Jak mají vývojáři dělat hru bez RT
Zdar,
tohle je takové téma navázané na debatu v tématu o Starfieldu.
Bych se chtěl zeptat hlavně kolegy Lopater150, jestli hrál Detroit: Become Human?
3 roky stará hra na PC, 5 let původně na PS4. Nevim, jak na PS4, ale na PC je to neskutečná graficky famózní hra prostá RT efektů, takhle kdyby to udělali všichni vývojáři, tak RT fakt nepotřebujeme. Jistě, je to adventura s koridorem nebo arénama, takže je to mnohem méně náročné než takto budovat open-world, ale stejně je to fascinující a teda mimochodem i příběhově je ta hra hodně povedená a skvěle napínavá.
Zrovna jsem se do ní totiž pustil a hned jsem si vzpomněl na zdejší debatu a zde je důkaz, že to jde i bez RT.
Je teda pravda, že Quantic Dream řekli, že jejich další hra bude s RT, protože tím zase posunou grafiku o stupeň nahoru, ale jejich další hra ještě nevyšla a za dva roky na RTX 5000 nebo RX 8000 už může být RT jakžtakž použitelné i mimo grafiky za 30.000 Kč a víc.
Kdyby ovšem takhle vypadala i jakákoli jiná hra bez RT, jsem s tím plně spokojen.