Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Zaklínač 3

Spatny konec ve hre je casto spatny nejen tim, ze je smutny, ale je i nepovedeny. Nechci hrat hru, ktera mi na konci rekne, sorry, ale udelals blbe tohle, tohle a tohle a proto je konec na hovno. Mne nevadi rozhodnuti vyvojaru, ze jejich hra skonci blbe jako to bylo v Mass Effectu 3, ale vadi mi, kdyz to skonci blbe a nemuselo. Radsi mam, kdyz je hra jasne nalinkovana a vyvojari me hrou provedou s jasnym cilem a jasnym koncem hry. Pokud dopredu inzeruji vice koncu, tak se jdu podivat na web, abych vedel, cemu se vyhnout a na konci nebyl nastvanej, ze mi to dopadlo blbe jenom proto, ze jsem ve hre zvolil jinou moznost, nez ktere vyvojari prilozili vyznam. Stvou me hry, ktere mi nedaji vedet a neco dopadne blbe jen proto, ze nevim, ze tam mam neco udelat. Za me je to spatny design hry. Zaklinac 3 jsem nepovazoval uplne za spatne designovanou hru, protoze ty nejpodstatnejsi veci se daji odhalit a hru ukocirovat tak, aby to dopadlo normalne. Jak ale vidis, tak tazatel pres to prejit nedokazal a nevyslo mu to. Designove chyby tam proste jsou. Mnohe jine hry jsou v pristupu k moznemu nepovedenemu zakonceni jeste mnohem mnohem horsi. Tudiz, kde dopredu vim, ze je koncu vic, tak proste jdu dopredu na web a zjistim si co mam hrat. Ano, urcite se tim okradam o jiste napeti, ale zase si ubiram frustraci z toho, ze bude konec tak debilni, ze cela hra byla jen ztraceny cas.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny