Nejvíc mě serou ty zvířecí bosové, které máš za úkol ulovit. Nesnáším, jak tam to zvíře naběhne, kopne dva metry vedle a moje hrdinka spadne! Co to do prdele je? Jak mám předvídat útok nepřítele, když namíří někam jinam, ale debilní ubisoftí skript mou postavu stejně shodí na zem, aby to bylo akčnější?
Tenhle systém se táhne už přes několik dílů AC, ale u Oddyssey je úplně odfláknutý, souboje jsou utrpení. Vyřešil jsem to použitím traineru a rychlým vylevelováním postavy i zbraní a zbroje, abych v těchto soubojích nezemřel na jednu ránu a měl šanci se vyléčit.
Mě vadil i předchozí systém používaný u prvních dílů se zamykáním postavy na jednoho protivníka nebo přeskakováním po protivnících, bylo to pro mě složité, ale tohle to v Oddyssey je ještě debilnější.
Zrovna Syndicate byl za mě jeden z těch lepších dílů, kde se to dalo docela v pohodě. Ale třeba porovnání Origins a Oddyssey, tak je vidět, jak se v Oddyssey zaměřili na masivnost plochy a co nejvíc jednotvárného obsahu, ale na ladění soubojového systému se vykašlali. Origins za mě bylo o dost lepší.