Další zbytečná hra Mars War logs
Zdar,
zajemci o RPG si mohou stejne jako ja vsimnout starsi ale docela dobre hodnocene hry Mars: War logs. Navic je teda hra s kvalitni fanouskovskou cestinou, ale blba je i tak.
Takze vas timto varuji, nema smysl to hrat, hloupa hra.
Ja to dohral, ona ta hra je totiz nastesti kratka a ted jsem leda nastvanej, ze jsem s tim vubec ztracel cas. Ono uz mi to teda mohlo napovedet driv, ze ten zaver bude stejne hloupej jako cela hra, ale porad jsem doufal v neco a ono nic. Ted mam pocit, jak kdyz me nekdo probudi ze spatneho snu. Ikdyz byl blbej, stejne jsem chtel vedet, jak to skoncilo a tady to skoncilo nijak.
Tvurci ale nejen ze nezvladli zaver oni nezvladali scenar uz v prubehu hry. Stacilo chvili neposlouchat nebo se na polootevrene scene vydat po svym a bylo. Kecate s postavou a pry ma strach z nejakeho kryspina, vysvetlit ji, ze uz jsem ho zabil neslo. Poslala me na nej a hned to hodilo splneny ukol. Nevim, proc tvurci radeji neudelaji koridor, kdyz nemaji na to pohlidat si moznosti a pak vam tu hru kazi splnene ukoly, o kterych hra nevi, ze uz je mate splnene.
Proste nekdy by vyvojari her meli jit delat radeji jinou praci nez kydat na Steam pritrouble projekty bez hlavy a paty. Horsi, ze od stejnych vyvojaru mam jeste jednu hru, nekde jsem onehda cetl, ze je to ptakovina, no s tim uz nic nenadelam, to uz jsem pochopil pred nejakym casem, ze uz si zadnou hru dopredu nekoupim, pak je cloveku lito utracenych penez a hraje to pres to, ze je to jen ztrata casu.
Mimochodem boss fight s dulnim cervem uplne jinej nez vsechny ostatni fighty ve hre, taky nepochopim, proc to vyvojari delaji takhle, asi kdyz nevedi kudy kam, tak se hry snazi ozvlastnit a obvykle to akorat zhorsi. No ja mel stesti a boss fight ikdyz mel byt tezkej jsem dal skoro hned, nahoda, ale na zajimavosti hry teda ani boss fight nepridal.
Takze pokud znate nejaka dalsi podobna RPG, kterym se vyhnout, tak klidne napiste taky, at vim co nebrat.
No dobre, asi jsem se trochu unahlil, ale furt si stojim za tim, ze hru nedoporucuju, ze proste ten pribeh neni dobry a je to cele nezvladnute.
Ovsem zacal jsem hrat Assassins Creed Rogue a Ubisoft se opet prekonal, to je nove dno nejen serie AC. Vykradli predchozi dil Black Flag a aby to nestalo tolik namahy, tak to vykostili az na dren. Ja to proste nikdy nepochopim, jak ty hry od Ubisoftu mohou ziskavat kladna hodnoceni, to je tak pritrouble, ze to nemuze nic prekonat, ikdyz AC nerekl jeste sve posledni slovo, mozna ze az se dostanu k dalsimu dilu, ze to bude nove dno stejne jako jsem ted objevil tohle. Hodnoceni hry klidne uz ted -1/10.
A já zase nepochopím že někdo hraje dokola stejné online kajdy typu wotka. Jo wotko to je kajda balanc i opice udělá lepší. A nový dil valhalla vypadá pěkně už se těším až ho budu hrát a ovečky budout hrát kajdy typu wotka.
Valhalla dopadne stejne jako Watch Dogs Legion = srajda.
Která zničí online hry lusknutím prstu.
Beru celej komentar zpet.
Prvne jsem na Mars: War logs koukal na youtube a je tam vic koncu, akorat ten muj byl dost divnej, v podstate uplne nijakej. To je samozrejme chyba vyvojaru hry, ale on je to uz nejaky cas trend delat vic koncu. Tady to vyvojari prehnali. Kdyz vzpomenu na Zaklinace 3, tam taky bylo vic koncu a taky jsem musel davat pozor, ale tady se vubec nedalo odtusit, co jak delat, protoze pro lepsi konce bych potreboval prokecat urcite NPC tim, ze je budu vsude tahat sebou. Pricemz NPC postav tam bylo vic, takze jsem proste nemel ve vyberu uplne stastnou ruku. Druha vec je, ze i ty lepsi konce byly takovy obycejny, jak kdyby vyvojarum dosly napady, ale ted uz vim, ze vyvojari studia Spiders moc konce nedavaji.
Druhej problem byl v tom, ze jsem na tuhle hru sel po hre Mass Effect: Andromeda, coz je herne nadprumerna hra. Jiste problemova instalace tam je, je potreba tam nahodit komunitni mod opravujici ruzne otravne veci, zlepsujici chovani NPC a jizdni vlastnosti Nomadu, ale jinak je hra fantasticka. No a ted si vemte, ze po skvele hre jdete hrat prumernou hru. Prijde vam blba, ikdyz to tak neni, je proste jen prumerna.
Uvedomil jsem si to ve chvili, kdy jsem presel na dalsi hru Assassins Creed: Rogue, nacez jsem pochopil, ze tohle je ta blba hra, dalsi opakovacka tehoz bez jakekoli invence, bez jakehokoli naboje, proste debilita. Takze timto se studiu Spiders omlouvam za mylne hodnoceni jejich hry.
Nakonec uz jsem toho asasina nevydrzel ani hrat, mozna se k nemu vratim ted, protoze potrebuju odpocinek u neceho klidnejsiho, neceho bez napinaveho deje, neceho kde trochu snizim tlak po infarktovem zaveru dalsi hry od Spiders, kterou jsem dal v mezicase. Bound by Flame je vyborna hra, od ktere jsem se doslova nemohl odtrhnout. Jiste, delalo to mensi studio, pritom je to velka hra, tudiz ve hre narazite na nejake chyby, jsou tu obcas i ruzne glitche, kdy nemuzete sebrat, co vypadne po smrti z nepratel, protoze to vlitlo do steny. Nebo se stane, ze v urcitem uhlu vam zmizi textury a vidite jen model svoji postavy a modely protivniku. Jsou to chyby, ale nejsou tam casto, takze kdo ma zajem o hooodne ukecane RPG, tak muzu doporucit.
Jen zaver je teda infarktovy, ve finale mate po sobe 3 boss fighty, pricemz nakupy zasob muzete zvladnout naposedy pred prvnim z nich. Zaverecny boss je drsarna, u ktere jsem stravil 3 hodiny casu a protoze jsem proste dostatek zasob nemel, musel jsem zlikvidovat temer vsechno, co jsem mel u sebe, predelat zbroj vylepsenima prave na toho zaverecnyho bosse, ziskat co nejvic lecicich lektvaru co to slo a nakonec jsem ho preci jen i za vydatne pomoci 16 pasti (ve hre to znamena neco jako miny) utloukl, ale bylo to fakt na infarkt. Zaver zase neni happyend, konce jsou tri a docela slozity rict, ktery je lepsi, tentokrat to ale nebylo tak rusive jako u toho Marsu.
Takze ze me Spiders dobry, myslim, ze maji jeste nejaky dalsi hry, takze casem treba jeste neco zkusim.
Mars: Wars log ma komunitni cestinu, Bound by Flame je lokalizovane oficialne.