Ten konec hry tedy podělali. Celou základní hru člověk něčemu chce zabránit, celé DLC pokračuje ve snaze pomoci a nakonec by bylo asi nejlepší nedělat vůbec nic. Nelogicky pak (z výsledku The Following) vypadá vlastně celá mise toho mého pajduláka, proč byl vůbec nasazen.
Vybral jsem si to lepší řešení poslední mise - a dopadlo to hůře :/
Trochu to můj dobrý dojem ze hry pokazilo. Hlavně že teď mohu ve hře pokračovat, jakoby se nechumelilo.
Získal jsem v průběhu hraní poznatek, že mezi základní hrou i DLC se dá kdykoliv přepínat, vlastnosti a získané předměty zůstávají. Využil jsem toho třeba, když jsem byl na vesnici někde na konci mapy a získal jsem shoz. Hru jsem ukončil do menu, načetl město/chudinskou čtvrť, tak jej odevzdal správci (respawn je v tom mrakodrapu), znova šel do menu a načetl venkov. Trochu mi tam chybí quick travel, jezdit tím střepem po venkově je dost otrava (nepřehledná mapa, slabá orientace). Akorát ty zombany to bere pěkně, jen to křupe