Techniky u Ubisoft her, nejen Assassins Creed, ale třeba Far Cry, jsou úplně stejné v každém díle. V AC v těch posledních přidali nějaké stromy dovedností navíc a otevřeli svět, ale jinak se drží léty prověřeného konceptu - stále stejného. Třeba Zaklínač je dobré srovnání, protože Zaklínač 1, 2 a 3 jsou úplně jiné hry.
Tady nechci říkat, co je lepší a co horší, ale vidíme tam u toho CD Projektu a jeho Zaklínače nějaký vývoj, ta hra se mění celým svým pojetím. Co se mění v AC? Textury.
Můžeš správně namítnout, že prostě někdy v minulosti měl v Ubisoftu někdo skvělý nápad a tudíž to k čemu se CD Projekt léta propracovával, měli oni hned na začátku. S tím nemám problém, ale opravdu stačí mít před dvaceti lety nápad a od té doby měnit jen lokace? Nešlo by třeba konečně pořešit to otravné přichytávání ke stěnám, které je tam od AC1 minimálně po tento AC9?