Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Zaklínač 3

Zajímalo by mě, v kterých bodech příběhu se rozhoduje nebo hra usoudí, že nastane dobrý/špatný konec. Co vím, tak jsou dva relativně dobré konce, kdy Ciri bude buď zaklínačkou nebo královnou ale hru jsem dohrál nastal špatný konec. Nemyslím si, že bych dělal zrovna špatná rozhodnutí. Zajímaly by mě proto body v kterém dialogu se o tomhle rozhoduje. Nejde mně o to, že bych měnil příběh, jen mě zajímalo které dialogy jsou tak důležité nebo která rozhodnutí jsou tak důležitá na dobrý konec. Díky za objasnění

Jsou zobrazeny jen nové odpovědi. Zobrazit všechny
Předmět Autor Datum
zaklinac-3-divoky-hon-rozhodnuti-a-jejich-dopad-na-prubeh-a-konec-hry Mas to tam vsechno popsany.…
RedMaX 28.11.2020 09:27
RedMaX
Nastesti? To je snad nejhorsi co muzes udelat. Do posledni chvile jsem nevedel jestli se Ciri vratil…
Al Capone 28.11.2020 10:39
Al Capone
Spatny konec ve hre je casto spatny nejen tim, ze je smutny, ale je i nepovedeny. Nechci hrat hru, k…
RedMaX 28.11.2020 11:46
RedMaX
Tak zrovna v tomhle případě stačí jen být vůči Ciri empatický, nic víc. To není o špatném designu, p…
Al Capone 28.11.2020 12:00
Al Capone
Ano, ale musis vedet, ze mas byt vuci Ciri emapticky. Ne kazdy je znalec Zaklinace, aby mu to doslo.…
RedMaX 28.11.2020 12:10
RedMaX
To je o lidským charakteru. V té hře se Marigold i Zoltan baví o tom, že je Ciri dospělá a dokáže dě… poslední
Krab 87 18.05.2022 08:40
Krab 87
http://navodycesky.cz/pc/zaklinac-3-divoky-hon-rozhodnuti-a-jejich-dopad-na-prubeh-a-konec-hry/ Tad… nový
Evengy 03.01.2021 23:03
Evengy

Nastesti? To je snad nejhorsi co muzes udelat. Do posledni chvile jsem nevedel jestli se Ciri vratila. A pak kdyz jsem ji uvidel v hostinci po tom co jsem lhal cisarovi je z nezaplaceni. To je jeden z tech momentu proc je Zaklinac 3 spolecne s prvni Mafii pro me nejlepsi hra vubec.
A kdyz se na to divam zpetne tak nechapu jak nekdo muze mit spatny konec, to na Ciri museji lidi uplne kaslat.

Spatny konec ve hre je casto spatny nejen tim, ze je smutny, ale je i nepovedeny. Nechci hrat hru, ktera mi na konci rekne, sorry, ale udelals blbe tohle, tohle a tohle a proto je konec na hovno. Mne nevadi rozhodnuti vyvojaru, ze jejich hra skonci blbe jako to bylo v Mass Effectu 3, ale vadi mi, kdyz to skonci blbe a nemuselo. Radsi mam, kdyz je hra jasne nalinkovana a vyvojari me hrou provedou s jasnym cilem a jasnym koncem hry. Pokud dopredu inzeruji vice koncu, tak se jdu podivat na web, abych vedel, cemu se vyhnout a na konci nebyl nastvanej, ze mi to dopadlo blbe jenom proto, ze jsem ve hre zvolil jinou moznost, nez ktere vyvojari prilozili vyznam. Stvou me hry, ktere mi nedaji vedet a neco dopadne blbe jen proto, ze nevim, ze tam mam neco udelat. Za me je to spatny design hry. Zaklinac 3 jsem nepovazoval uplne za spatne designovanou hru, protoze ty nejpodstatnejsi veci se daji odhalit a hru ukocirovat tak, aby to dopadlo normalne. Jak ale vidis, tak tazatel pres to prejit nedokazal a nevyslo mu to. Designove chyby tam proste jsou. Mnohe jine hry jsou v pristupu k moznemu nepovedenemu zakonceni jeste mnohem mnohem horsi. Tudiz, kde dopredu vim, ze je koncu vic, tak proste jdu dopredu na web a zjistim si co mam hrat. Ano, urcite se tim okradam o jiste napeti, ale zase si ubiram frustraci z toho, ze bude konec tak debilni, ze cela hra byla jen ztraceny cas.

Ano, ale musis vedet, ze mas byt vuci Ciri emapticky. Ne kazdy je znalec Zaklinace, aby mu to doslo. Podle me tam vyvojari meli vlozit neco, co by napovedelo i lidem toho sveta neznalym a zaroven to neposkodilo ty, kteri to maji vsechno v maliku. To je samozrejme tezke navrhnout a jak rikam, mnoho jinych her napovedu hracum vubec nezvladne a clovek pak jen cumi, jak ma ta hra debilni konec. V pripade Mass Effectu 3 jsem sel na web a zjistil jsem, ze to opravdu bylo cilem vyvojaru, na konci to takhle sfouknout, tak jsem si rekl ok a sel dal. Kdyz jsem zjistil u Mars: War Logs, ze to mohlo skoncit jinak, jenom mi vyvojari zapomneli dat napovedu, ze to muze skoncit ruzne, tak me to akorat nasralo. Prey 2017 jsem kvuli priblblym rozhodnutim v prubehu hry, ktere mi vyvojari vnutili mozna proto, ze jsem se dostal ve spatnou chvili na spatne misto, nedohral vubec. Proste open worldy maji tu nevyhodu, ze design hry je dost narocny a kdo na to nema, tak se do toho nema vubec poustet, mne jsou pak prijemnejsi koridorove hry, kde se nic posrat nemuze.

To je o lidským charakteru. V té hře se Marigold i Zoltan baví o tom, že je Ciri dospělá a dokáže dělat vlastní rozhodnutí. Kdybys to neignoroval a obecně si použil tu empatii ( Co je za problém ji použít bez "návodu"?), tak ti vyšel dobrý konec hned napoprvé
a nemusel si si tady stěžovat. Tohle neni chyba vývojářů ale tvoje kámo...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru