Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Ghost Recon: Wildlands

KONEC.

Me to proste nebavi.

Jako aspon teda se neleze nikam na rozhledny jako AC + Far Cry, ale jinak je na tom genericky rukopis Ubisoftu videt na kazdym kroku, rekl bych neco mezi Far Cry a The Division. Spousta nepratel, spousta misi, ve vysledku prilis dlouhe a hlavne zdlouhave. Ubisofti klasika, ze zacinate se zakladnima zbranema a pres strom dovednosti ziskavate postupem casu ve hre lepsi zbrane. Jenze proste v tech ubisoftich hrach dej nikdy tomuhle systemu neodpovida. V normalnich hrach to byva tak, ze hrdina je na zacatku blbecek, ktery se postupem casu stava lepsim a lepsim, jenze v ubisofti hre zacinam typicky jako naprosty machr (agent), ale pritom vlastne nemam slusne zbrane, .... to proste nedava zadny smysl.

V pripade Wildlands me odradilo predevsim ovladani, na klavesnici zabrane snad vsechny klavesy + ty same klavesy maji jiny vyznam, kdyz se ridi auto, kdyz se ridi vrtulnik, kdyz se ridi letadlo. Nevim co ma byt zabavneho na tom, abych nejprve studoval rizeni kazdeho stroje ve hre nekolik hodin, tohle proste neni nic pro me. Az budu chtit simulaci rizeni letadel, tak si poridim Flight Simulator, v beckove arkadovce chci jednoduchost a ne tohleto.

Reakce na odpověď

1 Zadajte svou přezdívku:
2 Napište svou odpověď:
3 Pokud chcete dostat ban, zadejte libovolný text:

Zpět do poradny