Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jak mají vývojáři dělat hru bez RT

Tak dohráno, v pozdějších fázích hry je vidět, že modelování obličejů a nejen těch muselo být strašně náročné, takže je třeba u té hry chápat, že je to hra původně pro PS4 a vymakané jsou jen hlavní postavy. V tom je raytracing určitě lepší, že situaci vývojářům zjednodušuje, akorát by to měli používat s rozumem a nehnat to do extrémů, které uvidí pár procent hráčů. Ikdyž je jasné, že než to poctivě odmakat, že je jednodušší do her nahodit RT a bez toho to vypadá jak, když to programoval CD Projekt. :-D

Ale jinak famózní hra ten Detroit Become Human, určitě doporučuju. A neni dlouhá, za 14 hodin hotovo a to jsem dvakrát kapitolu opakoval. Bude tam ale slušná znovuhratelnost, protože se to dost slušně větví a já v některých nedošel do maxima.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny