Spatne vykreslovani grafiky u vegetace
Dobrý den,u některých her mám problém s vykreslováním vegetace,nevim jak ten problem nazvat a dela mi to tohle ,nevi nekdo co s tim?gk rx 580 8 gb,procesor ryzen 5 3600
Dobrý den,u některých her mám problém s vykreslováním vegetace,nevim jak ten problem nazvat a dela mi to tohle ,nevi nekdo co s tim?gk rx 580 8 gb,procesor ryzen 5 3600
Předmět | Autor | Datum |
---|---|---|
Já tam teda nic zvláštního nevidím. Ale to možná bude tím, že jsi sem nedal snímek v plném rozlišení… Wikan 23.11.2023 15:41 |
Wikan | |
no ono je to teda jen pri pohybu ,neco jak kdyby tam meli byt trsy travy,ale rozctvereckovane petee 23.11.2023 15:55 |
petee | |
Parallax mapping... zobrazuje větší hloubku a plastičnost textur i když z některých úhlů to nemusí v… poslední stylar 24.11.2023 02:48 |
stylar |
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
Já tam teda nic zvláštního nevidím. Ale to možná bude tím, že jsi sem nedal snímek v plném rozlišení.
no ono je to teda jen pri pohybu ,neco jak kdyby tam meli byt trsy travy,ale rozctvereckovane
Parallax mapping... zobrazuje větší hloubku a plastičnost textur i když z některých úhlů to nemusí vypadat úplně dobře, můžeš se podívat do nastavení jestli jde nastavit vyšší kvalita parallax mappingu (konkrétně v GTAV to bude sjednocené pod Shader Quality) nebo i textur.
Je to takový kompromis, přece nechceš generovat každé stéblo trávy, to by moc plynule nejelo.