lockpick/šperhák) opotřebovává. Čo existuje nějaká metoda/postup, na kterou jsem coby skyrimácký elév nepřišel, která vizuálně/zvukově poukazuje na správnost natočení šperháku předtím, než "zaberu"?

Objevil jsem modifikaci, která přesně popisuje vztah mezi "šperhákem a řešením". Jenže to je svým způsobem cheat, kazící hru; vždy se strefím napoprvé.

Jak postupujete vy? Jsem smířen s myšlenkou, že svou slečnu budu muset v zámcích vytrénovat. Ale vadí mi, že vůbec netuším, jak zámky nějak logicky "řešit".

Díky za tipy/rady. Pokud by šlo o spoilery, pište raději do SZ/PM ;-)

Předmět Autor Datum
Snad pomůže.. watch já měl pro to určitý cit a stačily mi např. 3 šperháky na 10 dveří
icepower32 15.12.2013 21:44
icepower32
Nepomůže. Nemá to "logiku", nemůžu se ničeho chytit. Je to prostě pokus/omyl. V Oblivionu jsi alespo…
L-Core 15.12.2013 21:52
L-Core
zkus ťukat a myší pootáčet, až se to bude hýbat více plynule tak klávesu podrž, pokud se zasekne, ta…
icepower32 15.12.2013 21:54
icepower32
Taky to tam dělám. Ťukám klávesou a natáčím šperhák, jak s sebou přestane škubat tak pokračuji v otá…
In-lander 16.12.2013 15:18
In-lander
Bohužel nemáš žádnou rozumnou zpětnou vazbu, že postupuješ správným směrem. Navíc, každým zabráním š…
L-Core 16.12.2013 16:38
L-Core
No není tam zpětná vazba to máš pravdu. A proto na tom vylámeš spoustu šperháků a nakonec se na to b…
In-lander 16.12.2013 18:38
In-lander
Skyrim jsem hrál poměrně dávno, ale pokud si dobře vzpomínám, tak žádnou logiku tam nehledej. Vylepš…
Hanyse.k 15.12.2013 21:58
Hanyse.k
S týmto by som si hlavu nerobil. Neskôr budeš mať tých šperhákov plno. Ja mám so svojou postavou nah…
Rogalo 15.12.2013 22:04
Rogalo
Jistě. Ale vadí mi, že na rozdíl od Oblivionu "hledání řešení" nemá žádnou logiku. Šperháků je všude…
L-Core 15.12.2013 22:11
L-Core
Neviem, mne to takto vyhovuje - do stromu "háčkovania" som nedal jediný bod a stále dokážem otvoriť…
Rogalo 15.12.2013 22:21
Rogalo
A hrál jsi Oblivion? Tam to bylo řešeno mnohem lépe - logičtěji.
L-Core 15.12.2013 23:10
L-Core
Práve že som nehral, je možné že keby som hral tak by mi to v Skyrime začalo vadiť tiež - takisto ob…
Rogalo 15.12.2013 23:26
Rogalo
Ty z toho skyrimu raz zblbnes, pomaly by sa to dalo zaradit do debat :)
Fighter 15.12.2013 23:37
Fighter
Skoda, ze tam nikde nie je moznost force, na lockpickingu 100 totizto dostanes lockpick, ktory sa ni…
Michal2 16.12.2013 09:32
Michal2
Pořid si toto,nejde zlomit. Na konci guestu to nedokonči.O nic nepřijdeš,já si to těsně před koncem…
tuta 16.12.2013 13:48
tuta
Našel jsem tento návod: watch Pomalinku otáčet šperhákem a poslouchat, kde to klikne. Zatím nezkouš…
L-Core 04.01.2014 19:45
L-Core
Přidám se k tématu - šperháky lze jen nacházet a kupovat, nebo lze i vyrobit?
Prasak 04.01.2014 20:28
Prasak
Jdou vyrobit: 885? Modifikace (*esp) má 204 bajtů :) 5 paklíčů z jednoho železného ingotu
L-Core 04.01.2014 20:48
L-Core
Já myslel "legálně", pomocí modifikace je to prakticky cheatování.
Prasak 04.01.2014 21:08
Prasak
Je to výroba, neviděl bych to tak tragicky. Jestli chceš, šlo by tu modifikaci změnit, abys na pakl…
L-Core 05.01.2014 06:28
L-Core
No to už je vyloženě podvod. poslední
Prasak 05.01.2014 09:46
Prasak

Taky to tam dělám. Ťukám klávesou a natáčím šperhák, jak s sebou přestane škubat tak pokračuji v otáčení a když se zasekne pustím, pootočím (myší) a dojedu na konec. Většinou na jednom zámku se zlomí 2 šperháky podle šikovnosti občas žádný. Zámky typu "Mistr" jsou horší tam to je o vysokém citu a o pevných nervech.

Bohužel nemáš žádnou rozumnou zpětnou vazbu, že postupuješ správným směrem. Navíc, každým zabráním šperháku se tento opotřebovává; čím složitější zámek, tím rychleji. Zkuste si to s tím addonem na "mistrovském" zámku (zabírat v nesprávné pozici): zdraví klíče za okamžik klesne ze 100 k 0.

Skyrim jsem hrál poměrně dávno, ale pokud si dobře vzpomínám, tak žádnou logiku tam nehledej. Vylepšuješ dovednost odemykání a tím se zlepšuješ (čím větší skill tím hůř zlomíš šperhák). Jde pouze o to, natočit šperhák do správné polohy a jemným (pomalým) pootočením zámku zkoušet zdali je šperhák ve správné poloze, pokud nejde, tak zase pootočíš šperhák a opětovně zkoušíš otočit zámkem a to doby než najdeš správnou polohu šperháku. Nepamatuji se, že by správnou polohu šperháku šlo určit vizuálně či zvukově. Jak jsem již napsal hru jsem hrál poměrně dávno, ale myslím, že šperháku bylo vždy dost, myslím, že se mi nestalo aby mi chyběli.

Práve že som nehral, je možné že keby som hral tak by mi to v Skyrime začalo vadiť tiež - takisto obľubujem radšej nejaký systém ako surový pokus-omyl. Inak som si ale na takéto zámky zvykol z Fallout 3 kde to bolo to isté akurát sa tam používal skrutkovač a sponka do vlasov.:-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru