Těžko říct, Starfield má skvělý příběh, ale je to přísně lineární hra. Já vyrůstal na lineárních koridorovkách, tak mi to nevadí, ale chápu, že trend je jiný a lineární hry už dnes nejsou populární. U Starfieldu je to o to větší problém, že ta hra se snaží tvářit jako open world, ale přitom je přísně lineární. Nechápu, čím vývojáři Bethesdy mysleli, když hru udělali takto. Lidé to samozřejmě hrají jako open-world, když jim Bethesda říká, že to je open-world, ale tu hru je třeba hrát přísně lineárně, jinak okamžitě začne kulhat na obě nohy.
Malý příklad, který se mi stal dneska. Projednávám s Rangery, jejichž jsem členem, plán na likvidaci nepřátel a šéf rangerů mi dává najevo, jak jsem pro ně důležitý a potřebuje mě za každou cenu. Dojednáme to a já pro ně odcházím plnit další důležitou misi. Jenže jak vstávám ze židle, tak omylem kliknu na špatnou klávesu a ukradnu čokoládovou tyčinku ze stolu. Okamžitě tam naběhne 20 rangerů a začnou na mě pálit ostošest. Přitom jejich šéf stojí vedle a dělá, že se ho to netýká. Já ani nevytáhnu zbraň a ještě se šéfa ptám na detaily mise a okolo jeho podřízení na mě dál pálí z pušek.
Tohle je základní logika hry, kterou umí i ten Assassins Creed, ze kterého si tu pořád utahuju a Starfield nemá implementováno ani tohle, neskutečné!!!